Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αφού έκανες όλα αυτά, υγρά φρένων άλλαξες η μπά?

Αν δεν άλλαξες έκανες μισή δουλεία.

Αν πρόκειται να αλλάξεις,

Motul RBF600 με τα 1000.

btw, το ότι η σουηδέζα είχε gtp τακάκια και δίσκους δεν σημαίνει ότι και τα άλλα είναι έτσι,γιατί και ford και mazda που έχω εμπειρία τα μαμά τακάκια και δίσκοι δεν είναι για κλωτσομπουνίδια.

Link to comment
Share on other sites

συμβουλή προς όλους.......να παίρνετε μαρκάτα υψηλής ποιότητας τακάκια και όχι τις μουφιές που έχουν ήδη επάνω ή του 50ευρου από το κάθε τυχαίο συνεργείο.....ένα σωστό φρενάρισμα μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για εσάς ή τους γύρω σας.

LOL ρε, από πότε βγήκαν όλα τα εργοστασιακά αξεσουάρ γτπ;

Όσα χρόνια έχω το Clio με τα εργοστασιακά όσες φορές χρειάστηκα τα φρένα μου εκεί ήταν. Αν πας σαν τον τρελό και τα θέλει ο πωπός σου, πόσα εκατοστά πιο πριν πιστεύεις ότι μπορεί να σε σταματήσει ένα καλύτερο τακάκι στην ίδια δισκόπλακα?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος Toyota εδώ, μετά από 7.500 km, καμία πτώση στην απόδοση των φρένων. Μου ταλαιπωρούν ακόμα το σβέρκο σε κάθε δυνατό φρενάρισμα... :)

Πάντως, fragma, είναι περίεργο που στο saab του φάδερ, δεν έχουμε παρατηρήσει παρόμοιο πρόβλημα με τα εργοστασιακά τακάκια και δίσκους. Είναι μια χαρά :hmm:

Link to comment
Share on other sites

LOL ρε, από πότε βγήκαν όλα τα εργοστασιακά αξεσουάρ γτπ;

Όσα χρόνια έχω το Clio με τα εργοστασιακά όσες φορές χρειάστηκα τα φρένα μου εκεί ήταν. Αν πας σαν τον τρελό και τα θέλει ο πωπός σου, πόσα εκατοστά πιο πριν πιστεύεις ότι μπορεί να σε σταματήσει ένα καλύτερο τακάκι στην ίδια δισκόπλακα?

Νταξ,εξαρτάται.

Γιατί σε καμια διαδρομή προς επίδαυρο, φορτωμένος, με κλασικά τακάκια/πλάκες/υγρα θα ανάψουν όλα και στο τέλος θα παίζεις στο αν θα έχεις φρενάρισμα.

Με σωστά τακάκια,σωστές δισκόπλακες και σωστά υγρά φρένων η διαφορά θα είναι τραγικά μεγάλη.Προσωπικά μόνο και μόνο με την αλλαγή στα υγρά φρένων με τα Motul RBF600 η διαφορά είναι το λιγότερο αισθητή αν όχι τραγική.

Δυστυχώς όμως όταν άλλαξα τακάκια,δεν είχαν βγει ακόμα aftermarket,όχι γιατί της mazda δεν με καλύπτουν,ίσα ίσα,για μες την πόλη είναι ότι καλύτερο όπως και της Ford(που παίζει να ψωνίζουν απ τους ίδιους αφού με το fiesta φοράμε τα ίδια φρένα και p/n στα τακάκια ;) ) αλλά είναι αρκετά μαλακά για το στυλ οδήγησης μου και για μπασίματα σε πίστα τα μαμά απλά τρώγονται αμέσως.Πλέον όμως βγήκαν λίγο πιο σκληρά απ τα μαμά.

