Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

@AN7 , κατσε γιατι τωρα αρπαξα, διπλα απτην σκαστρα ειναι πεταλουδα ή βλεπω οτι ναναι απτις αντιβιωσεις?

στην photo δίπλα από την σκάστρα είναι το external wastegate

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
επεσα κοντα :p2001 W215 Mercedes CL600 CL500 CL55 Dark Wooden Shifter Shift Trim | eBay

Απορια, γιατι σε πολλα αυτοκίνητα υπαρχει επιλογη να απενεργοποιήσεις το αερόσακο του συνοδηγού? μηπως για τα παιδικά καθίσματα?

Ειναι για μπιτσιζ με μπιλτ ιν

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vGBsJEOMOzs&feature=youtube_gdata_player]Sexy Jenni - part 2 - 1250whp Underground Racing Lamborghini - YouTube[/ame]

Απορια, γιατι σε πολλα αυτοκίνητα υπαρχει επιλογη να απενεργοποιήσεις το αερόσακο του συνοδηγού? μηπως για τα παιδικά καθίσματα?

ναι.. και εγω αυτο ξερω. :p

Γιατι αν εισαι μονος και γινει ατυχημα, θα ανοιξει και του συνοδηγου χωρις να χρειαζεται.

Γιατι αν εισαι μονος και γινει ατυχημα, θα ανοιξει και του συνοδηγου χωρις να χρειαζεται.

AZ fas aZ i know, ανοίγει ο αερόσακος όταν αισθανθεί βάρος 20kg και άνω.

Αυτο ειχα διαβασει στο manual του Opel. Τωρα αν βαζουν αισθητηρες βαρους στα καθισματα, η συγκεκριμενη επιλογη για αεροσακους μαλλον δεν χρειαζεται.

ΥΓ: Απ' οτι ξερω γενικα απαγορευονται τα παιδικα καθισματα μπροστα.

Το suzuki Που θελω να το ξεφορτωθω μου προτεινε ενα παλικαρι να το παω σε μαντρα με ανταλλακτικα.αξιζει?θα το δωσω σε καποια Α τιμη η θα μου το παρει για ψιχουλα?

απο οτι εχω δει παιζουν γυρω στα 1500 τα μοντελα αυτα με τα χιλιομετρα που εχει.

ε με ενα 1000αρικο εγω ειμαι μια χαρα.

Παλιά δεν είχαν αισθητήρες μπροστά, και ΟΛΑ τα καθίσματα τα παιδικά είναι REAR FACING για τον συνοδηγό, οπότε ΑΝ ανοίξει ο αερόσακος θα το σκοτώσει.

Για αυτό τον απενεργοποιείς. ΔΕΝ έχει να κάνει να μην ανοίξει και "χαραμηστεί" σε στούκο, γιατί και ένας απο τους 2 να ανοίξει, θες αλλαγή ταμπλό έτσι και αλλίως.

Παλιά δεν είχαν αισθητήρες μπροστά, και ΟΛΑ τα καθίσματα τα παιδικά είναι REAR FACING για τον συνοδηγό, οπότε ΑΝ ανοίξει ο αερόσακος θα το σκοτώσει.

Για αυτό τον απενεργοποιείς. ΔΕΝ έχει να κάνει να μην ανοίξει και "χαραμηστεί" σε στούκο, γιατί και ένας απο τους 2 να ανοίξει, θες αλλαγή ταμπλό έτσι και αλλίως.

Αν κρινω απο το συστημα isofix που μπαινει μονο στα πισω καθισματα (by default οταν παρεχετε), μαλλον οχι. Τωρα οπως και να το βαλεις μπροστα, παιζεις με την τυχη σου.

Επισης, γιατι να αλλαξει ολο το ταμπλο αν ανοιξει μονο του οδηγου?

Γιατί είναι ενιαίο κομμάτι βασικά...

του οδηγου ο αεροσακος δεν ειναι πανω στο τιμονι??με μπερδεψες σχετικα με το πως επηρεαζει το ταμπλο....:hmm:

o εισαι πολυ sleek! τις ζαντες τις εχεις βαψει ή τις περασες με plastidip?

Εσυ τα τοποθετεις>?

βαμμένες είναι ανθρακί, απλά λόγο πολύ φρενόσκονης φαίνονται έτσι.

Yeap, πιλοτή και άγιος ο θεός.

Αυτό ήταν ένα δοκιμαστικό να δω αν χωράει πιασμένο με tie wraps. Θέλει λίγο δουλίτσα για να μπει σωστά.

Φάγωμα λίγο ο προφυλακτήρας από μέσα, λίγο μάζεμα της τραβέρσας στο χειλάκι που κάνει ώστε να έρθει και ένα κλικ πιο πάνω το cooler και λίγο φάγωμα οι γωνίες της μετόπης για να περάσουν οι σωλήνες.

Άφησε και λίγο χώρο για να μπεί και ένα μικρό oil cooler. :p

Εφόσον θα παίξεις σε μικρές σχετικά πιέσεις, μου φαίνεται λίγο μεγάλο το ιντερκούλερ.

Αν πήγαινες σε μικρότερο δεν θα κέρδιζες ελαφρώς σε απόκριση;

Άφησε και λίγο χώρο για να μπεί και ένα μικρό oil cooler. :p

Εφόσον θα παίξεις σε μικρές σχετικά πιέσεις, μου φαίνεται λίγο μεγάλο το ιντερκούλερ.

Αν πήγαινες σε μικρότερο δεν θα κέρδιζες ελαφρώς σε απόκριση;

Δεν με ψήνει πολύ το oil cooler. Όσους εμπιστεύομαι και τους ρώτησα μου είπαν όχι και έχει λογική.

Θα πέσει αρκετά η πίεση στο κύκλωμα + ότι θα πέσει και ένα κλικ λόγο turbinas.

Είναι το μικρότερο cooler που παίζει στην αγορά. 550χ140χ65. Δε ξέρω μήπως ξεγελάει η photo.

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION], στην αγ.παρασκευη τα φτιαχνεις αυτα ή στην βαρκιζα?

Βάρκιζα και δεν έχω πάνω από το κεφάλι μου κανέναν ;)

γτ οι γονεις σου δεν μενουν βαρκιζα? εχεις ολα τα απαραιτητα εργαλεια? :inlove:

> μια χαρα ειναι to ic, τελειο μεγεθος. γενικα αυτο το σπασιμο στο χρςμα που κανουν τα μαυρα πλαστικα κ οι αντιστοιχες στο χρωμα ζαντες, κανει το αμαξι πολυ uber, τουλαχιστον αποτι βλεπω. Σαν συμβουλη που σιγουρα θα την ξερεις, βαζε parts για διπλασιες-τριπλασιες πιεσεις, μην ξαναγοραζεις οταν θα εχεις ρουλαρει το αμαξι..

>>αναλογα το παρτ παντα ετσι, δηαδη στις σκαστρες που λεγαμε αν βαλεις καποια σκληρη, που ειναι για πολυ πιεση, δεν θα δουλευεις καλα στην αρχη. Αλλα ic κοιτα να εχει χωρητικοτητα, απο εγκεφαλους-γραψιματα κτλ, τι εχεις στο μυαλο σου? Θα παρεις παραλληλο και θα τον προγραμματισεις εσυ? θα σου φτιαξουν αλλο προγραμμα?, θα παρεις τελειως καινουριο αγραφο και θα τον γραψεις? και αν ναι ποιος εχει εδω την εμπειρια?

γτ οι γονεις σου δεν μενουν βαρκιζα? εχεις ολα τα απαραιτητα εργαλεια? :inlove:

> μια χαρα ειναι to ic, τελειο μεγεθος. γενικα αυτο το σπασιμο στο χρςμα που κανουν τα μαυρα πλαστικα κ οι αντιστοιχες στο χρωμα ζαντες, κανει το αμαξι πολυ uber, τουλαχιστον αποτι βλεπω. Σαν συμβουλη που σιγουρα θα την ξερεις, βαζε parts για διπλασιες-τριπλασιες πιεσεις, μην ξαναγοραζεις οταν θα εχεις ρουλαρει το αμαξι..

>>αναλογα το παρτ παντα ετσι, δηαδη στις σκαστρες που λεγαμε αν βαλεις καποια σκληρη, που ειναι για πολυ πιεση, δεν θα δουλευεις καλα στην αρχη. Αλλα ic κοιτα να εχει χωρητικοτητα, απο εγκεφαλους-γραψιματα κτλ, τι εχεις στο μυαλο σου? Θα παρεις παραλληλο και θα τον προγραμματισεις εσυ? θα σου φτιαξουν αλλο?, θα παρει τελειως καινουριο αγραφο και ταον γραψεις? και αν ναι ποιος εχει εδω την εμπειρια?

Τους γονείς τους άφησα στην Αγία.... Νταξ, πράγματα που μπορούν να δουλέψουν και τώρα και με πιέσεις προσπαθώ να πάρω αλλα μην ξεχνάμε ότι πάμε για παραγωγή bollywood, δλδ κοντά στα 1100€.

Πρόγραμμα πολύ θα ήθελα έναν άγραφο και ακόμα πλανάται το τι θα γίνει γιατί ξεφεύγω πολύ σε φτάγκα.

Η αρχική σκέψη ήταν πρόγραμμα στον μαμά εγκέφαλο και ένα φθηνό boost controller.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.