fotme Ιούνιος 15, 2012 #9001 Ιούνιος 15, 2012 μην το παμε το θεμα στον οπαδισμο αυτοκινητιστικων σχολων... οι Ιαπωνες οντως ειναι πολυ δυνατοι στα μοτερ (οι καλυτεροι για μενα), διοτι εχουν τεχνογνωσια απο μηχανακια πολυστροφα. Το 192 το toyota παντως ελεγαν οτι ειχε προβληματα στα lotus..
AN7 OverClocker Ιούνιος 15, 2012 #9002 Ιούνιος 15, 2012 Στα lotus λόγο πολλών g στις στροφές άδειαζε η τρόμπα. Το ίδιο παθαίνουν και οι Κ20 σε αγωνιστική χρήση το ίδιο παθαίνουν όλα τα μοτέρ που δεν έχουν θυρίδες στο κάρτερ
fotme Ιούνιος 15, 2012 #9003 Ιούνιος 15, 2012 οποτε δεν ηταν θεμα μηχανης λες ετσι? τα κ20 ποια ηταν, κ18 ηξερα για τα οποια δεν ειχα ακουσει κατι.ΟΚ τα ειδα τα κ20, μετατροπ απο honda ή εβγαιναν κ μαμα?
AN7 OverClocker Ιούνιος 15, 2012 #9004 Ιούνιος 15, 2012 Τα Β18 λες εσυ τα παλιά.Τα Κ20 τα φοράνε οι 2 τελευταίες γενιές type-r.
fotme Ιούνιος 15, 2012 #9005 Ιούνιος 15, 2012 (μιλαω στο τηλ) οχι για λοτους μιλαω...αυτον εδω ελεγα Lotus Elise Rover K-series Engine Information
Athens2004 Ιούνιος 16, 2012 #9006 Ιούνιος 16, 2012 Οχι αυτος δεν ειναι ο Κλασικος -K- της honda . Εχει 5ρι σασμαν πλαστικό intake manifold διαφορετικη σειρα στις θυρίδες ( ο κ εχει εξατμισεις πίσω intake μπροστα ) . Αυτο που λεει ο αν ειναι στις στροφές με υψηλες ταχύτητες παρατεταμενα g κλπ την κοπαναει το λάδι και τραβαει ?αερα? η αντλία . Η λύση ερχεται με baffled καρτερ ( oil pan) Spoon Baffled Oil Pan - FD2/FN2 : Spoon Sports
LevelOne Ιούνιος 16, 2012 Author #9007 Ιούνιος 16, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LMG2pub8S00&feature=youtube_gdata_player]INSANE DRIFTING - Team BURST and Friends - YouTube[/ame]...
racer Ιούνιος 17, 2012 #9008 Ιούνιος 17, 2012 Προχθές είδα Formula Drift. Πόσο "χάλια" φαίνονταν μπροστά σε αυτούς..
fotme Ιούνιος 17, 2012 #9011 Ιούνιος 17, 2012 χαχαχα εισαι Θεος!!εδιτ> κλαιν μαιν, δεν με ψηνουν αυτα, απο drift μονο τα γιαπωνεζικα κ απο κοντρες μονο unofficial, αλλιως wrc και ειμαι ΟΚ.
fotme Ιούνιος 18, 2012 #9012 Ιούνιος 18, 2012 Audi SQ5 TDI: Der erste S-Audi mit Diesel-Motor - AUTO MOTOR UND SPORT
paparoach Ιούνιος 18, 2012 #9013 Ιούνιος 18, 2012 3.0λτ diesel 313hp 650Nm ροπή...ΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑντε γεια...
racer Ιούνιος 18, 2012 #9014 Ιούνιος 18, 2012 Σαν να βλέπω τα brochures μπροστά μου.. "Η τεχνολογία TDI που μας επέτρεψε να κάνουμε σεξάκι στο Le Mans στον ανταγωνισμό έρχεται τώρα στο καθημερινό σας αυτοκίνητο, συνδυάζοντας επιδόσεις και οικολογία κλπ κλπ.." Μακάρι να πάνε προς τα εκεί και τα υπόλοιπα S.
paparoach Ιούνιος 18, 2012 #9015 Ιούνιος 18, 2012 Για πιο "απλό" μοτέρ diesel δες και της MERC.Είναι 2.15λτ 204ps με 50+ kg ροπής.Το φοράει μέχρι και το ML...edit: Biturbo EURO 6
ΝTG Ιούνιος 18, 2012 #9016 Ιούνιος 18, 2012 να ριξω λιγο το επιπεδο??Για τακακια παιζει καμμια προταση??
sotiris Ιούνιος 18, 2012 #9017 Ιούνιος 18, 2012 ferodo premier. φτηνά και καλά.συνήθως είναι πιο φτηνά από τα πιο τσίπικα που θα βρεις στην πιάτσα, και πολύ καλύτερα.
Tsakonas Ιούνιος 18, 2012 #9018 Ιούνιος 18, 2012 να ριξω λιγο το επιπεδο??Για τακακια παιζει καμμια προταση??Demontweeks.co.uk κοιτα
PetrosD Ιούνιος 18, 2012 #9019 Ιούνιος 18, 2012 Όπως ξέρετε μερικοί είμαι στη Γερμανία για διακοπές. Στην πόλη Heidelberg. Και τί φαντάζονται όλοι για τους Γερμανικούς δρόμους;
fotme Ιούνιος 18, 2012 #9020 Ιούνιος 18, 2012 να ριξω λιγο το επιπεδο??Για τακακια παιζει καμμια προταση??εδω Ελλαδα για τακακια καλα κ οικονομικα θα σου ελεγα textar, βεβαια παιζουν 2-3 παστες που πρπει να τσεκαρεις πια ειναι η Α-Β quality, που κ το Β ειναι μια χαρα (παιζει να μυριζει) σε σχεση με παρα πολλες κ ακριβοτερες σαχλαμαρες. Δεν ειναι τα μονα, παιζουν παρα πολλα καλα, απλως σου βαζω ενα value/money reference point.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.