AN7 OverClocker Οκτώβριος 25, 2012 #10541 Οκτώβριος 25, 2012 Το ξέρω....αλλά εκτός το ότι πλέον λόγο του project είμαι στεγνός, θα έτρωγα καραμούζα μεγάλη.
magicman Οκτώβριος 25, 2012 #10542 Οκτώβριος 25, 2012 πτωμα σημερα..πλυσιμο χθες, σημερα πηλο, srp και 2 χερια collinate 845 και ειμαστε ετοιμοι για τον χειμωνα.ειδικα ο πυλος, χαμηλα στα μασπιε εβγαλε πολλα στιγματα.
2cpu Οκτώβριος 25, 2012 #10543 Οκτώβριος 25, 2012 btw περασα ΚΤΕΟ την μηχανη σημερα.Γραμμη για μοτοσυκλετες (τουλαχιστον Θεσσαλονικη) εχει μονο προςτο παρον η AUTOVISION.Κοστος 35 ευρω για μοτοσυκλετα 650 κυβικων.
Dant3 Οκτώβριος 26, 2012 #10545 Οκτώβριος 26, 2012 Φορεθηκαν τελικα τα bridgestone T001 Turanza.δεν ηθελε τα continental ο πατερας μου γιατι ειναι γερμανικα επομενη αλλαγη,τελη του 2016!
sotiris Οκτώβριος 26, 2012 #10546 Οκτώβριος 26, 2012 Παλιογκαντεμη τσιρο το αμαξι ηταν λιωμα. hpi clear και ειχε στουκαρει παντου, ποιο πολυ στοκο και σκουρια παρα λαμαρινα...
sotiris Οκτώβριος 26, 2012 #10548 Οκτώβριος 26, 2012 χαχαχαχα, και το πήρες; Όχι! Το έκανε ρηλίστ και όπως μου είπε το έβαλε πιο υψηλή τιμή γιατί μου το χάριζε... Το αμάξι, το οποίο και καλά ήταν hpi clear (που σημαίνει ότι δεν έχει ζητήσει λεφτά από ασφαλιστική = δεν έχει τρακάρισμα), είχε: 1. προχωρημένη σκουριά στο χώρο του κινητήρα (θόλοι και διάφορα άλλα σημεία). 2. τρελό πρόβλημα με τα διακοσμητικά μαρσπιέ, πετάγανε 2-3 πόντους έξω, και ήταν αυτά που με υποψίασαν πρώτα. άρχισα το ψάξιμο και διαπιστώσαμε ότι κάτω από την ταπετσαρία (προσοχή, όχι κάτω από το πατάκι) υπήρχε ξεχασμένη χειρολαβή από αυτές που έχει πάνω από τα παράθυρα για να κρατιούνται οι επιβάτες!!!!! πόσες μπύρες είχε πιει ο μάστορης????? τη βγάλαμε και πάλι δεν ήταν λείο, προφανώς ήταν ισιωμένο από τρακάρισμα και όλο το μαρσπιέ με στόκο! ατρακάριστο! Οι βίδες από το μπροστά φτερό βίδωναν στραβά (σε σχέση με το δικό μου), ένα σωρό άλλες ενδείξεις ότι είτε είχαν σκουριάσει εντελώς τα μαρπιέ και πόνταραν άλλα ή την είχε φάει στο πλάι. 3. βαμμένο εννοείται 2η φορά με εμφανή σημάδια. (δεν το έλεγε πουθενά). 4. αυτός που το πουλάει το έχει 2 μήνες (= δεν ξέρει τι του γίνεται). 5. ένα σωρό άλλα μικρά και όχι και τόσο μικρά προβλήματα. Πραγματικά απογοητεύτηκα γιατί το αμάξι θα μπορούσε να ήταν φανταστικό (σε κάποια άλλη εκδοχή του) + είχα κάνει όλη την προεργασία για να το πάρω... Το τι δικαιολογίες άκουσα ήταν απίστευτες, τύπου ότι τη χειρολαβή που βρέθηκε κάτω από την ταπετσαρία την είχαν ξεχασμένη από το εργοστάσιο οι κάγκουρες οι the italians, ότι τα ντήζελ κρατάνε θερμοκρασία πιο χαμηλά (ήθελε θερμοστάτη το αμάξι, ανέβασε στην κίνηση στη μέση και στην πορεία έπεφτε) και φυσικά ότι δεν ξέρω από αυτοκίνητα! (που δεν το παίζω και ειδήμων, αλλά τουλάχιστον δεν θεωρώ φυσιολογικό ένα φούσκωμα στη μοκέτα 10 πόντους). Μέχρι και ιμάντες του 'άλλαξε', όταν στην αγγελία (και στη νέα) αναφέρει ότι τους έχει αλλάξει πριν από 50-60000 km και το έχει 2 μήνες... Συμπέρασμα? Μακριά από τα φτηνά μεταχειρισμένα του γιου γκέυ, είναι εντελώς λιώμα σε επίπεδο που δεν το φαντάζεται κανείς. 'Η θα εκτελωνίσω το δικό μου ή θα πηγαίνω με ποδήλατο!!!!!
