magicman Μάρτιος 9, 2013 #11761 Μάρτιος 9, 2013 έτσι από περιέργεια, αυτό εδώ τι λέει από καταναλώσεις ;Autocenter - Μπήτρος - Αυτοκίνητα - Μεταχειρισμένα αυτοκίνηταOverview: Volkswagen - Jetta - Spritmonitor.de
Tsakonas Μάρτιος 9, 2013 #11762 Μάρτιος 9, 2013 έτσι από περιέργεια, αυτό εδώ τι λέει από καταναλώσεις ;Autocenter - Μπήτρος - Αυτοκίνητα - Μεταχειρισμένα αυτοκίνηταΣαν κατασκευη-ανταλλακτικα κλπ ειναι βασισμενο στο golf 5, οποτε ανταλλακτικα καισερβις βρισκεις παντου. Απο καταναλωση λιγη εχουν αυτοι οι κινητηρες αλλα και τα γνωστα προβλεματα των πρωτων tsi...
Alexgk Μάρτιος 9, 2013 #11764 Μάρτιος 9, 2013 τι ειδους προβλήματα ;Έχω ακούσει για προβλήματα στο σασμάν και για λάδια που καίγανε.
Tsakonas Μάρτιος 9, 2013 #11765 Μάρτιος 9, 2013 τι ειδους προβλήματα ;επικαθησεις κλπ, λαδια που καινε κλπ, κατι επαιζε και με top mounts στην πλατφορμα αυτη, και ο 1400αρης ειχε και ενα θεμα με την βαλβιδα που πηγαινε λαδι στο γραναζι τον εκκεντροφορων η καπου εκει τελος παντων... βουλωνε και αφηνε για λιγο χωρις λιπανση ενα ζωτικο σημειο.
qbiefox Μάρτιος 9, 2013 #11766 Μάρτιος 9, 2013 [FLAME]Γενικά όλα τέλεια παίζουν σε αυτό το μοτέρ. Άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη [/FLAME]
Tsakonas Μάρτιος 9, 2013 #11767 Μάρτιος 9, 2013 [FLAME]Γενικά όλα τέλεια παίζουν σε αυτό το μοτέρ. Άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη [/FLAME] αποφασιζει κανεις τι θελει πιο πολυ. Απλα με την συγκεκριμενη πλατφορμα εχεις το αβανταζ οτι εχει γκαζι, καιει λιγο, και επειδη κυκλοφορει σε εκατονταδες παραλλαγες, εχεις χιλιαδες εναλλακτικες για ανταλλακτικα και τιουνιγκ.
Dant3 Μάρτιος 9, 2013 #11768 Μάρτιος 9, 2013 Στου πατερα μου το αυτοκινητο(c4 sedan) ανοιγεις με το κλειδι,δε κανει το θορυβο απο τη αντλια βενζινης και βγαζει μηνυμα airbag/s belt faulty και μενει ανοιχτο αυτο που εχει στο καντραν για τον αεροσακο.αν προσπαθησεις να το βαλεις μπροστα κανει τη κινηση αλλα το κοβει αμεσως.δεν κανει σαν να μην εχει μπαταρια,αλλα σα να κοβεται το ρευμα κατευθειαν μολις παρει η μιζα ρευμακαμια ιδεα?
2cpu Μάρτιος 9, 2013 #11769 Μάρτιος 9, 2013 ιμομπιλαιζερ η το κλειδι "εχασε" προγραμματισμο.Δοκιμαστε με το δευτερο.
2cpu Μάρτιος 9, 2013 #11771 Μάρτιος 9, 2013 Aν εχετε οδικη φορτωτικη και στην διαγνωση.Κατι περαιτερω δεν μπορειτεκαι ουτε εχετε τα μεσα .Μπορει να ειναι κατι απλο (καμια χαζο ασφαλεια) εωςκατι εξεζητημενο.
