Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION] αν εννοείς μοτέρ σκετο ή φάση μετατροπέτο, τοτε ναι, ευκολα.

Αν θες ολόκληρο το AE86 με αυτο το μοτέρ λιγο δυσκολο. :p

Έχεις PM. :D

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Εγώ πλήρωσα 1400€.

Είπαμε ακριβός και καλός.

Αν πεις ότι κάνεις 10.000χλμ το χρόνο με ένα μέσο αυτοκίνητο βγάζεις ΜΟ 8λτ/100? με 1.70 ΜΟ Βενζίνη=

800λτ βενζίνης * 1,7= 1360€ το χρόνο οι βενζίνες.

Αέριο από 8 θα ανέβει 8,5-9λτ η κατανάλωση οπότε :

900λτ αέριο * 0.85 (ΜΟ)=765€

1360-765=595€ διαφορά.

Αν κάνεις 15.000 με ένα γρήγορο υπολογισμό : 1360*1,5=2040 Βενζίνες

765*1,5=1148€.

2040-1148=892€ διαφορά

κάθε χρόνο θες κάτι φίλτρα στο αέριο κλπ -50 ευρώ και κάθε 2 χρόνια πληρώνεις νομίζω κάτι παρπάνω στο ΚΤΕΟ, σε στυλ 20€.

Το πρόβλημα που δεν παίζει στην εξίσωση είναι τα extra κόστη του αερίου.

Αυτά πέρα από τα προβλεπόμενα είναι και πιθανές βλάβες που μπορεί να βάλει ο κινητήρας, και οι περισσότεροι την έχουν πατήσει από αυτά. Και επίσης κάποια parts που πρέπει να αλλάζονται κάθε τόσο (κάτι βαλβίδες αν θυμάμαι καλά). Προσωπικά θεωρώ ότι είναι καλύτερη επένδυση στην επόμενη αλλαγή αυτοκινήτου να αγοραστεί κάτι οικονομικότερο (ή κάποιο με εργοστασιακή εγκατάσταση αερίου), παρά προσθήκη αερίου σε υπάρχον αυτοκίνητο (εκτός αν είναι πολύ καινούριο ή κάποιος σκοπεύει να το κρατήσει για πάντα - που και πάλι με το αέριο οι φθορές δεν έχουν υπολογιστεί από τον κατασκευαστή οπότε καλό είναι να μην μπαίνει ορίζοντας πάνω από την 5ετία).

Ιδιαίτερα αν το αυτοκίνητο έχει παλιώσει, στις περισσότερες περιπτώσεις η κατανάλωση μπορεί να βελτιωθεί με έναν π.χ. καθαρισμό στα μπεκ, συχνότερη αλλαγή μπουζί κλπ.

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION]

Στην τελευταία γραμμή γράφω για αυτά τα εξτρα ... εκτός από τις βλάβες βέβαια που αυτές δεν μπορώ να τις προβλέψω.

Σε 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια δεν είχαμε πρόβλημα πάντως μέχρι στιγμής.

(citroen C3 1.4 & Audi A6 1.8 T )

Προσωπικά θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι το πετρέλαιο , αλλά ο φίλος ρώτησε για αέριο .. :-)

Αντε επιτελους μπας και βγαλει το σκασμο το ρημαδι... 3 φορες μ'εχουν σταματησει το τελευταιο διμηνο.

DSC_8784.jpg

Double post, και μιας και το φερε η κουβεντα... Στα 5 χρονια που οδηγω, με εχουν σταματησει 2 φορες με το πουντακι, μια για αλκοτεστ μαζικο στο Ελληνικο, και μια παλι αλκοολ, στο τυπικο μπλοκο μπαινοντας στην Αττικη στη Μεταμορφωση. Και τις 2 φορες ημουν τυπικοτατος, ευγενικοτατος, και τα οργανα το ιδιο, απολυτως κανενα προβλημα.

Το τελευταιο διμηνο που κυκλοφορω πολυ τακτικα τη gtv (η οποια κανει εκνευριστικη βαβουρα, και οπτικα ξεχωριζει παρα πολυ) με εχουν σταματησει 3 φορες και η αντιμετωπιση ειναι λες και ειμαι κανας εγκληματιας. Ιδιος ανθρωπος, ιδια συμπεριφορα, ολα τα εγγραφα κομπλε κλπ. Και καθε φορα αντιμετωπιζω αγενεια, τσαμπα μαγκια, τραμπουκισμο και το κομπλεξ του καθε τραγου. Ουστ βρωμοζωα.

