YDinopoulos Μάρτιος 14, 2013 #11801 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 Fair wear and tear damage αγαπουλη Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Μάρτιος 14, 2013 #11802 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=GtEHgOi-txk]Classic Car Rescue - Season 1 Episode 1 HD - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Μάρτιος 14, 2013 #11803 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 Fair wear and tear damage αγαπουλη Να μην λες χάλασε τότε Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάρτιος 14, 2013 #11804 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 Για τα λεφτα γκρινιαζω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 14, 2013 #11805 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 Χαλασε ο @!?%$ MAF !!! 220 καινουργιος μεταχειρισμένο δεν παίζει; :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 14, 2013 #11806 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάρτιος 14, 2013 #11807 Κοινοποίηση Μάρτιος 14, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BSrE4E8Gkos]Why BMWs are great in the snow. From the N[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 15, 2013 #11808 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2013 This is called lift-off oversteer. It happens in front wheel drive vehicles when you lift off the acceleration and the front wheels are slower than the rear wheels - throwing the back out and creating a drift. It does not happen when you use the brakes. I used to practise this manouver on dirt rally tracks at around 50 mph in a peugeot 306 to learn how to control drift. To cancel the drift you must accelerate to pull the front wheels forward and regain traction in the rear.Του εφυγε οταν αφησε γκαζι και αρχισε να κοβει η μηχανη την ταχυτητα. Γιαυτο μονο πισωκουνα και bmw απο εδω και περα ... Sorry αλλά αυτό ακούγεται σαν κλασσική βλακεία αμερικάνου. Μπορεί να είναι όντως lift off oversteer αλλά το φαινόμενο εντείνεται αν πατήσεις φρένο, διότι δεν οφείλεται στη διαφορά ταχύτητας περιστροφής των τροχών (έλεος!) αλλά στη μεταφορά βάρους (ελαφρώνει το πίσω μέρος και σπάει η πρόσφυση). Θα εκπλαγείς πόσο εύκολα μπορείς να χάσεις την πρόσφυση πίσω με ένα χειρόφρενο σε γλιστερό δρόμο με χύμα λάστιχα. Ακριβώς αυτό έπαθε και αυτός και ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μεγάλου μέρους αυτοκινήτων που στουκάρουν υπό νορμάλ συνθήκες, η υπερστροφή μπορεί να έχει χαβαλέ όταν είναι ελεγχόμενγη αλλά όταν σου έρθει απότομα και είσαι σε mode τυρόπιτα στο χέρι φραπέ στα πόδια δύσκολα θα την ελέγξεις. Όντως διορθώνεις με γκάζι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι προλάβαινε να κάνει και πολλά διότι γύρισε πολύ απότομα. Το μόνο που μπορεί να σε σώσει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το ESP.+- Τώρα περί BMW, πές μου πώς θα μαζέψεις την υποστροφή αν σου βγάλει και μετά μας λες και για την υπερστροφή Στην Αγγλία πάντως στην e30 cabrio είχε δείξει το top gear ιδιοκτήτη να έχει βάλει τσιμεντόπλακα πίσω για να μην του φεύγει στα roundabouts :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 15, 2013 #11809 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2013 Στην Αγγλία πάντως στην e30 cabrio είχε δείξει το top gear ιδιοκτήτη να έχει βάλει τσιμεντόπλακα πίσω για να μην του φεύγει στα roundabouts :P Δεν ήταν ο ιδιοκτήτης, ο υπερβολικός ο Clarkson ήταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Μάρτιος 15, 2013 #11810 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2013 μεταχειρισμένο δεν παίζει; :...:Μεταχειρισμενο MAF για κανενα λογο..ουτε καν καινουργιο ιμιτασιον...ιμιτασιον σε μας χαλασε σε 1 χρονο ακριβως.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάρτιος 16, 2013 #11811 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2013 Ακριβώς αυτό έπαθε και αυτός και ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μεγάλου μέρους αυτοκινήτων που στουκάρουν υπό νορμάλ συνθήκες, η υπερστροφή μπορεί να έχει χαβαλέ όταν είναι ελεγχόμενγη αλλά όταν σου έρθει απότομα και είσαι σε mode τυρόπιτα στο χέρι φραπέ στα πόδια δύσκολα θα την ελέγξεις.