Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

για τα 2500 ακουσα(ειδσ δλδ...νετ) οτι αποδιδουν το ιδιο κρυα ζεστα.

feedback επι των παραπανω?

No chance, βγαλτο απο το μυαλο σου. Το μονο τακακι που θα εχει ιδια αποδοση απο το πρωτο πατημα μεχρι να το βρασεις ειναι το μαμα. Ολα τα αλλα ειναι απο λιγο χειροτερα εως πολυ χειροτερα, αλλα προφανως εχουν αλλα πλεονεκτηματα. Με αυτο σαν δεδομενο, το ds2500 ειναι πολυ ωραιο τακακι.

Υ.Γ ξεχνατε οτι υπαρχει και ενας δισκος στο κολπο, οποτε οτι συγκριση πατε να κανετε σε διαφορετικα αυτοκινητα ειναι ακυρη.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

δε κανουμε και συγκρισεις ..αποψεις λεμε.:p

Γενικα παντως ειδα να λενε απο οσους τα βαλανε..οτι τα ds2500 πιανουν απο το πρωτο πατημα.

[MENTION=51]jax7480[/MENTION] Να σε ρωτήσω μια και είχαμε( ; ) πάνω κάτω το ίδιο αυτοκίνητο. Είμαι με τις 16άρες ζάντες μου και το μαμά σύστημα φρένων. Ακόμη και με καινούρια Potenza και καινούρια τακάκια, νιώθω πως το αμάξι δεν ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε. Πολύ αργό στο φρενάρισμα. Μπορεί να υπερβάλλω και λίγο, αλλά σίγουρα έχει διαφορά.

Φτάνει η ώρα να αλλάξω τακάκια και ίσως δίσκους. Έχεις να προτείνεις κάτι για καλό φρενάρισμα είτε μόνο για τακάκια είτε και τακάκια-δίσκους-κλπ; Η χρήση είναι καθημερινά ταξίδια στην εθνική για την δουλειά και φυσικά και μέσα στην πόλη.

P.S. Μπροστά έχω τρυπητούς και πίσω κανονικούς δίσκους αυτή τη στιγμή. Το να πάω σε ολόκληρο σετ με δίσκους, τακάκια, 10πίστονες brembo κλπ θα ήταν το βέλτιστο υποθέτω, αλλά μετά θα κοστίζουν αυτά όσο το αυτοκίνητο... :(

[MENTION=51]jax7480[/MENTION] Να σε ρωτήσω μια και είχαμε( ; ) πάνω κάτω το ίδιο αυτοκίνητο. Είμαι με τις 16άρες ζάντες μου και το μαμά σύστημα φρένων. Ακόμη και με καινούρια Potenza και καινούρια τακάκια, νιώθω πως το αμάξι δεν ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε. Πολύ αργό στο φρενάρισμα. Μπορεί να υπερβάλλω και λίγο, αλλά σίγουρα έχει διαφορά.

Φτάνει η ώρα να αλλάξω τακάκια και ίσως δίσκους. Έχεις να προτείνεις κάτι για καλό φρενάρισμα είτε μόνο για τακάκια είτε και τακάκια-δίσκους-κλπ; Η χρήση είναι καθημερινά ταξίδια στην εθνική για την δουλειά και φυσικά και μέσα στην πόλη.

P.S. Μπροστά έχω τρυπητούς και πίσω κανονικούς δίσκους αυτή τη στιγμή. Το να πάω σε ολόκληρο σετ με δίσκους, τακάκια, 10πίστονες brembo κλπ θα ήταν το βέλτιστο υποθέτω, αλλά μετά θα κοστίζουν αυτά όσο το αυτοκίνητο... :(

Έχεις το 1600αρι το Leon ή το 1.8Τ;

Μιλάμε πάντα για το μοντέλο 2001 και μετά και όχι το νέο Leon που βγήκε τέλη του 2006 και μετά, σωστά;

Έχεις το 1600αρι το Leon ή το 1.8Τ;

Μιλάμε πάντα για το μοντέλο 2001 και μετά και όχι το νέο Leon που βγήκε τέλη του 2006 και μετά, σωστά;

Ευτυχώς για την τσέπη μου, αλλά δυστυχώς για τα άλλα, έχω το 1600άρι, μοντέλο του 2001.

Ευτυχώς για την τσέπη μου, αλλά δυστυχώς για τα άλλα, έχω το 1600άρι, μοντέλο του 2001.

Επειδή κι εγώ, όπως κι εσύ δοκίμασα ΠΟΛΛΕΣ λύσεις (με τρύπητους-χαρακτούς δίσκους, aftermarket τακάκια, σωληνάκια υψηλής κτλ) η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΛΥΣΗ είναι να αλλάξεις όλο το άκρο, μαζί με δαγκάνες, δίσκους, τακάκια με τα άκρα-δαγκάνες-φρένα που φοράει το 1.8Τ.

