Athens2004 Μάϊος 23, 2012 #8581 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 6,3 λιτρα εγω 6η 130 χιλιομετρα @ εγνατια κυριως και κανα 30 χιλιομετρα επαρχιακο με 5η και 100 περιπου . Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάϊος 23, 2012 #8582 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 με 34-35 λιτρα βγαζω γυρω στα 620-650. νορμαλ οδηγηση, λιγο πολη, και περισσοτερο επαρχιακους δρομους. με αρκετες ανηφορες-κατηφορες-ομως.εχω 6χιλιαδες χλμ μονο.εχω προσέξει οτι, απο ΕΤΕΚΑ βγαζω περισσοτερα χλμ.. το εχω δοκιμασει απο 2 ΕΤΕΚΑ κιολας. σε σχεση με Shell εταιρικο και εκο που υποτιθεται εχουν καλη βενζινη στην περιοχη και βαζουν πολλοι επαγγελματιες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Μάϊος 23, 2012 #8583 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 με 34-35 λιτρα βγαζω γυρω στα 620-650. νορμαλ οδηγηση, λιγο πολη, και περισσοτερο επαρχιακους δρομους. με αρκετες ανηφορες-κατηφορες-ομως.εχω 6χιλιαδες χλμ μονο.εχω προσέξει οτι, απο ΕΤΕΚΑ βγαζω περισσοτερα χλμ.. το εχω δοκιμασει απο 2 ΕΤΕΚΑ κιολας. σε σχεση με Shell εταιρικο και εκο που υποτιθεται εχουν καλη βενζινη στην περιοχη και βαζουν πολλοι επαγγελματιες..τι αυτοκινητο ειναι αυτο????620-650???πολλα,εγω ουτε στα καλυτερα μου ονειρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάϊος 23, 2012 #8584 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 yaris 1.33 2012. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Μάϊος 23, 2012 #8585 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 μμμμμμ ετσι εξηγειτε!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάϊος 23, 2012 #8586 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 ειναι και θεμα ποδιου.. εχω προσεξει οτι με πατα-ασε γκαζι, αν πηγαινεις προνοητικα, μπορεις παντου να πετυχεις καλες καταναλωσεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 23, 2012 #8587 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2012 (edited) ειναι και θεμα ποδιου.. εχω προσεξει οτι με πατα-ασε γκαζι, αν πηγαινεις προνοητικα, μπορεις παντου να πετυχεις καλες καταναλωσεις.. ε ο οδηγός παίζει μεγάλο ρόλο.πάω χωρίο με 5.1λτ/100κμ και κανοντας χρονικα την ιδια ωεα ο αδερφος παει 5.6-5.7αμα κοιτας μπροστα και αφηνεις λιγο νωριτερα το γκαζι πριν φρεναρεις.. ή ξεκινας λιγο πιο ομαλα...(ειδικα για πολη)σωζει μπενζίνα!εντιτ: σε επαρχιακο παιζει να κανω πανω απο 800κμ..ειχα παει μια φορα απο χωριο (κατω αγοριανη/λιλαια παρνασσοσ) στην ιτεα και παλι πισω..με 4.1λτ/100κμ..και ανεβαινεις βουνο 1300μ και παλι πισω κλπ...αναλογα με το αυτοκινητο που εχει ροπες και κιβωτιο Έγινε επεξεργασία Μάϊος 23, 2012 από paparoach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 24, 2012 #8588 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Πέραν απο το άσκοπο γκαζ φρένο που είπες παίζει ρόλο να ξέρεις και το αυτοκίνητο η απλα να καταλαβαίνεις βασικά πράγματα πχ σε ελαφρά ανηφόρα ζορίζεις περισσότερο το αμαξι αν πηγαινεις με μια σχεση πανω και πατας 75% του γκαζιού για να κρατήσεις τα τάδε χιλιόμετρα ( και ας ειναι χαμηλά οι στροφές τα μπέκ ψεκάζουν απλα δεν ) Απο το να ρίξεις μία να ανέβουν οι στροφές 1000 πχ αλλα το αμαξι να δουλευει ξεκουραστα με 50% η 40% γκαζιού για τα ίδια χιλιόμετρα . Ψιλομπακαλέξ η εξηγηση αλλα ελπιζω να καταλάβατε . Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάϊος 24, 2012 #8589 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 σωστο και αυτο.καθημερινα ανεβαινω μια μεγαλη ανηφορα,για να την βγαλω με 5η την βγαζω οριακα, και πρεπει να εχω αρκετη φορα. καταλαλωση στιγμιαια, βλεπω 11-13.με 4η, και 3-4500 χιλιαδες στροφες, βλεπω 9.5-10.5 στιγμιαια.και την ανεβαινω σταθερα ετσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 24, 2012 #8590 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 (edited) bit dat. 35lt tank η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω... αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2012 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8591 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Καλά προφανώς δίκιο έχεις. Για πλάκα έκανα την αντιπαράθεση.εγώ το πήρα επειδή ήθελα μικρό αυτοκίνητο για Αθήνα, και να αντέχει κάνα ταξιδάκι.Το αυτοκίνητο που πόσταρα είναι ένα Fiat Panda Diesel 2010 μοντέλο 1.25ltΜέσα στην πόλη, αν δεν σπας διαρκώς 1η-2α, η κατανάλωση ότι και να κάνεις είναι κάτω από 6λτ/100κμ. Μα ότι και να κάνεις. Σε όσα ΣΤΟΠ και φανάρια να σταματήσεις. Και ας μην βάλεις πάνω από 3η.. δεν πειράζει.Σε ίδιο σκηνικό, το Citroen C3 1.4 8valves, στην πόλη κάτω από 8 δεν πέφτει.Αν είσαι 1η-2α-3η και στοπ/φανάρι φεύγει 9.5λτ/100κμ.Γιατί τόση διαφορά???Απλό.Βάρος, ροπή, κιβώτιο-200kg+30Nm , από 1650rpm διαθέσιμα και τα 160Nm ροπήςΠιο κοντό κιβώτιο.