2cpu Ιούλιος 23, 2012 #9681 Ιούλιος 23, 2012 To δεξι μου....ποδι εχει μπει σε τρελλο economy mode .Κανω μια διαδρομη χθες με ενα αμαξι που σπανια το πετυχαινω με μονοψηφια καταναλωση με 8.3 (με 8.4 πηγα και 8.3 γυρισα). Κανω την ιδια σημερα με το δικο μου 6.1 πηγα 6.3 γυρισα. Πρεπει να κυνηγησω καποτε το 5.9 (μεχρι 6 εχω δει αλλα μεσα στη πολη μεχρι να φτασω σπιτι να παρκαρω παει 6.1..Αναφερομαι σε μεση καταναλωση/100κμ στη συγκεκριμενη διαδρομη) Τσεκαρε τον αερα στα λαστιχα. Φροντισε ο κινητηρας να εχει κανει τα service του και ιδιως το φιλτρο αερος να ειναι καθαρο. Πλυνε το αυτοκινητο (ναι σε δινει κατι point αν ειναι λερωμενο "χαλαει" τον αεροδυναμικο συντελεστη) Στις κατηφορες βαζε νεκρα. Αν δεν ξερεις ακομα (:tongue:) μαθε σε ποιες στροφες αποδιδει την μαξ ιπποδυναμη και ροπη αντιστοιχα. Οχι ταρζανιες με το γκαζι, μην το πιεζεις δινε το τοσο οσο "ακουει" ο κινητηρας. Μερικα που με ηρθαν στο μυαλο τωρα.Αν θυμηθω και αλλα add it later Βtw ο κολλητος με το Ε34 αυτοματο με πενταμελης οικογενεια φουλ σαβουρα στο τρανκ γυρισε απο Ουρανουπολη Χαλκιδικης και εγραψε 7 στρογγυλα.
ΝTG Ιούλιος 23, 2012 #9682 Ιούλιος 23, 2012 ντον γουορυ..ολα τσεκαρισμενα ..με εξαιρεση το κομματι που ειπες για κατηφορες που νομιζω οτι θελει σχεση εκει (χωρις γκαζι) και μεγαλυτερη αν δε θες να σε κοψει ..ομοιως σε τρελλη κατηφορα αλλα με σχεση κατω ωστε να μην ειμαι μονιμα στο φρενο Aαα και στο κομματι της ιπποδυναμης.Κριμα να το οδηγαω στις 5-6Κ στροφες..Kαπου στις 2250-3Κ εχω ενα economy window αν θυμαμαι σωστα τα νουμερα στο manual(και οντως καπου εκει παιζει απο οσο εχω δει).
AN7 OverClocker Ιούλιος 23, 2012 #9683 Ιούλιος 23, 2012 Στις κατηφόρες, ναι μεν όταν έχεις ταχύτητα ο εγκέφαλος παίζει σε lean mode και δεν ψεκάζει αλλά επειδή σε φρενάρει το μοτερ αναγκάζεσαι να τσιμπας το γκάζι με αποτέλεσμα στο τέλος να καις παραπάνω απ ότι να έβαζες νεκρά, βέβαια αυτό ισχύει για βαρβάτες κατηφόρες και όχι απλά με μικρή κατηφορική κλήση.
Arkan Ιούλιος 23, 2012 #9684 Ιούλιος 23, 2012 Στις κατηφόρες ή γενικά στην απλή κύλιση, άσε ταχύτητα. Τουλάχιστον στα γερμανικά που γνωρίζω, ο εγκέφαλος κόβει την παροχή καυσίμου στα μπεκ. Αν βάλεις νεκρά, υπάρχει μια μικρή καταναλωση.Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
performer Ιούλιος 23, 2012 #9685 Ιούλιος 23, 2012 ρε συ πετας ενα απλα ντιζελ λες αν μυρισω τα νυχια μου θα καταλαβω τι αμαξι εχεις
AN7 OverClocker Ιούλιος 23, 2012 #9686 Ιούλιος 23, 2012 Τουλάχιστον στα γερμανικά που γνωρίζω, ο εγκέφαλος κόβει την παροχή καυσίμου στα μπεκ. Ισχύει σε όλα τα "σύγχρονα" αυτοκίνητα.
