fotme Ιούνιος 7, 2012 #8861 Ιούνιος 7, 2012 δηλαδη παιδια ειναι little fuss να γαζωσεις ολο το αμαξι με το tig?χωρις xtra ενισχυση το αμαξι μετα θα ειναι πιο τραπεζι?
2cpu Ιούνιος 7, 2012 #8862 Ιούνιος 7, 2012 [MENTION=1303]Athens2004[/MENTION] Honda | [^[TCNEOtBeB | Η100IHonda | [^[TCNEOtBeB | Η100I
PetrosD Ιούνιος 7, 2012 #8864 Ιούνιος 7, 2012 Πετάχτηκε ένας από stop από ένα στενό κάθετο στην Αλέξανδρου Παπάγου στο Καματερό σήμερα, παραλίγο να τρακάρω.....
fotme Ιούνιος 7, 2012 #8865 Ιούνιος 7, 2012 πιτσιρικας απο honda (γτ επαιζε το 916 <3)ειμουνα πορωμενος με αυτο και με αυτο edit> αλλα ειχα μονο ενα τετοιο απο μηχανακι, χωρις διπλωμα φυσικα, διοτι η μανα μου εβαζε πλεον στο μαξιλαρι της τα κλειδια του αυτοκινητου, επειδη δεν διαβαζα για πανελληνιες και εφτιαχνα καπακια...
fotme Ιούνιος 7, 2012 #8866 Ιούνιος 7, 2012 το πιο καφρικο βεβαια ηταν, οτι δεν ηξερα να οδηγω μηχανακι... ειχα βαλει τον προηγουμενο ιδιοκτητη να το φερει κ αφησει εξω απτο αστυνομικο τμημα εκεινο το απογευμα (δεν θυμαμαι για πιο λογο, για την μεταβιβαση?) και το επομενο πρωι το πηρα στο πλαι, πηγα σε μια περιοχη που δεν εχει κινηση κ σαν τον νουμπα μια αριστερα μια δεξια τα ποδια στηριξη + καρφωτες χωρις συμπλεκτη, εμαθα.. το μηχανακι αλλος το δοκιμαζε πριν το αγορασω, επαιζε και το crm50 σαν επιλογη... ολα αυτα βεβαια γινοντουσαν διοτι δεν μπορουσα να μεινω μεσα στο σπιτι χωρις να οδηγησω, ηθελα βολτες!!
Athens2004 Ιούνιος 7, 2012 #8867 Ιούνιος 7, 2012 δεν μοιαζει -με εξαιρεση το πλαισιο- με fzr?? Οχι . το cbr δεν εχει αεραγωγους ram air πχ και αρκετές αλλες λεπτομέρειες . Βασικα η μονη ομοιοτητα που βρηκα ειναι τα 2πλα φωτα που σε κανουν να το νομιζεις αυτο . Τωρα αν μιλάς τελείως γενικα εντάξει λιγο πολυ ολα τα 400ρια στα 90ς ψιλομοιάζανε μεταξύ τους . [MENTION=1243]fotme[/MENTION] πολύ καλο το xr-nsr και το tdr (50?) που είχες δισκόφρενα μπρος πίσω τοτε δεν ειχανε μοτο πολλαπλασίων κυβικων .
fotme Ιούνιος 7, 2012 #8868 Ιούνιος 7, 2012 ναι 50αρι γιαυτο το πηρα, για τα δισκοφρενα και για την ηλεκτρικη μιζα, μου αρεσε ομως και το crm αλλα πιο φτωχο απτο tdr... πηγαινα για 80cc μετατροπη (επαιζε νομιζω και 110?) και βαψιμο τυπου africa twin* αλλα μου το κλεψανε φιλε.... (*εδιτ, ειμουνα ποντικος μεγαλος μικρος!! )
Athens2004 Ιούνιος 7, 2012 #8869 Ιούνιος 7, 2012 50-125 εβγαινε απο το εργοστασιο τωρα αν λες για ρεκτιφιέ σκυ ιζ δε λιμιτ ακα οσο χωράει το χιτώνιο και το μπλοκ . Aν και το 125 λογικα ειχε αλλο μπλοκ καρτερ crm ειχε ενας φιλος μου ενταξει πανω κατω τα ιδια ητανε δεν ξερω τι ενοεις πιο φτωχο για πολη ομως καλυτερο το tdr μιας και το crm enduriazei .
