rory Δεκέμβριος 31, 2012 #11221 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 31, 2012 Δεν ξέρω πως λέγεται το σημείο,γιατί δεν ασχολήθηκα περισσότερο.Όπως προείπα το πήγα σε μηχανικό και το κοίταξε και άπλα του έβαλε γράσο όπως μου είχε πει και ο ίδιος!Δεν το έκανα εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 31, 2012 Author #11222 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 31, 2012 Παιδιά αν το τρίξιμο έρχεται απο το πετάλι τοτε προφανως και μπορείς να βάλεις WD-γράσο στην άρθρωση. Αν ο θόρυβος έρχεται απο αλλού (δισκοπλατω κλπ) εννοείται πως δεν μπορείς να το πακτώσεις στο WD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnysb Δεκέμβριος 31, 2012 #11223 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 31, 2012 ο ηχος ακουγεται μεσα απο την καμπινα η απο το χωρο του κινητηρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιανουάριος 1, 2013 #11224 Κοινοποίηση Ιανουάριος 1, 2013 Τελικά η τετρακίνηση είναι μεγάλη υπόθεση..Χρησιμοποίησα αυτές τις μέρες το Audi A6 1.8 turbo quattro του θείου μου.Επειδή θα έβρεχε πολύ και θα χιόνιζε στο χωριό είπα να το πάρω...Κιχ δεν έκανε το αυτοκίνητο σε στρωμένο δρόμο με χιόνι και ανηφορικό κομμάτι.Εγώ και ένα Land Rover πηγαίναμε χωρίς να σκεφτεί καν το αυτοκίνητο να γλυστρήσει ...Δεν το περίμενα τόσο καλό .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιανουάριος 1, 2013 #11225 Κοινοποίηση Ιανουάριος 1, 2013 Χεχε.. . Με χιονολαστιχα ήταν; Galaxy Note II Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιανουάριος 1, 2013 #11226 Κοινοποίηση Ιανουάριος 1, 2013 Οχι,με κανονικα δρομου 235 πλατος..σταματουσα στο ανηφορικο κομματι επειδη κολλαγαν αλλοι και ξεκινουσα λες και ημουν σε ασφαλτο...εμεινα παυλοπουλος με την συμπεριφορα του.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 2, 2013 #11227 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 I am in the same boat.Από κοντά που το είδα και το οδήγησα (1.5 dci) μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.Βλέπω και το yaris μιας και μιλάμε για ιαπωνική αξιοπιστία.Δεν ξέρω, λέω να πάω να τα οδηγήσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιανουάριος 2, 2013 #11228 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 εαν δεν κανεις πολλα χλμ δες για βενζινη...αρχισαν να παιζουν νοθειες, με ναυτιλιακο στην μακεδονια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Ιανουάριος 2, 2013 #11229 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Βλέπω και το yaris μιας και μιλάμε για ιαπωνική αξιοπιστία.Δεν ξέρω, λέω να πάω να τα οδηγήσω.Δεν ξερω τι παιζει, αλλα οταν ειδα αυτα τα βιντεος... Toyota = X[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZcVjXmoyQno]2012 Toyota Camry - CRASH TEST - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=YEs1RBxJMjE]2012 Toyota Prius v - CRASH TEST - YouTube[/ame]Το να λυγιζει σε τοσο τραγικο βαθμο η μπαρα εν ετη 2013 και σε τετοιας κατηγοριας αυτοκινητα... δεν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιανουάριος 2, 2013 #11230 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 το yaris κοιταει οχι το prius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιανουάριος 2, 2013 #11231 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 (edited) Τα 2 Toyota που πόσταρε ο z3et, δοκιμάζονται σε crash test του IIHS και όχι του EuroNCAP.