Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
This is called lift-off oversteer. It happens in front wheel drive vehicles when you lift off the acceleration and the front wheels are slower than the rear wheels - throwing the back out and creating a drift. It does not happen when you use the brakes. I used to practise this manouver on dirt rally tracks at around 50 mph in a peugeot 306 to learn how to control drift. To cancel the drift you must accelerate to pull the front wheels forward and regain traction in the rear.

Του εφυγε οταν αφησε γκαζι και αρχισε να κοβει η μηχανη την ταχυτητα.

Γιαυτο μονο πισωκουνα και bmw απο εδω και περα ...:p

Sorry αλλά αυτό ακούγεται σαν κλασσική βλακεία αμερικάνου.

Μπορεί να είναι όντως lift off oversteer αλλά το φαινόμενο εντείνεται αν πατήσεις φρένο, διότι δεν οφείλεται στη διαφορά ταχύτητας περιστροφής των τροχών (έλεος!) αλλά στη μεταφορά βάρους (ελαφρώνει το πίσω μέρος και σπάει η πρόσφυση).

Θα εκπλαγείς πόσο εύκολα μπορείς να χάσεις την πρόσφυση πίσω με ένα χειρόφρενο σε γλιστερό δρόμο με χύμα λάστιχα.

Ακριβώς αυτό έπαθε και αυτός και ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μεγάλου μέρους αυτοκινήτων που στουκάρουν υπό νορμάλ συνθήκες, η υπερστροφή μπορεί να έχει χαβαλέ όταν είναι ελεγχόμενγη αλλά όταν σου έρθει απότομα και είσαι σε mode τυρόπιτα στο χέρι φραπέ στα πόδια δύσκολα θα την ελέγξεις.

Όντως διορθώνεις με γκάζι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι προλάβαινε να κάνει και πολλά διότι γύρισε πολύ απότομα.

Το μόνο που μπορεί να σε σώσει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το ESP.+-

Τώρα περί BMW, πές μου πώς θα μαζέψεις την υποστροφή αν σου βγάλει και μετά μας λες και για την υπερστροφή :p

Στην Αγγλία πάντως στην e30 cabrio είχε δείξει το top gear ιδιοκτήτη να έχει βάλει τσιμεντόπλακα πίσω για να μην του φεύγει στα roundabouts :p :P :p

Στην Αγγλία πάντως στην e30 cabrio είχε δείξει το top gear ιδιοκτήτη να έχει βάλει τσιμεντόπλακα πίσω για να μην του φεύγει στα roundabouts :p :P :p

Δεν ήταν ο ιδιοκτήτης, ο υπερβολικός ο Clarkson ήταν.:p

μεταχειρισμένο δεν παίζει; :...:

Μεταχειρισμενο MAF για κανενα λογο..ουτε καν καινουργιο ιμιτασιον...

ιμιτασιον σε μας χαλασε σε 1 χρονο ακριβως..

Ακριβώς αυτό έπαθε και αυτός και ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μεγάλου μέρους αυτοκινήτων που στουκάρουν υπό νορμάλ συνθήκες, η υπερστροφή μπορεί να έχει χαβαλέ όταν είναι ελεγχόμενγη αλλά όταν σου έρθει απότομα και είσαι σε mode τυρόπιτα στο χέρι φραπέ στα πόδια δύσκολα θα την ελέγξεις.

Όντως αυτό πρέπει να παθαίνει, χάσιμο πίσω μέρους από φρενάρισμα σε συνδιασμό με λίγη υδρολίσθηση. Η γωνία που έχει η καμπή δεν δικαιολογεί τέτοιο φούσκο του πίσω μέρους.

Έχοντας οδηγήσει σε πίστα με βροχή + μπόλικο νερό και πολιτικά λάστιχα Sport Contact, είναι τρομακτικό το να βλέπεις τον κώλο να σε προσπερνάει ενώ είσαι full lock ανάποδο και τέρμα γκάζι....

Με βρεγμένο δρόμο και να τα έχει δεν ξέρω αν θα το γλύτωνε με 100% γκάζι που πήγε ο ήρωας.

Με βρεγμένο δρόμο και να τα έχει δεν ξέρω αν θα το γλύτωνε με 100% γκάζι που πήγε ο ήρωας.

Αν τα λάστιχα δεν ήταν από επίδειξη του Ken Block δεν θα είχε θέμα με τα ηλεκτρονικά on ( άσε που δεν θα έδινε 100% γκάζι με αυτά στο on και ας πέταγε το πετάλι του γκαζιού και από κάτω από το αμάξωμα ο "χεράς" :p )

Δε το βάζω για το supercar της υπόθεσης... όσο για τις λήψεις, από τη τεχνική σκοπιά ως την οδήγηση.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UkjqQ1rXpRs]Mercedes SLS AMG Black Series: German Tyre Killer - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

Παίδες,τι κάνουμε άμα η βενζίνη που έχει το αμάξι είναι νοθευμένη?Ήταν σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο και γέμισα το μισό.Μετά από κανα 5λεπτο που έφυγα από τον βενζινά το αμάξι έχανε στο ρελαντί και με τέρμα γκάζι δεν ανέβαινε πάνω από 3-3,5 χιλιάδες στροφές.Ο βενζινάς φυσικά είπε πως η βενζίνη του είναι καθαρή(τι άλλο θα έλεγε).Τώρα τι κάνω?Πάω και βάζω άλλη 100αρα?Την τραβάω κάπως από το ντεπόζιτο?

Βρίσκεις τρόπο να αδειάσεις το ντεπόζιτο, με όποιον τρόπο γίνεται αυτό , χωρίς να προσπαθήσεις να τελειώσεις το καύσιμο με άσκοπη οδήγηση... (δε ξέρω καν αν μπορείς να βάλεις αλφαδολάστιχο από τη τάπα και να τραβήξεις τη βενζίνη με τον "παραδοσιακό τρόπο"... το λογικό είναι τώρα πια να είναι σχεδιασμένα έτσι τα στόμια ώστε να το αποτρέπουν αυτό. Πάντα υπάρχει τρόπος να αδειάσει το ρεζερβουάρ όμως...

Στη συνεχεία βάζεις μέσα κανονική 95αρα βενζίνη από οπουδήποτε άλλου. Δεν εξιλεώνονται οι αμαρτίες από τη προηγούμενη βενζίνη αν βάλεις 100αρα.

Αν πράγματι σε γέμισε με κατι βρομικο... πχ mix χρησιμοποιημένων λαδιών μηχανής και βενζίνης, ίσως θα πρέπει να αλλάξεις και το φίλτρο βενζίνης.

Πριν βιαστείς να κάνεις οτιδήποτε, κοίτα κανέναν κωδικό από το check engine που θα έπρεπε να σου έχει πετάξει. Γιατί θα χρειαζόταν να σου βάλει πολύ πετρέλαιο / νερό μέσα για να έχει τη συμπεριφορά που λες... και δε θα έπρεπε να αποκλείσεις τη σύμπτωση κάποιου προβλήματος.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.