PetrosD Οκτώβριος 19, 2009 #941 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Ε?Για εξήγα γιατί δεν το έπιασα.Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε). Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 19, 2009 #942 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Μα εγω δεν το ειπα για να εκθειασω τη δυναμη του αυτοκινητου μου, σιγα την δυναμη που εχει κιολας. Απλα λεω οτι ηταν τοσο χαλια κατω το οδοστρωμα οπου με μιση τριτη χωρις ιδιαιτερη πιεση, εχανα ταπανταολα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorisvas Οκτώβριος 19, 2009 #943 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 19, 2009 #944 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε? Αλλαζεις το βημα με την αλλαγη που σκεφτεσαι να κανεις: Ποιο σωστο ειναι το 185/50/15 ή το σχεδον ιδιο με το εργοστασιακο, 175/50/15, αν δεν θελεις να αλλαξεις το βημα του αυτοκινητου, με συνεπειες, στην καταναλωση, επιταχυνση, τελικη και αποκλιση στο ταχυμετρο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2009 #945 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Εγώ Πάτρα-Αθήνα μια χαρά έρχομαι με τα 888 και με πολύ βροχή έχει τύχει και πιέζοντας (σχετικά), ακόμα και με σχεδόν slick κατάσταση, με προσοχή την πάλευαν... To παλικάρι είχε τελείως καινούργια 888.Και όμως στις στροφές για σπάρτη τον πούλησαν. Στην πίστα μέσα,η φάση ήταν αντίστροφη βέβαια. @ξάδερφο έλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2009 #946 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2009 Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε).Όταν έχει χάλια δρόμο και έχει βρέξει σπινιάρει και αφήνει όλη την ταχύτητα κάτω πολύ εύκολα 1ες,2ες,3ες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Οκτώβριος 20, 2009 #947 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?δε θα το προτεινα,εκτος οτι το κοντερ θα δειχνει λαθος,θα εχεις και απωλειες.τι αμορτισερ εχει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorisvas Οκτώβριος 20, 2009 #948 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2009 Θα σε γελάσω..Ό,τι είχε απο το εργοστάσιο...Ψιλοκούτσουρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 20, 2009 #949 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2009 το θέμα με το κοντερ κανονικά μπορείς να το λύσεις μέσω του διαγνωστικού της Fiat βάζοντας τις καινούργιες διαστάσεις της ζάντας Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 20, 2009 #950 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2009 Για οσους δεν ξερουν...... και θελουν να μαθουν. Αλλαγη λαδιων. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Οκτώβριος 20, 2009 #951 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2009 μόλις άλλαξα τα λάδια και έκαψα φλάτζα Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Οκτώβριος 21, 2009 #952 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 @ξάδερφοέλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο Avoid trouble --> http://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=5939 Πόση ώρα θα σου έπαιρνε να την μουτζουρώσεις λίγο, έστω στο Paint? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 21, 2009 #953 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Καθαριζοντας τα καινουρια μου (μεταχειρισμενα) αγωνιαρικα πατουμενα, φυσικα με τη συνδρομη του αγρυπνου μου βοηθου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Οκτώβριος 21, 2009 #954 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Καθαριζοντας τα καινουρια μου (μεταχειρισμενα) αγωνιαρικα πατουμενα, φυσικα με τη συνδρομη του αγρυπνου μου βοηθου. Δε καθαρίζεις το pc πρώτα καλύτερα...?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Οκτώβριος 21, 2009 #955 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Δε καθαρίζεις το pc πρώτα καλύτερα...?? σκόνη είναι αυτό εκεί μπροστά στα καπάκια των 5.25 ?? χόλυ φακ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 21, 2009 #956 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Καθε 15, η ιδια δουλεια, μας εχει μαμησει η οικοδομη διπλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 26, 2009 #957 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2009 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει έναν λόγο που όταν πέφτουν 2 στάλες νερό ο έλληνας οδηγός αφηνιάζει, πάει μόνο αριστερή ή στην μέση και με 40-30 χλμ? + το ότι δεν ανάβουν φώτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Οκτώβριος 26, 2009 #958 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2009 γιατι ελαχιστοι ξερουν να οδηγανε ΣΩΣΤΑ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 27, 2009 #959 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2009 Και πολλοί έχουν πολυκαιρισμένα ελαστικά που γλιστράνε. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 27, 2009 #960 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2009 Εντάξει, μην τα λιώνουμε όλα. Ο Έλληνας στερείτε παιδείας για οδήγηση σε βρεγμένο, και οι πιο πολύ έχουν λάστιχα που έχουν δει πιο πολλούς χειμώνες από τα παιδιά τους, αλλά η ποιότητα του οδοστρώματος στο βρεγμένο ειδικά του 99% των δρόμων μας είναι τέτοια που και με αμιγώς βροχολάστιχο και τον Michael στο τιμόνι πάλι κινδυνεύεις. Δεν δικαιολογώ σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το έριξε 2 ψιχάλες και πάμε όλοι με 20 (αν και με 2 ψιχάλες δλδ γλίτσα, ειδικά μετά το καλοκαίρι είναι χειρότερα από ότι με full blown βροχή (με εξαίρεση πιθανά λιμνάζοντα νερά)) απλά αν βάλεις τα πιο πάνω, σε συνδυασμό με άπειρους οδηγούς, χρέπια αυτοκίνητα, και φαγωμένα λάστιχα, δεν ξαφνιάζεσαι. Στο εξωτερικό όταν βρέχει ο μέσος οδηγός (που δεν κατεβαίνει την Κηφισίας με 180 αλλά δεν πάει και με 20), είτε βρέχει είτε έχει λιακάδα, δεν αλλάζει ρυθμό. Αλλά εμπιστεύεται και το οδόστρωμα. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts