Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τι να το κανεις το i/c στα ταξιδια συγκεκριμενα ρε συ? Εκει ειναι που πηγαινεις με τριψηφια χιλιομετρα και ο αερας ειναι μπολικος, δεν τραβαει ζορι, εκτος αν πηγαινεις με τελικες συνεχεια, που και παλι...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Το εμβαδόν του μαμά ιντερκούλερ στα 2.0 είναι αρκετά μεγάλο. Τουλάχιστο στα S3 τα κρατάνε ακόμα και για τα 400+

Τι να το κανεις το i/c στα ταξιδια συγκεκριμενα ρε συ? Εκει ειναι που πηγαινεις με τριψηφια χιλιομετρα και ο αερας ειναι μπολικος, δεν τραβαει ζορι, εκτος αν πηγαινεις με τελικες συνεχεια, που και παλι...

αν πηγαινεις με 200αρες-220αρες παρατεταμενα δεν χρειαζεται? (ισως βοηθησει βεβαια να βαλω εκεινο το πλακακι πανω απο την πολλαπλη ωστε να μην θερμαινεται ο σωληνας)

το συγκεκριμενο λεγεται οτι εχει πολυ καλυτερη ροη απο το εργοστασιακο και μειωνει το lag.

@spresv Γραφεις στο alfisti.gr ?

Οχι πλεον :)

Τσακ, μη γλυφεσαι ρε, στο πα και απο κοντα. Κανε πραγματα που εχουν νοημα.

τσακ καλά τα λέει ο [MENTION=2661]spresv[/MENTION]. το μοτέρ θα σε ευγνωμονεί με σωστή εγκατάσταση του wate inj.

το θεμα ειναι αμα βαλω γουωτερ ιντζεξιονε θα μπω σε καυλο κυκλο

δηλ

μετα το γουωτερ ιντζεξιονε θα θελω προγραμμα για να δωσει αβανς και να το εκμεταλλευτει

αμα βαλεις προγραμμα ομως για νασαι 100% σεηφ θες και αντλια, εκει θα κολλαει και ιντερκουλερ .

μετα δισκος λαστιχα αντιστρεπτικες φρενα κλπ

Εξαρτάται για τι αυτόματα κιβώτια μιλάμε.

Υπάρχουν τα καθαρόαιμα που είναι με torque converter και υπάρχουν και τα υβρίδια όπως του smart ή του panda που είναι ένα χειροκίνητο αλλά με υδραυλικά μοχλικά ώστε να πατάει συμπλέκτη και για τον επιλογέα και να αλλάζει ταχύτητες.

Οπότε σε γενικές γραμμές κάποια στιγμή αλλάζεις συμπλέκτη

Νέος κανονισμός που αφορά στην αξιολόγηση/χαρακτηριστικά ελαστικών που κατασκευάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2012 και θα διατίθενται προς πώληση μετά την 1η Νοέμβρη 2012, τίθεται σε ισχύ.

Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό, τα προς πώληση ελαστικά πρέπει να αναφέρουν στα χαρακτηριστικά τους την κλάση τους σε ότι αφορά πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο, επίπεδο θορύβου και επίδραση στην κατανάλωση.

Ο τρόπος αναγραφής των δεικτών απόδοσης θυμίζει την μέθοδο που εφαρμόζεται στις 'λευκές' οικιακές συσκευές(πλυντήρια, ψυγεία):

eu%20tyre%20label.jpg

Σως:

RSA.ie - Choosing a Tyre

&

ETRMA - Tyre Labelling

Μια χαρά για όλο τον κόσμο είναι ...

Βέβαια πολλοί κοιτάνε μόνο το οικονομικό γιαυτό και κάτι κινέζικα κάνουν πάταγο..

Να γιατί αγαπάω Γιαπωνέζικα. Εγκέφαλος 20ετίας, του κοτσάρεις ενα daughterboard αξίας 150€ και τον μετατρέπεις σε άγραφο. Παπάδες.-

Nistune_Individu_494582c7347c9.jpg

NISTune.jpg

nistune20081117143808lorh3.jpg

Data logging, Wideband support, Hardware emulator, τα πάντα ολα.-

το θεμα ειναι αμα βαλω γουωτερ ιντζεξιονε θα μπω σε καυλο κυκλο

δηλ

μετα το γουωτερ ιντζεξιονε θα θελω προγραμμα για να δωσει αβανς και να το εκμεταλλευτει

αμα βαλεις προγραμμα ομως για νασαι 100% σεηφ θες και αντλια, εκει θα κολλαει και ιντερκουλερ .

