Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ELaIz7-zZP8&feature=player_embedded]Ryan Tuerck . Stir Crazy . Driveway Drifting - YouTube[/ame]

αρκετα μαχιμο το εχει παντως :p

μολις με ηρθε

οτι και να πω ειναι λιγο

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

GT2560 GT2860R GT2860RS GT2871 GT-ΤΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΤΙ.:wall::wall:
GTX2871 και η αμαρτία μεγαλώνει :)

3071, k@ulotiko lag (ξέρει ο Δημήτρης) και με "διαβασμένους" εκκεντροφόρους στο 18αρι κάνεις πάρτυ...

το λοιπόν RS θα σκεφτόμουν, φουσκώνει μπαμ και αντέχει σχετικά ψηλά. όλα αυτά θεωρητικά μια και στην πράξη και ανάλογα το setup αλλάζουν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά και εγω για disco potato το κοβω (RS). Δεν θελω να μπλέξω προς το παρόν με 3αρα, αυτο που με νοιαζει ειναι ροπή στις μεσαιες.

Ευκολα οδηγουσα μια μεγάλη 3αρα με τα εντοσθια που εχω αλλα δεν θελω να το κανω για ευθεία το αμάξι, θελω να εχω ροπή στα χαστούκια...

Link to comment
Share on other sites

"We tried the GT2860RS (the infamous "Disco Potato") and weren't all that happy with the results. We kept looking and found that this hybrd worked better." GT3071R

Αυτό λέει στο site της flyin miata, στο 18άρι μοτέρ προφανώς, τι εννοεί ακριβώς δεν γνωρίζω αλλά το έχουν κάψει εκεί.:p

Link to comment
Share on other sites

ok, that was quick... Θέλω χάρη απο γνώστη του αντικείμενου απο Θεσ/νικη... ενδεχεται να εχω βρει μια 3071R (ατιμοι τι μου κανατε) αλλα θελω καποιον να της ριξει μια πρωτη ματια για τζόγους κλπ; Ποιο καλό παιδάκι ειναι Σαλονίκη και γκαζιάρης; [MENTION=3128]2cpu[/MENTION] :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως το βαλάντιο πάντα.

28RS είναι τίμια τουρμπίνα αλλά σε 18άρι μέχρι 1.6 - 1.7 πιέσεις, full boost από τις 3400 και διάρκεια μέχρι τις 7000-7500 με υψηλό αβάνς.

Προσωπικά θα επέλεγα μία GTX2871 (2871 με φτερωτή εισαγωγής από gtx3071) με full boost από τις 4000 (Τ3 πάτημα), πιέσεις άνω των 2.3ct και δύναμη ανοδική μέχρι το κόφτη.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, δεν πρόκειται να παρω καινουρια τουρμπινα, θα παρω μια καλη ελεγμένη. Οποτε ολες οι GTX αποκλείονται καθώς ειναι δυσεύρετες. Ειμαι ανάμεσα σε GT28RS, GT2871 και GT3071R (πλεον). :p

Link to comment
Share on other sites

gt3071r.th.jpg

gt2860rs.th.jpg

Πολύ χοντρικός υπολογισμός, κάθε κάθετη γραμμή είναι άλμα 1000 στροφές, ξεκινόντας απο τις 1000.

Είναι υπολογισμένα στο 1bar για 18αρι μοτέρ με 90% VE. Έχω κάνει αρκετές απλοποιήσεις αλλά πήρα μια ιδέα.:p

Αρκετά κοντά είναι δεν είναι τόσο μεγάλη διαφορά όσο η ονομασίες. Μάλλον την 30άρα θα διάλεγα.

Link to comment
Share on other sites

θέλει μελέτη το θέμα. πρέπει να μιλήσει έκκεντρο και συμπίεση, μην τα ξεχνάς Δημήτρη.

Αυτή η GTX ωραία στην θεωρία αλλά αυτό που βλέπω είναι οτι στα 18άρια η 3071 πάει σύννεφο.

κοίτα και καμιά precision 5857 -5858 αλλά πολύ πίεση ρε παιδί μου..

παίζει να ξεκίνησες για ταβάνι 350 και να σου λέμε π@π@ριες για 500+ χαχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

χαχαχααχχαχα 350 θελω, αλλα οχι στο οριο της τουρμπινας. Ειμαι άτυχος, γιατι στα 350 ολες οι 28αρες με πάτημα 25αρας αρχιζουν και πεθαινουν εκει. Επειδή εχω ολο το υποβαθρο για να παιξω 350 αλογα θα ηθελα να μην ειναι η τουρμπινα αυτο που με περιορίζει. Οποτε η λογική λέει 3071R τελικώς. Αλλα επειδή σε αυτη την περίπτωση πρεπει να φτιάξω χταπόδι δεν θα ελεγα οχι και σε υβριδιο 28αρι με πατημα 3αρας...

Precision πανακριβες ρε μαν....

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας λοιπόν εφόσον θέλεις μεσαίες και δύναμη ψηλά ίσως μια td05h-16G6 ή 18G να ήταν η ιδανική (όπως από evo 3 ή 9 turbo μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές).

Άνετα τα 350 και τα 400 με μερικό βιασμό τους αλλά είναι σκυλιά.