Thresh86 Μάρτιος 11, 2013 #11772 Μάρτιος 11, 2013 Γιατι, ειναι πολλοι ιμαντες που κρατανε (σαν προταση του κατασκευαστη) πανω απο 50-60k km? Η Alfa το δινει για 60 ή 3 χρονια, οτι ερθει πρωτο. Ασε που πλεον οι τιμες ειναι αστειες, με 90€ περνεις γνησιο κιτ χρονισμου. Ναι ρε συ, τα πράγματα έχουν προχωρήσει. :happy2:- Η Ford έδινε και παλαιότερα κάνα 100άρι , πλέον είναι 120-160 (αναλόγως κινητήρα).- Toyota ,όταν είχε ήταν στο 60άρι αλλά πριν απο 20 χρόνια.- Peugeot στα 140k χιλ.Για Opel στο 100άρικο κλπα.Αυτά είναι τα πρώτα που θυμήθηκα.Το θέμα στην Alfa δεν ήταν μόνο αυτό βέβαια, όπως προείπα.:crazy_pilot:
spresv Μάρτιος 11, 2013 #11773 Μάρτιος 11, 2013 No chance εγω να αφηνα σε αυτοκινητο 160k km ιμαντα, και ας λεει ο κατασκευαστης οτι θελει (ή καλυτερα οτι του πουν οι marketeers). Mε δικα μου χιλιομετρα πρακτικα αυτη ειναι ΟΛΗ Η ΖΩΗ του αυτοκινητου. Ακομα και στα πετρελαια της αλφα που οι ιμαντες ειναι κεβλαρ (σε αντιθεση με τα απλα) τα δινει νομιζω για 100k ή 6 χρονια, που και παλι ειναι too much για μενα. Και για τα λαδια και καλα δινουν πλεον long life για 30k km διοτι ετσι προσταζει το marketing καθως εμπνεει αξιοπιστια. Θα αφηνε ποτε κανενας λαδια για 30κ κμ? Αν ναι, τα λεμε στα 100-150 που θα χει παρει το μοτερ στο χερι. Κανενα απολυτως καλο συνθετικο λαδι δεν αντεχει πανω απο 10k km ΒΑΡΙΑ, και με γρηγορη οδηγηση ή εντος πολης (ή και τα δυο) μπορει να σπανε και στα 5-6.
Dant3 Μάρτιος 11, 2013 #11774 Μάρτιος 11, 2013 Τελικα ηταν μπαταρια.τη μετρησα και ηταν τελειως ψοφια,στα 10,4V ηταν.φαινεται εχει καποιο μηχανισμο και οταν πας να βαλεις μπροστα κοβει το ρευμα εαν δεν εχει την απαιτουμενη ισχυ για αυτο και δεν εκανε το χαρακτηριστικο ηχο της αδειας μπαταριας
paparoach Μάρτιος 11, 2013 #11775 Μάρτιος 11, 2013 Πήγα Χαλκίδα και Λαμία σήμερα.. και είχε και 100χλμ στην πόλη με 5.8 κατανάλωση.. Νοτ Μπαντ..! Αναρωτιέμαι τι θα έκαιγε αν είχε και μια 6η να το βοηθάει και να μη σηκώνει 3.000rpm για τα 130χλμ/ώρα..
Thresh86 Μάρτιος 11, 2013 #11776 Μάρτιος 11, 2013 No chance εγω να αφηνα σε αυτοκινητο 160k km ιμαντα, και ας λεει ο κατασκευαστης οτι θελει (ή καλυτερα οτι του πουν οι marketeers). Mε δικα μου χιλιομετρα πρακτικα αυτη ειναι ΟΛΗ Η ΖΩΗ του αυτοκινητου. Ακομα και στα πετρελαια της αλφα που οι ιμαντες ειναι κεβλαρ (σε αντιθεση με τα απλα) τα δινει νομιζω για 100k ή 6 χρονια, που και παλι ειναι too much για μενα. Και για τα λαδια και καλα δινουν πλεον long life για 30k km διοτι ετσι προσταζει το marketing καθως εμπνεει αξιοπιστια. Θα αφηνε ποτε κανενας λαδια για 30κ κμ? Αν ναι, τα λεμε στα 100-150 που θα χει παρει το μοτερ στο χερι. Κανενα απολυτως καλο συνθετικο λαδι δεν αντεχει πανω απο 10k km ΒΑΡΙΑ, και με γρηγορη οδηγηση ή εντος πολης (ή και τα δυο) μπορει να σπανε και στα 5-6.