Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

δίπλωμα .... :thank_you2:

και τώρα ξεκινάει η αναζήτησή για αγορά τουτού τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

προτεινουμε να βάζεις σημεία στίξης γιατί κάθε σου ποστ ειναι και από μια επίσκεψη στον οφθαλμίατρο :turn:

δίπλωμα .... :thank_you2:

και τώρα ξεκινάει η αναζήτησή για αγορά τουτού τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

bmw e34 - e30 :look:

τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

Προτείνετε είναι. Με έψιλον.

I LOLed. And I LOLed again. And then I watched it again and I LOLed!:hehe:

bmw e34 - e30 :look:

Μπα. Για νέο οδηγό όχι E34. Βάρκα θα πάρει; Ε30; Μπα.

δίπλωμα .... :thank_you2:

και τώρα ξεκινάει η αναζήτησή για αγορά τουτού τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

κανα ibiza?

δίπλωμα .... :thank_you2:

και τώρα ξεκινάει η αναζήτησή για αγορά τουτού τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

Hyundai Getz 1.1 ή 1.3

--Toyota Corolla 1.4 G6 για κάτι πιο μεγάλο.

--Ford Fiesta 1.4 για κάτι πιο μικρό.

Καλά χιλιόμετρα και πολλή προσοχή στους υπέροχους (NOT) δρόμους μας.:innocent:

Fiat Panda 1.2 >2005. Θα σε πάει παντού, πολύ εύκολο στο παρκάρισμα, εξαιρετική ορατοτήτα, προσωπικά δεν μου έχει βγάλει ζημιές. Φοράει και 155/80/13 λάστιχα που είναι <200ε η τετράδα.

δίπλωμα .... :thank_you2:

και τώρα ξεκινάει η αναζήτησή για αγορά τουτού τι προτείνεται μέχρι 2κ-3κ

golf mk4

alfa 147

megane

Golf / corolla / Yaris

Αν και γενικά με Ιάπωνες θα έχεις πολύ μικρότερο running cost.

Αν σε νοιάζει ομορφιά η 147 ουριλιάζει.

Ωραία η 147, την έψηνα ως φοιτητής.

+Ωραίο τιμόνι,στήσιμο

+ Vocal τετρακύλινδρος

+ Πανέμορφη, μέσα έξω

- Γμενη κατανάλωση

- Running costs (κάτι για ιμάντες ανα 50000χλμ ισχύουν ακόμα?)

- 3στερη στο τότε Euro Ncap (21 τελικό σκορ)

Ο καθείς βέβαια έχει διαφορετικές προτεραιότητες και προσωπικά θα θα την ξαναέψαχνα , κάνοντας

όμως ένα οικονομικό check και προσέχοντας, πολύ.

ΥΓ τα rollcage μπορούν να είναι οικονομικά και να μην διαταράξουν την εσωτερική ομορφιά? :innocent::hehe:

το rollcage ειναι, χειροτερο, αν δεν φορας κρανος...

εγω θα κοιτουσα yaris mk1 αν ειναι συντηρημενο σωστα, μην το φοβασαι.

δες και κανενα getz, fiat panda.

Ωραία η 147, την έψηνα ως φοιτητής.

+Ωραίο τιμόνι,στήσιμο

+ Vocal τετρακύλινδρος

+ Πανέμορφη, μέσα έξω

- Γμενη κατανάλωση

- Running costs (κάτι για ιμάντες ανα 50000χλμ ισχύουν ακόμα?)

- 3στερη στο τότε Euro Ncap (21 τελικό σκορ)

Ο καθείς βέβαια έχει διαφορετικές προτεραιότητες και προσωπικά θα θα την ξαναέψαχνα , κάνοντας

όμως ένα οικονομικό check και προσέχοντας, πολύ.

ΥΓ τα rollcage μπορούν να είναι οικονομικά και να μην διαταράξουν την εσωτερική ομορφιά? :innocent::hehe:

Γιατι, ειναι πολλοι ιμαντες που κρατανε (σαν προταση του κατασκευαστη) πανω απο 50-60k km? Η Alfa το δινει για 60 ή 3 χρονια, οτι ερθει πρωτο. Ασε που πλεον οι τιμες ειναι αστειες, με 90€ περνεις γνησιο κιτ χρονισμου.

That said, μαλλον οτι 147 παρεις με 2 χιλιαρικα θα ναι ψιλοσαπιδι, και οτιδηποτε περαν της προγραμματισμενης συντηρησης ειναι ακριβο (πχ, ψαλιδια). No go για νεο οδηγο και πρωτο αυτοκινητο, συν τω οτι αν παρει και 120ρα (ή και οτιδηποτε μοτερ βασικα), για τα σημερινα δεδομενα καιει τον αμπακο.

Και γω θα ελεγα punto ή panda, εξαιρετικα τιμια και φτηνα σε ολα τους. Το 1.4 sporting μου αποκλειστικα σε πολη και το γκαζι συνηθως κολλημενο στο "on" καιει 7-7.5lt/100km.

Μπορεί πάντα να πάρει μια GTA που βολεύει με το καθεστώς τώρα στην Ελλάδα!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.