Επιδόσεις σχεδόν ίδιες. Άντε το Panda να χάνει 0.5 sec στο 0-100.Τελική σχεδόν ίδια.Ενδιάμεσες ρεπρίζ:Αν δεν 3εκινάει το Panda από 1000rpm, κάνει το μισό χρόνο από το C3.Και τα λέω όλα αυτά Χωρίς κανένας από τους 2 κινητήρες να είναι οι καλύτεροι-οικονομικότεροι για το είδος τους.@Diesel ο νέος multijet είναι πιο οικονομικός και με 95ps , έναντι των 71 εμένα και με 40Nm ροπής παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 24, 2012 #8592 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 (edited) η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω...αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ Γιατι με αναγκαζεις να επαναλαμβανομαι? [MENTION=4805]paparoach[/MENTION] πριν κανα μηνα καναμε προγραμμα και dpf removal σ'ενα punto 1.3 multijet selespeed, με τα 90 αλογα. Μιλαμε το ιδανικο αυτοκινητο για την Αθηνα, diesel και sele. Και μετα το remap εβγαζε και 27-28 κιλα ροπη... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2012 από spresv Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 24, 2012 #8593 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θρεντ, Μιλτιαδης ειναι η σκαστρα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάϊος 24, 2012 #8594 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω...αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμσυγχωρέστε μου την άγνοια...19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 24, 2012 #8595 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θρεντ, Μιλτιαδης ειναι η σκαστρα ? 19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ; γενικα κοβουν επιδοσεις και αυξανουν καταναλωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8596 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 (edited) συγχωρέστε μου την άγνοια...19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ; όσο πιο μεγάλες οι ζάντες και το λάστιχο, τόσο μεγαλώνει η κατανάλωση .. αυξάνεται η τριβή και το βάρος στη ρόδα. Σε μερικά αυτοκίνητα, στα pdf με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, ανάλογα με το ζαντολάστιχο έχουν και άλλες μετρήσεις για την κατανάλωση. Αν πας από το 195/55/15 σε 215/45/17 πχ , ανεβαίνεις 0,3-0,5 lt/100km επισης και η πίεση του αέρα αλλά και το λάστιχο παίζουν ρόλο. Στο OPEL CORSA 1.3 DIESEL ECOFLEX, λέει ο κατασκευαστής ότι για να επιτύχει αυτή την κατανάλωση πρέπει να είναι τα λάστιχα στα 38psi, και όχι στα 32, όπως είναι συνήθως. Βέβαια λογικά έτσι ψοφάς πιο γρήγορα τα λάστιχα..γιατί παρπάνω πίεση αέρα=παραπάνω θερμότητα κλπ κλπ. Ως προς τα λάστιχα νομίζω ότι απο Νοέμβρη του 11, η ΕΕ υποχρεώνει τους κατασκευαστές ελαστικών να φοράνε ταμπελάκι με δείκτη κατανάλωσης κλπ.. Ένα καλό ελαστικό από ενα κακό μπορούν να έχουν μέχρι και 0.3lt/100km διαφορά στην κατανάλωση. Άμα τα μαζέψεις όλα αυτά μαζί, αρχίζει και γίνεται καλό νούμερο. Άμα οδηγείς νευρικά.. ότι και να φοράς .. καίει .. Τέλος ! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2012 από paparoach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 24, 2012 #8597 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ Σου έχω πει, το μοσχάρι που τυχαίνει να είναι 4,5 λίτρα και 2,5 τόνους έχει γράψει και 11.5/100 σε εθνική. Αλλά έχει γράψει και 19 Οσο για τις ζάντες Ζανή, δίνουν και άλλο πάτημα / κράτημα, αλλά ναι επιβαρύνουν κατανάλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8598 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Σου έχω πει, το μοσχάρι που τυχαίνει να είναι 4,5 λίτρα και 2,5 τόνους έχει γράψει και 11.5/100 σε εθνική. Αλλά έχει γράψει και 19 Οσο για τις ζάντες Ζανή, δίνουν και άλλο πάτημα / κράτημα, αλλά ναι επιβαρύνουν κατανάλωση. Μην το λες ότι μεγαλώνοντας τη ζάντα και μικραίνοντας το προφίλ κερδίζεις σε επειδόσεις. Χάνεις για την ακρίβεια. Σε εκπομπή του top gear Australia (ναι βλέπω και αυτή την έκδοση) είχαν ένα γρήγορο (δε θυμάμαι τι), με 19" μαμά και 21". σε πίστα γυρολογίου 1:20, το ίδιο αυτοκίνητο έκανε 1,3sec μικρότερο χρόνο. Το έχω διαβάσει και αλλού αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 24, 2012 #8599 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Μα δεν είπα πουθενά πως δίνουν επιδώσεις Κράτημα είπα πως βοηθάνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Μάϊος 24, 2012 #8600 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2012 Σε συνολικό γυρολόγιο πάντως χάνουν .. που χρειάζεται και κράτημα και επιδώσεις.Νομίζω όμως ότι από κράτημα πάχουν.Αυτή ήταν και η εξήγηση του παρουσιαστή.. ότι γλιστράει περισσότερο με τις μεγαλύτερες ζάντες και δεν μπορεί να περάσει ιδανικά τη δύναμη κάτω.Βέβαια άν πάρεις ένα tsi με 160ps και το κάνεις 260, το προφανές ότι θα βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα γιατί δεν θα πατάει σε επιτάχυνση .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts