Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

το εκανε και το suzuki μου και εμπαζε απο το παραθυρο.βαλε καποιον να στησει αυτι σε καμια βολτα για να δεις απο που προερχεται και αναλογα πραττεις

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

To suzuki swift πενταετιας 1,3l 5θυρο πρεπει να λεει σαν αυτοκίνητο πολης ετσι?

Κυλαει πολυ ομορφα στο δρομο και απο οτι εχω ακουσει ειναι καπως οικονομικό.(λ/100?)

Ισως αν πανε καλα τα πραγματα αποκτησουμε καποιο μεταχειρισμένο, εχετε να προτεινετε κατι αλλο?

πρεπει να εχει το μοτερ απο το suzuki που ειχα και εγω.αν ναι τοτε σκυλι μαυρο και ηταν και μια χαρα οικονομικο αν και ηταν και το sedan.

στο δικο μου βασικα ειχε χαλασει λιγο ο μηχανισμος για το παραθυρο και στο τελος ανεβαινε στραβα και αφηνε κενο,δεν ειχε χαλασει το λαστιχο...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=_zb1j8FmW74]Porsche GT2 RS v. Ducati 1199 Panigale: The Drag Race. - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

Σήμερα πήρα το fiat panda diesel 1.3 για τη δουλειά , αφού θα πάω ταξίδι στα καπάκια.

Πεύκη Μοσχάτο (~23km)

20120727083925.jpg

Είναι κατηφόρα ..αλλά με το C3 Αέριο βγάζω 5lt/100km

wtf !!!???

επειδή δεν νοιώθω πολυ από δρόμους Αθήνας η διαδρομή είναι like 20 km εθνική Αθ-Λαμίας?

Θες να πιστεύει ότι δεν θα σκορπάει έ?

btw

+100cc

-10 ps δυναμομετρημένα

Ειπα ακομα, το αλλο σκορπαει διαπιστωμενα πλεον. -10ps πριν ή μετα το "update" της bmw? :p

wtf !!!???

επειδή δεν νοιώθω πολυ από δρόμους Αθήνας η διαδρομή είναι like 20 km εθνική Αθ-Λαμίας?

Ναι και επιπλέον 3-4 χλμ σε στενά μέχρι να μπαινοβγείς από εθνική.

Απλά έχει λίγο κίνηση οπότε πηγαίνεις με 60-100 ταχύτητα.

Γεματο ντεποζιτο ! :drool:

Γεμίζει με 50€ ρε συ..!

Είναι 35 λτ το ντεπόζιτό του.

Ειπα ακομα, το αλλο σκορπαει διαπιστωμενα πλεον. -10ps πριν ή μετα το "update" της bmw? :p

Το άλλο μόλις κυκλοφόρησε, αμαρτία...

Δε ξέρω, αυτό που ξέρω είναι οτι το panigale το μέτρησαν 159 whp και το bmw 169 whp

Το άλλο μόλις κυκλοφόρησε, αμαρτία...

Δε ξέρω, αυτό που ξέρω είναι οτι το panigale το μέτρησαν 159 whp και το bmw 169 whp

Σαφώς το BMW είναι πιο δυνατό κι ας είναι -200 κυβικά κάτω αλλά η αξιοπιστία αρκετά

πεσμένη σε σχέση με τις top Japan.

Παρατηρείς όμως μια διαφορά στην φιλοσοφία Panigale-S1000RR , κι αυτή πέρα απο τον

κινητήρα και την απόδοση του (άλλο V2-inline 4), επεκτείνεται στο πλαίσιο και στην καθημερινή

χρήση, που απο ότι διαβάζω, η Ducati έχει βελτιωθεί μεν αλλά όχι ακόμα τόσο.

Θα τσέκαρα πάντως το GSXR 1000 απο την κατηγορία, το R1 για τον αλλόκοτο-απόκοσμο ήχο ελέω στροφαλοφόρου

και για κάτι πιο exotic , θα την έκανα την κουτσουκέλα για ένα KTM RC8 R :tomato:

Τρέχει φίλος με την εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ και οταν ειχα παει Μέγαρα να τον φωτογραφήσω, είχα την χαρά να κάνω βολτα ενα RC8-R race spec... Αντε γειά...

547727_10150930056367859_498661489_n.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.