Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αμα χωραει, σκαναρισε μου το σχεδιο σου

και στο περναω μετα πενακι στο illustrator να το παρουμε σε vector κι απο κει απευθειας σε dxf

ενδεχεται να το πιασει και με autotrace αλλα δεν θα το συνιστουσα για σχεδιο κοπης

επισης δωσε μου και δυο τρεις διαστασεις αναφορας για να εχω μετρο συγκρισης

Ωπ! σορρυ δεν ειδα οτι προσφερθηκε κι Κωστας

Προχωρα οπως γουσταρεις Σταυρο.

ειμαστε εδω για σενα

γιορ ε καντμασην

Έγινε επεξεργασία από Κοπρίτης
Link to comment
Share on other sites

Head Offices: GREECE - Piraeus - 33 Athinon Street -18540

, Protypometal

Tel: (0030)2104132447 - 2104136833, Fax: (0030)2104132405

Branch: LEBANON - Beirut - Bauchrieh - Opposite Damian Roastery

, Protypometal

Tel: 009611891871 - Fax: 009611872553

Bchara Nasrawi Mob: 00961 - 70308029

Albert Nasrawi Mob: 00961 -3154153

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=2661]spresv[/MENTION] οπως εχω δειξει σε προηγουμενο ποστ

οταν εκανα την δικια μου για να προχωρουσα με το αυτοσχεδιο χταποδι

τους πηγα μια γνησια φλαντζα (μιας και ηθελα την ιδια και οχι κατι αλλο).

Ο προισταμενος με ρωτησε εαν ειχα ηδη σχεδιασει αυτο που ηθελα σε λευκο χαρτι

μιας και οπως με ενημερωσε θελανε σχεδιασμενο σε χαρτι το "προτοτυπο" ωστε το

μηχανημα να το διαβασει και να το κοψει.

Μιας και δεν το ειχα σχεδιασμενο και θα το κανανε αυτοι με πηρανε 50 ~60 ευρω

για τον σχεδιασμο και κοπη 2 υλικων απλα με αργησανε 2 μερες γιατι για 2 τεμαχια

δεν θελανε να βαλουνε το μηχανημα να κοψει.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα τιμη τη βρισκω, για να τα καναν ολα μονοι τους. Θα το βγαλω μαλλον αυριο να φτιαξω ενα αντιγραφο σε πατατοχαρτο, καιθα δοκιμασω να το σκαναρω κιολας, και βλεπουμε. Thanks all!

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα τιμη τη βρισκω, για να τα καναν ολα μονοι τους. Θα το βγαλω μαλλον αυριο να φτιαξω ενα αντιγραφο σε πατατοχαρτο, καιθα δοκιμασω να το σκαναρω κιολας, και βλεπουμε. Thanks all!

Μπιατς ειναι autocad guru με προσβαση σε αλουμιναδες, παρε με μπας κ σε διαφωτισει.

Link to comment
Share on other sites

Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε :p.

Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα!

WTFFFF???????

Link to comment
Share on other sites

Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε :p.

Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα!

WTFFFF???????

if I remeber correctly.....

psychological problems with...

Alfas????

:tomato::tomato:

anyway αν δεν βγάλεις άκρη....

θα το σκεφτόμουν σοβαρά να αγοράσω 4-5 κουλούρες καλώδιο και θα την ξανά-έφτιαχνα από την αρχή την πλεξούδα(μόνο το φισάκια θα κρατούσα γιατί δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βρει κάποιος)

Link to comment
Share on other sites

Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε :p.

Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα!

WTFFFF???????

Παρόμοιο πρόβλημα είχα με bmw e30 όπου υπήρχε συνδιασμός βραχυκυκλώματος ασφαλειοθήκης και συναγερμού.Με το δικό του μοτέρ δούλευε μια χαρά έτσι όπως ήταν,με το που έκατσε το άλλο και συνδέθηκε η μπαταρία,χτύπαγε μίζα μόνο του χωρίς κλειδί πάνω αλλά δεν έπερνε μπροστά γιατί δεν έπερνε ρεύμα ο εγκέφαλος (6-6.5v).Επίσης στα ρελέ είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα,έδεινε 12v και στο gnd.Καταργήθηκε ο συναγερμός και η ασφαλειοθήκη αντικαταστήθηκε και δουλεύει ρολόι

Link to comment
Share on other sites

Παίδες όσοι είστε απο Καλλιθέα και πέριξ.

Κλάπηκε σήμερα Honda astra ΙΕΚ 571 (μπλε πράσινο με άσπρες ποδιές) απο την οδό Αριστείδου. Αν κάποιος το πάρει το μάτι του ας γράψει εδώ ή να στείλει ένα πμ

Ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

To ότι το ρελέ είχε και στις 2 επαφές 12v ήταν επειδή ο εγκέφαλος ο μαμά όταν παίρνει ρεύμα γυρνάει το 2ο πιν σε γείωση ενώ όταν δεν είναι σε λειτουργία είναι στον αέρα οπότε δεν κάνει διαφορά.

Ήμουν εκεί όταν πήρε η 33 μπροστά και αφού στο δέσιμο και έβαλα ένα χεράκι... πάλι... ήμουν εκεί όταν πήρε μπροστά η GTV και είχες απιβδήσει..... τυχαίο????

Link to comment
Share on other sites

Παίδες όσοι είστε απο Καλλιθέα και πέριξ.

Κλάπηκε σήμερα Honda astra ΙΕΚ 571 (μπλε πράσινο με άσπρες ποδιές) απο την οδό Αριστείδου. Αν κάποιος το πάρει το μάτι του ας γράψει εδώ ή να στείλει ένα πμ

Ευχαριστώ :)

Honda Astrea νομιζω ειναι.επισης να πεις οτι ειναι μηχανακι γιατι εγω καθομουν ετσι

poker-face-300x266.jpg

και σκεφτομουν αν η honda εχει βγαλει το astra η η opel :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Πριν είχες πει ότι δεν έπαιρνε. Τί άλλαξε στο μεταξύ; Επίσης μας δείχνεις στο 0:24 κάποιο δείκτη που δεν κουνιέται ενώ θα έπρεπε, κάποια ένδειξη από αισθητήρα;

Link to comment
Share on other sites

Χτες ειχα δοκιμασει με τον αγραφο και δεν επερνε. Σημερα εψαχνα ολη μερα την καλωδιωση γιατι για καποιο λογο επερνα ακυρες μετρησεις σε λαθος σημεια και κοντευα να σαλταρω, αλλα τελικα δεν υπηρχε καποιο προβλημα με ρευματα και γειωσεις που ελεγα παραπανω. Ο λογος που δεν επερνε εχτες ειναι διοτι ειχα καλωδιωσει αναποδα στον αγραφο τα καλωδιακια του αισθητηρα σροφων (50-50 ηταν, το manual δεν εδειχνε πολικοτητα) και δεν διαβαζε στροφες. Μολις τα τραμπαρα, αμεσως διαβασε και αρχισε να ψεκαζει/ψιλοσκαει kαι αλλαξα λιγακι τις ρυθμισεις του ψεκασμου για να μπορει να κραταει ενα υποτυπωδες ρελαντι και να μην σβηνει (ενω ειναι ζεστο). Εχει πολλη δουλεια ακομη, αλλα και το οτι εφτασα μεχρι εδω με πραγματικα ελαχιστα προβληματα μαλλον θα εχω να το περηφανευομαι :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.