Κωστάκης Μάϊος 12, 2012 #8441 Μάϊος 12, 2012 αποτύπωσέ το όσο πιο πιστά μπορείς και μιλάμε______Carroll Shelby, 1923-2012http://www.autoblog.com/2012/05/11/carroll-shelby-1923-2012/
Κοπρίτης Μάϊος 12, 2012 #8443 Μάϊος 12, 2012 αμα χωραει, σκαναρισε μου το σχεδιο σουκαι στο περναω μετα πενακι στο illustrator να το παρουμε σε vector κι απο κει απευθειας σε dxfενδεχεται να το πιασει και με autotrace αλλα δεν θα το συνιστουσα για σχεδιο κοπηςεπισης δωσε μου και δυο τρεις διαστασεις αναφορας για να εχω μετρο συγκρισηςΩπ! σορρυ δεν ειδα οτι προσφερθηκε κι ΚωσταςΠροχωρα οπως γουσταρεις Σταυρο. ειμαστε εδω για σεναγιορ ε καντμασην
ΓιαγκΤ Μάϊος 12, 2012 #8444 Μάϊος 12, 2012 Head Offices: GREECE - Piraeus - 33 Athinon Street -18540, ProtypometalTel: (0030)2104132447 - 2104136833, Fax: (0030)2104132405Branch: LEBANON - Beirut - Bauchrieh - Opposite Damian Roastery, ProtypometalTel: 009611891871 - Fax: 009611872553Bchara Nasrawi Mob: 00961 - 70308029Albert Nasrawi Mob: 00961 -3154153
2cpu Μάϊος 12, 2012 #8445 Μάϊος 12, 2012 [MENTION=2661]spresv[/MENTION] οπως εχω δειξει σε προηγουμενο ποστοταν εκανα την δικια μου για να προχωρουσα με το αυτοσχεδιο χταποδιτους πηγα μια γνησια φλαντζα (μιας και ηθελα την ιδια και οχι κατι αλλο).Ο προισταμενος με ρωτησε εαν ειχα ηδη σχεδιασει αυτο που ηθελα σε λευκο χαρτιμιας και οπως με ενημερωσε θελανε σχεδιασμενο σε χαρτι το "προτοτυπο" ωστε τομηχανημα να το διαβασει και να το κοψει.Μιας και δεν το ειχα σχεδιασμενο και θα το κανανε αυτοι με πηρανε 50 ~60 ευρωγια τον σχεδιασμο και κοπη 2 υλικων απλα με αργησανε 2 μερες γιατι για 2 τεμαχιαδεν θελανε να βαλουνε το μηχανημα να κοψει.
spresv Μάϊος 12, 2012 #8446 Μάϊος 12, 2012 Μια χαρα τιμη τη βρισκω, για να τα καναν ολα μονοι τους. Θα το βγαλω μαλλον αυριο να φτιαξω ενα αντιγραφο σε πατατοχαρτο, καιθα δοκιμασω να το σκαναρω κιολας, και βλεπουμε. Thanks all!
Tsakonas Μάϊος 12, 2012 #8447 Μάϊος 12, 2012 Μια χαρα τιμη τη βρισκω, για να τα καναν ολα μονοι τους. Θα το βγαλω μαλλον αυριο να φτιαξω ενα αντιγραφο σε πατατοχαρτο, καιθα δοκιμασω να το σκαναρω κιολας, και βλεπουμε. Thanks all!Μπιατς ειναι autocad guru με προσβαση σε αλουμιναδες, παρε με μπας κ σε διαφωτισει.
LevelOne Μάϊος 13, 2012 Author #8448 Μάϊος 13, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Z7UFq0PYhYI&feature=related]The King of Rallying Juha Kankkunen - with pure engine sounds - YouTube[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=NUCtYCYd1u8&feature=related[/ame]
2cpu Μάϊος 13, 2012 #8449 Μάϊος 13, 2012 Aprilia RSV4 vs Honda RC30 - Motorad 8-2009http://carscoop.blogspot.com/2012/05/bmw-m5-f10-versus-some-of-best-sports.html
spresv Μάϊος 13, 2012 #8450 Μάϊος 13, 2012 Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε . Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα! WTFFFF???????
