Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μιλάς για συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί τα ξέρω λίγο διαφορετικά. (Διάρκεια παλμού μπεκ, παροχή μπεκ και ταχύτητα. Και κάποια άλλη παράμετρο των μπεκ που δεν ξέρω ακριβώς τι είναι, αλλά μάλλον έχει να κάνει με το νεκρό χρόνο από τότε που θα πάρουν ρεύμα μέχρι να αρχίσουν να ψεκάζουν)

Μπα; Ποιό BMW ήταν αυτό που το έκανε με υποπίεση;

Όλα τα BMW που γνωρίζω εγώ το κάνουν με σήμα ταχύτητας από το διαφορικό που πάει στον πίνακα οργάνων. Εκεί πάει επίσης και σήμα από τα μπεκ. Ο πίνακας οργάνων έχει τσιπάκι (που αλλάζει ανάλογα με το μοντέλο) που περιέχει πληροφορίες για τον αριθμό των κυλίνδρων (για το στροφόμετρο) και την παροχή των μπεκ. Η παροχή σε συνδιασμό με την ταχύτητα (από το σήμα ταχύτητας) δίνει την κατανάλωση και ΟΧΙ στο περίπου. Μόνο υπάρχει το μικρό σφάλμα της βελονίτσας του οικονομόμετρου. Επίσης μερικά BMW έχουν και on board computer και εκεί η κατανάλωση δείχνεται με ψηφιακό τρόπο και είναι ακριβής.

ναι ναι δεν ξερω, εκτιμω, γιαυτο το εβαλα το ερωτηματικο..ωστε ολα αυτα τα στοιχεια ε? κ μαλιστα απτο 90 σε 36αρια απλα 316i τα θυμαμαι, παιζει να επαιζαν και σε πιο παλια!! καλη εταιρια.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να μην υποστηρίζεται; Ή η έκδοση εξαρτάται από την οθόνη που έχει πάνω;

Δεν καταλαβαινω τι εννοας για το αν εξαρταται η εκδοση απτην οθονη. Ολα εχουν σχεση με το πως γινεται το differentiation μιας πλατφορμας σε πολλες εκδοσεις. Θεωρω απιθανο να εχουν αλλη παραλληλη γραμμη για καθε εκδοση οσων αφορα τους εγκεφαλους, δεν τους συμφερει (εκτος και αν αυτο αλλαζει ολη την εκδοση οπως πχ h bmw που βαζει το straight six 3λιτρο σε 23/25/30 μοντελα)..

Ιδιος εγκεφαλος πρπει να ειναι απλως στην πλεξουδα δεν εχουν το φισακι για το τριπ κομπιουτερ. Επισης μαλλον θα χρειαστεις και την οθονη αν δεν την εχει το δικο σου, δοκιμασε να πας σε τροπεταδικα μηπως μπορεις να ξηλωσεις απο εκει οθονη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ήθελα να μάθω είναι αν έχει τη δυνατότητα να δείξει κατανάλωση. Από ό,τι μου είπες μπορεί, απλά δεν το έχουν συνδέσει. Άρα με το bluetooth που πρότειναν κάποιοι θα μπορώ να έχω πχ, στο κινητό μου ενδείξεις κατανάλωσης ή και ακόμα αν αποφασίσω να αλλάξω οθόνη να μπορέσω να το κάνω. Έτσι δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

γενικα ναι, αλλα ειδικα αναλογα με το αμαξι σου, μπορει να ειναι το φυσακι που λειπει, μπορει να θελει jumperωμα μεσα. Το μπλιμπλικι αυτο αποτι βλεπω δεν ειναι ακριβο, θα το παρω κ εγω, παρτο και δες, αν δεν στο βγαλει, ενω σε αλλες εκδοσεις υπαρχει, σημαινει οτι θελει βραχυκυκλωμα μεσα, απλο μην σε νοιαζει!

ρωτα επισης στο εξοθσιοδοτημενο, αν ολες οι εκδοσεις στα ιδια κυβικα/αλογα εχουν το ιδιο firmware update η βαζουν αλλο..

για χαμηλη καταναλωση απλως κοιτας να ειναι μεσα στη ροπη του με ελαφρυ αναλογικο πατημα γκαζιου, thats it.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NUCtYCYd1u8&feature=related]Still Too Fast To Race (Group B Rally Cars) - YouTube[/ame]

Ας το ποστάρω για άλλη μια φορά. Δεν έχω κάποια λίστα με top ήχους, αλλά αν είχα, το Quattro θα ήταν σίγουρα στην 1η θέση :drool:

Link to comment
Share on other sites

Ας το ποστάρω για άλλη μια φορά. Δεν έχω κάποια λίστα με top ήχους, αλλά αν είχα, το Quattro θα ήταν σίγουρα στην 1η θέση :drool:

Τον ήχο του Quattro, δε το 'χει αλλό κενένα. :p

0702_quanto.jpg

Link to comment
Share on other sites

800kg carbon fiber λεγανε στην αρχη και 230hp.

προφανως αν ηταν cb θα έκανε 100+ χιλιάρικα οπότε θα είναι αλουμίνιον.

Δεν αναμενεται να ανέβει πάρα πολύ στα kg πάντως. Υποτίθεται ότι θέλουν να το κρατήσουν πραγματικά όσο πιο χαμηλά γίνεται.

Επίσης έχουν πει ότι κάποια στιγμή (2013 νομίζω) θα το βγάλουν και με 300hp.

God help us

Link to comment
Share on other sites

Τσουκου, carbon tub θα ειναι με αλουμινενια ραμφη/υποπλαισια μπρος-πισω δεν εχει ανακοινωθει τιποτα για αλουμινιο. Εναρξη παραγωγης αρχες του 13, ισως τα πρωτα κομματια του χρονου το καλοκαιρι. Για μοτερ ακομη ακουγονται διαφορα, οι πρωτες ανακοινωσεις λεγαν για το 18ρι της QV με τα 235, και μετα βγηκε και μια φημη για αλλο 18ρι fpt μοτερ που δεν εχει κυκλοφορησει ακομη με 300. Πρωτη τιμη, 45Κ προ φορων...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.