PetrosD Οκτώβριος 27, 2012 #10549 Οκτώβριος 27, 2012 Όχι!Το έκανε ρηλίστ και όπως μου είπε το έβαλε πιο υψηλή τιμή γιατί μου το χάριζε...Του έκανες report τη νέα αγγελία; Κάντο!Σήμερα άλλαξα και τα τακάκια της άλλης ρόδας. Περίεργο μου φάνηκε ότι αυτά ήταν στη μέση της ζωής τους, σε σχέση με τα άλλα που ήταν σχεδόν τελειωμένα.
suboy Οκτώβριος 27, 2012 #10550 Οκτώβριος 27, 2012 μηπως να κανεις Πέτρο κανα σερβις στις δαγκανες? μπορει να ειναι κολλημένη η να υπολειτουργεί κάποια.
PetrosD Οκτώβριος 27, 2012 #10551 Οκτώβριος 27, 2012 Καλό θα ήταν να πάρω ένα κιτ με λαστιχάκια επισκευής. Λέω να πάω σε φρενόμετρο, μόλις πατήσουν τα τακάκια. Αυτός θα ξέρει να μου πει.
racer Οκτώβριος 27, 2012 #10552 Οκτώβριος 27, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UsTIMxeO_ng&feature=colike]Hand painting of the Royal Enfield Tank - YouTube[/ame]
Lakisss Οκτώβριος 27, 2012 #10553 Οκτώβριος 27, 2012 και με το ρεζερβουάρ φορεμένο, έτσι? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YuyS-sJyvaY&feature=colike]BMW Motorcycle PINSTRIPING by Cobra Pinstriping -Two lines at Once - YouTube[/ame]
spresv Οκτώβριος 27, 2012 #10554 Οκτώβριος 27, 2012 Δανειστηκα το συνεργειο ενος φιλου και εχω μεσα το αυτοκινητο εδω και 2-3 μερες, να κανω ενα ντου να το τελειωσω επιτελους. Εχει μεινει οτι εχει να κανει με εξατμιση, απο χταποδι και μετα. Ξεκινησα με το να μονταρω την εξατμιση, η οποια ηθελε μερικες τροποποιησεις για να μπει, και εν τελει κατεληξε να μου φαει σχεδον μια μερα, μαζι με το ξεφορτωμα ολων των πραγματων στο συνεργειο κλπ. 2 καζανια και εξοδος οπως ακριβως ηταν πριν, το εφτασα μεχρι εδω, θελει ραψιμο σε 2-3 σημεια και ειναι ετοιμο. Μετα πηγα να φτιαξω το downpipe. Ειχα παρει 76ρες κουρμπες 90 μοιρων (και μαλιστα αρκετες, 5-6 συνολο), με σκοπο να ξεκινησει απο την τουρμπινα, να κανει 180 μοιρες και να βγει απο ενα κοψιμο που κανει το καρτερ για να βγει η μαμα εξατμιση. Πονταρα λοιπον 2 κουρμπες, αφου μαλιστα τους ειχα κοψει μια πλευρα για να κοντυνουν οσο γινεται περισσοτερο. Αμ δε... Ολο το πραμα εβγαινε σχεδον 6 ποντους κατω απο το καρτερ... Θα περνουσα πανω απο 20λεπτο κερμα και θα καταλαβαινα αν ειναι κορωνα η γραμματα. Βασικα ουτε καν αυτο, απλα δε θα εβγαινε καν απο το συνεργειο. Τι να κανω, τι να κανω... Στην