shattered Μάϊος 13, 2012 #8451 Μάϊος 13, 2012 Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε .Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα! WTFFFF??????? if I remeber correctly..... psychological problems with... Alfas???? :tomato: anyway αν δεν βγάλεις άκρη.... θα το σκεφτόμουν σοβαρά να αγοράσω 4-5 κουλούρες καλώδιο και θα την ξανά-έφτιαχνα από την αρχή την πλεξούδα(μόνο το φισάκια θα κρατούσα γιατί δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βρει κάποιος)
pontium Μάϊος 13, 2012 #8452 Μάϊος 13, 2012 Θα πω τον πονο μου και οποιος με καταλαβει με καταλαβε .Απο την πρωτη στιγμη που εβαλα τον αγραφο στο αυτοκινητο (μαμα πλεξουδα), με το που τον κουμπωνα αναβε επι τοπου ο wideband και ο εγκεφαλος εδειχνε να περνει 6.5V, χωρις να εχω γυρισει κλειδι. Νομιζα οτι ειχα βρει το λαθος που χα κανει, αλλα δεν ηταν αυτο, χτες ψαχνοντας λιγο ειδα οτι ειχα 12V σε ενα σωρο ακυρα σημεια. Μετα απο ψαξιμο ειδα οτι στο κυριο ρελε, στις επαφες του πηνιου που κανονικα ειναι 12v/Gnd οταν το ρελε ειναι πανω εχουν και οι 2 12v. Και για καποιο λογο, το 12v pin του ρελε γεφυρωνεται με ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ επαφες της πλεξουδας (που προφανως δεν εχει κανενα λογο). Και το πιο κορυφαιο, με το μαμα εγκεφαλο λειτουργουν ολα μια χαρα! WTFFFF??????? Παρόμοιο πρόβλημα είχα με bmw e30 όπου υπήρχε συνδιασμός βραχυκυκλώματος ασφαλειοθήκης και συναγερμού.Με το δικό του μοτέρ δούλευε μια χαρά έτσι όπως ήταν,με το που έκατσε το άλλο και συνδέθηκε η μπαταρία,χτύπαγε μίζα μόνο του χωρίς κλειδί πάνω αλλά δεν έπερνε μπροστά γιατί δεν έπερνε ρεύμα ο εγκέφαλος (6-6.5v).Επίσης στα ρελέ είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα,έδεινε 12v και στο gnd.Καταργήθηκε ο συναγερμός και η ασφαλειοθήκη αντικαταστήθηκε και δουλεύει ρολόι
karmen1983 Μάϊος 13, 2012 #8453 Μάϊος 13, 2012 Παίδες όσοι είστε απο Καλλιθέα και πέριξ. Κλάπηκε σήμερα Honda astra ΙΕΚ 571 (μπλε πράσινο με άσπρες ποδιές) απο την οδό Αριστείδου. Αν κάποιος το πάρει το μάτι του ας γράψει εδώ ή να στείλει ένα πμ Ευχαριστώ
spresv Μάϊος 13, 2012 #8454 Μάϊος 13, 2012 Τελικα ολα αυτα που ειπα παταπανω, οντως ετσι ηταν, αλλα για καποιο λογο δεν ειχε σημασια [ame] [/ame]
AN7 OverClocker Μάϊος 13, 2012 #8455 Μάϊος 13, 2012 To ότι το ρελέ είχε και στις 2 επαφές 12v ήταν επειδή ο εγκέφαλος ο μαμά όταν παίρνει ρεύμα γυρνάει το 2ο πιν σε γείωση ενώ όταν δεν είναι σε λειτουργία είναι στον αέρα οπότε δεν κάνει διαφορά.Ήμουν εκεί όταν πήρε η 33 μπροστά και αφού στο δέσιμο και έβαλα ένα χεράκι... πάλι... ήμουν εκεί όταν πήρε μπροστά η GTV και είχες απιβδήσει..... τυχαίο????
Dant3 Μάϊος 13, 2012 #8457 Μάϊος 13, 2012 Παίδες όσοι είστε απο Καλλιθέα και πέριξ.Κλάπηκε σήμερα Honda astra ΙΕΚ 571 (μπλε πράσινο με άσπρες ποδιές) απο την οδό Αριστείδου. Αν κάποιος το πάρει το μάτι του ας γράψει εδώ ή να στείλει ένα πμ Ευχαριστώ Honda Astrea νομιζω ειναι.επισης να πεις οτι ειναι μηχανακι γιατι εγω καθομουν ετσι και σκεφτομουν αν η honda εχει βγαλει το astra η η opel
spresv Μάϊος 13, 2012 #8458 Μάϊος 13, 2012 @spresvΤί μας δείχνεις με το παραπάνω; Oτι πηρε μπροστα το αμαξι με τον αγραφο
PetrosD Μάϊος 13, 2012 #8459 Μάϊος 13, 2012 Πριν είχες πει ότι δεν έπαιρνε. Τί άλλαξε στο μεταξύ; Επίσης μας δείχνεις στο 0:24 κάποιο δείκτη που δεν κουνιέται ενώ θα έπρεπε, κάποια ένδειξη από αισθητήρα;
spresv Μάϊος 13, 2012 #8460 Μάϊος 13, 2012 Χτες ειχα δοκιμασει με τον αγραφο και δεν επερνε. Σημερα εψαχνα ολη μερα την καλωδιωση γιατι για καποιο λογο επερνα ακυρες μετρησεις σε λαθος σημεια και κοντευα να σαλταρω, αλλα τελικα δεν υπηρχε καποιο προβλημα με ρευματα και γειωσεις που ελεγα παραπανω. Ο λογος που δεν επερνε εχτες ειναι διοτι ειχα καλωδιωσει αναποδα στον αγραφο τα καλωδιακια του αισθητηρα σροφων (50-50 ηταν, το manual δεν εδειχνε πολικοτητα) και δεν διαβαζε στροφες. Μολις τα τραμπαρα, αμεσως διαβασε και αρχισε να ψεκαζει/ψιλοσκαει kαι αλλαξα λιγακι τις ρυθμισεις του ψεκασμου για να μπορει να κραταει ενα υποτυπωδες ρελαντι και να μην σβηνει (ενω ειναι ζεστο). Εχει πολλη δουλεια ακομη, αλλα και το οτι εφτασα μεχρι εδω με πραγματικα ελαχιστα προβληματα μαλλον θα εχω να το περηφανευομαι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.