YDinopoulos Μάρτιος 2, 2013 #11701 Μάρτιος 2, 2013 Βαριεμαι να ανεβαζω παλι φωτο κλπ κλπ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151798475994152.1073741826.666444151&type=1 Μετα απο πληρες εξωτερικο βαψιμο και περασμα με Williams F1 coating. Επισης βαφτηκαν και περαστηκε το υγρο και στις ζαντες.... Μιλαμε νεο αμαξακι <3
2cpu Μάρτιος 2, 2013 #11702 Μάρτιος 2, 2013 "Η σελίδα που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί αυτή τη στιγμή. Ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη προσωρινά, να έχει λήξει ο σύνδεσμος που πατήσατε ή να μην έχετε δικαίωμα να δείτε αυτήν τη σελίδα."
Thresh86 Μάρτιος 2, 2013 #11703 Μάρτιος 2, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bPnAtNbrygk]Extreme hot hatches - evo track test with Tiff Needell - YouTube[/ame] Add lightness please
Nickzzz Μάρτιος 2, 2013 #11704 Μάρτιος 2, 2013 H άνυδρη ακετόνη είναι ενδόθερμη. Καταναλώνει θερμότητα και άρα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων (εώς και 50-80 βαθμούς, ανάλογα την περιεκτικότητα). Στην ίδια αρχή βασίζεται και το w/m. Είναι πολύ καλή λύση για υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες, την εχω δοκιμάσει στο δικό μου με πολύ καλά και εμφανή αποτελέσματα. όχι γιατί εξατμίζεται και μειώνει γενικά την θερμοκρασία;
qbiefox Μάρτιος 2, 2013 #11705 Μάρτιος 2, 2013 Έχει δίκιο ο [MENTION=24949]Nickzzz[/MENTION]. Ενδόθερμη είναι όταν την αφήνεις και εξατμίζεται. Όταν της βάζεις φωτιά όμως, παράγει θερμότητα, άρα είναι εξώθερμη η κάυση (βασικά δεν υπάρχει ενδόθερμη καύση). Σκεφτείτε το οινόπνευμα, όταν το απλώνεις στο χέρι, δροσίζεσαι (απορροφάει θερμότητα για να εξατμιστεί), αν του βάλεις φωτιά όμως τσουρουφλίστηκες
GriGaS Μάρτιος 2, 2013 #11706 Μάρτιος 2, 2013 Δεν υπάρχουν ενδόθερμες ή εξώθερμες ουσίες. Ως ενδόθερμη ή εξώθερμη, χαρακτηρίζεται μία αντίδραση ή μία διαδικασία όπως η αλλαγή φάσης. Οι καύσεις είναι εξ'ορισμού εξώθερμες (παράγεται θερμότητα). Οι εξατμίσεις υγρών είναι ενδόθερμες (απορροφάται θερμότητα για να γίνει)
kaynd Μάρτιος 2, 2013 #11707 Μάρτιος 2, 2013 Που είναι ο Σωτήρης να καραφλιάσει με αυτα που βλέπει. [αργησα]Δεν ήθελα να γράψω οτιδήποτε νωρίτερα γιατί δεν είμαι ιδιαίτερος φαν της χημείας.Αλλά το "ενδοθερμη" και "εξόθερμη" αφορά μια χημική αντίδραση και όχι μια αλλαγή φάσης. (τουλάχιστον εγω για αντιδράσεις το εχω ακούσει μονο)Το ότι ένα υγρό απορρόφα θερμότητα για να αλλάξει φάση (πχ από υγρή σε αέρια) δεν έχει καμία σχέση με μια εξώθερμη αντίδραση.Όντως ο λόγος της μείωσης στη θερμοκρασία εισαγωγής είναι αυτή η αλλαγή φάσης της αιθανόλης από υγρή σε αέρια μορφή. Αλλά και απλά λόγω απαγωγής εκμεταλλευόμενοι τη θερμοχωρητικότητα του υγρού. ( πχ water injection)Η μείωση της θερμοκρασίας των καυσαερίων επιτυγχάνεται γενικά με τον εμπλουτισμό του μείγματος αρκετά πάνω από τη στοιχειομετρική αναλογία. Απλά αντί να βάζει κανείς extra βενζίνη, βάζει κάποια αλκοόλη, αιθανόλη, ακετόνη ή όπως αλλιώς πες την, που τουλάχιστον έχει υψηλότερο αριθμό οκτανίων (αντιστέκεται περισσότερο στη κρουστική καύση)
Shadow Keeper Μάρτιος 3, 2013 #11708 Μάρτιος 3, 2013 Συμφωνώ με τον kaynd, με την μόνη διόρθωση στο "Αλλά και απλά λόγω απαγωγής εκμεταλλευόμενοι τη θερμοχωρητικότητα του υγρού." Εφόσον υπάρχει αλλαγή φάσης, δεν απορροφά την θερμότητα που ορίζει η κλασική θερμοχωρητικότητα του υλικού μόνο, αλλά και αυτήν που ορίζεται ως λανθάνουσα θερμότητα του υλικού. Η λανθάνουσα θερμότητα είναι η θερμότητα που απορροφείται ή αποδίδεται όταν ένα υλικό αλλάζει φάση, χωρίς να παρατηρείται αλλαγή της θερμοκρασίας Αυτός είναι ο λόγος που για να κρατήσουμε κάτι κρύο δεν το βάζουμε πχ σε νερό 0 βαθμών, αλλά σε πάγο 0 (τουλάχιστον) βαθμών. Με βάση την θερμοχωρητικότητα του νερού, για 1 κιλό νερό, κάθε βαθμό που αυξάνει η θερμοκρασία του, απορροφά 1000 θερμίδες ενέργεια. Αν όμως έχουμε πάγο στους 0 βαθμούς και προσθέσουμε και την λανθάνουσα θερμότητα του, για να αυξήσουμε την θερμοκρασία του 1 βαθμό και να γίνει υγρό ο πάγος, θέλουμε 79400 θερμίδες (79.4 φορές) Αυτό χρησιμοποιείται και στις θερμικές ασπίδες μιας χρήσης (όπως στο apollo, όχι στο διαστημικό λεωφορείο). Χρησιμοποιούνε ακριβώς αυτό το φαινόμενο της λανθάνουσα θερμότητας, αλλά με κεραμικά ή υλικά με άνθρακα που έχουν πολύ υψηλές τιμές λανθάνουσας θερμότητας, οπότε καθώς λιώνει το υλικό ή και εξαερώνεται απορροφά πολλαπλάσιες ποσότητες θερμότητας απο ότι ορίζει η θερμοχωρητικότητα στις εκάστοτε θερμοκρασίες.
