spresv Ιούλιος 1, 2012 #9321 Ιούλιος 1, 2012 Τι να το κανεις το i/c στα ταξιδια συγκεκριμενα ρε συ? Εκει ειναι που πηγαινεις με τριψηφια χιλιομετρα και ο αερας ειναι μπολικος, δεν τραβαει ζορι, εκτος αν πηγαινεις με τελικες συνεχεια, που και παλι...
AN7 OverClocker Ιούλιος 1, 2012 #9322 Ιούλιος 1, 2012 Το εμβαδόν του μαμά ιντερκούλερ στα 2.0 είναι αρκετά μεγάλο. Τουλάχιστο στα S3 τα κρατάνε ακόμα και για τα 400+
YDinopoulos Ιούλιος 1, 2012 #9323 Ιούλιος 1, 2012 [MENTION=2661]spresv[/MENTION] Γραφεις στο alfisti.gr ?
Tsakonas Ιούλιος 2, 2012 #9325 Ιούλιος 2, 2012 Τι να το κανεις το i/c στα ταξιδια συγκεκριμενα ρε συ? Εκει ειναι που πηγαινεις με τριψηφια χιλιομετρα και ο αερας ειναι μπολικος, δεν τραβαει ζορι, εκτος αν πηγαινεις με τελικες συνεχεια, που και παλι...αν πηγαινεις με 200αρες-220αρες παρατεταμενα δεν χρειαζεται? (ισως βοηθησει βεβαια να βαλω εκεινο το πλακακι πανω απο την πολλαπλη ωστε να μην θερμαινεται ο σωληνας)το συγκεκριμενο λεγεται οτι εχει πολυ καλυτερη ροη απο το εργοστασιακο και μειωνει το lag.
spresv Ιούλιος 2, 2012 #9326 Ιούλιος 2, 2012 @spresv Γραφεις στο alfisti.gr ? Οχι πλεον Τσακ, μη γλυφεσαι ρε, στο πα και απο κοντα. Κανε πραγματα που εχουν νοημα.
suboy Ιούλιος 2, 2012 #9327 Ιούλιος 2, 2012 τσακ καλά τα λέει ο [MENTION=2661]spresv[/MENTION]. το μοτέρ θα σε ευγνωμονεί με σωστή εγκατάσταση του wate inj.
Tsakonas Ιούλιος 2, 2012 #9328 Ιούλιος 2, 2012 το θεμα ειναι αμα βαλω γουωτερ ιντζεξιονε θα μπω σε καυλο κυκλοδηλμετα το γουωτερ ιντζεξιονε θα θελω προγραμμα για να δωσει αβανς και να το εκμεταλλευτειαμα βαλεις προγραμμα ομως για νασαι 100% σεηφ θες και αντλια, εκει θα κολλαει και ιντερκουλερ .μετα δισκος λαστιχα αντιστρεπτικες φρενα κλπ
Alexgk Ιούλιος 2, 2012 #9329 Ιούλιος 2, 2012 Εξαρτάται για τι αυτόματα κιβώτια μιλάμε.Υπάρχουν τα καθαρόαιμα που είναι με torque converter και υπάρχουν και τα υβρίδια όπως του smart ή του panda που είναι ένα χειροκίνητο αλλά με υδραυλικά μοχλικά ώστε να πατάει συμπλέκτη και για τον επιλογέα και να αλλάζει ταχύτητες.Οπότε σε γενικές γραμμές κάποια στιγμή αλλάζεις συμπλέκτη
RootX Ιούλιος 2, 2012 #9330 Ιούλιος 2, 2012 Νέος κανονισμός που αφορά στην αξιολόγηση/χαρακτηριστικά ελαστικών που κατασκευάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2012 και θα διατίθενται προς πώληση μετά την 1η Νοέμβρη 2012, τίθεται σε ισχύ. Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό, τα προς πώληση ελαστικά πρέπει να αναφέρουν στα χαρακτηριστικά τους την κλάση τους σε ότι αφορά πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο, επίπεδο θορύβου και επίδραση στην κατανάλωση. Ο τρόπος αναγραφής των δεικτών απόδοσης θυμίζει την μέθοδο που εφαρμόζεται στις 'λευκές' οικιακές συσκευές(πλυντήρια, ψυγεία): Σως: RSA.ie - Choosing a Tyre & ETRMA - Tyre Labelling
paparoach Ιούλιος 2, 2012 #9332 Ιούλιος 2, 2012 Μια χαρά για όλο τον κόσμο είναι ...Βέβαια πολλοί κοιτάνε μόνο το οικονομικό γιαυτό και κάτι κινέζικα κάνουν πάταγο..
AN7 OverClocker Ιούλιος 2, 2012 #9333 Ιούλιος 2, 2012 Τσάκονα, άστο μαμά να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Άντε πρόγραμμα μέχρι εκεί που φτάνει η μαμά αντλία.
