Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όλα ωραία και καλά και χαίρομαι που βλέπω και Έλληνες στο παιχνίδι των πολλών ίππων κλπ κλπ, αλλά όταν βλέπω πολύ ωραία αμάξια να έχουν αυτή την γελοία εξάτμιση τύπου το_μπουρί_που_έκλεψα_από_την_σόμπα_της_γιαγιάς, εκνευρίζομαι και θέλω να :bad: ...

Καλά βέβαια, όταν το βλέπω σε αμάξια δείγματα, εκεί πέφτει τρελό γέλιο...

:rant: over :p

Link to comment
Share on other sites

Δε τα ξεχνώ. Αλλά η διάφορα βάρους (300+κιλα) άνετα τα υπερκαλύπτει αυτά. Μεγαλύτερη διαφορά θα μπορούσε να κάνει η κλιμάκωση. Σε επιταχύνσεις από στάση μικρό ρολό παίζει η γεμάτη καμπύλη στις χαμηλές στροφές, γιατί δύσκολα χρησιμοποιείς ένα εύρος πάνω από 1500-2000rpm γύρω απ τη μεγίστη ισχύ, αφού παίρνεις όλες τις σχέσεις στη σειρά.

Αλλά θα σου δώσω ένα άλλο hint. Tα τότε press cars έκαναν 0-100 σε 8sec με τον 1,8 139hp, όσο ακριβώς δηλαδή θέλει και το νέο 1.4 scirocco με τα 160

Τουλάχιστον στα 0-100 το παλιό scirocco με τον 2lt και τα 175hp θα έπρεπε να είναι εμφανώς ταχύτερο.

Τα παλιά αυτοκίνητα του τέλους 80 αρχές 90 είχαν 2 μεγάλα προβλήματα:

1. δήλωναν 160 άλογα και παίζει να έβγαζαν 140, ενώ τώρα η VW δηλώνει 160 και παίζει να βγάζει 170.

2. τα περισσότερα γρήγορα ήταν ατμοσφαιρικά μεγάλου κυβισμού, οπότε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά. Το συγκεκριμένο σύμφωνα με τη wikipedia δεν έβγαινε καν 2.0 οπότε έχει σίγουρα βάλει άλλο κινητήρα οπότε τα άλογα που δηλώνει λογικά είναι στην τύχη (ατμοσφαιρικό μοτέρ με 175 άλογα τα 90's σημαίνει ότι είναι προτού βγουν τα καταλυτικά και super tuned για εργοστασιακό).

Link to comment
Share on other sites

Έχει έναν ήχο το άτιμο!

Αυτό που παραθέτη είναι η καθαρή έκδοση του βίντεο,χωρίς μουσική...μόνο οι ήχοι από τα αυτοκίνητα....

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ke4z7OV3P3I]World's Greatest Drag Race 2 Unplugged! + Behind The Scenes - Wide Open Throttle Episode 30 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Τα παλιά αυτοκίνητα του τέλους 80 αρχές 90 είχαν 2 μεγάλα προβλήματα:

1. δήλωναν 160 άλογα και παίζει να έβγαζαν 140, ενώ τώρα η VW δηλώνει 160 και παίζει να βγάζει 170.

2. τα περισσότερα γρήγορα ήταν ατμοσφαιρικά μεγάλου κυβισμού, οπότε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά. Το συγκεκριμένο σύμφωνα με τη wikipedia δεν έβγαινε καν 2.0 οπότε έχει σίγουρα βάλει άλλο κινητήρα οπότε τα άλογα που δηλώνει λογικά είναι στην τύχη (ατμοσφαιρικό μοτέρ με 175 άλογα τα 90's σημαίνει ότι είναι προτού βγουν τα καταλυτικά και super tuned για εργοστασιακό).

Σωτο, ολα αυτα ισχυουν αλλα ολα τα λ7 ειναι το βαρος που ολο και αυξανεται στα νεα μοντελα...

π.χ.

1. Golf MKI GTI 1.6lt 110ps

0-100: 9s βαρος: 810kg

2. Golf MKIV GTI 1.8T 150ps

0-100: 8,5s βαρος: 1213kg

Link to comment
Share on other sites

το golf mk1 είναι τρελός έρωτας... παρεπιπτόντως, στη νότιο αφρική κυκλοφορούσε μέχρι το 2009 (αποκλειστικά δεξιοτίμονο)

Volkswagen Citi Golf - Wikipedia, the free encyclopedia

http://paultan.org/2007/03/03/volkswagen-golf-gti-mk1-reincarnated-presenting-the-volkswagen-citigolf-18ir/

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή έχω rpm drop:

1->2 drop 2750 rpm

2->3 drop 2350 rpm

3->4 drop 1850 rpm

4->5 drop 1230 rpm

Ε οκ είπα 1500-2000rpm, ίσως έπεσα έξω, αν και λογικά δε θα έχει επαφή το κιβώτιο της 2,5lt (?) BMW σου με αυτό του παλιού scirocco, αλλά στο μυαλό μου δεν είχα την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα μιας και συνήθως γεμίζει αρκετά γρήγορα.

