Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως

μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:

α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το

εργοστάσιο στα οχήματα)

β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ

οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)

Ακούω τις απόψεις σας

Υ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?

Link to comment
Share on other sites

To 215/50 ειναι σπανια διασταση και γι αυτο ειναι πιο ακριβη.

Η καλυτερη λυση ειναι η α). Αλλα βαλε κατι επωνυμο μη βαλεις τπτ Κινεζικο.

Κινέζο ποτέ αλλά ή α λύση όπως το σκέφτομαι εχει κατ' εμέ δύο μειονεκτήματα:πρώτον πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικού(θα "κοπανάει" πολύ λόγω των "άψογων" δρόμων που διαθέτουμε και δεύτερον είναι πολλά τα

λεφτά καθε 2,5-3 χρόνια για την αλλαγή

Την β επιλογή την έβαλα σε διερεύνηση για αυτόν ακριβώς το λόγο: κατα την αλλαγή ζαντολάστιχων θα χρειασθώ πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά αλλά σε κάθε μετέπειτα αλλαγή θα γλυτώνω περίπου 350-400 ευρώ,απλώς δεν ξέρω εαν θα αλλάξει πολύ η οδηγική συμπεριφορά

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως

μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:

α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το

εργοστάσιο στα οχήματα)

β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ

οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)

Ακούω τις απόψεις σας

Υ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?

δες και την περίπτωση του 225/50/17(δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι)

διότι είναι πιο κοντά στην αρχική (το 225/50 είναι στο +1,56% ενώ το 225/45 στο -1,9%)

για να βλέπω vectra 2006

μιλάμε για vectra c...όπως και να έχει αν αλλάξεις λάστιχο θα χάνει λιγο ή πολύ το κοντέρ σου....(νομίζω μπορούν να στο ρυθμίζουν στην opel δεν είμαι σίγουρος)

η αλήθεια είναι ότι το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16

ωστόσο μάλλον θα πήγαινα στο 225/45/17..τα μισά αμάξια πλέον αυτό φοράνε...(πολύ κινήσιμο νούμερο)

η αλήθεια είναι ότι το αμάξι θα κοπανάει λίγο παραπάνω από το 215/50

αλλά αυτή η κοροιδία της opel με τα 215 είναι υπερβολικό

ps.στα 450 ποια 225/45 βρίσκεις?

Link to comment
Share on other sites

δες και την περίπτωση του 225/50/17(δεν ξέρω πόσο σπάνιο είναι)

διότι είναι πιο κοντά στην αρχική (το 225/50 είναι στο +1,56% ενώ το 225/45 στο -1,9%)

για να βλέπω vectra 2006

μιλάμε για vectra c...όπως και να έχει αν αλλάξεις λάστιχο θα χάνει λιγο ή πολύ το κοντέρ σου....(νομίζω μπορούν να στο ρυθμίζουν στην opel δεν είμαι σίγουρος)

η αλήθεια είναι ότι το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16

ωστόσο μάλλον θα πήγαινα στο 225/45/17..τα μισά αμάξια πλέον αυτό φοράνε...(πολύ κινήσιμο νούμερο)

η αλήθεια είναι ότι το αμάξι θα κοπανάει λίγο παραπάνω από το 215/50

αλλά αυτή η κοροιδία της opel με τα 215 είναι υπερβολικό

ps.στα 450 ποια 225/45 βρίσκεις?

450 ηταν προσφορά απο εναν τοπικό λαστιχά(δεν θυμάμαι μαρκα) και σε πρόχειρες αναζητήσεις όμως βρίσκω αρκετά σε τιμές 470-480

επειδή όμως οπως και εσυ λές το πιο κοντινό(σε διάμετρο) στο 215/50/17 είναι το 215/55/16 (χάνει 4mm σε διάμετρο ενω το 225/45/17 χανει 12,5 mm) γι'αυτό σκέφτομαι και αυτην την λύση απλώς δεν ξέρω αν θα αλλάξει συμπεριφορά το αυτοκίνητο

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?

ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".

Link to comment
Share on other sites

Κινέζο ποτέ αλλά ή α λύση όπως το σκέφτομαι εχει κατ' εμέ δύο μειονεκτήματα:πρώτον πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικού(θα "κοπανάει" πολύ λόγω των "άψογων" δρόμων που διαθέτουμε και δεύτερον είναι πολλά τα

λεφτά καθε 2,5-3 χρόνια για την αλλαγή

Την β επιλογή την έβαλα σε διερεύνηση για αυτόν ακριβώς το λόγο: κατα την αλλαγή ζαντολάστιχων θα χρειασθώ πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά αλλά σε κάθε μετέπειτα αλλαγή θα γλυτώνω περίπου 350-400 ευρώ,απλώς δεν ξέρω εαν θα αλλάξει πολύ η οδηγική συμπεριφορά

To 225/45 εχει μικροτερο πλαινο κατα -6,25mm σε σχεση με το μαμα που φορας... Νομιζω δεν θα καταλαβεις διαφορα σε ανεση.

