Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Στο παραπάνω όμως πρέπει να προσθέσω και τους δικυκλιστές που οδηγούν δίχως αύριο, που αυτοί οι ίδιοι δεν προστατεύουν τον εαυτό τους και εκτείθονται σε κίνδυνο. Τότε θα πρέπει εγώ μέσα από τη μπουμπού να προσέχω ΚΑΙ για αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα.οπως ειπαμε παντου υπαρχουν οι καραγκιοζηδες.οπως ειπε ο δημητρης αν δεν υπαρχει παιδεια δεν εχει σημασια τι οδηγαει ο αλλος.κατακρινω οχι μονο αυτους οδηγανε μηχανη και χωνονται επικινδυνα και δεν φορανε κρανος αλλα απο την αλλη και αυτους που κοβουν με τα αυτοκινητα κοκκινα και κανουν ελιγμους αλλα wrc

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως αμα μου κλωτσαγε το φτερο του αουντι κατα αυτο τον τροπο,θα βγαινα εξω και η ζημια που θα του κανα θα ηταν ιση ακριβως με το να τον παταγα..:hehe:

σε καμια των περιπτωσεων δεν αντιδρας ετσι σε ξενη περιουσια,και ειδικα στην περιπτωση που κανενας δεν εχει χτυπησει,και ολα μπορουν να διευθετηθουν με τον ωραιο τροπο.

Link to comment
Share on other sites

Aπαπαπα τι έκανε η κυράαααα :fist:

Παίδες να ρωτήσω κάτι μπας και βγάλω μια μικρή άκρη πριν πάω συνεργείο για να ξέρω τι να περιμένω (χρηματικά)... Εχω ένα Citroen xsara και το βρήκα τρακαρισμένο σήμερα στο μπροστά αριστερό φτερό. Αρχικά νόμιζα ότι είναι επιφανειακό το χτύπημα και εντάξει δεν έδωσα σημασία. Ρώτησα γείτονες δεν τον είδε κανείς. Μπήκα στο αμάξι λοιπόν και κάνει ένα περίεργο θόρυβο. Είναι κάτι ανάμεσα στον θόρυβο που κάνει ο μπιλιοφόρος όταν είναι έτοιμος να τα παίξει και σε ήχο απο αμορτισέρ που πάει για πευκάκια...

Το κάνει είτε έχω ίσιο το τιμόνι είτε στρίβοντας. Σε λακούβα ακούγεται πολύ πιο έντονα.

Η ευθυγράμμιση δεν δείχνει να έχει χαλάσει (το λέω με επιφύλαξη καθώς δεν το έτρεξα δεν είχα εμπιστοσύνη)

θα πάει ψηλά το μαλλί αν μιλάμε για αμορτισέρ; (τα άλλαξα και πρόσφατα γαμώτο:wall:)

δες μηπως εχει σπασει ο πλαστικος θολος απο μεσα με αποτελεσμα να βρισκει στο λαστιχο και με την κινηση να το νοιωθεις ως κοσκινισμα. δυσκολο απο τετοιο τρακαρισμα, εκτος αν ειναι super πολυ, να σπασει ακρα..

το βιντεο ειναι κορυφαιο, μιλαμε για πολυ οργη!! κ απτις 2 μεριες. τραμπουκος αυτος, τσιτα νευρασθενικη η αλλη..

Link to comment
Share on other sites

Και κατι τελευταιο και πάω για ύπνο:p

Όλοι θυμάστε το βίντεο με τον ποδηλάτη. Εκει δηλαδή τι επρεπε να γίνει;γιατί εκει έκανε κ ζημιά ένω ο άλλος με την κλωτσια αμφιβάλλω αν έκανε κατι. Επρεπε να τον περάσει από πάνω 10 φορές ετσι για παραδειγματισμο προς ολους τους ποδηλατες;επισης δεν ειδα κανεναν να λεει,επρεπε να τον χτυπησει η οτιδηποτε.if you know what I mean:triniti:

Link to comment
Share on other sites

Aπαπαπα τι έκανε η κυράαααα :fist:

Παίδες να ρωτήσω κάτι μπας και βγάλω μια μικρή άκρη πριν πάω συνεργείο για να ξέρω τι να περιμένω (χρηματικά)... Εχω ένα Citroen xsara και το βρήκα τρακαρισμένο σήμερα στο μπροστά αριστερό φτερό. Αρχικά νόμιζα ότι είναι επιφανειακό το χτύπημα και εντάξει δεν έδωσα σημασία. Ρώτησα γείτονες δεν τον είδε κανείς. Μπήκα στο αμάξι λοιπόν και κάνει ένα περίεργο θόρυβο. Είναι κάτι ανάμεσα στον θόρυβο που κάνει ο μπιλιοφόρος όταν είναι έτοιμος να τα παίξει και σε ήχο απο αμορτισέρ που πάει για πευκάκια...