Μικρός αριθμός αυτοκινήτων 'περνάει' το συγκεκριμένο τεστ, το οποίο δεν αποτελεί μέρος των tests του NCAP.To help drive further improvements in frontal crash protection, IIHS in 2012 introduced another frontal crash test called a small overlap frontal test. It is designed to replicate what happens when the front corner of a vehicle collides with another vehicle or an object like a tree or utility pole. Most of the vehicles evaluated so far earn poor or marginal ratings. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 2, 2013 από RootX Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Ιανουάριος 2, 2013 #11232 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Ναι. Αλλα κατι παιζει με τα νεα μοντελα της Toyota... δεν ξερω, μπορει το Yaris να ειναι gg... αλλα εγω θα το εψαχνα πολυ το συγκεκριμενο θεμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 2, 2013 #11233 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Να πω την αλήθεια δεν κοίταξα πόσα αστέρια έχει στο euroncap το yaris. Λέγοντας αξιοπιστία εννοούσα τα μηχανικά μέρη.To νεο clio έχει 5 πάντως.Τώρα ζαχαρώνω και το C3. Στο site τους δεν βρίσκω τιμή για το diesel και λένε ότι τα έχουν φθηνότερα από την βενζίνα.Θέλω πάντως να οδηγήσω ένα diesel γενικά από τα καινούρια να δω πως είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 2, 2013 #11234 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 2, 2013 #11235 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 yea ! γιναμε διασημοι !(Θεσσ/νικη-Μουδανια)..black χουμορ..[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KUwzXDaQgDw]Motorbike Vs Car Fun drift and wheeling Battle S1000RR / 997 GT3 RS n°000. ( www.vb2r.com ) - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=b3H-FkDPhEc]Bmw M3 vs Yamaha R1 full power Fun session by VB2R. ( www.vb2r.com ) - YouTube[/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=Q-ZdaZoJT88[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 2, 2013 #11236 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Δεν ξερω τι παιζει, αλλα οταν ειδα αυτα τα βιντεος... Toyota = X Το να λυγιζει σε τοσο τραγικο βαθμο η μπαρα εν ετη 2013 και σε τετοιας κατηγοριας αυτοκινητα... δεν... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY]2012 Audi A4 small overlap test - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YSYLE55iYj0]2012 Volvo S60 small overlap test - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fVHRaEyeaoE]2012 Volkswagen (Passat) CC IIHS Narrow/Small Overlap Frontal Offset (Marginal Rating) - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=pG9h4XMJv6Y]2012 Mercedes C class small overlap test - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IcSDBrlHbCo]2012 BMW 3 series small overlap test - YouTube[/ame] Δεν νομίζω ότι μπορείς να συγκρίνεις και πολλά αλλά για τα δικά μου μάτια c class και 3 άρα bmw και ίσως passat την παλεύουν ενώ στα άλλα βγαίνεις off. Πρόσεξε ότι σε στηρίζει ο πλευρικός / οροφής και όχι ο μπροστά αερόσακος, που είναι ούτως ή άλλως epic fail σε περίπτωση που δεν έχεις ή δεν ανοίξει (π.χ. passat). Αυτό καταδεικνύει το ότι πολλοί στηρίζονται στη ρεκλάμα του EuroNCAP και λένε το αμάξι μου είνια ασφαλές, πάω με 150. Το Euroncap λέει 64 km/h. Στα 74 μπορεί να είσαι νεκρός. Σίγουρα σε σχέση με το παρελθόν τα αμάξια είναι πιο άκαμπτα, αλλά και πάλι έχουν πολύ επικίνδυνα σημεία. Π.