LevelOne Ιούλιος 2, 2012 Author #9334 Ιούλιος 2, 2012 Να γιατί αγαπάω Γιαπωνέζικα. Εγκέφαλος 20ετίας, του κοτσάρεις ενα daughterboard αξίας 150€ και τον μετατρέπεις σε άγραφο. Παπάδες.- Data logging, Wideband support, Hardware emulator, τα πάντα ολα.-
spresv Ιούλιος 2, 2012 #9335 Ιούλιος 2, 2012 το θεμα ειναι αμα βαλω γουωτερ ιντζεξιονε θα μπω σε καυλο κυκλοδηλ μετα το γουωτερ ιντζεξιονε θα θελω προγραμμα για να δωσει αβανς και να το εκμεταλλευτει αμα βαλεις προγραμμα ομως για νασαι 100% σεηφ θες και αντλια, εκει θα κολλαει και ιντερκουλερ . μετα δισκος λαστιχα αντιστρεπτικες φρενα κλπ ΟΧΙ, οοοοολα αυτα ειναι στο κεφαλι σου, το οποιο ειναι ενα καταναλωτικο bottomless pit . Μπορεις εξαιρετικα ευκολα να βαλεις μονο το w/i με μικροτερο ποσοστο μεθανολης απλα για προστασια, αντικροτικο, θερμικη ανακουφιση και καθαρισμο, συν οτι παρει απο αυτοπροσαρμογη, και να το αφησεις ως εχει. Τα αλλα ειναι δικαιολογιες για να βαλεις και τα υπολοιπα. 2 παρατηρησεις για το w/i. Πρωτον, ποτε δε θα εφτιαχνα προγραμμα να δουλευει ΜΟΝΟ με το w/i ανοιχτο, ειδικα σε δρομισιο αυτοκινητο, διοτι εαν σου τελειωσει το ρεζερβουαρ τη φουτσισες. Προφανως ο εγκεφαλος θα εχει καποιου ειδους safe mode για να μη σκορπισει, αλλα η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσθετω δικλειδες ασφαλειας, αντι να τσιτωνω τις ηδη υπαρχουσες και να στηριζομαι σ'αυτες. Δευτερον, αυτο το κιτακι που περνει σημα απο το μαφ και ψεκαζει αναλογα, τελικα δε μου αρεσει. Και αυτο διοτι δεν υπαρχει τροπος να συνδεσεις σε καθε περιπτωση τον ογκο εισερχομενου αερα με το boost, οποτε ή θα ψεκαζει περισσοτερο εκει που δεν χρειαζεται, η λιγοτερο εκει που χρειαζεται. Περνεις απλο κιτακι, κοτσαρουμε το wideband, το ρυθμιζουμε και εφυγες.
Dolly Ιούλιος 2, 2012 #9336 Ιούλιος 2, 2012 ΟΧΙ, οοοοολα αυτα ειναι στο κεφαλι σου, το οποιο ειναι ενα καταναλωτικο bottomless pit . Μπορεις εξαιρετικα ευκολα να βαλεις μονο το w/i με μικροτερο ποσοστο μεθανολης απλα για προστασια, αντικροτικο, θερμικη ανακουφιση και καθαρισμο, συν οτι παρει απο αυτοπροσαρμογη, και να το αφησεις ως εχει. Τα αλλα ειναι δικαιολογιες για να βαλεις και τα υπολοιπα. 2 παρατηρησεις για το w/i. Πρωτον, ποτε δε θα εφτιαχνα προγραμμα να δουλευει ΜΟΝΟ με το w/i ανοιχτο, ειδικα σε δρομισιο αυτοκινητο, διοτι εαν σου τελειωσει το ρεζερβουαρ τη φουτσισες. Προφανως ο εγκεφαλος θα εχει καποιου ειδους safe mode για να μη σκορπισει, αλλα η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσθετω δικλειδες ασφαλειας, αντι να τσιτωνω τις ηδη υπαρχουσες και να στηριζομαι σ'αυτες. Δευτερον, αυτο το κιτακι που περνει σημα απο το μαφ και ψεκαζει αναλογα, τελικα δε μου αρεσει. Και αυτο διοτι δεν υπαρχει τροπος να συνδεσεις σε καθε περιπτωση τον ογκο εισερχομενου αερα με το boost, οποτε ή θα ψεκαζει περισσοτερο εκει που δεν χρειαζεται, η λιγοτερο εκει που χρειαζεται. Περνεις απλο κιτακι, κοτσαρουμε το wideband, το ρυθμιζουμε και εφυγες. Η βέβαια αντί να λέτε και οι 2 λαλακίες μπορεί απλά να μείνει ΜΟΝΟ με 260 άλογα+ και να χαλαρώσει αφού έτσι και αλλιώς δεν το τρέχει και τόσο έτσι? Λέει τώρα το κακό και προκατειλημμένο πρόβατο!
spresv Ιούλιος 2, 2012 #9337 Ιούλιος 2, 2012 Δε το βαζεις για να παρεις ρε μποκολη, αυτο του λεω. Το οτι δε το τρεχει, το ξερουμε
LevelOne Ιούλιος 2, 2012 Author #9338 Ιούλιος 2, 2012 Αν θα μπεί σε safe mode ο εγκέφαλος, θα είναι μονο και μόνο επειδή θα ανιχνεύσει ΠΑΡΤ ΘΡΩΤΟΛ ~50% και πάνω απο 5k RPM. ECU: I totally wasn't expecting that.
Tsakonas Ιούλιος 2, 2012 #9339 Ιούλιος 2, 2012 Το τρεχω και το παρατρεχω, μην λετε μλκιες. Αμα λεω ψεμματα να πεσει φωτια να καψει τον μεγαλοεπιχειρηματια umbrella computing.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.