Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το τρεχω και το παρατρεχω, μην λετε μλκιες. Αμα λεω ψεμματα να πεσει φωτια να καψει τον μεγαλοεπιχειρηματια umbrella computing.

Πρέπει να το τρέχεις ε?

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Το εμβαδόν του μαμά ιντερκούλερ στα 2.0 είναι αρκετά μεγάλο. Τουλάχιστο στα S3 τα κρατάνε ακόμα και για τα 400+

Απ'όσο γνωρίζω, το S3, σε σχέση με Golf GTI Edition 30,Rocco R και Leon Cupra έχει καλύτερο Intercooler και οι κάτοχοι αλλάζουν τα δικά τους με του S3.

Να γιατί αγαπάω Γιαπωνέζικα. Εγκέφαλος 20ετίας, του κοτσάρεις ενα daughterboard αξίας 150€ και τον μετατρέπεις σε άγραφο. Παπάδες.-

Nistune_Individu_494582c7347c9.jpg

NISTune.jpg

nistune20081117143808lorh3.jpg

Data logging, Wideband support, Hardware emulator, τα πάντα ολα.-

Εκτος αν ειναι (Denso..).

Ωραιος καλο παιχνιδισμα!

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

[MENTION=1891]Τζώρτζης[/MENTION] Hitachi ειναι ;)

Ευχαριστώ man, εχω και ενα rough guide απο εναν φίλο που εχει μαγαζί στο Hong Kong και βελτιώνει μονο DET και θα το παλέψω. Αν είχα και ενα λαπτοπάκι με σειριακή για να έβαζα και τον Innovate επάνω, θα ήμουν αφρός. :(

Δοκιμασες ανταπτορα απο usb -->σειριακο?

Σε κατι επισημα διαγνωστικα (δεν θυμαμαι μαρκα αλλα ηταν σιγουρα γιαπωνεζικα)

δουλεψε.

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Στον TKRMH δεν μπορείς να τροποποιήσεις το Χ άξονα ώστε να μη κάνει αυτό το τεράστιο βήμα στο load? Έτσι και αλλιώς οπουδήποτε κάτω από 80% load 1 στοιχειομετρικό θες και μετά έχεις παραπάνω βήματα προσαρμογής του μείγματος αναλόγως το φορτίο. Άλλη ερώτηση, παραπάνω από 14.7 δε σε αφήνει;

Θα γούσταρα να έπαιζα με ένα τέτοιο :crazy_pilot:

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Στον TKRMH δεν μπορείς να τροποποιήσεις το Χ άξονα ώστε να μη κάνει αυτό το τεράστιο βήμα στο load? Έτσι και αλλιώς οπουδήποτε κάτω από 80% load 1 στοιχειομετρικό θες και μετά έχεις παραπάνω βήματα προσαρμογής του μείγματος αναλόγως το φορτίο. Άλλη ερώτηση, παραπάνω από 14.7 δε σε αφήνει;

Θα γούσταρα να έπαιζα με ένα τέτοιο :crazy_pilot:

Μπορείς να έρθεις για παρτουζα με nistune και megasquirt, οποίος καεί περισσότερο πρώτος, χάνει :p

Βάζω και γώ τον Hydra ems να είμαστε διηπειρωτικοί. :p

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] Εγώ με usb -> σειριακό παίζω πάντως. Βάζω πάνω ένα 10άρι netbook που είχα τσιμπίσει κανα 4άρι χρόνια πριν. Πλέον είναι εξάρτημα του αυτοκινήτου πρακτικά. :p Δές/μάθε τι τύπος είναι συμβατός γιατί γίνεται να παίξεις με usb λαπτοπάκι.

Αν δεν τον αφήνει να βάζει πάνω απο το στοιχειομετρικό μίγμα θα ήταν κρίμα εφόσον υποστηρίζει wideband...βάζεις ένα αισθητήρα για EGTs και χώνεις 15άρια μίγματα και το παίζεις καλύτερος απο εργοστάσιο σε κατανάλωση. :p

[MENTION=1891]Τζώρτζης[/MENTION] [MENTION=2165]Shadow Keeper[/MENTION]

sevfd-7543.jpg

Σας έχω βαλει τα άκρα να δείτε τι τιμές μπορεί να δεχτεί ο χάρτης καυσίμου...