μετα δισκος λαστιχα αντιστρεπτικες φρενα κλπ

ΟΧΙ, οοοοολα αυτα ειναι στο κεφαλι σου, το οποιο ειναι ενα καταναλωτικο bottomless pit :p. Μπορεις εξαιρετικα ευκολα να βαλεις μονο το w/i με μικροτερο ποσοστο μεθανολης απλα για προστασια, αντικροτικο, θερμικη ανακουφιση και καθαρισμο, συν οτι παρει απο αυτοπροσαρμογη, και να το αφησεις ως εχει. Τα αλλα ειναι δικαιολογιες για να βαλεις και τα υπολοιπα.

2 παρατηρησεις για το w/i. Πρωτον, ποτε δε θα εφτιαχνα προγραμμα να δουλευει ΜΟΝΟ με το w/i ανοιχτο, ειδικα σε δρομισιο αυτοκινητο, διοτι εαν σου τελειωσει το ρεζερβουαρ τη φουτσισες. Προφανως ο εγκεφαλος θα εχει καποιου ειδους safe mode για να μη σκορπισει, αλλα η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσθετω δικλειδες ασφαλειας, αντι να τσιτωνω τις ηδη υπαρχουσες και να στηριζομαι σ'αυτες. Δευτερον, αυτο το κιτακι που περνει σημα απο το μαφ και ψεκαζει αναλογα, τελικα δε μου αρεσει. Και αυτο διοτι δεν υπαρχει τροπος να συνδεσεις σε καθε περιπτωση τον ογκο εισερχομενου αερα με το boost, οποτε ή θα ψεκαζει περισσοτερο εκει που δεν χρειαζεται, η λιγοτερο εκει που χρειαζεται. Περνεις απλο κιτακι, κοτσαρουμε το wideband, το ρυθμιζουμε και εφυγες.

ΟΧΙ, οοοοολα αυτα ειναι στο κεφαλι σου, το οποιο ειναι ενα καταναλωτικο bottomless pit :p. Μπορεις εξαιρετικα ευκολα να βαλεις μονο το w/i με μικροτερο ποσοστο μεθανολης απλα για προστασια, αντικροτικο, θερμικη ανακουφιση και καθαρισμο, συν οτι παρει απο αυτοπροσαρμογη, και να το αφησεις ως εχει. Τα αλλα ειναι δικαιολογιες για να βαλεις και τα υπολοιπα.

2 παρατηρησεις για το w/i. Πρωτον, ποτε δε θα εφτιαχνα προγραμμα να δουλευει ΜΟΝΟ με το w/i ανοιχτο, ειδικα σε δρομισιο αυτοκινητο, διοτι εαν σου τελειωσει το ρεζερβουαρ τη φουτσισες. Προφανως ο εγκεφαλος θα εχει καποιου ειδους safe mode για να μη σκορπισει, αλλα η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσθετω δικλειδες ασφαλειας, αντι να τσιτωνω τις ηδη υπαρχουσες και να στηριζομαι σ'αυτες. Δευτερον, αυτο το κιτακι που περνει σημα απο το μαφ και ψεκαζει αναλογα, τελικα δε μου αρεσει. Και αυτο διοτι δεν υπαρχει τροπος να συνδεσεις σε καθε περιπτωση τον ογκο εισερχομενου αερα με το boost, οποτε ή θα ψεκαζει περισσοτερο εκει που δεν χρειαζεται, η λιγοτερο εκει που χρειαζεται. Περνεις απλο κιτακι, κοτσαρουμε το wideband, το ρυθμιζουμε και εφυγες.

Η βέβαια αντί να λέτε και οι 2 λαλακίες μπορεί απλά να μείνει ΜΟΝΟ με 260 άλογα+ και να χαλαρώσει αφού έτσι και αλλιώς δεν το τρέχει και τόσο έτσι?

Λέει τώρα το κακό και προκατειλημμένο πρόβατο!

Δε το βαζεις για να παρεις ρε μποκολη, αυτο του λεω. Το οτι δε το τρεχει, το ξερουμε :p

Αν θα μπεί σε safe mode ο εγκέφαλος, θα είναι μονο και μόνο επειδή θα ανιχνεύσει ΠΑΡΤ ΘΡΩΤΟΛ ~50% και πάνω απο 5k RPM.

ECU: I totally wasn't expecting that. :p

Το τρεχω και το παρατρεχω, μην λετε μλκιες. Αμα λεω ψεμματα να πεσει φωτια να καψει τον μεγαλοεπιχειρηματια umbrella computing.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.