o polonos Ιούνιος 7, 2012 #8870 Ιούνιος 7, 2012 πιτσιρικας απο honda (γτ επαιζε το 916 <3)ειμουνα πορωμενος με αυτο Ειμαι ενας υπερηφανος ιδιοκτητης, οταν βρεθουν καποια χρηματα θα γινει ανακατασκευη παρεα με τον Κοπριτη
fotme Ιούνιος 7, 2012 #8872 Ιούνιος 7, 2012 50-125 εβγαινε απο το εργοστασιο τωρα αν λες για ρεκτιφιέ σκυ ιζ δε λιμιτ ακα οσο χωράει το χιτώνιο και το μπλοκ . Aν και το 125 λογικα ειχε αλλο μπλοκ καρτερ crm ειχε ενας φιλος μου ενταξει πανω κατω τα ιδια ητανε δεν ξερω τι ενοεις πιο φτωχο για πολη ομως καλυτερο το tdr μιας και το crm enduriazei . 50, 80 εβγαινε απο εργοστασιο το μικρο, το κανονικο ητανε 125 κ νομιζω και 250. ναι το crm μου αρεσε που ητανε enduro αλλα ηθελε πραγματα για να μου αρεσει τελικα περισσοτερο απτο tdrακι. μην φανταστεις τελικα κανα 2μηνο το ειχα μονο...
Shadow Keeper Ιούνιος 7, 2012 #8875 Ιούνιος 7, 2012 Έβαλα και το ψυγειάκι! (ευκολάκι η εγκατάσταση). Να απολαύσουμε και λίγο Α/C τώρα που ζέστανε και ο καιρός. Δείτε την διαφορά στο πάχος με το στόκ...απλά γελοίο.
spresv Ιούνιος 7, 2012 #8876 Ιούνιος 7, 2012 δηλαδη παιδια ειναι little fuss να γαζωσεις ολο το αμαξι με το tig?χωρις xtra ενισχυση το αμαξι μετα θα ειναι πιο τραπεζι?Πρακτικα δε γινεται, το δοκιμασα. Δηλαδη μια χαρα γινεται, αλλα ειναι πολυ πιο ευπαθες σε contaminations απο χρωμα, ασταρι, μονωσεις, τσιχλες κλπ που υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ (πολυ μεγαλο ζητημα για το tig η καθαριοτητα), κινδυνευεις περισσοτερο να το κανεις σουρωτηρι απο τις τρυπες λογω πολυ λεπτης λαμαρινας, διοτι αν και εχεις αριστη δυνατοτητα για heat control, το γεγονος παραμενει οτι δουλευει σε υψηλοτερη θερμοκρασια και προχωραει πιο αργα απο το mig (αρα μεγαλυτερη εντοπιασμενη θερμοκρασια και για περισσοτερη ωρα), και τελος σε ορισμενα σημεια ειναι downright πιο δυσκολο εως αδυνατο χωροταξικα, διοτι ειναι πολυ λιγοτερο ελαστικο σε torch & rod angle.Γενικως παντως το φορτε του ειναι για δουλειες παγκου, αν εχεις το χρονο και το χωρο σου στο τελος θα βγει κεντημα. Μαλλον θα ετοιμασουμε με τον ΑΝ7 2 τουρμποχταποδα, αν βγουν οκ θα ανεβασω φωτο.