Δλδ στις 2000 στροφές πχ σε 26 load το target afr δεν μπορεί να πάει >14.15 ;

Περίεργο γιατί σε light cruising θα παίζεις εκεί.

(ψάχνω τώρα να βρώ ένα έγγραφο που είχα με πληροφορίες για καυσαέρια, δλδ υδρογονάνθρακες, ΝΟx κλπ σε σχέση με τα AFR μπορεί να βοηθήσει κάποιον να περάσει αν είναι οριακός στα καυσαέρια στο ΚΤΕΟ :p)

Light cruise ή part throttle 15.5 ειναι ιδανικο για οικονομια και επαρκη ροπη.

Σε υψηλοτερο load 14.7 και σε τερμα 11.5-12.5 αναλογως εντοσθιων, καυσιμου και πιεσης :-)

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Light cruise ή part throttle 15.5 ειναι ιδανικο για οικονομια και επαρκη ροπη.

Σε υψηλοτερο load 14.7 και σε τερμα 11.5-12.5 αναλογως εντοσθιων, καυσιμου και πιεσης :-)

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Ξέχασες μια από τις πιο βασικές παραμέτρους.

EGT ;)

Ακόμα και για 15.5 εγώ θα το έβαζα μόνο αφού έχω αισθητήρα να βλέπω θερμοκρασία καυσαερίων (EGT), απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, γιατί ανεβαίνουν αισθητά οι θερμοκρασίες, ειδικά σε μοτέρ που δεν είναι σχεδιασμένα για να καίνε αραιά μίγματα από μαμά.

EDIT Πχ η flyin miata έλεγε για το μοτέρ του μχ5 γύρω στο 15 max.

EDIT 2 https://rapidshare.com/files/2350507436/Exhaust_Gas.pdf

Πολλά είναι που παίζουν ρόλο (ποιότητα καυσίμου, θερμοκρασία εισαγωγής, συμπίεση κ.ο.κ).

Ο βασικός χάρτης μείγματος κατεμέ πρέπει να στέκει στις τιμές που ανέφερα.

Μετά υπάρχει εφεδρικός χάρτης όταν η τιμή των καυσαερίων περάσει ένα συγκεκριμένο κατώφλι όπου και γίνεται ελεγχόμενος εμπλουτισμός και 2ος εφεδρικός όταν η αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων είναι πέρα του μέγιστου κατωφλίου και άμεση σε συνάρτηση με το χρόνο (όπου και τότε γίνεται το λεγόμενο "λούσιμο" του χώρου καύσης από βενζίνη για να μη λιώσουν και μπουν σε τροχιά φαινόμενο συνήθως όταν κολλήσει κανένα μπεκ).

Εγω πάντως λέω να το παίξω εκ του ασφαλούς, 15.2 idle, 13.7 σε crusing και 12.5 WOT (η καπου πολυ κοντα σε αυτα τα νουμερα) και ας ειμαι φουλ σφυρηλατος.

Εγω πάντως λέω να το παίξω εκ του ασφαλούς, 15.2 idle, 13.7 σε crusing και 12.5 WOT (η καπου πολυ κοντα σε αυτα τα νουμερα) και ας ειμαι φουλ σφυρηλατος.

το 13.7 σε cruising?? δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να μην είναι 14.7.

Ρελαντί δεν υπάρχει λόγος να το πειράξεις, 14.7 για να μην έχεις και μπερδέματα.

σε wot άσε τα νούμερα και δες τι EGT θα έχεις, γιατί το 12.5 δεν είναι και safe γιατί μπορεί να σου δίνουν αυξημένα EGT

Ρελαντί δεν ξέρω αν μπορείς να είσαι στο 15.2 και να είσαι πλήρως ομαλός.

Όλα τα στοκ κάρα με απλούς λ αισθητήρες (narrowband) παίζουν σε ρελαντί και χαμηλό φορτίο στο 14.7, δεν υπάρχει λόγος να μην είσαι σε cruising εκεί.

Σε wot χρειάζεται καλό πειραματισμό σε διάφορα θεματάκια. Μπορεί στο 12.5 να μην βγάζεις καν max power, πέρα απο το πόσο επιπρόσθετη ψύξη μπορεί να χρειάζεσαι για να είσαι ασφαλής.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.