Αποριούλα:

Παρατηρώ σε ταχύτητες από πχ 110-120 km/h και πάνω ότι ακούγεται ένας ήχος, σαν να μπάζει αέρα το αυτοκίνητο. Πρόβλημα δεν μου δημιουργεί φυσικά, απλά είναι ενοχλητικό.

Υποψιάζομαι ότι φταίει κάποιο από τα λάστιχα των παραθύρων (γιατί τα παράθυρα στάνταρ κλείνουν σωστά). Καμιά έξυπνη ιδέα για το εντοπίσω και πώς να το διορθώσω ;

Ειναι καιρός τώρα που το έχω παρατηρήσει (επίσης να πω οτι δεν συμβαινει μεσα σε τουνελ για κάποιο λόγο) αλλά πρόκειται να κάνω ταξιδι το Σάββατο και θα προτιμούσα να το κανω οσο πιο αθόρυβα γινεται (άλλωστε το μοτέρ σε αυτές τα χιλιομετρα και λιγο παραπάνω δεν ακουγεται σχεδόν καθόλου)

Θενκζ

Το τελευταιο διμηνο που κυκλοφορω πολυ τακτικα τη gtv (η οποια κανει εκνευριστικη βαβουρα, και οπτικα ξεχωριζει παρα πολυ) με εχουν σταματησει 3 φορες και η αντιμετωπιση ειναι λες και ειμαι κανας εγκληματιας. Ιδιος ανθρωπος, ιδια συμπεριφορα, ολα τα εγγραφα κομπλε κλπ. Και καθε φορα αντιμετωπιζω αγενεια, τσαμπα μαγκια, τραμπουκισμο και το κομπλεξ του καθε τραγου. Ουστ βρωμοζωα.

Μηπως επειδή κάνει σαν μια διαδήλωση απο 500 αγρότες που έλεγε και ο Χάρυ Κλύνν σε σταματάνε και σου συμπεριφέρονται άσχημα γιατί ουσιαστικά παραβιάζεις τον νόμο με θόρυβο που δεν εγκρίνεται ούτε σε αεροδιάδρομο ?

Double post, και μιας και το φερε η κουβεντα... Στα 5 χρονια που οδηγω, με εχουν σταματησει 2 φορες με το πουντακι, μια για αλκοτεστ μαζικο στο Ελληνικο, και μια παλι αλκοολ, στο τυπικο μπλοκο μπαινοντας στην Αττικη στη Μεταμορφωση. Και τις 2 φορες ημουν τυπικοτατος, ευγενικοτατος, και τα οργανα το ιδιο, απολυτως κανενα προβλημα.

Το τελευταιο διμηνο που κυκλοφορω πολυ τακτικα τη gtv (η οποια κανει εκνευριστικη βαβουρα, και οπτικα ξεχωριζει παρα πολυ) με εχουν σταματησει 3 φορες και η αντιμετωπιση ειναι λες και ειμαι κανας εγκληματιας. Ιδιος ανθρωπος, ιδια συμπεριφορα, ολα τα εγγραφα κομπλε κλπ. Και καθε φορα αντιμετωπιζω αγενεια, τσαμπα μαγκια, τραμπουκισμο και το κομπλεξ του καθε τραγου. Ουστ βρωμοζωα.

πουλα το ρημαδι και παρε smart diesel:P

η συμπεριφορα των μπατσων αλλαξε οκ fact.

με τις γκομενες παρατηρησες κατι?

Μηπως επειδή κάνει σαν μια διαδήλωση απο 500 αγρότες που έλεγε και ο Χάρυ Κλύνν σε σταματάνε και σου συμπεριφέρονται άσχημα γιατί ουσιαστικά παραβιάζεις τον νόμο με θόρυβο που δεν εγκρίνεται ούτε σε αεροδιάδρομο ?

Οχι ρε συ, κανει σπαστικη βαβουρα, αλλα δεν ειναι οτι κυκλοφορω και χωρις εξατμιση. Και στο κατω κατω, αν παραβιαζω το νομο μου κοβεις κληση και παμε σπιτια μας, η παρανομια μου δε σου δινει το δικαιωμα να με τραμπουκιζεις, πολλω δε μαλλον απο στη στιγμη που ειμαι ευγενεστατος και δεν κανω κ*λοπαιδαρισμους.

