PetrosD Ιούνιος 10, 2012 #8921 Ιούνιος 10, 2012 Και θα αντέξει το βερνίκι την υψηλή θερμοκρασία; Δε θα κιτρινήσει;
PetrosD Ιούνιος 10, 2012 #8923 Ιούνιος 10, 2012 Και δε μου λες, φλάντζα δεν είχε και βάλατε φλαντζόκολλα;
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2012 #8924 Ιούνιος 10, 2012 Εδώ είχε γέλιο...Στην nissan που πήγαμε μας έδωσαν φλάντζα ψευτοκάπακου και φλάτζες για τις μπουζότρυπες.Με το που το βγάζουμε, βλέπουμε όλο φλάντζόκολλα γύρω γύρω στην κεφαλή, το κοιτάζω και όντως το ψευτοκάπακο είχε ένα μικρό λούκι.Το αστείο είναι ότι η φλάτζα που πήραμε ήταν ακριβώς το σχήμα του λουκιού μόνο που δεν ήταν για φλάτζα το λούκι.Προφανώς έβγαινε και με άλλη έκδοση ψευτοκάπακου με φλάντζα.
racer Ιούνιος 11, 2012 #8925 Ιούνιος 11, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QigWHfZS2lc]Cadillac CUE Official Walk Though - YouTube[/ame]
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8926 Ιούνιος 11, 2012 Κατάλαβα...το αγοράζεις, πας στο γκαράζ, και περνάς 2 μέρες χωρίς να το κουνήσεις για να κάνεις το setup. Έρε γλέντια!Το πολύ touch κατά την οδήγηση δε νομίζω να είναι πολύ καλή ιδέα...Όμορφο το αποτέλεσμα 100%.. αλλά πρακτικό ???meeehhhh
Dant3 Ιούνιος 11, 2012 #8928 Ιούνιος 11, 2012 Για το παπι να κανω ασφαλεια στην interamerican απο το anytime η σε μια Δυναμις που το εχω και τωρα?διαφορα εχουν μικρη(3Ε).σκεφτομαι οτι η interamerican δεν θα κλεισει στο χρονο αλλα απο την αλλη να στηριξω την αλλη που ειναι πιο μικρη(με επιασε η βλακεια μου)
racer Ιούνιος 11, 2012 #8930 Ιούνιος 11, 2012 :wall: Marchettino: Woman destroyes a store with her Porsche
NoDsl Ιούνιος 11, 2012 #8931 Ιούνιος 11, 2012 "Κάποιος" τον φύλαγε τον πιτσιρικά στο ταμείο. Δεν υπάρχει περίπτωση.
Periklis_pap Ιούνιος 11, 2012 #8932 Ιούνιος 11, 2012 Τουλάχιστον τώρα έχουν και κάτι ενδιαφέρον οι cadillac
racer Ιούνιος 11, 2012 #8933 Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα;
performer Ιούνιος 11, 2012 #8934 Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα; τουρμπισετο και αν δε φτιαξει βαλε νιτρομπουκαλα
LevelOne Ιούνιος 11, 2012 Author #8935 Ιούνιος 11, 2012 Τουλάχιστον τώρα έχουν και κάτι ενδιαφέρον οι cadillac CTS-V Coupe γκουχου γκουχου....
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8936 Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα; Καύσιμο ? Τρεμοπαίζει το κοντέρ ή τρέμει το αυτοκίνητο όλο ?
racer Ιούνιος 11, 2012 #8937 Ιούνιος 11, 2012 Τρέμει όλο. Οι στροφές στο στροφόμετρο δε φαίνονται να πέφτουν. Καύσιμο εννοείς αν είναι καλό; Από σχετικά καινούριο πρατήριο είναι, δε νομίζω να τρέχει κάτι. Και από άλλα πρατήρια το κάνει.
Periklis_pap Ιούνιος 11, 2012 #8938 Ιούνιος 11, 2012 CTS-V Coupe γκουχου γκουχου.... Γούστα είναι αυτά
Dant3 Ιούνιος 11, 2012 #8939 Ιούνιος 11, 2012 Τρέμει όλο. Οι στροφές στο στροφόμετρο δε φαίνονται να πέφτουν. Καύσιμο εννοείς αν είναι καλό; Από σχετικά καινούριο πρατήριο είναι, δε νομίζω να τρέχει κάτι. Και από άλλα πρατήρια το κάνει.Στο εκανε και σε αλλα γεμισματα η μονο σε αυτο?δοκιμασε και απο αλλου βενζινη.και αστο να αδειασει και βαλε μετα.
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8940 Ιούνιος 11, 2012 Το είπα αυτό για το καύσιμο γιατί πιο παλιά, στο focus, μου είχε βγάλει θεματάκι από κακό καύσιμο.Όταν έπιανε σωστή θερμοκρασία και μετά, το αυτοκίνητο δεν κράταγε ρελαντί.Κάμια φορά έσβηνε κιόλλας στα φανάρια.Εκεί κατάλαβα πόσο μούφα βενζίνη έχει ο ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ (κηφισιά).Έκανα 3 γεμιίσματα με 100άρα... στο 3ο το έσκισα και λίγο, άλλαξα και βενζινάδικο και ποτέ κανένα πρόβλημα.Μήπως συντονίζει το αυτοκίνητο σε κάποιες συγκεκριμένες στροφές?Το C3 που έχουμε, πριν κάνα-2 μήνες, όταν ήταν κρύο ακόμα, συντόνιζε σε κάποιες στροφές ( κάπου στισ 950).Όταν έπιανε θερμοκρασία ένιωθε μετά.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.