Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Το τφσι (γκολφ) εχει το καλο οτι εχει ολος ο κοσμος..αρα τιουνινγκ κ ανταλλακτικα και συντηρηση ν φανε κ οι κοτες, καταναλωση μικρη σε σχεση με το ρ32, αλλα ευαισθησια σε καμ φολλουερ, επικαθησεις, πι σι βι, και αν ειναι του 2009 παιζει να βγαλει προβλεμ με βαλβιδες..

Ισχυουν ολα οσα ειπες σε θεμα ευαισθησιας..Αλλα ξεχασες ενα βασικο κατα την γνωμη μου...Οταν παιρνεις τουρμπατο μεταχειρο κανεις στο σαλιγκαρι κολωνοσκοπηση και κανεις το σταυρο σου για τυχον ρωγμες.....

ενταζει ρε Ιταλε, εσυ δειχνεις καυλαντισμενα αμαξια, εμεις μιλαμε για μαμα. Και οντως, δεν ειναι κλασσικο V6, ειναι VR6 (απτο reih νομιζω, δηλαδη στενο- λιγες μοιρες).

>Μεγεια ΑΝ7, καλοριζικα κ καλοφορετα!

Ναι ρε συ, kidding. Μαμα? τι εννοεις μαμα? :p

Εννοεί τον μηχανισμό που ακουλουθεί την κίνηση του εκκεντροφόρου. :p

Ο μηχανισμός είναι πάνω απο το μεταλλικό εξόγκωμα πάνω στο εκκεντροφόρο και αυτός ανοίγει-κλείνει βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής ανάλογα με το σχήμα του έκκεντρου. (μοιάζει με σταγόνα το σχήμα)

Αποτελείται απο διάφορα parts αλλά πιστεύω you get my drift :p

Τώρα αν εννοούσε με άλλη ορθογραφία το "καμ", δεν μπορώ να βοηθήσω. :p :p

η αντλία υψηλής που έχουν για τα μπεκ άμεσου παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο λες και είναι βαλβίδα. Απλά το ωστήριο που έχουν βάλει πάνω στην αντλία και το χτυπάει ο εκκεντροφόρος είναι gtp και το λιώνει με αποτέλεσμα αν δεν το πάρεις πρέφα νωρίς να κλαις και τον εκκεντροφόρο ....

... και αν παρεις τον εκκεντροφορο στη μασχαλη, περνεις και το μοτερ ευκολα...

δηλαδη εννοειτε τον χρονισμο των εκκεντροφορων ή τον οδηγο που παταει ο ιμαντας των εκκεντροφορων?

δεν παίρνεις το μοτερ, γιατί απλά χαλάει το αμύγδαλο που χτυπάει την βαλβίδα της αντλίας. Αλλά επειδή είναι 1 κομμάτι, πρεπει να τον αλλάξεις ολόκληρο.

δεν καταλαβαινω, αν χασεις τον χρονισμο του εκκεντροφορου χανεις βαλβιδα, μπορει πιστονι/μπιελα κ κατβαινεις προς τα κατω...εδω λες οτι χαλαει το αμυγδαλο πριν γινει ολο αυτο?

Δηάδη το πολυ να φας βαλβιδα?

sorry που ροταω, ειναι πολυ ενδιαφερεον το μοτερ και θα ηθελα να μαθω.

Δεν χάνεις χρονισμό ρε συ.

Σκέψου άλλο ένα αμύγδαλο επιπλέον, δλδ 16+1 που αυτό το αμύγδαλο χτυπάει ένα ωστήριο που είναι πάνω στην αντλία.

Δεξια πάνω, είναι το ξεχωριστό αμύγδαλο για την αντλία(leva triple para la bomba).

valvulanm8.jpg

Πρώτα χαλάει το ωστήριο

mk5fuelpumpcamfollower.jpg

Και μετά γίνεται αυτό στο αμύγδαλο κίνησης της αντλίας

hpfp_lobe-3-800.jpg

Μάλιστα...τώρα πήρα πρέφα εγώ ότι η αντλία τραβάει πάνω απο τον εκκεντροφόρο...