Όντως αυτό πρέπει να παθαίνει, χάσιμο πίσω μέρους από φρενάρισμα σε συνδιασμό με λίγη υδρολίσθηση. Η γωνία που έχει η καμπή δεν δικαιολογεί τέτοιο φούσκο του πίσω μέρους.Έχοντας οδηγήσει σε πίστα με βροχή + μπόλικο νερό και πολιτικά λάστιχα Sport Contact, είναι τρομακτικό το να βλέπεις τον κώλο να σε προσπερνάει ενώ είσαι full lock ανάποδο και τέρμα γκάζι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάρτιος 18, 2013 #11812 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2013 Incidente Ferrari 458 ripreso in diretta su autostrada! - YouTube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 18, 2013 #11813 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2013 Ωραίο σκαμπίλι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάρτιος 19, 2013 #11814 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2013 Incidente Ferrari 458 ripreso in diretta su autostrada! - YouTubeΜάλλον δεν είχε ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά ήταν και ο δρόμος βρεγμένος ήταν και ο οδηγός άστα να πάνε και έγινε το κακό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 19, 2013 #11815 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2013 Με βρεγμένο δρόμο και να τα έχει δεν ξέρω αν θα το γλύτωνε με 100% γκάζι που πήγε ο ήρωας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάρτιος 19, 2013 #11816 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2013 Με βρεγμένο δρόμο και να τα έχει δεν ξέρω αν θα το γλύτωνε με 100% γκάζι που πήγε ο ήρωας. Αν τα λάστιχα δεν ήταν από επίδειξη του Ken Block δεν θα είχε θέμα με τα ηλεκτρονικά on ( άσε που δεν θα έδινε 100% γκάζι με αυτά στο on και ας πέταγε το πετάλι του γκαζιού και από κάτω από το αμάξωμα ο "χεράς" ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 20, 2013 #11817 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=8ii3doTMe88]McLaren Automotive 12C Spider: Rhys Millen vs. Chanelle Sladics - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάρτιος 20, 2013 #11818 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2013 Δε το βάζω για το supercar της υπόθεσης... όσο για τις λήψεις, από τη τεχνική σκοπιά ως την οδήγηση. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UkjqQ1rXpRs]Mercedes SLS AMG Black Series: German Tyre Killer - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorypeg1000 Μάρτιος 20, 2013 #11819 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2013 Παίδες,τι κάνουμε άμα η βενζίνη που έχει το αμάξι είναι νοθευμένη?Ήταν σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο και γέμισα το μισό.Μετά από κανα 5λεπτο που έφυγα από τον βενζινά το αμάξι έχανε στο ρελαντί και με τέρμα γκάζι δεν ανέβαινε πάνω από 3-3,5 χιλιάδες στροφές.Ο βενζινάς φυσικά είπε πως η βενζίνη του είναι καθαρή(τι άλλο θα έλεγε).Τώρα τι κάνω?Πάω και βάζω άλλη 100αρα?Την τραβάω κάπως από το ντεπόζιτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάρτιος 20, 2013 #11820 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2013 Βρίσκεις τρόπο να αδειάσεις το ντεπόζιτο, με όποιον τρόπο γίνεται αυτό , χωρίς να προσπαθήσεις να τελειώσεις το καύσιμο με άσκοπη οδήγηση... (δε ξέρω καν αν μπορείς να βάλεις αλφαδολάστιχο από τη τάπα και να τραβήξεις τη βενζίνη με τον "παραδοσιακό τρόπο"... το λογικό είναι τώρα πια να είναι σχεδιασμένα έτσι τα στόμια ώστε να το αποτρέπουν αυτό. Πάντα υπάρχει τρόπος να αδειάσει το ρεζερβουάρ όμως...Στη συνεχεία βάζεις μέσα κανονική 95αρα βενζίνη από οπουδήποτε άλλου. Δεν εξιλεώνονται οι αμαρτίες από τη προηγούμενη βενζίνη αν βάλεις 100αρα.Αν πράγματι σε γέμισε με κατι βρομικο... πχ mix χρησιμοποιημένων λαδιών μηχανής και βενζίνης, ίσως θα πρέπει να αλλάξεις και το φίλτρο βενζίνης.Πριν βιαστείς να κάνεις οτιδήποτε, κοίτα κανέναν κωδικό από το check engine που θα έπρεπε να σου έχει πετάξει. Γιατί θα χρειαζόταν να σου βάλει πολύ πετρέλαιο / νερό μέσα για να έχει τη συμπεριφορά που λες... και δε θα έπρεπε να αποκλείσεις τη σύμπτωση κάποιου προβλήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts