Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ναι το φτυσμενο neo ειναι απο πισω.

καθαρη ακετονη ειναι.στο γεμισμα που θα κανω μετα θα μπει σε αναλογια περιπου 3,5ml/lit

καθαριζει τα παντα ολα μεσα...

Ναι το φτυσμενο neo ειναι απο πισω.

καθαρη ακετονη ειναι.στο γεμισμα που θα κανω μετα θα μπει σε αναλογια περιπου 3,5ml/lit

καθαριζει τα παντα ολα μεσα...

Αμα το αδειάσεις γρήγορα το ντεπόζιτο, μπορείς να βάλεις και παραπάνω.

αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.

επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων.

Αμα το αδειάσεις γρήγορα το ντεπόζιτο, μπορείς να βάλεις και παραπάνω.

Εννοεις να βαλω παραπανω αναλογια εαν σκοπευω να τη φαω τη βενζινη γρηγορα?

υποθετω πως ναι αλλα το κανω καθαρα προληπτικα.οχι οτι ειχα καποιο προβλημα

για 1 φορα καθε αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα δε νομιζω να παθει κατι.ειδικα με τοσο μικρη αναλογια.χειροτερα ειναι για το μοτερ να βαλεις γερο νερομενη βενζινη παρα αυτο...

Εννοεις να βαλω παραπανω αναλογια εαν σκοπευω να τη φαω τη βενζινη γρηγορα?

υποθετω πως ναι αλλα το κανω καθαρα προληπτικα.οχι οτι ειχα καποιο προβλημα

για 1 φορα καθε αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα δε νομιζω να παθει κατι.ειδικα με τοσο μικρη αναλογια.χειροτερα ειναι για το μοτερ να βαλεις γερο νερομενη βενζινη παρα αυτο...

Ναι, άμα σε 2 μέρες το τελειώσεις μπορείς να στάξει παραπάνω ακετόνη.

Απλα θα κάνει καλύτερη δουλειά.

αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.

επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων.

Όντως, σε μεγάλη ποσότητα φθήρει σωληνάκια κτλπ, αλλά μιλάμε για 3-4ml/L ;)

Τα περισσότερα καθαριστικά που μπαίνουν στο ντεπόζιτο έχουν σαν βάση την ακετόνη.

Ωχ, δίνεις ιδέες. Για πες, να το κάνω και στο δικό μου;

Το αφηνεις να αδειασει το ντεποζιτο.πας για γεμισμα κατα προτιμηση και υπολογιζεις πανω κατω ποσα λιτρα θα παρει και υπολογιζεις 3-4 μλ ανα λιτρο.

Αν πχ γεμιζεις με 40 λιτρα θες 120μλ ακετονη.

δεν θα ηθελα να δω οταν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια

θα θελουν να πανε διακοπες πως θα συμπεριφερονται...

Ναι, άμα σε 2 μέρες το τελειώσεις μπορείς να στάξει παραπάνω ακετόνη.

Απλα θα κάνει καλύτερη δουλειά.

Θα το κανω οταν ξαναμπω πιστα που τρωω σε 6 ωρες ενα ντεποζιτο.θα το κολυμπησω :sarcastic:

αλλα ειχα διαβασει καπου, οτι στεγνωνει και τα παντα. επειδη δεν εχει λιπαντικες δυνατοτητες.

επισης, αν θυμαμαι καλα ανεβαζει και την θερμοκρασια των καυσαεριων.

H άνυδρη ακετόνη είναι ενδόθερμη. Καταναλώνει θερμότητα και άρα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων (εώς και 50-80 βαθμούς, ανάλογα την περιεκτικότητα). Στην ίδια αρχή βασίζεται και το w/m. :) Είναι πολύ καλή λύση για υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες, την εχω δοκιμάσει στο δικό μου με πολύ καλά και εμφανή αποτελέσματα.

Δεν νομιζω να δεις διαφορες παντως..

Kαλυτερα να βγαλεις τα καρμπυρατερ και να τα καθαρισεις αν οχι εσυ καποιος που

ξερει να στα βαλει πανω να στα ρυθμιση και τοτε σιγουρα θα το ευχαριστηθεις.:yes4:

δεν θα ηθελα να δω οταν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια

θα θελουν να πανε διακοπες πως θα συμπεριφερονται...

Ακόμα περισσότερο γέλιο τώρα που , λόγω κόστους υποψιάζομαι, αφαίρεσαν και τις πιο advanced αναρτήσεις

μπροστά (τύπου HiperStrut,Revoknuckle, Superstrut (κατα Toyota) κλπα) και είναι πιο απλή + ηλεκτρονικά. :hehe:

Δεν νομιζω να δεις διαφορες παντως..

Kαλυτερα να βγαλεις τα καρμπυρατερ και να τα καθαρισεις αν οχι εσυ καποιος που

ξερει να στα βαλει πανω να στα ρυθμιση και τοτε σιγουρα θα το ευχαριστηθεις.:yes4:

Injection εχω.

δεν περιμενω να δω διαφορα.πιο πολυ το κανω για να μεινει σε καλη κατασταση το συστημα.

γιατι αν ειναι να περιμενω να μπουκωσουν ολα με τις κλβενζινες για να βαλω χερι,ζητω που καηκαμε.

φανταζομαι οτι καθε 2-3000 λιγη ακετονη μπορει να βοηθησει να μην μαζευονται ολες οι μακες απο τις βενζινες και τουλαχιστον να καθυστερησει βγαλσιμο και καθαρισμα με υπερηχους στα μπεκ.

πηγα και το εκανα.εβαλα την ακετονη και το γεμισα και το πηγα και μια γρηγορη βολτιτσα.χτυπησα 5-6 φορες και κοκκινα για ανοιξουν τα μπεκ και να τρεξει βενζινουλα.

παντως το καλυτερο φανταζομαι ειναι να βαλω αναλογια εως και 5μλ στο λιτρο και μετα να παω καπακι πιστα να το σκισω και να αδειασω και το ντεποζιτο.

παντως εχω και σερβις την αλλη βδομαδα και μολις εχω και λιγο ρευστο θα παω και για ρυθμισμα των σωματων ψεκασμου κτλ οποτε μετα θα ειναι σε τελεια κατασταση η τροφοδοσια.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.