Lakisss Δεκέμβριος 13, 2012 #11081 Δεκέμβριος 13, 2012 Μιας και το αναφέρατε να θυμηθούμε ένα παλιό. Honda RC 149 (1966) Κινητήρας: Πεντακύλινδρος 125cc (35.05 x25,14 mm) - αερόψυκτος. Διπλοί εκκεντροφόροι, 20 βαλβίδες, συμπίεση 12.0:1 , 34hp στις 20,500 rpm. (272 hp στο λίτρο), ροπή 1.22kgm/19,300rpm , 8 ταχύτητες. Η μηχανή ζύγιζε 85 κιλά, ξεπερνούσε σε τελική τα 210km/h και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1966. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fY0HtZHsOec]HONDA RC149 Inline-five cylinders engine[/ame] Ζέσταμα στις 12-15000σαλ. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=8MRiPJBFEKA]Sound HONDA RC 149 Grand Prix 125 cc -1966.flv.Youtube - YouTube[/ame]
racer Δεκέμβριος 13, 2012 #11082 Δεκέμβριος 13, 2012 Me gustaRevealed: new Mercedes E-Class - BBC Top Gear
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2012 #11083 Δεκέμβριος 14, 2012 Εχει πειραματιστει κανεις με σκληρες βασεις μηχανης? εν οψει αλλαγης διαφορικου (δεν εσπασε το κ@λοκιβωτιο, απλα θελω να δω πως ειναι το παρκαρισμα-ξεπαρκαρισμα με μπλοκε) θα αλλαξω τις πλευρικες με κατι καγκουρικες, και με το ζορι κρατιεμαι μην βαλω κεντρικη βαση απο σκετο αλουμινιο που βρηκα με 100 ευρωπουλα, αλλα μετα θα γινει μπιτσιζ ινκομπατιμπλε...
sotiris Δεκέμβριος 14, 2012 #11085 Δεκέμβριος 14, 2012 Εχει πειραματιστει κανεις με σκληρες βασεις μηχανης? εν οψει αλλαγης διαφορικου (δεν εσπασε το κ@λοκιβωτιο, απλα θελω να δω πως ειναι το παρκαρισμα-ξεπαρκαρισμα με μπλοκε) θα αλλαξω τις πλευρικες με κατι καγκουρικες, και με το ζορι κρατιεμαι μην βαλω κεντρικη βαση απο σκετο αλουμινιο που βρηκα με 100 ευρωπουλα, αλλα μετα θα γινει μπιτσιζ ινκομπατιμπλε... Έχουνε πέσει αναδουλειές? Εγώ ούτε για λάδια δεν προλαβαίνω να το πάω και είμαι και φοιτητής!!!!!
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2012 #11086 Δεκέμβριος 14, 2012 Έχουνε πέσει αναδουλειές?Εγώ ούτε για λάδια δεν προλαβαίνω να το πάω και είμαι και φοιτητής!!!!! Σιγα μην το παω εγω.. Βλεπω στο ιντερνετε 2 η ωρα τα μεσανυχτα η στο ιπαντ οταν περιμενω τα δικαστηρια αφηνω μεμο στην γραμματεα να παρει τηλ μην ακουσουνε αντρα και πουνε 'αααα κ@υλωμενος ειναι ο μλκς, κατσε να βαρεσουμε", παει μετα πλερωσει στην τραπεζα, κ αμα με πετυχουν σπιτι τα παραταω στο σαλονι , θα το παρατησω σε κανα συνεργειο να τα βαλω ολα μαζι φλεβαρη...
Τζώρτζης Δεκέμβριος 14, 2012 #11087 Δεκέμβριος 14, 2012 Πολύ τρέμουλο τσακωνας δεν αξίζει πραγματικά. Μονό βάση σασμαν ή εξτρά αμορτισέρ μηχανής.Sent from my Ascend G300 using Tapatalk 2
Arkan Δεκέμβριος 14, 2012 #11089 Δεκέμβριος 14, 2012 Παίδες, μια παρένθεση. Μπαταρία αυτοκινήτου παρέδωσε πνεύμα σήμερα. Έχω δεί ήδη την Bosch S5005 για αντικατάσταση που είναι και στα ίδια χαρακτηριστικά.Έχετε να προτείνετε τίποτα άλλο;
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2012 #11090 Δεκέμβριος 14, 2012 Πολύ τρέμουλο τσακωνας δεν αξίζει πραγματικά. Μονό βάση σασμαν ή εξτρά αμορτισέρ μηχανής.Sent from my Ascend G300 using Tapatalk 2τι βασεις ειχες δοκιμασει εσυ? Φανταζομαι τιποτα πολυ ζορικες θα κανουν χαλασμο...αυτες που βρηκα εχουν μεσα και πολυουρεθανη duro 78a οποτε κατι θα απομονωνουν θελω να πιστευω... οι εργοστασιακες παιζουν γυρω στα 40. Βασικα εχω τρελλο κολλημα με την αισθηση του τιμονιου και στροφες, οποτε λεω να το ρισκαρω , οταν ειχα βαλει κομματι πολυουρεθανη στο ντογκμπονε ειχα δει πολυ αισθητη διαφορα...