Lakisss Ιούνιος 8, 2012 #8877 Ιούνιος 8, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6aSpnnt9-ew&feature=colike]Yaris Hybrid Efficient full hybrid powertrain - YouTube[/ame]
paparoach Ιούνιος 8, 2012 #8878 Ιούνιος 8, 2012 Not bad..Αλλά θα κάνει 20+.Επίσης απορία..γιατί δεν κάνουν diesel-hybrid?Ξέρω έχουν ετοιμάσει λύσεις..αλλά λίγες εταιρίες μόνο.Γιατί πχ στο 1.4lt diesel δεν το κάνουν hybrid με ένα μοτεράκι των 15kw?Γιατί πες και η bp κλέφτες θα γίνουν ???edit : Το μοτεράκι τους το diesel το θεωρώ το κορυφαίο της αγοράς.1.4lt 90hp 205Nm από τισ 1800rpm και 6άρι κιβώτιο (Το μοναδικό μικρό αυτοκίνητο με 6άρι στο diesel).Επιδόσεις 0-100 10.8 (τόσο είχε το ford focus 1.6 Ti με τα 115hp), και τόσο έχει το νέο focus 1.0lt 125hp.Το είχα δοκιμάσει πριν κάνα 6μηνο, πολύ πλαστικούρα ρε παιδιά από την κονσόλα και πίσω...Η κονσόλα κούκλα τα υπόλοιπα πανούκλα.ΚΑΙ πανάκριβο.Πριν 6 μήνες στην 2η έκδοση ( η 1η δεν είχε ούτε στροφόμετρο) έκανε 17.000, τώρα είδα στην tv έχουβ προσφορά -2.000
Tsakonas Ιούνιος 8, 2012 #8879 Ιούνιος 8, 2012 Τι παθαινετε με ασχετο δικηγορο..ημουνα σε δικαστηριο ασφαλιστικα γυναικα δικαστης απανω, πριν απο εμας ηταν μια δικη οπου ο διαζευγμενος συζυγος ζητουσε να μειωθει η διατροφη που δινει στην πρωην συζυγο και στα παιδια τους. Να μην τα πολυλογω ,ερχεται μαρτυρας υπερ του διαζευγμενου συζυγου ενας διμετρος μπιτσαρος , που δηλωνει αξιωματικινα ΕΛ.ΑΣ. και λεει μαυρα κι αραχνα τα οικονομικα, μπλα μπλα δεν εχει ο αγαπουλης μου λεφτα για τιποτα ,απολυθηκε μπλα μπλα μπλα, του ζηταει η βλαμμενη πρωην την αρτα και τα γιαννενα για διατροφη και ο κακομοιρουλης μου δεν εχειερωτηση δικηγορου της πρωην συζυγου-ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΧΕ Ο ΑΓΑΠΟΥΛΗΣ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?-ΕΕΕΕ ΑΑΑΑΑΑ ΝΑΙ-ΤΙ ΜΑΡΚΑ?ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ?-Ε ΝΑ ΜΩΡΕ, ΧΜΜΜ, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ-ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ , ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ BMW?-ΑΑΑΑ ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΤΕ, ΤΕΤΟΙΟ ΗΤΑΝ, ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΓΕ ΝΑ ΔΕΙΣ, ΕΜ-ΕΞ ,6Μ,ΑΑΑΑ Μ6!!!μην τα πολυλογω, σαν πρωτη εκτιμηση εχω οτι κερδισε την δικη ο αγαπουλης με την Μ6 ... απο την ασχετοσυνη του δικηγορου της αντιδικου...
Κοπρίτης Ιούνιος 8, 2012 #8880 Ιούνιος 8, 2012 ναι 50αρι γιαυτο το πηρα, για τα δισκοφρενα και για την ηλεκτρικη μιζα, μου αρεσε ομως και το crm αλλα πιο φτωχο απτο tdr... πηγαινα για 80cc μετατροπη (επαιζε νομιζω και 110?) και βαψιμο τυπου africa twin* αλλα μου το κλεψανε φιλε.... (*εδιτ, ειμουνα ποντικος μεγαλος μικρος!! ) πω ρε αναμνησεις.... μετα το πρωτο glx και τις αρχικες καγκουριες και πειραματισμους πανω του το tdrακι του φιλου ηταν πραγματικα χλιδη για 50αρι εκει πρωτοσυνηθισα συμπλεκτη, σουζες (και κανα καπακι ενιοτε....) αλλα τελικα τα λεφτα μου τα'φαγε crm μια και ταιριαζε περισσοτερο στον σωματοτυπο μου και δωστου κυλινδροπιστονα και θυριδωματα και βαψιματα και number plates και αυτοκολλητα κτλ... μεχρι που εγινε αντικατασταθηκε απο cr μετα κι ησυχασαμε κι οι δυο Και τι δεν θα εδινα να τα ξαναειχα τωρα οπως τοτε, εστω και σε μια αποθηκη .. eau de motul (denicol,& castrol) ftw!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.