greekfragma Απρίλιος 27, 2012 #8241 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 αύριο επανέρχομαι με σκαναρισμένη τη λίστα ανταλλακτικών και τις τιμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Απρίλιος 27, 2012 #8242 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Εντάξει το διορθώνω ., το μέταλλο που χτυπάς γίνεται σαν καινούριο τυλιγμένο με κορδέλα δώρου μάλιστα αλλα με υφή απο πορτοκάλι : PΝα ρωτήσω κάτι άλλο με αφορμή την απάντησή σου Athens2004. Μετά την αμοβολή χρειάζεται αστάρομα; Η αμμοβολή αντικαθηστά το ξύσιμο του χρώματος ή της σκουριάς στην ουσία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Απρίλιος 27, 2012 #8243 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Εννοειται οτι μπορεις να τους πεις να τα παραγγειλεις εσυ.γιατι να προσβαλλεις?μπορεις καλλιστα να του πεις και ενα "εχω φιλο που τα παιρνει πιο φθηνα και θα μου τα φερει αυτος" Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 27, 2012 #8244 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Να ρωτήσω κάτι άλλο με αφορμή την απάντησή σου Athens2004. Μετά την αμοβολή χρειάζεται αστάρομα; Η αμμοβολή αντικαθηστά το ξύσιμο του χρώματος ή της σκουριάς στην ουσία; Ναι χρειαζεται.Γιατι το μεταλλο μετα χανει ολα τα προστατευτικα στρωματα που πεσανε πανω του. Και καλο ειναι να ΜΗΝ γινεται εκτος αν συντρεχει καποιος συγκεκριμενος λογος γιατι τα υποστρωματα που εχει ριξει το εργοστασιο και ο τροπος που τα ριχνει δυσκολα θα βρεις τεχνιτη εξω να στα κανει. Η αμμοβολη απομακρυνει permantly το χρωμα και ολα τα προστατευτικα υποστρωματα φυσικα μαζι με οποιες επιφανειακες σκουριες.Δεν μιλαμε για σκουρια που σε προχωρημενο σταδιο aka σαπιλα γιατι εκει απλα την βλεπεις γυαλισμενη και πρεπει να αντικατασταθει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Απρίλιος 27, 2012 #8245 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 606 χλμ με 34.17 λιτρα.. απο καινουριο βενζιναδικο εβαλα.. τα προηγουμενα γεμισματα μου εβγαζαν 520... παλι με 34 λιτρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 27, 2012 #8246 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kabFSoJ-nB4&feature=player_embedded]Kearney Big Jump SS17 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 27, 2012 #8247 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Νομίζω χάλασε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Απρίλιος 27, 2012 #8248 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Ναι χρειαζεται.Γιατι το μεταλλο μετα χανει ολα τα προστατευτικα στρωματα που πεσανε πανω του.Και καλο ειναι να ΜΗΝ γινεται εκτος αν συντρεχει καποιος συγκεκριμενος λογος γιατι τα υποστρωματα που εχει ριξει το εργοστασιο και ο τροπος που τα ριχνει δυσκολα θα βρεις τεχνιτη εξω να στα κανει. Η αμμοβολη απομακρυνει permantly το χρωμα και ολα τα προστατευτικα υποστρωματα φυσικα μαζι με οποιες επιφανειακες σκουριες.Δεν μιλαμε για σκουρια που σε προχωρημενο σταδιο aka σαπιλα γιατι εκει απλα την βλεπεις γυαλισμενη και πρεπει να αντικατασταθει. ^^indeed σε non critical εξαρτηματα παντως με ενα περασμα εποξικου primer ή επιστρωσης ψευδαργυρου η επιφανεια γινεται και παλι μαχιμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 27, 2012 #8249 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2012 Γιωργο. Απλα παντα ειναι ποσο βαθεια θες να χωσεις το χερι στην τσεπη. Οταν ξεκινησαμε να κανουμε ανακατασκευη τον σκαραβαιο του κολητου αφου τον λυσαμε ολο τον ριξαμε μια αμμοβολη και αρχισαμε να ριχνουμε τα υλικα.