paparoach Ιούλιος 23, 2012 #9687 Ιούλιος 23, 2012 ρε συ πετας ενα απλα ντιζελ λες αν μυρισω τα νυχια μου θα καταλαβω τι αμαξι εχεις Φερνάντο Αλόνσο Panda diesel 1.3, το προηγούμενο με κινητήρα multijet 1. 70-71hp. Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και σε 95 άλογα..αλλά όχι στο πάντσα που πήρα... :/
ΝTG Ιούλιος 23, 2012 #9688 Ιούλιος 23, 2012 Στις κατηφόρες, ναι μεν όταν έχεις ταχύτητα ο εγκέφαλος παίζει σε lean mode και δεν ψεκάζει αλλά επειδή σε φρενάρει το μοτερ αναγκάζεσαι να τσιμπας το γκάζι με αποτέλεσμα στο τέλος να καις παραπάνω απ ότι να έβαζες νεκρά, βέβαια αυτό ισχύει για βαρβάτες κατηφόρες και όχι απλά με μικρή κατηφορική κλήση. αυτο ξερω και γω αλλα δε με φρεναρει. Με την εννοια οτι αν με κοβει σε μια σχεση βαζω τη μεγαλυτερη.Αν με κοβει με 6η (στους δρομους που κινουμαι) δε μιλαμε πια για κατηφορα Οταν κατεβαινω στροφες απο βουνα-λοφους πχ κανω το αναποδο .Αν πρεπει να παταω φρενο κατεβαζω σχεση.. Ολιγον σπαστικο για τους πισω που ειναι με μια πανω και απλα ελεγχουν την ταχυτητα με το φρενο -το αφηνουν στο πρωτο ευθειακι και ξαναπηδανε πανω του στην επομενη στροφη, αλλα σχετικα γρηγορα τις παιρνω τις στροφες απλα δε παταω ουτε φρενο ουτε γκαζι Παντα στις διαδρομες που κανω εεε ..ξερω οτι υπαρχουν αλλες που θα χρειαστει να πατησω και γκαζι ή φρενο αναλογα. Αλλα εδω ανηφορες/κατηφορες μονο σε αερογεφυρες και στο καστρο του πλαταμωνα εχει οπου και κατεβαινω εκει.
Arkan Ιούλιος 23, 2012 #9689 Ιούλιος 23, 2012 Ισχύει σε όλα τα "σύγχρονα" αυτοκίνητα. Good to know, thanks for the info Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
GeorgeVasil Ιούλιος 23, 2012 #9690 Ιούλιος 23, 2012 Παιδια σκέφτομαι να βαλω υγρααεριο στο αμαξι. (A4 1.8 '00)Πρεπει να προσέξω κατι?Επιπλεον το ολο συστημα μεταφερετε αν αγοραστει αλλο αμαξι?ή παντρεύετε με το αμάξι?
2cpu Ιούλιος 24, 2012 #9691 Ιούλιος 24, 2012 Να ειναι ιταλικο το ολο πακετο.Κοστιζει ακριβα αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Αν παρεις σωστο πακετο (δεξαμενη + υπολοιπο συστημα) 80% μεταφερεται σε αλλο οχημα.
paparoach Ιούλιος 24, 2012 #9692 Ιούλιος 24, 2012 Να προσέξεις και το που θα το βάλεις..Υπάρχουν μαγαζιά ελληνάδικα.. ξέρεις εγώ θα σου κάνω την τάδε πατέντα και θα πηγαίνει τζάμι, κλπ κλπ1.8 turbo ή ατμοσφαιρικό ?
sofix Ιούλιος 24, 2012 #9693 Ιούλιος 24, 2012 Παιδια σκέφτομαι να βαλω υγρααεριο στο αμαξι. (A4 1.8 '00)Πρεπει να προσέξω κατι?Επιπλεον το ολο συστημα μεταφερετε αν αγοραστει αλλο αμαξι?ή παντρεύετε με το αμάξι?μεταφέρεται,αλλά σε ίδιας τεχνολογίας αυτοκίνητο..πχ δεν μπορείς από ένα 8βαλβιδο 1600 του 00' μετά να το βάλεις σε 1,4tsi..επίσης είναι βέβαιο ότι ο μάστορας όταν χρειαστεί η τράμπα,θα σου πιάσει το λοκω..