Το κάνει είτε έχω ίσιο το τιμόνι είτε στρίβοντας. Σε λακούβα ακούγεται πολύ πιο έντονα.

Η ευθυγράμμιση δεν δείχνει να έχει χαλάσει (το λέω με επιφύλαξη καθώς δεν το έτρεξα δεν είχα εμπιστοσύνη)

θα πάει ψηλά το μαλλί αν μιλάμε για αμορτισέρ; (τα άλλαξα και πρόσφατα γαμώτο:wall:)

Ψαλίδι(α), αμορτισέρ, ακρόμπαρο, ημίμπαρο, ημιαξόνιο, σινεμπλόκς και συνδυασμός.:p

Πρακτικά όμως, αν είχαν αρπάξει ψαλίδι(α) και αμορτισέρ θα έβλεπες την ζάντα να έχει camber. Αν έχει αρπάξει ακρόμπαρο/ημίμπαρο θα έβλεπες όταν στριβείς τιμόνι η χτυπημένη ζάντα να μην ακολουθεί την καλή και θα έχανες ευθυγράμμιση. Αν ο ήχος "ακολουθεί" την ταχύτητα του αυτοκινήτου τότε δές όπως είπε ο fotme αν οτιδήποτε βρίσκει στο λάστιχο. Δεν νομίζω πάντως ότι απλά χτυπήματα (το πολύ 20κμ/ω) απο αυτοκίνητο μπορούν να κάνουν τόση ζημιά, ωστόσο το ημίμπαρο/ακρόμπαρο είναι το πιο αδύναμο σημείο.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι τελευταιο και πάω για ύπνο:p

Όλοι θυμάστε το βίντεο με τον ποδηλάτη. Εκει δηλαδή τι επρεπε να γίνει;γιατί εκει έκανε κ ζημιά ένω ο άλλος με την κλωτσια αμφιβάλλω αν έκανε κατι. Επρεπε να τον περάσει από πάνω 10 φορές ετσι για παραδειγματισμο προς ολους τους ποδηλατες;επισης δεν ειδα κανεναν να λεει,επρεπε να τον χτυπησει η οτιδηποτε.if you know what I mean:triniti:

Ο ποδηλατης και λαθος ηταν αλλα και ψιλο καλα εκανε, αν η νοοτροπια του αλλου ειναι λαθος δυσκολα θα μαθει.

Ισα ισα θα χει νευρα με τους ποδηλατες και θα τους βαζει σε στοχαστρο πλεον.

Ο ποδηλατης απο την αλλη οκ, σα να πηρε το νομο στα χερια του ενα πραμα, αλλα αν ηταν αντιθετα τα οχηματα που οδηγουσαν, σημαινει οτι θα παταγε τον ποδηλατη εφοσον θα οδηγουσε οχημα;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην Ποσειδώνος χτες πέτυχα μια E46 M3CSL. Είναι η 2η φορά που πετυχαίνω τέτοιο μοντέλο. Οδηγούσε ένας 35+ με την κοπέλα δίπλα. Του έκανα χαρούλες με το δικό μου, έκανε και αυτός και γουστάραμε. Μιλάμε όταν ανοίγει το M3, κόλαση!

Προσοχή, κυκλοφορούν αρκετά "CSL" 46aria.

μετρημένα στο 1 χέρι είναι τα πραγματικά.

Εβαλα βενζινη τις προαλλες στην πρωτη εκο στην κλεισθενους.

προσεξτε τωρα.

μια φορα μου ειχε μεινει και μετα πηρε 4,2 λιτρα.λογικο μιας και το ντεποζιτο ειναι 4 λιτρα(το ρωτησα σημερα στην αντιπροσωπεια) και θα ηταν αδεια και σωληνακια κτλ.παω σε αυτον στην εκο και ,ενταξει ημουν με τις αναθυμιασεις αλλα ειχε εστω 100ml μεσα και μου βαζει 4,38 λ!!εμεινα!το καταλαβε και αυτος οτι τον πηρα χαμπαρι και δεν κοιταζε να μου βαλει στρογγυλο ποσο αλλα να το γεμισει οσο πιο πανω γινεται για να το δικαιολογησει.δεν του ειπα τιποτα αλλα θα ξαναπαω με αδειο ντεποζιτο τωρα που επιβεβαιωσα την χωρητικοτητα του (δυστυχως δεν μπορουσαν να μου δωσουν χαρτι που να την δειχνει) και εαν μου ξαναβαλει πανω απο 4 λιτρα,παιρνω επι τοπου αστυνομια.

ο τυπος μου εκλεψε 0,5 λιτρα στο παπι!δηλαδη πανω απο 10%!στο αυτοκινητα θα κανει παρτυ αυτος!

Εγώ βάζω πάντα από την EKO Ασμάτογλου στο ρεύμα προς Σταυρό(αν λες αυτή την κλεισθένους)

Απ όσο έχω δει κλέβει λιγότερο απ όλους.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα κι αν πούλησε μαγκιά ο μηχανόβιος, έπρεπε να πάει να τον σκοτώσει η κυράτσα δηλαδή ε;

Ωραία λογική ρε, να τη χαίρεστε. Τι άλλο θα ακούσουμε ρε...

Αν ήμουν εγώ στη θέση του μηχανόβιου και μου έκανες κάτι τέτοιο πάντως, θα σε είχα στείλει νοσοκομείο, θα είχα βγάλει το κράνος και θα στο κατέβαζα στο κεφάλι.

Σορρυ για τις extreme απόψεις, αλλά δεν μπορώ να ακούω τέτοια πράγματα όπως στο quote.

Οδηγάω και αυτοκίνητο και μηχανή, και είμαι πολυ ευγενικός ως οδηγός και των δύο οχημάτων, όλα έχουν να κάνουν με τη μόρφωση και το ποιον του ανθρώπου, είτε οδηγάς μηχανή είτε πλοίο, αλλά αν μου πατήσεις το κουμπί, δε θα το αφήσω να περάσει έτσι, πόσο μάλλον αν προσπαθήσεις να με σκοτώσεις.

Μα δεν σου λέω τι κάνω εγώ. Μαγκιά πούλησε ο μηχανόβιος, μαγκιά πούλησε κι η κυρά.

Αν το πας μία σου και μία μου, στην προκειμένη η κυρά είχε το μεγαλύτερο όχημα = αν ήξερε να οδηγάει και τον είχε πατήσει φάλτσα και όχι με τη μούρη θα τον είχε όντως σακατέψει :p :P

Εγώ δεν μπλέκομαι σε καβγάδες με αυτοκίνητα εκτός αν με φέρουν τελείως εκτός εαυτού, που μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί πάνω από 1-2 φορές στα 10 χρόνια που οδηγάω (που και πάλι δεν χειροδίκησα, απλά μπινελίκωσα). Και συνήθως τα βάζω με νταλίκες. Εδώ στο UK το τι κράξιμο τρώνε τα lorries από τον ελληνάρα δεν περιγράφεται. Βγαίνουν σε 2 λωρίδες εθνική για προσπέραση και κάνουν 5 λεπτά. Άντε μαμήσου και κάτσε ... αριστερά που θες και να προσπεράσεις!!!111!!! (οκ το 1-2 φορές στα 10 χρόνια είνια υπερβολή, 1-2 φορές το μήνα είναι το πιο σωστό :p).

Τώρα το τι θα έκανε ο καθένας είναι θεωρία, στην πράξη ακούς ότι ο άλλος βγάζει το καλάσνικοφ και σε στέλνει με τη μία. Οπότε το θα έβγαζα το κράνος κλπ. είναι θεωρία τύπου θα έβγαζα το σταυρό που έχω για να αλλάζω λάστιχα και θα στον φόραγα στο κράνος. Δεν πάει έτσι όμως, αξίζει πιστεύω να είμαστε και λίγο civilized. Και οι μηχανόβιοι δεν είναι. Στην Αθήνα οι μηχανόβιοι είναι civilized για να πω την αλήθεια, οι περισσότεροι πολύ καλοί οδηγοί, αλλά οι κάτω των 125cc σκοτώνουν εν ψυχρώ.

Αν χωρίς λόγο μου κοπάναγες το φτερό πάντως επίτηδες, ναι, θα σε πάταγα, αλλά όχι σαν την κυρά, θα ένιωθες το ESP να κάνει τσακ τσακ τσακ στα πλευρά σου. Και μετά θα πούλαγες μαγκιά εκεί που σε παίρνει. (καμία σχέση με την πραγματικότητα απλά λέμε επιχειρήματα τύπου την έχω μεγαλύτερη ... εν βρασμώ ψυχής κ. Τσάκωνα!!!).

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε μπλεξει ολοι τα μπουτια μας μου φαινεται.

Εδω οι μηχανοβιοι πουλανε τσαμπουκα σε αυτους που οδηγουν μηχανη τι να λεμε τωρα...

Τις προαλλες με μποτιλιαρισμα στη εθνικη περνουσαμε μηχανες αναμεσα απο τα αυτοκινητα και ο 1ος πηγαινε αργα (σχετικα)

Ε ο απο πισω του τον ξεκινησε στη κορνα και στο "προχωρα μλκα" βιαζομαι να παω στη γκομενα...

Ο τυπακος με κοντομανικο χωρις κρανος ας πουμε...

Απο τη στιγμη που δεν φοραει κρανος δεν σεβεται τον ιδιο σου το εαυτο και περιμενετε να σεβαστει τους αλλους ?

Τσαμπα μαγκες με σφηνες και μπαντιλικια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μηχανοβιοι !

Απο τη αλλη μερια υπαρχουν οι "οδηγαρες" αυτοκινητων με κολλημενο το ιφονε στη μουρη που ειναι με τη ιδεολογια "εχω τσεροκε δεν προσεχω τιποτα, οποιον παρει ο χαρος ας προσεχουν οι αλλοι εγω δεν χρειαζεται"

Μετα το μπααααααααμ ομως ακουγεται η κλασσικη ατακα "φιλε δεν σε ειδα"

εεεεεεε λογικο ρε μλκα αφου εισαι με τη γκουμουτσα κολλημενη στη μουρη που να με δεις και μενα ?

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω επισης ειναι η ζηλια των 4τροχων που ειναι κολλημενοι στα φαναρια....

Ενοχλουμε που περναμε αναμεσα ? συνειδητα εχουμε επιλεξη μηχανη εχουμε επιλεξει να τρωμε ηλιο βροχη και χιονια στη μαπα ολο το χρονο για να μη καθομαστε 20λεπτα σε ενα φαναρι.

Οι δρομοι ανηκουν σε ολους και πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος...

Link to comment
Share on other sites

Όταν περνάς ενδιάμεσα από αυτοκίνητα θα πρέπει να είσαι φουλ προσεκτικός.

Γνωστός μου, πέρναγε ανάμεσα από αυτοκίνητα στην βουλιαγμένης για να φτάσει φανάρι -δε φορούσε κράνο-.

Σε ένα αυτοκίνητο ο οδηγός κάπνιζε και του έπεσε η καύτρα, με αποτέλεσμα να ανοίξει την πόρτα με τραγική σύμπτωση όμως να περνάει εκείνη την ώρα ο γνωστός μου.

Το παλικάρι έμεινε στον τόπο ακαριαία και ο άλλος πληρώθηκε για ψυχικές και έφτιαξε το αυτοκινητό του.

Σε περίπτωση μλκίας όταν ο μηχανόβιος περνάει ενδιάμεσα βρίσκεται με πρόβλημα, ο κοκ το γράφει ξεκάθαρα ότι απαγορεύεται να περνάς ενδιάμεσα.

Link to comment
Share on other sites

...Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω επισης ειναι η ζηλια των 4τροχων που ειναι κολλημενοι στα φαναρια....

Ενοχλουμε που περναμε αναμεσα ? συνειδητα εχουμε επιλεξη μηχανη εχουμε επιλεξει να τρωμε ηλιο βροχη και χιονια στη μαπα ολο το χρονο για να μη καθομαστε 20λεπτα σε ενα φαναρι.

Οι δρομοι ανηκουν σε ολους και πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος...

Ποτέ δεν ζήλεψα τον μηχανόβιο που μπορεί και παρακάμπτει την κίνηση γιατί όπως είπες και εσύ είναι επιλογή τους να κινούνται με βροχή, χιόνι και όλα τα καιρικά φαινόμενα, επίσης εν μέρη με βοηθάει μιας και για κάθε μηχανάκι είναι ένα λιγότερο αυτοκίνητο στον δρόμο...

ΑΛΛΑ...

Μ' ενοχλεί όμως αφάνταστα όταν είμαι σταματημένος στην κίνηση και περνάνε από δίπλα μου με 60-70-80 και ίσως παραπάνω χιλιόμετρα με ότι κινδύνους μπορεί να έχει αυτό για την ασφάλεια μου αλλά και για την ακεραιότητα του οχήματος μου...

Μ' ενοχλεί να κάνω καθημερινά την διαδρομή Νέα Ιωνία - Πειραιά και πάνω στην κίνηση να έχω τον μόνιμο φόβο ποιος βλαμμένος θα μου πάρει παραμάζομα τον καθρέπτη μου και θα την κάνει και με ελαφρά πηδηματάκια...

Μ' ενοχλεί όταν είμαι στην μεσαία λωρίδα με κίνηση αλλά τσουλάω και να έχω δεξιά και αριστερά αυτοκίνητα και ενδιάμεσα από ένα μηχανάκι σε κάθε πλευρά... τους είπε κανείς ότι όλοι οι οδηγοί είναι αλάθητοι ή θεωρούν ότι είναι απίθανο λόγο μιας λακκούβας να παρεκκλίνει για λίγο το αυτοκίνητο και επειδή δεν έχουν καθόλου περιθώριο να τους χτυπήσει????

Μ' ενοχλεί όταν στο φανάρι περνάνε μπροστά και σταματάνε σε σημείο που δεν βλέπουν το φανάρι και απλά περιμένουν πότε θα τους κορνάρουν για να ξεκινήσουν...

Μ' ενοχλεί να οδηγούν στο πεζοδρόμιο να έρχονται από πίσω σου και να μαρσάρουν για να τους κάνεις χώρο να περάσουν...

Πιθανών να είναι και άλλα πράγματα αλλά δεν μου έρχονται αυτήν την στιγμή...

Σε γενικές γραμμές τους σέβομαι και προσπαθώ να τους προσέχω όσο μπορώ περισσότερο αλλά όπως δεν ζούμε σ' έναν τέλειο κόσμο έτσι και οι άνθρωποι δεν είναι αλάθητοι είτε είναι οδηγοί δίτροχου είτε είναι οδηγοί τετράτροχου...

Link to comment
Share on other sites

Όντως όλα αυτά γίνονται αλλά γίνονται κ αλλά τοσά από τα αυτοκίνητα. Το θέμα είναι οτι εαν κάποιος οδηγάει μόνο αυτοκίνητο δεν το καταλαβαίνει.πρέπει να έρθεις κ λίγο στην άλλη μερια για να τα δεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανείς ότι δεν γίνονται και από την άλλη μεριά. Το έχουμε ξανα συζητήσει. Και οι 2 φάρες έχουν τα σκατά του, με μια μικρή διαφορά.

Ότι από την στιγμή που περνάς εσύ ενδιάμεσα από τα αυτοκίνητα και παίζεις την δικιά σου ζωή, οφείλεις εσύ για τον εαυτό σου να προσέχεις 2 φορές παραπάνω γιατί αν βασίζεσαι στο πόσο καλός οδηγός είναι ο αυτοκινητιστής το έχεις χάσει το μπαλάκι. Γιατί και αν σε στριμώξει το αμάξι στο πεζοδρόμιο που πήγες να τον περάσεις από δεξιά, ξέρεις τι θα κάνει ο οδηγός του αυτοκινήτου? Μια δήλωση στην ασφάλεια(και θα αθωωθεί κι όλας, άρα και θα του πληρώσεις την ζημιά), "εσύ" μπορεί να κάνεις και δήλωση στον Άγιο Πέτρο.

Link to comment
Share on other sites

Κυριως προς τον ckbond παει το ποστ μου. Παντως παλι αυτο που λες μπορω να βρω κατι αναλογο απο μεριας οδηγων αυτοκινητου.σαφως δεν δικαιολογω αυτον που κανει αυτο αλλά ούτε κ αυτόν που μου περνάει με κόκκινο κάθετα γιατί έρχεται μόνο ενα μηχανάκι (παθων)

Γενικα κανενας δεν εχει δικιο. Λογω της κατάστασης σχεδόν το 70% της οδήγησης και αυτοκινήτου και μηχανής είναι επικίνδυνη και λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια γίνονται και στις 2 πλευρές. Οπότε μην το πας εκεί. Δεν κερδίζει κάποια φάρα.