Lakisss Μάρτιος 4, 2013 #11709 Μάρτιος 4, 2013 Top_Gear.19x06 , special επεισόδιο (πρώτο part) με ταξίδι στην Αφρική.
paparoach Μάρτιος 4, 2013 #11711 Μάρτιος 4, 2013 Κρίμα που δεν το έβγαλαν μονοκόμματο όλο στον αέρα...
PetrosD Μάρτιος 4, 2013 #11712 Μάρτιος 4, 2013 θέλουμε 794000 θερμίδες (79.4 φορές) Μήπως έβαλες ένα μηδενικό παραπάνω;
GriGaS Μάρτιος 4, 2013 #11713 Μάρτιος 4, 2013 Δεν ήθελα να γράψω οτιδήποτε νωρίτερα γιατί δεν είμαι ιδιαίτερος φαν της χημείας.Αλλά το "ενδοθερμη" και "εξόθερμη" αφορά μια χημική αντίδραση και όχι μια αλλαγή φάσης. (τουλάχιστον εγω για αντιδράσεις το εχω ακούσει μονο)Το ότι ένα υγρό απορρόφα θερμότητα για να αλλάξει φάση (πχ από υγρή σε αέρια) δεν έχει καμία σχέση με μια εξώθερμη αντίδραση.Σε παραπέμπω στην διαφάνεια Νο16 της παρουσίασης (από το τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Αθηνών) για να δεις παραδείγματα του τι μπορεί να χαρακτηριστεί ως ενδόθερμο ή εξώθερμο. Εάν διάβαζες λίγο πιο προσεκτικά, θα παρατηρούσες ότι δεν χαρακτήρισα την αλλαγή φάσης σαν αντίδραση αλλά σαν διαδικασία (ή διεργασία).
magicman Μάρτιος 4, 2013 #11714 Μάρτιος 4, 2013 στο spritmonitor.de βλεπω καποιοι απο εξωτερικο βαζουν καυσιμο Ε10 τι ακριβως ειναι αυτο?
qbiefox Μάρτιος 4, 2013 #11715 Μάρτιος 4, 2013 Common ethanol fuel mixtures - Wikipedia, the free encyclopedia
Dant3 Μάρτιος 4, 2013 #11716 Μάρτιος 4, 2013 Λαδι-φιλτρο σημερα το πρωι.πανευκολη διαδικασια...να δουμε αν θα μαλακωσει και λιγο το σασμαν.
Nickzzz Μάρτιος 4, 2013 #11717 Μάρτιος 4, 2013 στο spritmonitor.de βλεπω καποιοι απο εξωτερικο βαζουν καυσιμο Ε10 τι ακριβως ειναι αυτο? 10% οινόπνευμα, 90% βενζίνη. Επίσης θεωρητικά η βενζίνη που έχουμε πρέπει να είναι Ε5, αλλά δεν νομίζω να ισχύει Ελλάδα. Αυξάνει λίγο η κατανάλωση, αλλά έχει λίγο χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης, καυσαερίων κτλ.
PetrosD Μάρτιος 4, 2013 #11718 Μάρτιος 4, 2013 Λαδι-φιλτρο σημερα το πρωι.πανευκολη διαδικασια...να δουμε αν θα μαλακωσει και λιγο το σασμαν.Ελπίζω το παλιό λάδι να μην το πέταξες σε κάνα κάδο, αλλά να το μάζεψες και να το πας σε ένα βενζινάδικο ή συνεργείο να το πάνε για σωστή ανακύκλωση.
Dant3 Μάρτιος 4, 2013 #11719 Μάρτιος 4, 2013 Ελπίζω το παλιό λάδι να μην το πέταξες σε κάνα κάδο, αλλά να το μάζεψες και να το πας σε ένα βενζινάδικο ή συνεργείο να το πάνε για σωστή ανακύκλωση.Σε φιλο με συνεργειο το αλλαξα ετσι και αλλιως.αλλα και παντα τα δινω σε συνεργειο.
Thresh86 Μάρτιος 4, 2013 #11720 Μάρτιος 4, 2013 Με λαστιχάκια ασχολούμεθα καθόλου?Έχουμε προτάσεις για 195/45/16 , 84 V ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.