xdoc Σεπτέμβριος 15, 2012 #10201 Σεπτέμβριος 15, 2012 Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)Ακούω τις απόψεις σαςΥ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?
csaris Σεπτέμβριος 15, 2012 #10202 Σεπτέμβριος 15, 2012 To 215/50 ειναι σπανια διασταση και γι αυτο ειναι πιο ακριβη.Η καλυτερη λυση ειναι η α). Αλλα βαλε κατι επωνυμο μη βαλεις τπτ Κινεζικο.
xdoc Σεπτέμβριος 15, 2012 #10203 Σεπτέμβριος 15, 2012 To 215/50 ειναι σπανια διασταση και γι αυτο ειναι πιο ακριβη.Η καλυτερη λυση ειναι η α). Αλλα βαλε κατι επωνυμο μη βαλεις τπτ Κινεζικο.Κινέζο ποτέ αλλά ή α λύση όπως το σκέφτομαι εχει κατ' εμέ δύο μειονεκτήματα:πρώτον πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικού(θα "κοπανάει" πολύ λόγω των "άψογων" δρόμων που διαθέτουμε και δεύτερον είναι πολλά τα λεφτά καθε 2,5-3 χρόνια για την αλλαγήΤην β επιλογή την έβαλα σε διερεύνηση για αυτόν ακριβώς το λόγο: κατα την αλλαγή ζαντολάστιχων θα χρειασθώ πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά αλλά σε κάθε μετέπειτα αλλαγή θα γλυτώνω περίπου 350-400 ευρώ,απλώς δεν ξέρω εαν θα αλλάξει πολύ η οδηγική συμπεριφορά
shattered Σεπτέμβριος 15, 2012 #10204 Σεπτέμβριος 15, 2012 Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)Ακούω τις απόψεις σαςΥ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?δες και την περίπτωση του 225/50/17(δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι)διότι είναι πιο κοντά στην αρχική (το 225/50 είναι στο +1,56% ενώ το 225/45 στο -1,9%)για να βλέπω vectra 2006 μιλάμε για vectra c...όπως και να έχει αν αλλάξεις λάστιχο θα χάνει λιγο ή πολύ το κοντέρ σου....(νομίζω μπορούν να στο ρυθμίζουν στην opel δεν είμαι σίγουρος)η αλήθεια είναι ότι το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16ωστόσο μάλλον θα πήγαινα στο 225/45/17..τα μισά αμάξια πλέον αυτό φοράνε...(πολύ κινήσιμο νούμερο)η αλήθεια είναι ότι το αμάξι θα κοπανάει λίγο παραπάνω από το 215/50αλλά αυτή η κοροιδία της opel με τα 215 είναι υπερβολικόps.στα 450 ποια 225/45 βρίσκεις?
xdoc Σεπτέμβριος 15, 2012 #10205 Σεπτέμβριος 15, 2012 δες και την περίπτωση του 225/50/17(δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι)διότι είναι πιο κοντά στην αρχική (το 225/50 είναι στο +1,56% ενώ το 225/45 στο -1,9%)για να βλέπω vectra 2006 μιλάμε για vectra c...όπως και να έχει αν αλλάξεις λάστιχο θα χάνει λιγο ή πολύ το κοντέρ σου....(νομίζω μπορούν να στο ρυθμίζουν στην opel δεν είμαι σίγουρος)η αλήθεια είναι ότι το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16ωστόσο μάλλον θα πήγαινα στο 225/45/17..τα μισά αμάξια πλέον αυτό φοράνε...(πολύ κινήσιμο νούμερο)η αλήθεια είναι ότι το αμάξι θα κοπανάει λίγο παραπάνω από το 215/50αλλά αυτή η κοροιδία της opel με τα 215 είναι υπερβολικόps.στα 450 ποια 225/45 βρίσκεις?450 ηταν προσφορά απο εναν τοπικό λαστιχά(δεν θυμάμαι μαρκα) και σε πρόχειρες αναζητήσεις όμως βρίσκω αρκετά σε τιμές 470-480επειδή όμως οπως και εσυ λές το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16 (χάνει 4mm σε διάμετρο ενω το 225/45/17 χανει 12,5 mm) γι'αυτό σκέφτομαι και αυτην την λύση απλώς δεν ξέρω αν θα αλλάξει συμπεριφορά το αυτοκίνητο
z3et Σεπτέμβριος 15, 2012 #10206 Σεπτέμβριος 15, 2012 Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".
csaris Σεπτέμβριος 15, 2012 #10207 Σεπτέμβριος 15, 2012 Κινέζο ποτέ αλλά ή α λύση όπως το σκέφτομαι εχει κατ' εμέ δύο μειονεκτήματα:πρώτον πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικού(θα "κοπανάει" πολύ λόγω των "άψογων" δρόμων που διαθέτουμε και δεύτερον είναι πολλά τα λεφτά καθε 2,5-3 χρόνια για την αλλαγήΤην β επιλογή την έβαλα σε διερεύνηση για αυτόν ακριβώς το λόγο: κατα την αλλαγή ζαντολάστιχων θα χρειασθώ πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά αλλά σε κάθε μετέπειτα αλλαγή θα γλυτώνω περίπου 350-400 ευρώ,απλώς δεν ξέρω εαν θα αλλάξει πολύ η οδηγική συμπεριφοράTo 225/45 εχει μικροτερο πλαινο κατα -6,25mm σε σχεση με το μαμα που φορας... Νομιζω δεν θα καταλαβεις διαφορα σε ανεση.Παιζει ρολο και τι ελαστικο βαζεις (ποσο μαλακα πλαινα εχει)... Αν π.χ. βαλεις ενα falken που ειναι τσιμεντο εννοειται οτι θα ειναι λιγο πιο νταπα-ντουπα.Σε 16αρα δεν θα πηγαινα γιατι χανει και λιγο απο θεμα εμφανισης!