GeorgeVasil Ιούλιος 24, 2012 #9694 Ιούλιος 24, 2012 Να προσέξεις και το που θα το βάλεις..Υπάρχουν μαγαζιά ελληνάδικα.. ξέρεις εγώ θα σου κάνω την τάδε πατέντα και θα πηγαίνει τζάμι, κλπ κλπ 1.8 turbo ή ατμοσφαιρικό ? non turbo. μεταφέρεται,αλλά σε ίδιας τεχνολογίας αυτοκίνητο..πχ δεν μπορείς από ένα 8βαλβιδο 1600 του 00' μετά να το βάλεις σε 1,4tsi.. επίσης είναι βέβαιο ότι ο μάστορας όταν χρειαστεί η τράμπα,θα σου πιάσει το λοκω.. Thanks for the info. Οπότε εν μεταφέρεται
paparoach Ιούλιος 24, 2012 #9695 Ιούλιος 24, 2012 Εγώ το έβαλα στον ΜΑΚΡΗ (ΣΕΑΤ) σε citroen C3 1.4Ο μάστορας καλός αλλά ακριβός, το αυτοκίνητο ρδελο!Εννοώ ότι επειδή δεν είχε που δεν είχε ροπή χαμηλά τώρα ψόφησε.Βέβαια οικονομία κάνει..κάπου στο 40-45% κάτω σε κόστος.
Dolly Ιούλιος 24, 2012 #9696 Ιούλιος 24, 2012 Το θέμα πάντα με το γκάζι, είναι να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε βάθος χρόνου ώστε να αποσβέσεις το κόστος εγκατάστασης.
Arkan Ιούλιος 24, 2012 #9697 Ιούλιος 24, 2012 Είμαι κι εγώ στην σκέψη να βάλω, σε Seat Leon 1.6 '01. Καθημερινά χιλιόμετρα τουλάχιστον 60 (εντάξει, όχι τίποτα τραγικό), αλλά το κόστος απόκτησης είναι που με κρατάει ακόμη...Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2
paparoach Ιούλιος 24, 2012 #9698 Ιούλιος 24, 2012 Το θέμα πάντα με το γκάζι, είναι να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε βάθος χρόνου ώστε να αποσβέσεις το κόστος εγκατάστασης.Είμαι κι εγώ στην σκέψη να βάλω, σε Seat Leon 1.6 '01. Καθημερινά χιλιόμετρα τουλάχιστον 60 (εντάξει, όχι τίποτα τραγικό), αλλά το κόστος απόκτησης είναι που με κρατάει ακόμη...Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2Εγώ πλήρωσα 1400€. Είπαμε ακριβός και καλός.Αν πεις ότι κάνεις 10.000χλμ το χρόνο με ένα μέσο αυτοκίνητο βγάζεις ΜΟ 8λτ/100? με 1.70 ΜΟ Βενζίνη=800λτ βενζίνης * 1,7= 1360€ το χρόνο οι βενζίνες.Αέριο από 8 θα ανέβει 8,5-9λτ η κατανάλωση οπότε :900λτ αέριο * 0.85 (ΜΟ)=765€1360-765=595€ διαφορά.Αν κάνεις 15.000 με ένα γρήγορο υπολογισμό : 1360*1,5=2040 Βενζίνες765*1,5=1148€.2040-1148=892€ διαφοράκάθε χρόνο θες κάτι φίλτρα στο αέριο κλπ -50 ευρώ και κάθε 2 χρόνια πληρώνεις νομίζω κάτι παρπάνω στο ΚΤΕΟ, σε στυλ 20€.
sofix Ιούλιος 24, 2012 #9699 Ιούλιος 24, 2012 Είμαι κι εγώ στην σκέψη να βάλω, σε Seat Leon 1.6 '01. Καθημερινά χιλιόμετρα τουλάχιστον 60 (εντάξει, όχι τίποτα τραγικό), αλλά το κόστος απόκτησης είναι που με κρατάει ακόμη...Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2εγώ έχω Leon 1600 8v 00' ρώτησα για zavoli 900€ + φπα συνεργάτης του Θεοδώρου στην Πάτρα. zavoli έχουν βάλει αρκετοί σε Leon και BRC επίσης ..
LevelOne Ιούλιος 24, 2012 Author #9700 Ιούλιος 24, 2012 [MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION] αν εννοείς μοτέρ σκετο ή φάση μετατροπέτο, τοτε ναι, ευκολα. Αν θες ολόκληρο το AE86 με αυτο το μοτέρ λιγο δυσκολο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.