Ποιό μοτέρ λέτε;

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] ακόμα και να έχανες όλο τον εκκεντροφόρο, το αν μετά θα κάνεις ζημιά στα πιστόνια/βαλβίδες εξαρτάται απο το σχεδιασμό του μοτέρ. Αν είναι δηλαδή interference ή non interference. Αν δηλαδή το πιστόνι ανεβαίνει πάνω απο το χαμηλότερο σημείο που φτάνει όταν ανοίγει η βαλβίδα. Χωρίς να ξέρω για τους σχεδιασμούς του άμεσου ψεκασμού μάλλον θα είναι interference, και αν γίνονταν θα τα έπερνες στο χέρι. Λογικά θα ξέρει ο AN7. (έχω σκουριάσει πλέον στα πρόσφατα designs)

ωραιαοι ρε μαγκες, οποτε το δικο μου που ειχε σπασει θα ειναι interference...

παντως εχει πλακα το thread εδω, αλλος τα γραφει, αλλος τα εξηγει κ αλλος τα κανει like! :)

ωραιαοι ρε μαγκες, οποτε το δικο μου που ειχε σπασει θα ειναι interference...

παντως εχει πλακα το thread εδω, αλλος τα γραφει, αλλος τα εξηγει κ αλλος τα κανει like! :)

κι αλλος τα οδηγει...

ωραίοι οι μάγκες! Απ' ότι διάβασα έχω μείνει έκπληκτος από το τι θα κάνουν! Αξίζει ένα διάβασμα παίδες!

[MENTION=12158]Dant3[/MENTION]

Μάλιστα...τώρα πήρα πρέφα εγώ ότι η αντλία τραβάει πάνω απο τον εκκεντροφόρο...

Ποιό μοτέρ λέτε;

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] ακόμα και να έχανες όλο τον εκκεντροφόρο, το αν μετά θα κάνεις ζημιά στα πιστόνια/βαλβίδες εξαρτάται απο το σχεδιασμό του μοτέρ. Αν είναι δηλαδή interference ή non interference. Αν δηλαδή το πιστόνι ανεβαίνει πάνω απο το χαμηλότερο σημείο που φτάνει όταν ανοίγει η βαλβίδα. Χωρίς να ξέρω για τους σχεδιασμούς του άμεσου ψεκασμού μάλλον θα είναι interference, και αν γίνονταν θα τα έπερνες στο χέρι. Λογικά θα ξέρει ο AN7. (έχω σκουριάσει πλέον στα πρόσφατα designs)

2.0 TFSI

Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι παίζει με τα designs γιατί δεν το έχω ψάξει αλλά απ όσο έχω καταλάβει τα περισσότερα καινούργια καρφώνουν

Στο παπι οπως ειχα πει δεν φορτιζε την μπαταρια και δεν ειχα κορνα.μετρησα με πολυμετρο και η μπαταρια ηταν στα 11,6.με ανοιγμενη την μηχανη αλλα στο ρελαντι ηταν καπου 10 κατι.

δεν μετρησα χωρις την μπαταρια και μαρσαρωντας γιατι δεν το σκεφτηκα.

τελος παντων ρωτησα και εναν ηλεκτρολογο εδω αυτοκινητων και μου ειπε συνηθως ειναι ανορθωτης αλλιως πηνια.

πηγα και πηρα ανορθωτη τον αλλαξα και μετρησα.στο ρελαντι δινει 6 παρα κατι βολτ ενω με λιγο γκαζι παει σχεδον στα 8.

εβαλα δε τη μπαταρια να φορτισει,θα την εχω αυριο.μου φαινεται τελικα δεν ηταν ο ανορθωτης ε?

κι αλλος τα οδηγει...

Τσακονα δεν το συζητω, το ανω τμημα της κοινωνικης πυραμιδας ειναι μονο για λιγους... τι να κανουμε εμεις οι υπολοιποι?, σας βλεπουμε και σας δοξαζουμε! :p

[MENTION=10015]csaris[/MENTION], απο τι αυτοκινουμενο ειναι αυτη η τουρμπινα? 2 κυλινδροι η v4 δεν βλεπω?

Να σου πω κατι, εσυ εχεις opel gt? εισαι ευχαριστημενος, απο φρενα πως τα πας, η καταναλωση μεσα στην πολη λιγο μαζεμενος ποση ειναι? Το προτεινεις για μεταχειρισμενο και τι πρπει να κοιταει ο υποψηφιος αγοραστης?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.