Dant3 Ιούλιος 26, 2012 #9721 Ιούλιος 26, 2012 το εκανε και το suzuki μου και εμπαζε απο το παραθυρο.βαλε καποιον να στησει αυτι σε καμια βολτα για να δεις απο που προερχεται και αναλογα πραττεις
SirDiman Ιούλιος 26, 2012 #9725 Ιούλιος 26, 2012 To suzuki swift πενταετιας 1,3l 5θυρο πρεπει να λεει σαν αυτοκίνητο πολης ετσι? Κυλαει πολυ ομορφα στο δρομο και απο οτι εχω ακουσει ειναι καπως οικονομικό.(λ/100?)Ισως αν πανε καλα τα πραγματα αποκτησουμε καποιο μεταχειρισμένο, εχετε να προτεινετε κατι αλλο?
Dant3 Ιούλιος 26, 2012 #9727 Ιούλιος 26, 2012 πρεπει να εχει το μοτερ απο το suzuki που ειχα και εγω.αν ναι τοτε σκυλι μαυρο και ηταν και μια χαρα οικονομικο αν και ηταν και το sedan.στο δικο μου βασικα ειχε χαλασει λιγο ο μηχανισμος για το παραθυρο και στο τελος ανεβαινε στραβα και αφηνε κενο,δεν ειχε χαλασει το λαστιχο...
2cpu Ιούλιος 26, 2012 #9728 Ιούλιος 26, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_zb1j8FmW74]Porsche GT2 RS v. Ducati 1199 Panigale: The Drag Race. - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2012 #9729 Ιούλιος 26, 2012 ωραίο το Panigale αλλά δεν το πιάνει το BMW...
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2012 #9731 Ιούλιος 27, 2012 Θες να πιστεύει ότι δεν θα σκορπάει έ?btw+100cc-10 ps δυναμομετρημένα
paparoach Ιούλιος 27, 2012 #9732 Ιούλιος 27, 2012 Σήμερα πήρα το fiat panda diesel 1.3 για τη δουλειά , αφού θα πάω ταξίδι στα καπάκια. Πεύκη Μοσχάτο (~23km) Είναι κατηφόρα ..αλλά με το C3 Αέριο βγάζω 5lt/100km
sofix Ιούλιος 27, 2012 #9733 Ιούλιος 27, 2012 wtf !!!???επειδή δεν νοιώθω πολυ από δρόμους Αθήνας η διαδρομή είναι like 20 km εθνική Αθ-Λαμίας?
spresv Ιούλιος 27, 2012 #9735 Ιούλιος 27, 2012 Θες να πιστεύει ότι δεν θα σκορπάει έ?btw +100cc -10 ps δυναμομετρημένα Ειπα ακομα, το αλλο σκορπαει διαπιστωμενα πλεον. -10ps πριν ή μετα το "update" της bmw?
paparoach Ιούλιος 27, 2012 #9736 Ιούλιος 27, 2012 wtf !!!???επειδή δεν νοιώθω πολυ από δρόμους Αθήνας η διαδρομή είναι like 20 km εθνική Αθ-Λαμίας?Ναι και επιπλέον 3-4 χλμ σε στενά μέχρι να μπαινοβγείς από εθνική.Απλά έχει λίγο κίνηση οπότε πηγαίνεις με 60-100 ταχύτητα.Γεματο ντεποζιτο ! :drool:Γεμίζει με 50€ ρε συ..!Είναι 35 λτ το ντεπόζιτό του.
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2012 #9737 Ιούλιος 27, 2012 Ειπα ακομα, το αλλο σκορπαει διαπιστωμενα πλεον. -10ps πριν ή μετα το "update" της bmw? Το άλλο μόλις κυκλοφόρησε, αμαρτία... Δε ξέρω, αυτό που ξέρω είναι οτι το panigale το μέτρησαν 159 whp και το bmw 169 whp
Thresh86 Ιούλιος 27, 2012 #9738 Ιούλιος 27, 2012 Το άλλο μόλις κυκλοφόρησε, αμαρτία...Δε ξέρω, αυτό που ξέρω είναι οτι το panigale το μέτρησαν 159 whp και το bmw 169 whp Σαφώς το BMW είναι πιο δυνατό κι ας είναι -200 κυβικά κάτω αλλά η αξιοπιστία αρκετά πεσμένη σε σχέση με τις top Japan. Παρατηρείς όμως μια διαφορά στην φιλοσοφία Panigale-S1000RR , κι αυτή πέρα απο τον κινητήρα και την απόδοση του (άλλο V2-inline 4), επεκτείνεται στο πλαίσιο και στην καθημερινή χρήση, που απο ότι διαβάζω, η Ducati έχει βελτιωθεί μεν αλλά όχι ακόμα τόσο. Θα τσέκαρα πάντως το GSXR 1000 απο την κατηγορία, το R1 για τον αλλόκοτο-απόκοσμο ήχο ελέω στροφαλοφόρου και για κάτι πιο exotic , θα την έκανα την κουτσουκέλα για ένα KTM RC8 R
LevelOne Ιούλιος 27, 2012 Author #9739 Ιούλιος 27, 2012 Τρέχει φίλος με την εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ και οταν ειχα παει Μέγαρα να τον φωτογραφήσω, είχα την χαρά να κάνω βολτα ενα RC8-R race spec... Αντε γειά...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.