Πιστεύω οτι δεν είναι θέμα marketeers (οι marketeers τι θα πουν μετά όταν η αξιοπιστία πάει κατα διαόλου και τα recall δίνουν και παίρνουν) είναι θέμα δοκιμών , εξαντλητικών απο σοβαρές εταιρίες. Διαφωνώ το ότι τα 30000 χλμ εμπνέουν αξιοπιστία, μια αλλαγή λαδιών για μένα δεν σημαίνει κάτι.Τα χρόνια εγγύησης και η έκταση που καλύπτουν, ναι, είναι μια ένδειξη.Η Alfa, που λες, λεει για 30.000 χλμ αλλαγή λαδιών. Οκ, σίγουρα θα είναι και καλύτερα πιο νωρίς αλλά είναι ασφαλέςμέχρι τότε να τα χρησιμοποιήσεις. Εκτός αν θέλεις (και έχεις χρόνο χρήμα για συχνές αλλαγές). Το βρίσκω παράλογο να έχεις ένα normal αυτοκίνητο, να του κάνεις normal χρήση και να αξιώνει (κρυφά? ) η εταιρία αλλαγή λαδιών στα 15κ γιατί έχουμε θερμά κλίματα,σκόνες κλπα (δηλαδή στην Αφρική στα 2κ αλλάζουν λάδια και στα 50κ μοτέρ?).Αν πάρει το μοτέρ στο χέρι στα 150κ λόγω των αλλαγών λαδιού, αυτό κάπως θα βγει και θα αποτυπωθείποικιλοτρόπως.
Lakisss Μάρτιος 11, 2013 #11777 Μάρτιος 11, 2013 Αναρωτιέμαι τι θα έκαιγε αν είχε και μια 6η να το βοηθάει και να μη σηκώνει 3.000rpm για τα 130χλμ/ώρα..Seat Leon Mk1 1.6 , 100χλμ/ώρα (gps) με 5η στις 3.000σαλ.:rant:
paparoach Μάρτιος 11, 2013 #11778 Μάρτιος 11, 2013 Είναι diesel ρε μεγάλε.. Μετά τις 4.500 δεν έχει νόημα να πάω!Πάντως ναι, είσαι κοντός στο κιβώτιο.Βέβαια, αν δεν τραβάει το μοτέρ, καλά είναι, γιατί εναλλακτικά θα είχες κατεβάσματα στην εθνική σε 4ες, όπως έκανα με το focus 1.6 MK I, που είχε 2.400 rpm στα 100χλμ/ώρα.Και 5.000 στα 200.
spresv Μάρτιος 11, 2013 #11779 Μάρτιος 11, 2013 Πιστεύω οτι δεν είναι θέμα marketeers (οι marketeers τι θα πουν μετά όταν η αξιοπιστία πάει κατα διαόλου και τα recall δίνουν και παίρνουν) είναι θέμα δοκιμών , εξαντλητικών απο σοβαρές εταιρίες. Διαφωνώ το ότι τα 30000 χλμ εμπνέουν αξιοπιστία, μια αλλαγή λαδιών για μένα δεν σημαίνει κάτι.Τα χρόνια εγγύησης και η έκταση που καλύπτουν, ναι, είναι μια ένδειξη.Η Alfa, που λες, λεει για 30.000 χλμ αλλαγή λαδιών. Οκ, σίγουρα θα είναι και καλύτερα πιο νωρίς αλλά είναι ασφαλέςμέχρι τότε να τα χρησιμοποιήσεις. Εκτός αν θέλεις (και έχεις χρόνο χρήμα για συχνές αλλαγές). Το βρίσκω παράλογο να έχεις ένα normal αυτοκίνητο, να του κάνεις normal χρήση και να αξιώνει (κρυφά? ) η εταιρία αλλαγή λαδιών στα 15κ γιατί έχουμε θερμά κλίματα,σκόνες κλπα (δηλαδή στην Αφρική στα 2κ αλλάζουν λάδια και στα 50κ μοτέρ?).Αν πάρει το μοτέρ στο χέρι στα 150κ λόγω των αλλαγών λαδιού, αυτό κάπως θα βγει και θα αποτυπωθείποικιλοτρόπως.Διαφωνουμε γενικως, οποτε δε νομιζω οτι εχει νοημα να συνεχιστει η "αντιπαραθεση" (σκοπιμως εντος εισαγωγικων).
racer Μάρτιος 11, 2013 #11780 Μάρτιος 11, 2013 VW & Audi = smooth.. [MENTION=9359]performer[/MENTION] ωραίο το Punto
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.