Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλα ζ750 ουτε καν.4κυλινδρο δεν θελω γιατι συνηθως καινε.

το νιντζα το 250αρι λεω.λεφτα μεχρι 3500 θα εχω(αυτα το δεκεβρη ιανουαριο,απλα κοιταω απο τωρα να ξερω τι παιζει).

ε το er6 ιδιο μοτερ με versys εχει .το ξερω πως θα ειναι το versys γιατι το οδηγαω το ερ,αλλα σκεφτομαι καταναλωση τελη ασφαλειες σε σχεση με το 250.οταν εχω τα λεφτα στο χερι θα τα βαλω κατω να δω ποσο βγαινει συνολο στο καθενα τα εξοδα του και αναλογα θα δω τι θα παρω...

Link to comment
Share on other sites

το 250 με το 650 νομιζω εχει τα ιδια τελη κυκλοφοριας.

Τα νιντζα σιγουρα εχουν αυξημενα ασφαλιστρα αφου το target group οδηγων ειναι νεοι αρα περισσοτερα ατυχηματα.

το versys εχει πολυ χαμηλη καταναλωση παντως

Link to comment
Share on other sites

το 250 εχει 22Ε και το 650 εχει 55Ε.ψιλα θα μου πεις αλλα τι μου λεει οτι αυριο δεν πανε τα 650 στα 100Ε...

δεν νομιζω τα 250αρια να εχουν μεγαλυτερα ασφαλιστρα.

για το 650αρι αυτη τη στιγμη πληρωνουμε 140Ε το 6μηνο(ειναι και το επασφαλιστρο για νεο οδηγο κανα 20αρι).βεβαια υπαρχουν και καλυτερες τιμες(εχω διαβασει και για 180Ε το χρονο).

στο παπι πληρωνω 100κατι για το χρονο.καλα αυτα βεβαια ειναι μικροδιαφορες που αντε να ειναι συνολικα 100Ε παραπανω συνολικα απο το παπι στο 650 σε ενα χρονο.

η χοντρη διαφορα ειναι στα σερβις.στο παπι και αντε και στο 250αρι μπορεις να βαλεις χερι.στο 650 τι να κανεις μονος σου?οποτε 2 σερβις να κανεις το χρονο,μαζευεις 150Ε για πλακα μονο για λαδια και φιλτρα....

και αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι η καταναλωση.

το παπι καιει 3λτ/100

το sym wolf 3,5/100

ninja 4-4,5/100

er6 5-5,5/100

versys 5,5-6/100

και αυτο ειναι που κοιταω περισσοτερο γιατι μια 10000χλμ το χρονο τα μαζευω ανετα αρα αμα παω απο το παπι στο versys θα εχω ενα 300 λιτρα παραπανω το χρονο ,αρα 500Ε παραπανω μονο για βενζινη.εκει ειναι το θεμα...

παντω ομολογω οτι το versys ειναι εργαλειο στη πολη και αυτο ηθελα αλλα ηταν 700αρι ευρα παραπανω οταν πηραμε το er6.

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

αν τα κανεις 3κ βρισκεις verys που απλα δεν θα θες να κατεβεις απο πανω :T:

φιλος χαζοενδιαφερεται για αντιστοιχο μηχανακι.

Σε σχεση με το v-strom πως το κοβεις??

θεωρεισαι οτι το βρισκει παλι στα 3κ

Επισης μη με ρωτησεις για κατασταση κλπ...πες οτι ειναι στα ιδια επιπεδα χρησης.

Link to comment
Share on other sites

τι χρηση θελει?για πολη ειναι και τα δυο πολυ καλα αν και το versys πρεπει να ειναι καλυτερο.ψηλοτερο τιμονι και δεν θα βρισκει καθρεπτες και οχι και τοσο χοντροκομμενο οσο το v strom.μηχανικα και τα δυο ασπαστα ειναι...versys με τα ιδια λεφτα θα βρει σε λιγο πιο καλη κατασταση

Link to comment
Share on other sites

φιλος χαζοενδιαφερεται για αντιστοιχο μηχανακι.

Σε σχεση με το v-strom πως το κοβεις??

θεωρεισαι οτι το βρισκει παλι στα 3κ

Επισης μη με ρωτησεις για κατασταση κλπ...πες οτι ειναι στα ιδια επιπεδα χρησης.

το versys δειχνει ποιο νευρικο.. λογικα επειδη εχει χαρτογραφηση για χαμηλες στροφες αρπαζε ευκολα..

το strom, ειναι ποιο μαλακο.. η σελα του παντως ειναι καναπες..