Έγινε επεξεργασία από Τζώρτζης
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνατε οτι το μοτερ του ειναι εντελως υστερικο/καθυστερημενο σα χαρακτηρας και πολυ περιεργο ογκομετρικα. Εχει μαμα κοφτη 7500, στροφαρει για πλακα 8000-8500 και ακομη και την 25ρα/28ρα την σπουλαριζε ΠΑΝΩ απο τις 3500. Οποτε shadow το lag που σκεφτεσαι με την 3ρα μεχρι τις 3, μεταφραζεται εξαιρετικα ευκολα για το Μητσο σε ενα πρακτικα νεκρο μοτερ μεχρι σχεδον τις 5 που γινεται υπερ-πυραυλος για ενα ευρος 3 χιλιαδων στροφων. Αυτο για τα δικα μου γουστα ειναι εντελως και παντελως αχρηστο, και μονο για ευθεια/κοντρα. Θα βγαζει μεν 400++ αλογα για πλακα με περιθωριο για πολυ παραπανω, αλλα δεν εχει απολυτως καμια πιθανοτητα ουτε να στριβει, ουτε να ειναι διασκεδαστικο, εκτος αν εννοουμε διασκεδαση τα παντιλικια με 1η. Γνωμη μου ειναι να βαλει το πολυ μια 28ρα, και μαλιστα μια πολυ προσεχτικα διαλεγμενη. Θα εχει μαξ 350 αλογα, πολυ πιθανο και λιγοτερα, αλλα το αυτοκινητο θα σπουλαρει απο το τιποτα (για τα δεδομενα του μοτερ αυτου), θα εχει καταπληκτικη αποκριση στο γκαζι σε ολο το φασμα των στροφων και θα ειναι εντελως ηλεκτρικο με μια καμπυλη τραπεζι, και οχι το λοφο του Φιλοπαππου. Και when all is said and done, στον τυπο με το ιδιο καρο που εβαλε την πιο μεγαλη τουρμπινα που ηταν ανθρωπινως δυνατο σε οτιδηποτε αλλο απο τερμα ευθεια (και αυτο παιζεται) θα ριχνει 3 καραβια ξυλο.

Link to comment
Share on other sites

td05h16g.th.jpg

Βγαίνει λίγο "μικρότερη" στο διάγραμμα απο την 2860RS η 16g. Ωστόσο δεν ξέρω ποιά version της είναι στο διάγραμμα.

Πάντως σημασία δεν έχει πόσα άλογα μπορεί να πάει στο max. Σημασία έχει το διάγραμμα απόδοσης vs RPM. Που μπορείς να κάνεις με όλες τις παραπάνω info.

Πχ

Max Output:

TD05-16G (small) 345-365hp @ 22 psi

TD06-16G (large) 365-385hp @ 22 psi

Στα 22 psi μπορεί ναι μεν να βγάλεις τόσα άλογα, αλλά μια άλλη τουρμπίνα σε άλλο σημείο του διαγράμματος της, μπορεί να βγάζει τα ίδια άλογα σε μικρότερη πίεση λόγω καλύτερης απόδοσης.

EDIT [MENTION=2661]spresv[/MENTION] το θέμα είναι τι θυσιάζεις και τι κερδίζεις, όταν πας να παίξεις στα ~350 άλογα σε 18αρι μοτέρ, η διαφορά των 2860RS και 3071R φαντάζει μικρή. Δεν πάς πολύ παραπάνω απο τα 400 με την 3071R εκτός αν την τρέξεις κοντά στα όρια χαμηλής απόδοσης. Στην flyin miata, για οποιοδήποτε λόγο, από την 2560R με τα max 280hp περνάνε απευθεία στην 3071R. Για κάτω απο 300 η 2560R είναι perfect

EDIT No2 Στην θεωρία για να σηκώσεις 1bar θέλει η 2860RS 2500rpm ενώ η 3071R θέλει 3000rpm. Λόγω μη καλής ακρίβειας στις πράξεις που κάνω στις 1+, ακόμα και να μην είναι απόλυτοι οι αριθμοί, 500 στροφές τις χωρίζουν. Τώρα στο πόσο γρήγορα θα spoolarei σε κάποιες δεδομένες στροφές πάλι δεν πιστεύω ότι θα είναι τόσο τεράστια η διαφορά. Πάντως i am no expert όλα αυτά τα κάνω για να μάθω ότι μπορώ.

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Αχα! Βρήκα ενδιαφέρουσες δυναμομετρήσεις.

GT2560R vs GT2860RS (κόκκινο η 28αρα, σε 2.0 μoτέρ μχ5, ο 1.8 με έξτρα διαδρομή)

gt2560rvsgt2860rs.th.png

GT2560R vs GT3071R (η 30αρα τα μπλέ, στο ίδιο 2.0)

screenshot4nj.th.png

Μην συγκρίνετε απόλυτους αριθμούς γιατί αυτοί είναι σε άπειρο υψόμετρο, συγκριτικά. Συμπεράσμα δεν βγάζω αλλά φαίνεται τι θυσιάζεις και τι κερδίσεις, θα το βγάλει ο LevelOne.:p

Πάω να κοιμηθώ, ελπίζω να μη δώ τίποτα εφιάλτες με τουρμπίνες να με κυνηγάνε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το μήνα ή τον άλλον σκέφτομαι να πάρω αμάξι.

Για πείτε καμιά ιδέα, γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω.

306 κάμπριο, 309 gti/goodwood, 205gti, 406 coupe, punto hgt multijet ή 1.8, στη sub 2000 λίρες κατηγορία.

Το πιο ενδιαφέρον οδηγικά είναι το 309gti, αλλά από ηχομόνωση κλπ. είναι μάπα :p

eBay - The UK's Online Marketplace

eBay - The UK's Online Marketplace

1998 PEUGEOT 406 SE 3.0 V6 COUPE BLUE | eBay

eBay - The UK's Online Marketplace

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.