Παραλληλα ενας φιλος του ξεκινησε με εμας.Ο δικος του αν δεν εγινε κοτετσι τον εφαγε η Βιοχαλκο ενω του φιλου ακομα το πατωμα του ξυριζεσε και χτενιζεσε στο χαλαρο. Ο λογος? Τσιγκουνευτηκε τα υλικα και μας κοροιδευε οταν ριχναμε 2Κ στο πατωμα ενω εκεινος τον εβαφε με πινελο.:hang3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 28, 2012 #8250 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού+ 4λίτρα λάδι + φιλτρό λαδιού/αέρα καμπίνας/βενζίνης/αέρα μηχανής+4 μπουζί μόνο 150 ευρώ (προφανώς δεν μιλάμε για china parts αλλά σοβαρές εταιρείες )...ps. ναι το ξέρω πως ακούγομαι σαν άπιστος Θωμάς αλλά για ανταλλακτικά η τιμή μου φαίνεται μικρή(ή έπεσαν οι τιμές)η εργασία είναι λογική σαν χρέωσηΦίλτρο αέρα: 10€Φίλτρο καμπίνας 10€Φίλτρο λαδιού: 3-5€Φίλτρο Βενζίνης: 3-5€4 Λίτρα λάδι: 30-40€4 Μπουζί Ιριδίου: 40-50€Αντλία Νερού: 60€ imitation 100€ originalΙμάντας χρονισμού: 100+€Τιμές στο περίπου από ebay.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 28, 2012 #8251 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 1 x 9-3 Sports 03' onwards 4-cyl Petrol Engines Drive Belt £10.12 US $16.45 2 x 9-3 Sports 03' onwards Petrol Models Genuine Saab Fuel Filter £14.58 US $23.70 2 x -Oil filter insert for 4 Cyl Petrol Models: 9-3 Sports 2003 onwards £13.98 US $22.73 τα παραπάνω από partsforsaabs.com ιμάντα από εδώ. Timing Belt Kit- Vauxhall Astra Corsa Meriva Zafira 16v | eBay αντλία από εδώ VAUXHALL MERIVA SIGNUM TIGRA 1.8 i 16v WATER PUMP 2003> | eBay από ότι βλέπω οι τιμές έχουν ανέβει γενικά. αλλά όχι τόσο ωστέ να δικαιολογούν και 300ευρώ σε ανταλλακτικά.... κάτι πιο κοντά σε 200ευρώ ανταλλακτικά+100εργασία μου ακούγεται πιο λογικό. Λυπάμαι που δε βρήκα την απόδειξη να τη σκανάρω αλλά πιθανόν να την έδωσα όταν έδωσα και το αυτοκίνητο ως εγγύηση των ανταλλακτικών. τα παραπάνω είναι copy paste από τα email που βρήκα αν θες πάντως έχω αρκετά πραγματάκια που κάνουν στο δικό σου αυτοκίνητο Simon. Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα, Λάδι μηχανής, Φρένων κλπ. Τα έχω σε μια κούτα σφραγισμένα μιας και είχα πάρει αρκετά πράγματα διπλά παλιότερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 28, 2012 #8252 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Οπως τα εγραψε ο AN7 τα υπολογιζω γνησια. Η αληθεια ειναι οτι ειδικα για ιμαντα χρονισμου και ανλτια νερου δε μπορω να ρισκαρω για κατι λιγοτερο απο σιγουρο επειδη μετα αν γινει καμια στραβη θα υπαρχει προβλημα. Θα το σκεφτω παντως ps φραγμα εχεις πμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 28, 2012 #8253 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Οπως τα εγραψε ο AN7 τα υπολογιζω γνησια. Η αληθεια ειναι οτι ειδικα για ιμαντα χρονισμου και ανλτια νερου δε μπορω να ρισκαρω για κατι λιγοτερο απο σιγουρο επειδη μετα αν γινει καμια στραβη θα υπαρχει προβλημα. Θα το σκεφτω παντως ps φραγμα εχεις πμ Εγώ ή σε κάτι εργοστασιακό ή σε κάτι επώνυμο και δοκιμασμένο θα πήγαινα. Λογικά ο εργοστασιακός ιμάντας σας, παίζει να είναι gates ή τουλάχιστο από non original μόνο gates θα εμπιστευόμουν.