Παιζει ρολο και τι ελαστικο βαζεις (ποσο μαλακα πλαινα εχει)... Αν π.χ. βαλεις ενα falken που ειναι τσιμεντο εννοειται οτι θα ειναι λιγο πιο νταπα-ντουπα.

Σε 16αρα δεν θα πηγαινα γιατι χανει και λιγο απο θεμα εμφανισης!

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο (Opel Vectra 1.8 2006) διαστάσεων 215Χ50Χ17 τα οποία ανεξαρτήτως

μάρκας ειναι πανάκριβα για τα σημερινά δεδομένα(~800 ευρώ).Ετσι εξετάζω τις δύο παρακάτω επιλογές:

α) τοποθέτηση ελαστικών 225Χ45Χ17 (~ 450 ευρώ)( η διάσταση ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το

εργοστάσιο στα οχήματα)

β) αλλαγή ζαντών σε 16αρες και τοποθέτηση ελαστικών 215(ή205)Χ55Χ16 με συνολικό κόστος ~800 ευρώ

οι ζάντες και οι διαστάσεις ειναι μεσα στις εναλλακτικές που τοποθετεί το εργοστάσιο στα οχήματα)

Ακούω τις απόψεις σας

Υ.Γ Σε περίπτωση που προτιμηθεί η δεύτερη λύση πρέπι να επαναρυθμισθεί κάτι λόγω αλλαγής σε 16αρες ζάντες?

Ασυζητητί το α.

Το κάνω κι εγώ στο δικό μου για να πάω από τα 400+ ευρώ στα 300-. (από 185/55/15 σε 195/50/15). Επίσης αν βάλεις επώνυμα ελαστικά και προσέχεις το αυτοκίνητο (π.χ. δεν σπινιάρεις / μπλοκάρεις κλπ. - πράγμα δύσκολο αν έχει ESP ABS ASR etc.) πιστεύω ότι 3 χρόνια βγάζουν άνετα.

Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?

ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".

Γενικά το σωστό απ'ότι λένε είναι να βάζεις τα πίσω μπροστά και πίσω να βάζεις καινούρια (για να γλιτώσεις από φαινόμενα υπερστροφής).

Το χιαστί θέλει προσοχή γιατί αν τα λάστιχα έχουν φορά κύλησης δεν γίνεται νομίζω (αν το αλλάξεις πλευρά μπαίνει ανάποδα).

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λενε, οτι να τα αλλαζεις χιαστι ισχυει? Δηλαδη τα ελαστικα που ειναι στους τροχους κινησης οπως καλη ωρα στους μπροστα να μπουνε πισω και τα πισω μπροστα?

ΥΓ: Προφανως οχι οταν θελουν αμεσα αλλαγη, αλλα οταν "πρεπει".

όχι χιαστί...αλλά ας το πούμε παράλληλα(το εμπρός αριστερά -> πίσω αριστερά)

και αυτό διότι τα πιο πολλά λάστιχα πλέον έχουν rotation περιστροφής...

αν πας χιαστί αλλάζει το rotation και έχουν ακουστεί φήμες ότι είναι δυνατόν να κόψει και λινά(λιγο παρατραβηγμένο μου φαίνεται)

Link to comment
Share on other sites

χαχα καλή φάση...στο drift στα βραχνέικα με βρήκα στο κοινό.:upside:

(ο Ξενικός με το lada 2105 μιλάμε για άπειρη δύναμη...του Κυριακούδη η σύλβια έκανε κάτι backfire...τρέλα)

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχουν ξαναπαίξει, πείτε και τα σβήνω

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6bGeXOmJn8g&]Nissan GTR - The Full Story - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZFnqBHdpm1s&]Tuner Skyline GT-R MEGA TEST- RB Japanese Muscle - Hot Version International - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Metzeler Tourance exp >all

Πραγματικα το λαστιχο δινει την αισθηση βεντουζας.

Αργει λιγο να ζεσταθει αλλα με δυο χαλαρα παντιλικια ερχεται στα ισα του.

Σε αμάξι; Γιατί μέχρι τώρα σε μηχανάκια βλέπω να τα φοράνε:fist:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.