πουλα το ρημαδι και παρε smart diesel:P

η συμπεριφορα των μπατσων αλλαξε οκ fact.

με τις γκομενες παρατηρησες κατι?

post-376-1416076442,2001_thumb.jpg

Αποριούλα:

Παρατηρώ σε ταχύτητες από πχ 110-120 km/h και πάνω ότι ακούγεται ένας ήχος, σαν να μπάζει αέρα το αυτοκίνητο. Πρόβλημα δεν μου δημιουργεί φυσικά, απλά είναι ενοχλητικό.

Υποψιάζομαι ότι φταίει κάποιο από τα λάστιχα των παραθύρων (γιατί τα παράθυρα στάνταρ κλείνουν σωστά). Καμιά έξυπνη ιδέα για το εντοπίσω και πώς να το διορθώσω ;

Ειναι καιρός τώρα που το έχω παρατηρήσει (επίσης να πω οτι δεν συμβαινει μεσα σε τουνελ για κάποιο λόγο) αλλά πρόκειται να κάνω ταξιδι το Σάββατο και θα προτιμούσα να το κανω οσο πιο αθόρυβα γινεται (άλλωστε το μοτέρ σε αυτές τα χιλιομετρα και λιγο παραπάνω δεν ακουγεται σχεδόν καθόλου)

Θενκζ

κανείς ρε ; :p

Ακούγεται πιο πολύ όταν πατάς το γκάζι ?

εμένα αυτό συνέβη στο focus .

Έβαζε ωραίο ήχο στην καμπίνα είναι η αλήθεια αλλά μετά από λίγο ψάξιμο κατάλαβα ότι ξεκόλλησε το παρ-μπριζ λίγο, κάτω δεξιά.

Αλλαγή κόλλας/λάστιχα και όλα καλά.

AXA για ασφαλεια λεει τιποτα? eurolife ειχαμε χωρις παραπονο

Ειναι κολοσσός εξωτερικού οπότε με απλή λογική πιο safe στο να κλείσει αύριο απο άλλα πιο μικρά μαγαζιά.

Αν οι ασφάλειες ζωής τους είναι anything to go by ειναι μια χαρά.

Ακούγεται πιο πολύ όταν πατάς το γκάζι ?

εμένα αυτό συνέβη στο focus .

Έβαζε ωραίο ήχο στην καμπίνα είναι η αλήθεια αλλά μετά από λίγο ψάξιμο κατάλαβα ότι ξεκόλλησε το παρ-μπριζ λίγο, κάτω δεξιά.

Αλλαγή κόλλας/λάστιχα και όλα καλά.

μπα, δεν εχω παρατηρήσει να αλλάζει κάτι στον ήχο με το γκάζι.

Αν του περάσω καμια σιλικόνη (γιατι εδώ που είμαι δεν παίζει να βρω πουθενά να αλλάξω λάστιχα ή οτιδήποτε άλλο) πειράζει ; :p

Εμένα ακούγωνταν πιο πολύ με το γκάζι επειδή ο αέρας έμπαινε από κάτω δεξιά και ουσιαστικά "έμπαινε" αέρας από το μοτέρ που ήταν δίπλα. γιαυτό και ήταν πιο έντονο.

Καλύτερα να μην το πειράξεις.

Μπορεί πολύ απλά να βγάλει μόνο την κόλλα και να βάλει καινούρια .. μη χαλάσεις τα λάστιχα.

βασικά δεν ειμαι σίγουρος από που προέρχεται ο θόρυβος. δηλαδή, θα μπορούσε ίσως να είναι από το παρμπριζ αλλά θα μπορούσε να είναι και από τα λάστιχα κάποιου παράθυρου.

Τεσπα, θα δω. Σιλικονη όχι λες πάντως ε ;

Ε... προσάθησε να δεις από που ακούγεται.

Πάνε με 3-4 φίλους βόλτα να πιάσετε όλες τις γωνίες, και ακούστε.

Ντάξει για σιλικόνη δεν ξέρω. Δεν είμαι και ο ειδικός.

Αν θες να γλυτώσεις το μάστορα και σου φαίνεται κάτι απλό δοκίμασέ το .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.