αν το versys εχει την ιδια σελα με το er που εχω κατσει αρκετα, το strom ειναι ποιο ανετο..

το versys ομως ειναι καλυτερο στην πολη, για τους λογους που αναφερθηκαν..

για τον [MENTION=12158]Dant3[/MENTION] ,

ninja 250 δεν θα επερνα.. μια πτωση να εχεις τα πλαστικα που εχει στοιχιζουν ακριβα..

επισης ειναι χαμηλο, αν εισαι ψηλος, εχει ενα θεματακι.. οπως και το δικαβαλο δεν ειναι ανετο...

παντως εχει καλες ευκαιριες στα 3-3500, αξιζει. αρκει να αρεσει το φαναρι του μπροστα. πολλοι δεν το επιλεγουν για αυτο το λογο...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι εγώ :D

Πιστόνια Mahle Power Pak 9:1 83mm

Μπιέλες Integrated

Τριμεταλλικά Calico

Βαλβίδες & Ελατήρια Βαλβιδών Supertech

Setάκι όλα τα απαραίτητα + Bιδες Kεφαλης ARP

Ιμάντες-Tεντωτήρες Continental

Ωστήρια βαλβιδών τα άλλαξα όλα με μαμά

Βίδες Kαπακίου ARP

Βίδες Στροφάλου ARP

Βίδα Γραναζίου Στροφάλου

Όπως καταλάβατε, έγινε ρεκτιφιέ στα 83mm.

Και έκανα και ροική στους αυλούς.

Ο κώλος της τουρμπίνας απο 0.64 αλλάχτηκε με 0.86

Μου μένει μόνο πολλαπλή εξαγωγής και είμαι έτοιμος για στρώσιμο.

(Παράγγειλα μια BCS βασικά :D )

54f92768b4e5d7.jpg

537829_398423456853569_276440482385201_1437395_1845651553_n.jpg

552092_399779766717938_276440482385201_1442443_295864503_n.jpg

389754_391860990843149_276440482385201_1428716_1220152376_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

οι δικες σου βαλβιδες ειναι στην φωτο?

αν ειναι οι δικες σου με ποσα χιλιομετρα ειναι ετσι?

παντως και το before σου δεν φαινεται ΤΟΣΟ τραγικο οσο το δειχνουνε στο ιντερνετε...εκτος αν ειναι καθαρες απο συχνο ... ξεκαπνισμα...

Link to comment
Share on other sites

φιλος χαζοενδιαφερεται για αντιστοιχο μηχανακι.

Σε σχεση με το v-strom πως το κοβεις??

θεωρεισαι οτι το βρισκει παλι στα 3κ

Επισης μη με ρωτησεις για κατασταση κλπ...πες οτι ειναι στα ιδια επιπεδα χρησης.

Εχω οδηγησει και τα δυο Νικο.

Το vstrom σε ανοιχτο δρομο τα σπερνει καθως ειναι πιο στοιβαρο.

Για μεσα στην πολυ προσωπικα δεν θα το επαιρνα λογο ογκου και βαρους.

Το versys απο την αλλη μεσα στις στροφες στην πολη και στο νευρο δεν παιζεται απλα.

Η αισθηση που προσφερει και ανεση με δικαβαλο με γεματη βαλιτσα πισω πλαινα σαμαρια και τανκ μπαγ απλα σε κανει να το ερωτευεσαι.

Δυο μειονεκτηματα που βρηκα στο verys ηταν σχετικα σκληρη μαμα αναρτηση με αποτελεσμα να υποφερεις λιγο στις λακκουβες και επισης προβληματα με αντλια βενζινης που αναφερουν πολλοι χρηστες.

Αν ο φιλος σου θελει για all around μηχανη ας κοιταξει το τελευταιο KLE το οποιο επισης παιζει στο συγκεκριμενο budget και ναι μεν εχει λιιιιιιγο χειροτερη αισθηση οδηγησης απο το versys ΑΛΛΑ δεν εχει κανενα απο τα δυο ελλατωματα του ;)

Kawasaki KLE 500 ΕΡΜΙΔΗΣ '06 - € 2.800 EUR - Car.gr

Το δικο μου το KLE προσωπικα μετα απο 4μηνες σχεσης που εχουμε για πρωτη φορα το χαρηκα σε ταξιδι μεσα στις στροφες.

Αν και η γνωμη μου δεν ειναι αντικειμενικη οσον αφορα συγκριση kle vs versys θα ελεγα kle :)

Link to comment
Share on other sites

οι δικες σου βαλβιδες ειναι στην φωτο?