Όσο για το επικίνδυνη και λάθος, ναι στο πρώτο, αλλά η μηχανή κουνιέται μονίμως με μία παράβαση(ενδιάμεσα στα αυτοκίνητα) τα αυτοκίνητα αναγκαστικά πάνε στις λωρίδες(νταξ, όχι πάντα :hehe: )

Link to comment
Share on other sites

Νταξει οπως και να το κανουμε μηχανη δεν παιρνεις για να πηγαινεις οπως τα αυτοκινητα.ουσιαστικα το πλεονεκτημα της μηχανης ειναι ακριβως αυτη η δυνατοτητα.αν το κανεις παντως με προσοχη δεν υπαρχει καποιος προβλημα.εγω θα μιλησω για τον εαυτο μου ,πλεον εχω 30000 χλμ στη πολη με την παπια.ενα καθρεπτη ειχα φαει απο ενα ταριφα(δεν τον εσπασα,απλα τον βρηκα και γυρισε πισω) και σταματησα τον εφτιαξε μου ειπε οκ και εφυγα.δεν μου εχουν κορναει καν(παρα μονο μια φορα απο οσο θυμαμαι).

Τωρα βεβαια μιλαω για την μειοψηφια(γιατι τα ιδια ισχυουν και οταν οδηγαω αυτοκινητο αλλα εχω λιγοτερα χλμ με το αυτοκινητο)

Παντως θα δειτε που σε λιγο καιρο τα ιδια θα λεγονται και για τα ποδηλατα που θα αρχισουν να πληθαινουν λογω αναγκης και δεν θα τους χωνευουν οι οδηγοι,"γιατι πανε αργα,τρωνε λωριδες,οταν μαζευονται πολλοι κλεινουν ολοκληρους δρομους κοκ"

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμία κατάσταση με την αθώα ή την ΤΙ να κάνουμε έννοια.

Υπάρχει ή μάλλον ΔΕΝ υπάρχει παιδεία στο θέμα της οδήγησης.

Παραδοσιακά ο αυτοκινητιστής γράφει στα φρύδια του το μηχανάκι, και το μηχανάκι οδηγάει όπως του έρθει "γιατί χωράει".

Αν οδηγήσετε μηχανή και αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε πολιτισμένο κράτος (μην μου πείτε για την Ιταλία) θα καταλάβετε την διαφορά.

Οπως και να το κάνεις, και είναι παράνομο παντού more or less, το να περνάς τάπα ανάμεσα απο αυτοκίνητα, σταματημένα ή μη, είναι εγκληματικό και επικίνδυνο για όλους.

Οπώς και να μην φοράς κράνος, μπότες και μπουφάν.

Και αντίστοιχα είναι εξίσου εγκληματικό να οδηγείς και να πηγαίνεις το μηχανάκι προφυλακτήρες, να αλλάζεις λορίδες και ο καθρέφτης να είναι στα @@ σου κλπ.

Το πρόβλημα σε ΟΛΟΥΣ αυτούς τους προβληματισμούς και τα εγκλήματα είναι πως καλώς ή κακώς για να σκοτωθώ εγώ στο τσερόκι επειδή άλλαξα λορίδα πρέπει να πέσει πάνω μου τριαξονικό και όχι μηχανή.

Που σημαίνει πως καλός ή κακός ο οδηγός της μηχανής ΕΧΕΙ να χάσει απο την ******* μου, και έτσι πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ σούπερ προσεχτικός και προστατευμένος, γιατί όσο καλός οδηγός και να είναι

παίζει πάντα ο αστάθμητος παράγων του λαλακα οδηγού που μπορεί να τον σκοτώσει κυριολεκτικά.

Α και ναι, αν περάσει μηχανή και μου χτυπήσει τον καθρέφτη και φύγει αν τον πιάσω στο φανάρι θα του βάλω τον καθρέφτη εκεί που δεν πιάνει ο ήλιος.

Link to comment
Share on other sites

Παντως εστω και να σπασεις ενα καθρεπτη δεν βλεπω λογο να μην σταματησεις.η ασφαλεια πληρωνει ετσι και αλλιως.βασικα ειναι ακριβως το ιδιο ,με το να σου φαει ο αλλος παρκαρισμενο το αυτοκινητο και μετα να την κανει...(η που αφηνουν και χαρτακι για ξεκαρφωμα)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.