αρχη δεν ηθελα να το παραδεχτω, αλλα μια λυση υπηρχε μονο, με τα δικα μου μεσα. Pie cut, πολλα κομματια απο ισιο σωληνα κομμενο φαλτσα ωστε να φτιαξω μια κουρμπα 180 μοιρων με πολυ μικροτερη ακτινα. Ηθελα να το αποφυγω, διοτι πρωτον θα μου επερνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ωρα να το κολλησω και δευτερον, παω στοιχημα οτι δε θα αντεξει και θα ραγισει/σπασει καποια στιγμη, αλλα πραγματικα δεν υπηρχε αλλη λυση. Οπερ και εγενετο, και απο τη μεση του και μετα του εδωσα και μια κλιση προς το καρτερ. Αισθητικα βγηκε πραγματικα ωραιο, αλλα ηδη εχω φαει κανα διωρο και δεν χω κολλησει ουτε το μισο Αυριο ελπιζω να τελειωσω.
SirDiman Οκτώβριος 27, 2012 #10555 Οκτώβριος 27, 2012 Ειχε ο παππους μου μια τετοια μηχανή, κριμα που δεν υπαρχει ακομα (για την bmw στο βιντεο)
AN7 OverClocker Οκτώβριος 28, 2012 #10556 Οκτώβριος 28, 2012 Πρώτη προσπάθεια με το launch του emanage. Θέλει λίγο καλύτερο σετάρισμα ώστε να φεύγει ένα κλικ πιο νωρίς ο κόφτης και να δούμε με το pbox σε ποιες στροφές έχουμε ιδανικό 18μετρο.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uAUtPWr4Nb0]Mazda 2/Demio/DE5FS - 2-step Launch Control - YouTube[/ame]
PetrosD Οκτώβριος 28, 2012 #10557 Οκτώβριος 28, 2012 Ναι, θέλει να φεύγει λίγο πιο νωρίς. Οι στροφές πώς επιλέχτηκαν; Μήπως θα έπρεπε να είναι λίγο περισσότερες;
AN7 OverClocker Οκτώβριος 28, 2012 #10558 Οκτώβριος 28, 2012 Οι στροφές επιλέχ8ηκαν με γνώμονα τον που είναι πιο ωραίος ο ήχος Σου λέω όλα είναι στην τύχη. Οι στροφές μπορεί και να είναι ψηλά. Χωρίς launch το ιδανικό ξεκίνημα το είχα στις 2500. Είμαι μπροστοκίνητος, μην ξεχνιέσαι
PetrosD Οκτώβριος 28, 2012 #10559 Οκτώβριος 28, 2012 Δεν ξεχνιέμαι.Επίσης πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου ότι την καλύτερη επιτάχυνση σου τη δίνει κάποιο ποσοστό σπινιαρίσματος των κινητηρίων τροχών. Δε θυμάμαι πόσο είναι, 10%, 15% ή κάτι τέτοιο.
paparoach Οκτώβριος 28, 2012 #10560 Οκτώβριος 28, 2012 Δεν ξεχνιέμαι.Επίσης πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου ότι την καλύτερη επιτάχυνση σου τη δίνει κάποιο ποσοστό σπινιαρίσματος των κινητηρίων τροχών. Δε θυμάμαι πόσο είναι, 10%, 15% ή κάτι τέτοιο.Από την Φ1 που έχω ακούσει, είναι 20% σπινιάρισμα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.