της Ford ειναι αψογα , το αμαξι φρεναρει οπως τη πρωτη μερα

Όντως,απ το 2001 και μετά η πάστα που βάζει στα motorcraft είναι πολύ καλή.Όχι πολύ μαλακά,ούτε σκληρά και δεν σφυρίζουν μέχρι να φτάσεις μέταλο με μέταλο.

Φράγμα,πάντως οι δίσκοι δεν στραβώνουν έτσι μόνοι τους,κάποια λακαμιά σε φρενάρισμα πρέπει να έκανες και να στράβωσαν.

Το πιο κλασικ που έχω δει να κάνουν κάτι τραγικά παλικάρια είναι αμέσως μετά από βόλτα να ρίχνουν νερό στο αμάξι και να ακούς τους δίσκους, τς τς τς τς τς. Εκεί στραβώνουν και δεν καταλαβαίνεις τπτ μετά.

Επίσης, όταν οδηγείτε σε εθνική οδό έχετε στο νού σας να κρατάτε χλιαρά τα φρένα,γιατί άμα είναι κρύα και πάτε σε απότομο φρενάρισμα πάλι μπορούν να στραβώσουν οι δίσκοι σας και άλλη μια περίπτωση είναι, απότομο φρενάρισμα και μετά λακούβα με νερά :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ίσως να μην το γραψα σωστά.....δεν λέω οτι όλα τα εργοστασιακά τακάκια είναι gtp....λέω όμως προσοχή στα τυχαία και φθηνά τακάκια που βάζει κάποιο συνεργείο μόνο και μόνο επειδή είναι συμβατά....και μόνο και μόνο επειδή οι περισσότεροι που ξέρω πάνε στο συνεργείο και λένε "μάστορα δες και τα τακάκια και αν χρειάζεται άλλαξέ τα".

φυσικά δεν περιμένω από τον ΑΝ7 τον nickstamat ή οποιονδήποτε άλλο πιτσιρικά που ψάχνεται να ανήκει στην ίδια κατηγορία ανθρώπου που πάει το αμάξι απλά σε ένα συνεργείο σαν αγγαρεία.

σχετικά με υγρό φρένων όχι δεν άλλαξα και δε συστήνεται να αλλάξω.το dot5 που φοράει είναι σε άριστη κατάσταση και δε χρειάζεται αλλαγή.επίσης μην πορώνεστε με την αλλαγή υγρών γιατί μιλάμε για κλειστό σύστημα εκτός αν ανοίγετε την τάπα πλήρωσης υγρού φρένων 1 φορά το μήνα και λογικό είναι να παίρνει και αέρα και βρωμιές από την ατμόσφαιρα.τα αγωνιστικά υγρά φρένων τύπου RBF600 είναι σιλικονούχα και για πιο αγωνιστική οδήγηση.......το σιλικονούχο όμως έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Αν περάσει υγρασία δεν την συγκρατεί μέσα του αλλά την πετάει στις άκρες με αποτέλεσμα να σκουριάσουν δαγκάνες κλπ και να μπείτε σε περισσότερα έξοδα αν δε το προσέξετε γρήγορα.

σε συμβατικά αυτοκίνητα μόνο γλυκολούχα υγρά φρένων.

επίσης μη συγκρίνουμε sedan 1600κιλών με Yaris και Fiesta. H καταπόνηση λόγω διαφορετικών κιλών είναι τελείως διαφορετική.

για το στράβωμα δίσκων φταίει το μάπα τακάκι και τα 92.000χλμ. ήταν απλά η ώρα τους.

σχετικά με τις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας έχεις δίκιο....αλλά στην Ελλάδα είμαστε. Δεν είναι εύκολο να βρεις δρόμο που θα παίζεις απότομα από τα 120-140χλμ/ω στα 40-50 και μετά καπάκι στα 120-140 και ξανά απότομο φρενάρισμα στα 50.