αν ειναι οι δικες σου με ποσα χιλιομετρα ειναι ετσι?

παντως και το before σου δεν φαινεται ΤΟΣΟ τραγικο οσο το δειχνουνε στο ιντερνετε...εκτος αν ειναι καθαρες απο συχνο ... ξεκαπνισμα...

Ναι ωρέ δικά μου έιναι όλα! Με 56Κ χλμ είναι έτσι!

Βέβαια το αλλάζω επειδή έσπασε ένα πιστόνι και γρατσούνισα 2 κυλίνδρους!

Όλο το setup περιλαμβάνει Garret GT2871r, εξάτμιση Blueflames(BCS) Full76mm,

πολλαπλή είχα της VF αλλά ράγισε, το μαντέμι της τουρμπίνας ράγισε και αυτό

και το άλλαξα, μπέκ rs4, αντία autotech, εισαγωγή VF και άλλα πραγματάκια.

[military mode]

Παρουσιά-σου!

[/military mode]

Θέλω να πώ, τί αυτοκίνητο έχεις; Μόνος σου έκανες ροϊκή ή σου έκαναν;

Καταδρομέας ΓοριΛΛάκοΣ Χειριστής Ασυρμάτων Μέσων Ομαδάρχης 3ης ομάδας 2ης διμοιρίας :tomato:

Audi S3 8P Facelift 2009

Μου την κάναν ωρέ!

Να συμπληρώσω πώς έχω κάνει και ροική stage 3 στο καπάκι και μάλλον θα κάνω και στην πολλαπλή!

Link to comment
Share on other sites

Αφού είσαι υπερτροφοδοτούμενος, πόσο όφελος μπορεί να είχες από τη ροϊκή, σε σχέση με το κόστος; Θα είχες τα ίδια οφέλη με λίιιγο αύξηση της πίεσης.

Ρωτάω επειδή ενδιαφέρομαι για ροϊκή στο ατμοσφαιρικό μου μοτέρ, από τους λίγους τρόπους που μπορώ να έχω αύξηση της απόδοσης. Αν θες πες που την έκανες και πόσο κόστισε (δέχομαι και pm).

Link to comment
Share on other sites

Αφού είσαι υπερτροφοδοτούμενος, πόσο όφελος μπορεί να είχες από τη ροϊκή, σε σχέση με το κόστος; Θα είχες τα ίδια οφέλη με λίιιγο αύξηση της πίεσης.

Ρωτάω επειδή ενδιαφέρομαι για ροϊκή στο ατμοσφαιρικό μου μοτέρ, από τους λίγους τρόπους που μπορώ να έχω αύξηση της απόδοσης. Αν θες πες που την έκανες και πόσο κόστισε (δέχομαι και pm).

τα οφέλη μπορεί να είναι διάφορα. Σαν αύξηση ιπποδύναμης μπορεί να δείς όσο σε ένα ατμοσφαιρικό ή και παραπάνω αν η κεφαλή είναι χάλια ροηκά αλλά πέρα από την ιπποδύναμη μπορεί να δεί διαφορά στο spool.

Και γω στην θέση του γοριλλα θα το έκανα, αφού έχω τεμαχισμένο το μοτερ.

Αν είναι να κατεβάσεις κεφαλή και να πας για ροϊκή, ρήξε και 1 σετ έκκεντρα και ένα πλάνισμα και είσαι μπόμπα, εναλλακτικά κράτα τα λεφτά, μάζεψε κάτι τις ακόμα και κάντο Light turbo

Link to comment
Share on other sites

LevelOne η αμοβολή σε τι βοηθάει; :baby:

Κανει καινούριο το κομμάτι που θα χτυπησεις αμμοβολή . Ειτε αυτο ειναι σκουριασμένο πλαίσιο μοτοσυκλέτας ειτε λαδωμένα καπάκια κινητηρα κλπ . Ειναι ενας απο τους καλύτερους τρόπους καθαρίσματος μετάλλων

Link to comment
Share on other sites

Κανει καινούριο το κομμάτι που θα χτυπησεις αμμοβολή . Ειτε αυτο ειναι σκουριασμένο πλαίσιο μοτοσυκλέτας ειτε λαδωμένα καπάκια κινητηρα κλπ . Ειναι ενας απο τους καλύτερους τρόπους καθαρίσματος μετάλλων

Καλά κόψε κάτι : P

Δεν είναι σαν του καινούριου η επιφάνεια πορτοκαλιού που βγάζει η αμμοβολή.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.