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2012 #10208 Σεπτέμβριος 15, 2012 Συμφωνώ με τον @csarisΑμφιβάλλω αν θα καταλάβεις διαφορά στο πλαϊνό από τα 107 περίπου χιλιοστά που είσαι τώρα στα 101 περίπου που θα πας με την α) λύση.
Billys Σεπτέμβριος 16, 2012 #10209 Σεπτέμβριος 16, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ab5W949HVb8&feature=g-all-u]DCG Drift Round 4 Πάτρα (Kartmania) - YouTube[/ame]
sotiris Σεπτέμβριος 16, 2012 #10210 Σεπτέμβριος 16, 2012 Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)Ακούω τις απόψεις σαςΥ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?Ασυζητητί το α.Το κάνω κι εγώ στο δικό μου για να πάω από τα 400+ ευρώ στα 300-. (από 185/55/15 σε 195/50/15). Επίσης αν βάλεις επώνυμα ελαστικά και προσέχεις το αυτοκίνητο (π.χ. δεν σπινιάρεις / μπλοκάρεις κλπ. - πράγμα δύσκολο αν έχει ESP ABS ASR etc.) πιστεύω ότι 3 χρόνια βγάζουν άνετα.Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".Γενικά το σωστό απ'ότι λένε είναι να βάζεις τα πίσω μπροστά και πίσω να βάζεις καινούρια (για να γλιτώσεις από φαινόμενα υπερστροφής).Το χιαστί θέλει προσοχή γιατί αν τα λάστιχα έχουν φορά κύλησης δεν γίνεται νομίζω (αν το αλλάξεις πλευρά μπαίνει ανάποδα).
shattered Σεπτέμβριος 16, 2012 #10211 Σεπτέμβριος 16, 2012 Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".όχι χιαστί...αλλά ας το πούμε παράλληλα(το εμπρός αριστερά -> πίσω αριστερά)και αυτό διότι τα πιο πολλά λάστιχα πλέον έχουν rotation περιστροφής...αν πας χιαστί αλλάζει το rotation και έχουν ακουστεί φήμες ότι είναι δυνατόν να κόψει και λινά(λιγο παρατραβηγμένο μου φαίνεται)
Tsakonas Σεπτέμβριος 16, 2012 #10212 Σεπτέμβριος 16, 2012 Aviva: Με testdrive το ύψος των ασφαλίστρων
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 16, 2012 #10213 Σεπτέμβριος 16, 2012 χαχα καλή φάση...στο drift στα βραχνέικα με βρήκα στο κοινό. (ο Ξενικός με το lada 2105 μιλάμε για άπειρη δύναμη...του Κυριακούδη η σύλβια έκανε κάτι backfire...τρέλα)
o polonos Σεπτέμβριος 17, 2012 #10214 Σεπτέμβριος 17, 2012 Metzeler Tourance exp >all Πραγματικα το λαστιχο δινει την αισθηση βεντουζας. Αργει λιγο να ζεσταθει αλλα με δυο χαλαρα παντιλικια ερχεται στα ισα του.
RootX Σεπτέμβριος 17, 2012 #10215 Σεπτέμβριος 17, 2012 Εάν έχουν ξαναπαίξει, πείτε και τα σβήνω[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6bGeXOmJn8g&]Nissan GTR - The Full Story - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZFnqBHdpm1s&]Tuner Skyline GT-R MEGA TEST- RB Japanese Muscle - Hot Version International - YouTube[/ame]
Alexgk Σεπτέμβριος 17, 2012 #10216 Σεπτέμβριος 17, 2012 Metzeler Tourance exp >all Πραγματικα το λαστιχο δινει την αισθηση βεντουζας. Αργει λιγο να ζεσταθει αλλα με δυο χαλαρα παντιλικια ερχεται στα ισα του.Σε αμάξι; Γιατί μέχρι τώρα σε μηχανάκια βλέπω να τα φοράνε:fist:
2cpu Σεπτέμβριος 17, 2012 #10217 Σεπτέμβριος 17, 2012 Μηχανακι εννοει bro [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ANwiN2jAa3s]Millyard Viper V10 Motorcycle - YouTube[/ame] :flag: E Λ Ε Ο Ρ....
racer Σεπτέμβριος 17, 2012 #10218 Σεπτέμβριος 17, 2012 Πόσα κιλά @@ πρέπει να έχεις για να κυκλοφορείς με αυτό;
racer Σεπτέμβριος 18, 2012 #10219 Σεπτέμβριος 18, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY]The Mercedes C63 AMG Experiment - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.