Thresh86 Δεκέμβριος 14, 2012 #11091 Δεκέμβριος 14, 2012 Μιας και το αναφέρατε να θυμηθούμε ένα παλιό.Honda RC 149 (1966) Κινητήρας: Πεντακύλινδρος 125cc (35.05 x25,14 mm) - αερόψυκτος. Διπλοί εκκεντροφόροι, 20 βαλβίδες, συμπίεση 12.0:1 , 34hp στις 20,500 rpm. (272 hp στο λίτρο), ροπή 1.22kgm/19,300rpm , 8 ταχύτητες. Η μηχανή ζύγιζε 85 κιλά, ξεπερνούσε σε τελική τα 210km/h και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1966. Ζέσταμα στις 12-15000σαλ. Στο ίδιο μήκος κύματος [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eaRop_ZMwo0]1966 Honda RC166 Exhaust Engine Sound - YouTube[/ame]
Dolly Δεκέμβριος 14, 2012 #11092 Δεκέμβριος 14, 2012 Ετσι που τα σκάς γιατί δεν παίρνεις τις νέες βάσεις του 997 GT3 που του δώσανε και 6 δευτερόλεπτα τον γύρο στο Ρινγκ?
LevelOne Δεκέμβριος 14, 2012 Author #11093 Δεκέμβριος 14, 2012 Γιατι δεν ξέρει κανεις στην Ελλάδα να προγραμματίσει τον εγκέφαλό τους;
Τζώρτζης Δεκέμβριος 14, 2012 #11094 Δεκέμβριος 14, 2012 τι βασεις ειχες δοκιμασει εσυ? Φανταζομαι τιποτα πολυ ζορικες θα κανουν χαλασμο...αυτες που βρηκα εχουν μεσα και πολυουρεθανη duro 78a οποτε κατι θα απομονωνουν θελω να πιστευω... οι εργοστασιακες παιζουν γυρω στα 40. Βασικα εχω τρελλο κολλημα με την αισθηση του τιμονιου και στροφες, οποτε λεω να το ρισκαρω , οταν ειχα βαλει κομματι πολυουρεθανη στο ντογκμπονε ειχα δει πολυ αισθητη διαφορα...Δοκίμασε το αμορτισέρ μηχανής. Τέρμα τα μπρος πίσω και η αίσθηση παλαντζαρίσματος πλέον γίνεται μηδενική, σχεδόν μονοκόμματο και χωρίς κραδασμούς.Φίλος είχε αλλάξει τις 2 από τις 3 βάσεις μηχανής (ibiza mk4 cupra) και καθήμενος στη θέση οδηγού με έπιασε μούδιασμα στα χέρια που κράταγα το τιμόνι.
2cpu Δεκέμβριος 14, 2012 #11095 Δεκέμβριος 14, 2012 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] nonews-NEWS: Πρόστιμο ...14.000€ σε οδηγό που δεν πλήρωνε διόδια!...
Lakisss Δεκέμβριος 14, 2012 #11097 Δεκέμβριος 14, 2012 Απίστευτο? Disabled Guy From Poland Becomes A Drifting Champion
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2012 #11098 Δεκέμβριος 14, 2012 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] nonews-NEWS: Πρόστιμο ...14.000€ σε οδηγό που δεν πλήρωνε διόδια!...Ας με κουοταρω απο αλλο σαιττελειως τρομοκρατικο δημοσιευμα.Οσο για την αποφαση, υπαρχει κι εφετειο, υπαρχει κι αρειος παγος υπαρχει και Ευρωπαικο Δικαστηριο Δικαιωματων του Ανθρωπου. Πληροφοριακα εντελως, οι ειρηνοδικες δεν βγαινουν απο την σχολη δικαστων, οπως οι υπολοιποι δικαστες. Αντικειμενικα δηλαδη, εχουν νομικες γνωσεις πολυ χαμηλοτερου επιπεδου απο εναν δικαστη πχ πρωτοδικειου. Ενδεικτικα τωρα για το τι αλλαγες μπορουν να γινουν απο δικαστηριο σε δικαστηριο, πχ απλο παραδειγμα real life κανει ο Α αγωγη στον Β ,ζηταει 70 χιλ, του δινει του Α το δικαστηριο 60. Το εφετειο , το εφετειο λεει "μην δωσεις 60, δωσε 5", ... στον αρειο παγο, μεχρι να δικαστει στον αρειο παγο προσπαθει ο Α να κανει κατασχεση για 5, ζητα ο Β απο τον αρειο παγο να μπλοκαρει την κατασχεση, την μπλοκαρει ο αρειος παγος , αναμενεται να δικαστει στον αρειο παγο και η εισηγηση του Αρειου Παγου ( η εισηγηση δεν εξασφαλιζει αποφαση αλλα παιρνεις μια εικονα τελος παντων) λεει να μην πληρωθουν ουτε 5. Τωρα σας εκανα φαστ φοργουωρντ ελληνικη δικαιοσυνη σε 7-8 χρονια (η αγωγη υποβληθηκε το 2004, αποφαση πρωτοδικειου 2006, αποφαση εφετειου...2009, κατασχεση 2011, μπλοκαρισμα 2011, εισηγηση 2012.)Υγ: και με ολο τον σεβασμο πουχω στην λε ελληνικη δικαιοσυνη, ο δικαστης που εβγαλε αυτην την αποφαση μαλλον νομιζει οτι το Συνταγμα ειναι πλατεια στο κεντρο της αθηνας οπου μπορει κανεις να ταισει περιστερια..
Κοπρίτης Δεκέμβριος 15, 2012 #11099 Δεκέμβριος 15, 2012 W T FRolls Royce Rally Car - YouTubeεδω τρεχανε το 80' στο Paris Dakar...θα κολλησουν στο γρασιδι εν ετη 2012
Lakisss Δεκέμβριος 16, 2012 #11100 Δεκέμβριος 16, 2012 Απίστευτη λεπτομέρεια, κομπρέσορας, διπλά turbo, nitro και δεν τον ενδιαφέρει πόσα άλογα βγάζει![ame=http://www.youtube.com/watch?v=3EaCnDCsslM]1969 Camaro SS Twin Turbo Supercharged Nitrous Breathing Monster - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.