Το κακό είναι πως δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο τις δαγκάνες, γιατί οι δαγκάνες του 1.6 Leon, είναι μονοκόμματες μαζί με το ΑΚΡΟ.

Όταν έκανα την αλλαγή, το κόστος μου βγήκε 400€ περίπου - το 2004 - (έδωσα τα δικά μου άκρα-δαγκάνες-δίσκους-τακάκια) και πήρα από Leon 1.8T. Άλλα 150€ έδωσα στον μάστορα για τα περαστικά και για να βάλω σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Η ΔΙΑΦΟΡΑ στο φρενάρισμα είναι απλά ΧΑΟΤΙΚΗ. Σε δοκιμή που έκανα με φίλο που φορούσε τα μαμά φρένα του 1.6, αυτός ήταν σαν να μην φρέναρε.

Να ξέρεις πως τα άκρα δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά από Leon 1.8T. Ταιριάζουν και άκρα από Audi S3, το προηγούμενο μοντέλο, από Golf IV 1.8T 180 άλογα, από Skoda Octavia I 1.8T RS.

Μεγάλη προσοχή στην επιλογή.

Υπάρχουν άκρα που φοράνε μικρότερους δίσκους.

Το Leon 1.6 φοράει δίσκους 256x22 μπροστά.

Το Leon 1.8T, Audi S3, Golf IV 1.8T 180 και το Skoda Octavia I 1.8T RS φοράνε δίσκους 312x25.

Υπάρχουν και μοντέλα όπως το Audi A3 1.8T, Golf IV 1.8T 150 άλογα και Skoda Octavia I 1.8T GT τα οποία φοράνε δίσκους 288x22. Μην επιλέξεις τα συγκεκριμένα. Καλύτερα πάνε για τα μεγαλύτερα.

Αν σκεφτείς να κάνεις την αλλαγή, να ελέγξεις οπωσδήποτε, πως τα νέα σου φρένα χωράνε στις 16αρες ζάντες σου.

Έγω τότε είχα 18αρες και δεν ασχολήθηκα με το θέμα.

Τέτοιες απαντήσεις μου αρέσουν :)

Θα πάω να ρωτήσω τον μηχανικό μου, κάνει πολλές μετατροπές και τρέχει και σε αγώνες, drag κλπ. Όλο και κάτι θα έχει από Leon ή S3 κλπ.

Επιτελους ησυχασα, δεν θα με ξαναχλευασει ο αρκουδεας σπρεσβ. Μεση καταναλωση 17λτ/100 χμ με προγραμμα..

Τελικα ο συνδυασμος ΑΤΕ δισκοπλακες με τα Dex-Tech τακακια φαινεται να ειναι πολυ καλος. Χτες πηγα Γλυφαδα -->Λαγονησι και επιτηδες οδηγησα πιο aggresive για να δω τι γινεται.

α) Δεν ακουγεται τιποτις, ουτε οταν ειναι κρυα, ουτε οταν ειναι ζεστα,

β) Η πεδηση φενεται αν "ακουει" πιο γρηγορα. Ισως να ειναι κ ιδεα μου βεβαια...

γ) Δουλευουν ακομα και οταν ειναι ζεστα !

Θεωρητικα θελουν 100 χλμ για να στρωσουν σωστα, αλλα δεν νομιζω να αλλαξει συμπεριφορα

:inlove: Alfa Romeo :inlove:

image.jpg

250cc. μονοκύλινδρο τετράχρονο, 52(!!!) άλογα, 82 στεγνά κιλά, 54000$.......κουκλί!:man_in_love:

KTM RC 250 R PRODUCTION RACER « Kiska Design « derestricted

Πάντα μου άρεσαν και εμένα αυτά τα minimal :p ,

Κάτι παρόμοιο στα μισά χρήματα ( 27.000$ νομίζω )

Honda Nsf 250

Honda-NSF250R.jpg

Μόνο σε εμένα μοιάζει τέρμα φτηνιάρικο..; Αυτό το πλαστικό με τις βίδες, και αυτή η οθόνη.. Σαν από φούρνο μικροκυμάτων είναι.

Βασικά...αν εξαιρέσεις το shiftlight, είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για να σκοτωθείς κοιτώντας το μαραφέτι ....

ας τα κάνανε display στο παρμπρίζ, όπως έκαναν τα corvette

Βασικα και ειναι ασχημο και δεν ειναι και καμια καινοτομια.

τι να πουν δηλαδη οσοι εχουν γεμισει τα αυτοκινητα με αυτα που δειχνουν volt,bar κτλ?

ενα τετοιο αλλα ψηφιακο ειναι.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.