χ. όλα τα οποία έχουν ηλεκτρικό τιμόνι κινδυνεύεις να χτυπήσεις τα πόδια σου στο μοτέρ του τιμονιού (punto etc.). Αυτό δεν είδα να το γράφει κανένα EuroNCAP ούτε να δοκιμάζει 5-10 διαφορετικούς σωματότυπους Crash dummies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N4speed Ιανουάριος 2, 2013 #11237 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Στο IIHS vehicle ratings μπορεί κανείς εκτός των βιντεο να δει και την αξιολογηση των αποτελεσμάτων από τις μετρήσεις των dummies και το πόσο μετακινήθηκε τι μέσα στην καμπίνα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα. πχ Honda Accord 2013 και Volvo S60 νομίζω. Πρακτικά αυτό το τεστ είναι πολύ πιο δύσκολο από το euroncap επειδή αντί για παραμορφώμενη μπάρα που την χτυπάει 40% του μπροστά μέρους εδώ έχουμε ακλόνητο εμπόδιο (δέντρο, κολώνα) που το βρίσκει μόνο το 20% του μπροστά μέρους καθώς αυτό μπορεί να συμβεί όταν προσπαθήσει κάποιος να αποφύγει το εμπόδιο , αλλά στο τσακ δεν τα καταφέρει. Είχα δει μία συνέντευξη που έλεγε ο τυπάς του IIHS ότι αρκετοί κατασκευαστές φτιάχνουν τα αυτοκίνητα με βάση τα τεστ του EURONCAP πχ και στα άλλα σημεία πέφτει οικονομία βάρους. Έτσι δεν έχουν ενισχυμένα τα πλαινά μπροστά τμήματα. Τότε που έγιναν τα πρώτα τέτοια τεστ μόνο η volvo τα κατάφερε αρκετά καλά , καθώς είχε ενισχυμένα και αυτά τα σημεία. Τώρα βλέπω περισσότερα μοντέλα , μαλλον συμμορφώνονται και με αυτό το τεστ όλο και περισσότεροι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιανουάριος 2, 2013 #11238 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 Να πω την αλήθεια δεν κοίταξα πόσα αστέρια έχει στο euroncap το yaris. Λέγοντας αξιοπιστία εννοούσα τα μηχανικά μέρη.To νεο clio έχει 5 πάντως.Τώρα ζαχαρώνω και το C3. Στο site τους δεν βρίσκω τιμή για το diesel και λένε ότι τα έχουν φθηνότερα από την βενζίνα.Θέλω πάντως να οδηγήσω ένα diesel γενικά από τα καινούρια να δω πως είναι.Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο μοτέρ μεταξύ των τριών οχημάτων που αναφέρεις.Βασικά μεταξύ c3 από τη μία μεριά ( ποοοολύ αργό) και clio/yaris από την άλλη.Όση ροπή και να έχει, με βαρύ αμάξωμα σε επαρχιακό δρόμο θα ξενερώσεις..Από πλευράς yaris που το είχα κοιτάξει, έχει τοπ μοτέρ. Τρελή ροπή και 6τάχυτο.Όταν όμως το είχα κοιτάξει, για μια αξιοπρεπή έκδοση, ήθελαν 17.000 και έβαλα τα γέλια.Κάποια στιγμή το ξεκίναγαν από τα 13.000 αλλά δεν ξέρω πια έκδοση.Αρκετά οχήματα της κατηγορίας δεν πληρώνουν και τέλη ... οπότε δες το και αυτό.Και επειδή ρωτάς : Diesel= άφθονη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές. Παρκάρεις-ξεκινάς χωρίς γκάζι κλπ.Σωστή οδήγηση και οικονομική στις 1800-2500.Επιτάχυνση μέχρι τις 4.500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
daospi Ιανουάριος 2, 2013 #11239 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2013 (edited) Βλέπω και το yaris μιας και μιλάμε για ιαπωνική αξιοπιστία.Δεν ξέρω, λέω να πάω να τα οδηγήσω.LOL, ακριβώς στα ίδια είμαστε! Mεταξύ Υaris και Clio ήμουν κι εγώ μέχρι που τα έκανα test drive και τα 2. Το Clio είναι πολύ καλύτερο από το Yaris imo.Σα diesel μοτέρ θεωρώ καλύτερο του Clio (αν και του Yaris είναι πιο "ροπάτο" και έχει και 6άρι κιβώτιο) μιας και είναι δοκιμασμένο και το φοράει και η Nissan στα Juke και Qashqai αλλά και η Μercedes στη νέα Α class. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 2, 2013 από daospi Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιανουάριος 3, 2013 #11240 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2013 Και μετά έχεις τον τσάκωνα να σου λέει για το vag κιβώτιο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=iU3gZGUInd4]Detroit Diesel 453T in 48 Diamond-T - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts