Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μετά από 4 χρόνια και 3 μήνες η μαμά μπαταρία έκλασε.

Η τάνα άρχισε να τα φτύνει λίγο πριν την μεταφέρω πίσω αλλά χωρίς πολύ εμφανή συμπτώματα και έτσι δεν το είχα πάρει πρέφα ότι μας αποχαιρετούσε. Το θέμα είναι ότι άρχισε να γίνεται εμφανές από τότε που την μετέφερα πίσω με αποτέλεσμα να κάθομαι και να ψάχνω την καλωδίοση. Αφού γ@μη8ηκα και δεν μπορούσα να βγάλω άκρη και αφου είχε αποφορτιστεί 5-6 φορές πήγα και πήρα αναγκαστικά μια καινούργια.

Η επιλογή μου ήταν μια Exide EA530 με 53Ah + 540CCA στα 69€ όπου την μέτρησε ο τύπος στα 553CCA.

H μαμά ετσι όπως την έβγαλα από το αμάξι και καλά "φορτισμένη" δεν ξεπέρασε τα 200. H Μλκία είναι ότι για την μαμά Panasonic 55D23L δεν μπορώ να βρω πουθενά σίγουρα στοιχεία.

Όταν την άλλαξα επι της ευκαιρίας μέτρησα και μία την κατανάλωση του αυτοκινήτου όταν είναι σβηστό. Το νούμερο(20mAh) ήταν στα φυσιολογικά πλαίσια και αν σκεφτεί κανείς και το 4+μέτρα καλώδιο από μπροστά-πίσω is just perfect.

Link to comment
Share on other sites

Πρωι πρωι πηγαινωντας στην δουλεια...makpress: Πέντε Ρώσοι τουρίστες, νεκροί σε τροχαίο με τουριστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη .. φυσικα δεν εγινε τπτ για την συγκεκριμενη στροφη στα "καλα"

χρονια της Ελλαδας οπωτε δεν περιμενω να γινει κατι τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.