Τα παλιά αυτοκίνητα του τέλους 80 αρχές 90 είχαν 2 μεγάλα προβλήματα:

1. δήλωναν 160 άλογα και παίζει να έβγαζαν 140, ενώ τώρα η VW δηλώνει 160 και παίζει να βγάζει 170.

2. τα περισσότερα γρήγορα ήταν ατμοσφαιρικά μεγάλου κυβισμού, οπότε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά. Το συγκεκριμένο σύμφωνα με τη wikipedia δεν έβγαινε καν 2.0 οπότε έχει σίγουρα βάλει άλλο κινητήρα οπότε τα άλογα που δηλώνει λογικά είναι στην τύχη (ατμοσφαιρικό μοτέρ με 175 άλογα τα 90's σημαίνει ότι είναι προτού βγουν τα καταλυτικά και super tuned για εργοστασιακό).

Συμφωνώ, αν και όχι στο τόσο υπερβολικό βαθμό που το θέτεις. Τέτοιες τρέλες αποκλίσεις στην ισχύ ίσως είχαν σε εποχές 60s. (για το παραπάνω κυρίως στα σημερινά γερμανικά δεν αντιλέγω)

Ναι, έχει βάλει άλλο μοτέρ, και φυσικά πιστεύω ότι δεν αποδίδει τα άλογα που λέει γιατί με 300 κιλά λιγότερα δε θα έπρεπε απλά να το δούμε να πετάγεται στα πρώτα μετρά, αλλά να προηγείται στη μίση τουλάχιστον ευθεία.

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκο-πλατώ.

Αυτός που έχω τώρα περάστηκε πέρυσι τέτοιο καιρό και άντεξε ~15k άντε 20k χλμ.

Μέχρι τώρα φορούσα τον μαμά από τη αντιπροσωπεία,valeo αν δεν κάνω λάθος.

Σκέφτομαι να πάω εκτός αντιπροσωπείας για να περάσω κάτι πιο ενισχυμένο/καλύτερο.

Για τα σετ της sachs διαβάζω καλά λόγια στο net.

Κάποια άποψη;

Link to comment
Share on other sites

Όχι καλά διάβασες 15000-20000 χιλιόμετρα.

Ναι δυστηχώς οδηγείται και από άλλο άτομο το οποίο όταν βάζει το πόδι στο συμπλέκτη ξεχνάει να το σηκώσει.:hehe:

Sante Fe 2L Diesel 113ps.

Ψάχνω κάτι ενισχυμένο γιατί είναι το 4ο ή 5ο δίσκο-πλατώ αυτό.

Πάντως οι απόψεις διίστανται από ότι διαβάζω σε διάφορα φόρουμ.

Άλλοι λένε valeo,άλλοι asco και άλλοι sachs.

Έχω χαθεί...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι απόψεις διίστανται από ότι διαβάζω σε διάφορα φόρουμ.

Μήπως να αγόραζε το άλλο άτομο κανά Starlet να ησύχαζες;:p

Ότι δίσκο και να βάλεις αν το πόδι είναι άτσαλο....

Link to comment
Share on other sites

Δεκεμβριο θα κοιταξω για μηχανη.θελω commuter ουσιαστικα...

ημουν αναμεσα σε kawasaki er6n(που εχουμε ηδη ενα) και σε suzuki sv650

ομως δεν υπαρχουν πολλα sv(που μου αρεσει και πιο πολυ)

μου προτεινε ενας φιλος και το cagiva raptor 650.φοραει το μοτερ του sv μονο που εχει ιταλικα περιφερειακα...δηλαδη brembo δισκοπλακες και δαγκανες,σωληνακια υψηλης,ανεστραμμενο μπροστα και χωροδικτυωμα.μιας και ηταν ενας εμπορος που ειχε ενα κοντα μου πηγα και το ειδα.πολυ ωραιο μηχανακι...

και εφοσον εχει μοτερ της suzuki και μαλλον και τα ηλεκτρικα του(μονο το injection ειναι της cagiva) δεν θα εχει και τα σχετικα προβληματα που εχουν τα ιταλικα ενω δεν θα εχω και κανα θεμα με ανταλλακτικα...

εν τω μεταξυ το συγκεκριμενο εχει καινουργια λαστιχα,εξατμισεις και μανιταρια και του ειχε βαλει και ο προηγουμενος οθονουλα για να δειχνει ταχυτητες.αρα δεν θελει τιποτα απο μαζεματα...

ανεβηκα πανω και μπορω να πω οτι μου φανηκε καλη και η θεση οδηγησης και η σελα

κατι αλλο που να πρεπει να προσεξω?αποψεις?

post-12158-1416076554,3081_thumb.jpg

post-12158-1416076554,4285_thumb.jpg

post-12158-1416076554,515_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.