Εκτός αν σκέφτεσαι μόνο την διαδρομή προς Επίδαυρο και πηγαίνεις τσίτες σαν να είσαι σε πίστα. Κατέβηκα πριν 1 μήνα με τα παλιά τακάκια και δίσκους και δε χρειάστηκα ιδιαίτερα φρεναρίσματα.

Δε λέω καλό να διαβάζετε να ενημερώνεστε για όλα αυτά......αλλά πρέπει να μην παίρνετε τις μετρητοίς ότι ισχύει στα fora και στις internet-ικές πηγές βελτίωσης αυτοκινήτου μιας και ο καθένας οδηγεί διαφορετικά και το κάθε αυτοκίνητο υποβάλλεται σε τελείως διαφορετική καταπόνηση από ένα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

επίσης μη συγκρίνουμε sedan 1600κιλών με Yaris και Fiesta. H καταπόνηση λόγω διαφορετικών κιλών είναι τελείως διαφορετική.

καλα τα λες , αλλα αυτο θα ισχυε αν ειχαμε τα ιδια φρενα. Εσυ εχεις καλυτερα και δυνατοτερα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ίσως να μην το γραψα σωστά.....δεν λέω οτι όλα τα εργοστασιακά τακάκια είναι gtp....λέω όμως προσοχή στα τυχαία και φθηνά τακάκια που βάζει κάποιο συνεργείο μόνο και μόνο επειδή είναι συμβατά....και μόνο και μόνο επειδή οι περισσότεροι που ξέρω πάνε στο συνεργείο και λένε "μάστορα δες και τα τακάκια και αν χρειάζεται άλλαξέ τα".

φυσικά δεν περιμένω από τον ΑΝ7 τον nickstamat ή οποιονδήποτε άλλο πιτσιρικά που ψάχνεται να ανήκει στην ίδια κατηγορία ανθρώπου που πάει το αμάξι απλά σε ένα συνεργείο σαν αγγαρεία.

Τέτοια άνθρωποι,ή απλά πάνε στην μαμά εταιρεία οπότε nο prob, η πάνε σε κάποιον καλό μάστορα.

Γινεκώς εδώ μέσα δεν θα βρεις 50άριδες που πάνε στο μπαρμπα μήτσο και βάζουν μητσος-racing brake pads.

σχετικά με υγρό φρένων όχι δεν άλλαξα και δε συστήνεται να αλλάξω.το dot5 που φοράει είναι σε άριστη κατάσταση και δε χρειάζεται αλλαγή.επίσης μην πορώνεστε με την αλλαγή υγρών γιατί μιλάμε για κλειστό σύστημα εκτός αν ανοίγετε την τάπα πλήρωσης υγρού φρένων 1 φορά το μήνα και λογικό είναι να παίρνει και αέρα και βρωμιές από την ατμόσφαιρα.τα αγωνιστικά υγρά φρένων τύπου RBF600 είναι σιλικονούχα και για πιο αγωνιστική οδήγηση.......το σιλικονούχο όμως έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Αν περάσει υγρασία δεν την συγκρατεί μέσα του αλλά την πετάει στις άκρες με αποτέλεσμα να σκουριάσουν δαγκάνες κλπ και να μπείτε σε περισσότερα έξοδα αν δε το προσέξετε γρήγορα.

σε συμβατικά αυτοκίνητα μόνο γλυκολούχα υγρά φρένων.

Ωπ

1.Κάνεις λάθος.Το κύκλωμα των υγρών φρένων αναπνέει απ το δοχείο υγρών πλύρωσης.Το σωστό είναι 1 φορά το χρόνο αλλαγή στην ελλάδα.Αν είσαι μάλιστα σε περιοχή με πολύ υγρασία 2 φορές τον χρόνο.

2.Τα συλικονούχα είναι τα Dot 5

Τα motul είναι DOT 4 που υπερκαλύπτουν προδιαγραφές DOT3 + 4 + 5.1 μη συλικονούχα και είναι υγροσκοπικά ;)

Τα DOT3+4+5.1 είναι υγροσκοπικά.

DΟΤ5 είναι συλικονούχα.

Το σημαντικό είναι να βλέπουμε τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων και χωρίς υγρασία και με υγρασία.

Μάλλον δεν τα διάβασες κάπου καλά ;)

επίσης μη συγκρίνουμε sedan 1600κιλών με Yaris και Fiesta. H καταπόνηση λόγω διαφορετικών κιλών είναι τελείως διαφορετική.

για το στράβωμα δίσκων φταίει το μάπα τακάκι και τα 92.000χλμ. ήταν απλά η ώρα τους.

σχετικά με τις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας έχεις δίκιο....αλλά στην Ελλάδα είμαστε. Δεν είναι εύκολο να βρεις δρόμο που θα παίζεις απότομα από τα 120-140χλμ/ω στα 40-50 και μετά καπάκι στα 120-140 και ξανά απότομο φρενάρισμα στα 50.

Εκτός αν σκέφτεσαι μόνο την διαδρομή προς Επίδαυρο και πηγαίνεις τσίτες σαν να είσαι σε πίστα. Κατέβηκα πριν 1 μήνα με τα παλιά τακάκια και δίσκους και δε χρειάστηκα ιδιαίτερα φρεναρίσματα.

Δε λέω καλό να διαβάζετε να ενημερώνεστε για όλα αυτά......αλλά πρέπει να μην παίρνετε τις μετρητοίς ότι ισχύει στα fora και στις internet-ικές πηγές βελτίωσης αυτοκινήτου μιας και ο καθένας οδηγεί διαφορετικά και το κάθε αυτοκίνητο υποβάλλεται σε τελείως διαφορετική καταπόνηση από ένα άλλο.

Στην επίδαυρο δεν έτρεχα καθόλου,αλλά επειδή εμένα είναι ένα μικρό αυτοκίνητο,με τους μισούς δίσκους απ το Saab,τίγκα φορτωμένο ήταν περισσότερα κιλά απ το Saab,σε κατάβαση από επίδαυρο προς Αθήνα για να καταλάβεις,άναψαν τα τακάκια και έβρασαν τα υγρά φρένων.Αποτέλεσμα,δεν είχα φρένα.Άμα είχα λίγο πιο σκληρά τακάκια,και τα Motul τότε δεν θα είχα απολύτως κανένα πρόβλημα.

Πάντα προσπαθώ να μιλάω με προσωπικές εμπειρίες και έμπειστες πηγές πληροφοριών και όχι το βελτίωση.gr του Κίτσου.

Το να κρατάτε χλιαρά τα φρένα εννοώ ενώ πάτε με 120,για μερικα δεύτερα τσιμπάτε τα φρένα σε τακτά χρονικά διαστήματα,δεν σου είπα να πλακώνεσαι σε 120-50, 120-40.

Να σημειώσω πως οδηγάω και ένα Mondeo,οπότε έχω εμπειρία και από μεγάλο αμάξι ;)

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

και μιας και το πιασαμε κουβεντα ο μηχανικος μου λεει εδω οτι αν και εχω κανει 112Κ τα τακακια μου εχουν ελαχιστα φαγωθει (το αμαξι κανει σχεδον ολα τα χλμ σε αυτοκινητοδρομο) . Να τα αλλαξω προληπτικα ή να το αφησω ? οπως ειπα φρεναρει εξαιρετικα

Link to comment
Share on other sites

και μιας και το πιασαμε κουβεντα ο μηχανικος μου λεει εδω οτι αν και εχω κανει 112Κ τα τακακια μου εχουν ελαχιστα φαγωθει (το αμαξι κανει σχεδον ολα τα χλμ σε αυτοκινητοδρομο) . Να τα αλλαξω προληπτικα ή να το αφησω ? οπως ειπα φρεναρει εξαιρετικα

Άμα έχεις πολύ ακόμα σε δίσκο και τακάκια δεν υπάρχει λόγος.

Ταμπούρα κοίταξες?

Άμα δεν έχεις συμπληρώσει ποτε υγρό φρένων μπορείς να το καταλάβεις και απο εκεί αμα έχουν φαγωθεί.Γιατί όσο μαζεύονται οι δαγκάνες απ την μείωση του πέλματος στα τακάκια,κρατάνε και περισσότερο υγρό μέσα.

Οπότε αν είναι πολύ χαμηλά,ρήξε και εσύ έναν έλεγχο να δεις τι πάτημα έχει μπροστά,αλλιώς άραξε ;)

btw.

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_3

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_4

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1

DOT 5.1, like DOT 3 and DOT 4, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5 which is silicone-based). Polyethylene glycol fluids are hygroscopic and will absorb water from the atmosphere, which is necessary to prevent sheer and undiluted water in the braking system, which is very corrosive.

Καλό διάβασμα φραγμουλάκο.

Ελπίζω να μην έχεις όντως DOT5 αλλά DOT3,4 ή 5,1 ;)

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι ΟΚ , λιγη σκονη ειχαν τα ταμπουρα (ξες τι εννοω σκονη) και τα υγρα σχετικα καλα (αλλα θα τα αλλαξω μολις αλλαξω τακακια). αλλο πραγμα ομως να κουνιεται στην εγνατια συνεχεια και απο τοτε που το ειχα στην αθηνα. Σαν μπουκωμενο πηγαινε κατω

Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι ΟΚ , λιγη σκονη ειχαν τα ταμπουρα (ξες τι εννοω σκονη) και τα υγρα σχετικα καλα (αλλα θα τα αλλαξω μολις αλλαξω τακακια). αλλο πραγμα ομως να κουνιεται στην εγνατια συνεχεια και απο τοτε που το ειχα στην αθηνα. Σαν μπουκωμενο πηγαινε κατω

Άμα και τα ταμπούρα είχαν πατούρα ακομα είσαι κομπλέ.

Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχεις αλλάξει υγρά φρένων?

Άν όχι,αυτό καντό.Τακάκια απ ότι λες δεν θες.Υγρά πρέπει να αλλάξεις όμως

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση:Για ενα ξέβαμα λόγω χτυπήματος μεγέθους 6 χ 6 εκατοστών και μια λουμπίτσα σε μέγεθος ενός στραγαλιού,πόσο θα μου πάρει ένας φαναρτζης για να μου το φτιάξει?Ξέρει κανένας κανέναν καλό από Πάτρα;Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία γ αυτήν την δουλεία θα καθυστέρησω στο φαναρτζίδικο,ή σ ένα δεκάλεπτο θα μαι έτοιμος;Αναφέρομαι σε πλαστικό προφυλακτήρα μαύρου μεταλλικού χρώματος

Link to comment
Share on other sites

πλαστικό μαύρο μεταλλικό?....είσαι η ευκολότερη περίπτωση:)

το πόσο θα πάρει είναι θέμα του φαναρτζή......από 50 έως 150 ανάλογα το πόσο ακριβή ανακαίνιση έκανε την τελευταία φορά:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το πλαστικό επαναφέρεται σε ορισμένες περιπτώσεις...αν δε γίνεται θα στοκαριστεί και θα βαφτεί....για να μην φανεί θα πρέπει να σου βάψει και να γυαλίσει μεγαλύτερη επιφάνεια για να "σβησει" πιο ομαλά την δουλειά/παρέμβαση.

γνώμη μου είναι να πας σε κάποιον που εκτός από καλές γνώμες άλλων να έχει και καλής ποιότητας υλικά.

αν τα υλικά είναι μάπα όσο ζωγράφος να είναι ο άλλος μετά από λίγο καιρό η διαφορά θα φανεί.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.