(ακόμα και για continental έχω ακούσει θέματα) Τώρα τρόμπα νερού από την Βικτωρία δεν ξέρω αν θα έπαιρνα :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 28, 2012 #8254 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Μιας και πιο πριν είχαμε πιάσει συζητήσεις για χώρες κατασκευής... http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/105833.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Απρίλιος 28, 2012 #8255 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Ναι χρειαζεται.Γιατι το μεταλλο μετα χανει ολα τα προστατευτικα στρωματα που πεσανε πανω του.Και καλο ειναι να ΜΗΝ γινεται εκτος αν συντρεχει καποιος συγκεκριμενος λογος γιατι τα υποστρωματα που εχει ριξει το εργοστασιο και ο τροπος που τα ριχνει δυσκολα θα βρεις τεχνιτη εξω να στα κανει. Η αμμοβολη απομακρυνει permantly το χρωμα και ολα τα προστατευτικα υποστρωματα φυσικα μαζι με οποιες επιφανειακες σκουριες.Δεν μιλαμε για σκουρια που σε προχωρημενο σταδιο aka σαπιλα γιατι εκει απλα την βλεπεις γυαλισμενη και πρεπει να αντικατασταθει. Κατάλαβα. Σε ευχαριστώ 2cpu για τη βοήθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Απρίλιος 28, 2012 #8256 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Μιας και πιο πριν είχαμε πιάσει συζητήσεις για χώρες κατασκευής... http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/105833.asp Συναρμολόγησης εννοείς. Γιατί τα περισσότερα κομμάτια έρχονται από άλλα μέρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 28, 2012 #8257 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2012 Συναρμολόγησης εννοείς. Γιατί τα περισσότερα κομμάτια έρχονται από άλλα μέρη προφανώς, αλλά το τελικό αποτέλεσμα έρχεται από εκεί. Όταν λέμε ότι το πράμα αυτό, είναι Made in china, δεν σημαίνει ότι όλα τα περιφερειακά του είναι made in china αλλά σαν χώρα κατασκευής εννοείται η χώρα συναρμολόγησης. Οπότε καλά το είπα, χώρα κατασκευής Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Απρίλιος 29, 2012 #8258 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2012 κατα την γνωμη μου, δεν παιζει τοσο ρολο η χωρα συναρμολογησης οσο τα στανταρτ που θετει ο κατασκευαστης για τα υλικα που χρησιμοποιουνται...και τα τεστ που περναει το καθετι...αν υπαρχει θεμα με τα επιμερους εξαρτηματα, την ποιοτητα τους, οτι χερι και να κανει την συναρμολογηση, εαν ειναι προβληματικο, πιστευω θα ειναι...εχει βαλει κανεις φιμε?lumar ή 3m??βαζουν χερι στις πορτες? δηλαδη βγαζουν πλαστικα κτλ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 29, 2012 #8259 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2012 Ναι βαζουν οχι δεν βγαζουν τις ταπετσαριες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 29, 2012 #8260 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2012 κατα την γνωμη μου, δεν παιζει τοσο ρολο η χωρα συναρμολογησης οσο τα στανταρτ που θετει ο κατασκευαστης για τα υλικα που χρησιμοποιουνται...και τα τεστ που περναει το καθετι...αν υπαρχει θεμα με τα επιμερους εξαρτηματα, την ποιοτητα τους, οτι χερι και να κανει την συναρμολογηση, εαν ειναι προβληματικο, πιστευω θα ειναι...Και ναι, και όχι.Έχει να κάνει και με την κουλτούρα του λαού και πολλά πράγματα.Ας πούμε η mazda απέσυρε την παραγωγή της από την Ισπανία γιατί το εργοστάσιο τηρούσε οριακά τα στανταρτς και δεν μπορούσε να το ελέγξει όπως ήθελε για αυτό και τα γύρισε όλα πίσω στην Χιροσίμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts