Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2MzqNn8kJqQ]AMG Hammer Sideways In The Rain !! (And a Factory Tour) - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

Παιδιά όποιος έχει όρεξη ας ρίξει μία ματιά σε αυτό το worklog....έχω πάθει πλάκα!

Υπομονή, μεράκι, ικανότητες...115 σελίδες restoration! Κάντε μια εγγραφή και διαβάστε το! detroitcruisers.gr ::

Εν συντομία εδώ Garage Stories: Classic Beauties: Plymouth Fury 1957 "Christine" Replica

Thanks για το feedback, αλλά τα Continental SP3 έχω συζητήσει και μου λένε για σημαντικά μειωμένη αντοχή στο χρόνο.

Τα έχει δοκιμάσει κανείς? Έχει σκληρό πλαινό?

Τσέκαρα λάστιχα με σκληρά πλαινά , όσο γίνεται, καθόσον μετά τα Michelin Pilot Sport 3,

δεν έμεινα ικανοποιημένος (ήρθα απο Hankook S1 Evo).

Οπότε, μεταξύ :

1. Hankook S1 Evo ( τα οποία δεν τα βρήκα με καλό D.O.T)

2. Continental Sport Contact 3

3. Yokohama S.Drive

4. Bridgestone Potenza RE050A

5. Pirelli P Zero Nero GT

τι θα διαλέγατε?

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION],

πλάκα έχει αλλά έβαλαν ολίγον βαρύ μοτέρ και δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους.

α) αν θέλουν monster mini για ψιλο cruiser , θέλει περισσότερη άνεση και περισσότερα πράγματα μέσα.

β) αν θέλουν να ξεμπαζώνει παντού και πάντα, θέλει πιο πρόθυμο μοτέρ για καλύτερη απόκριση, χρειάζεται τα μάλλα

σε ένα αμαξάκι με μεταξόνιο τέτοιο.

Όλα αυτά λόγω των 80000+ ευρώ που ζητούν πάντα.

Ειδάλλως, τσιμπάς το original

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renault-clio-3-0-v6-renault-sport-clio-2-phase-2-187kw-lohne/161395928.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&minCubicCapacity=2601

εχω την εντυπωση οτι τα bridgestone ειναι σκληρα.

εγω θα κοιτουσα το 4 και το 5.

[MENTION=1446]Dolly[/MENTION], πες αλευρι... Τη βγαλανε οι καθυστεροι... 895 κιλα στεγνο, 240 αλογα, 35 κιλα ροπη, διπλου συμπλεκτη με launch control και απ' ολα, 4.5 δευτερα για τα 100. Official specs αυτα... 52k λιρες Αγγλια, 62k € Ιταλια, Ελλαδα με το φορο πολυτελειας, ουτε που θελω να ξερω. Με τις υγειες μας..

921b88163feb5b9843c05a405b673af0_XL.jpg

cc1463e908225561d05817b16d8dee82-db20f.jpg

1cda2261985819831b57ae9beb9ac759-cd2ba.jpg

adn5KT4Q.png?st=qFHlILYqq4FOzvkhhb_ZXQ&e=1362488619

Τελικά κρατήσαν τις υποσχέσεις τους οι Ιταλοί, και σε κιλά και σε δύναμη :) Σε λευκό είναι απίστευτη :D

Και μια φώτο του εσωτερικού...

m1nya4ab8qkk.jpg

52κ το 4C...

Αν ερχόταν στα 40 θα έβαζα αύριο προκαταβόλα.

52κ, και να ΜΗΝ πάρεις Cayman S καίγεσαι στην κόλαση ακόμα και CEO της Alfa να είσαι...

Δεν έχεις άδικο..

ΑΛΛΑ!

δεν είναι στην ίδια κατηγορία.. (βάρους)

Αλλιώς δεν θα υπήρχε το lotus exige etc με 0-100 <5

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.