pastelidis.n.s. Σεπτέμβριος 19, 2009 #761 Σεπτέμβριος 19, 2009 Παιδια μπορειτε να μου προτεινετε ελαστικα 195/55/15 για Mercedes A Class...Φοραει το Potenza 720 αυτη τη στιγμη...να παω σε κατι αλλο η τα ιδια?Nα σας αναφερω οτι το αμαξι χρησιμοποιειται για ταξιδια σε εθνικη οδο, λαμβανοντας υποψη τη ζεστη τη βροχη και ολα αυτα...!
nickstamat Σεπτέμβριος 19, 2009 #762 Σεπτέμβριος 19, 2009 Παιδια μπορειτε να μου προτεινετε ελαστικα 195/55/15 για Mercedes A Class...Φοραει το Potenza 720 αυτη τη στιγμη...να παω σε κατι αλλο η τα ιδια?Nα σας αναφερω οτι το αμαξι χρησιμοποιειται για ταξιδια σε εθνικη οδο, λαμβανοντας υποψη τη ζεστη τη βροχη και ολα αυτα...!Εγώ είμαι κατευχαριστημένος από τα Continental PremiumContact 2 σε διάσταση 185/60 R15.Όταν με το καλό έρθει η ώρα για αλλαγή θα προσπαθήσω να διαλέξω ανάμεσα σε ContiSportContact 2 και Toyo T1R. Δεν έχω σκεφτεί κάτι άλλο...
pastelidis.n.s. Σεπτέμβριος 19, 2009 #763 Σεπτέμβριος 19, 2009 Tα συγκεκριμενα καλυπτουν τα χαρακτηριστικα που ανεφερα?
nickstamat Σεπτέμβριος 19, 2009 #764 Σεπτέμβριος 19, 2009 Ναι, για εθνική οδό είναι άνετα, δεν κάνουν και πολύ θόρυβο σε σχέση με άλλα απ' όσο έχω διαβάσει. Γενικά, όσο κι αν τα έχω σκίσει στο Yaris, έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Σε βρεγμένο δρόμο με το Yaris δεν τα έχω δουλέψει ακόμα καλά-καλά, αλλά στο μεγάλο του φάδερ (σε διάσταση 205/55) έχουν συμπεριφερθεί άψογα. Μιας και το Yaris πήγε συνεργείο για κάτι μικροπράγματα, μου έδωσαν ένα Corolla που φοράει τα Avon ZV3. Απλά καμία σχέση. Στην πρώτη στροφή που πήγα να στρίψω όπως με το Yaris, το αμάξι έφαγε γλίστρημα εύκολα... Διάβασε και κανένα πιο αντικειμενικό review πάντως, μη στηρίζεσαι μόνο σε αυτά που λέμε εδώ...
greekfragma Σεπτέμβριος 19, 2009 #769 Σεπτέμβριος 19, 2009 εγώ γουστάρω το δείκτη βενζίνης που σε 5 λεπτά κατέβηκε 1μιση γραμμή
mech5107 Σεπτέμβριος 20, 2009 #770 Σεπτέμβριος 20, 2009 Από το Pick σήμερα στην Πάτρα. Από τα extra περάσματα που έγιναν από διάφορες formulες Μεταξύ άλλων και αυτό <--------
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #772 Σεπτέμβριος 21, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Amej_aO77KgIn car από αυτό<----
PetrosD Σεπτέμβριος 21, 2009 #773 Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;
greekfragma Σεπτέμβριος 21, 2009 #774 Σεπτέμβριος 21, 2009 http://www.skai.gr/articles/news/finance/%CE%9D%CE%AD%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BA%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD/
Kostas007 Σεπτέμβριος 21, 2009 #775 Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #776 Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;Του ζήτησα να μην βάλει 4η γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο δρόμος όχι σε καλή κατάσταση. Επίσης το μοτέρ είναι με υπερπροστατευτικό setup, με χαμηλό κόφτη (περίπου στις 7200), με την λογική να χτυπάμε άνετα κόφτη 3ης προς τερψη θεατών.Τέλος δεν είναι επαγγελματίας, είναι ένας από τα 5 άτομα που μαζί φτιάξαμε το όχημα, ένας απλός φοιτητής...ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...
racer Σεπτέμβριος 21, 2009 #777 Σεπτέμβριος 21, 2009 Χαμηλό; Πόσο βαράει max; Τι μοτέρ φοράει; BTW, στη ΔΕΘ είδα και το αντίστοιχο (; ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #778 Σεπτέμβριος 21, 2009 Ναι είναι αντίστοιχο, στον ίδιο αγώνα τρέχουμε, δεν έχει τύχει να είμαστε στην ίδια κατηγορία ποτέ...ελπίζουμε φέτος να "παλέψουμε" δυνατά, αν και έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, αυτοί ένα σχετικά μεγάλο σασσί, με 4κύλινδρο CBR, εμείς με μικρό και μονοκύλινδρο. Από ότι φαίνεται, θα παραμείνει έτσι η κατάσταση με το μεν ΑΠΘ να συνεχίζει με το ίδιο concept και μας να το πηγαίνουμε λίγο παραπέρα, με carbon monocoque και καλύτερο και μικρότερο κινητήρα (wr450) και πολύ μικρό βάρος. Το μοτέρ σε αυτό το αμάξι (το δεύτερο της ομάδας) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ένα XT600, μονοκύλινδρο, μετατροπή σε injection με άγραφο, σφυρήλατο, με custom εκκεντροφόρο, συμπίεση, βαλβίδες και τα σχετικά... Γυρνά όσο θέλουμε κατά καιρούς, έχει χτυπήσει και κοντά στις 10,500 σε ένα κατέβασμα μια φορά...συνήθως ο κόφτης είναι μεταξύ 8000 και 9000 αναλόγως μετάδοσης-πίστας-περίστασης. Εδώ είμαστε μετά από rebuilt, με το μοτέρ να έχει δεθεί πριν 2 μέρες και να πήρε μπρος πρώτη φορά μετά το rebuilt το προηγούμενο βράδυ, γιαυτό και είπαμε να το προσέξουμε λίγο... Γενικά το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο και μας κάνει όλα τα χατίρια...ακόμα και με λιωμένο πιστόνι δούλευε, κολλημένα ελατήρια και τα σχετικά και ακόμα είχε πολύ δύναμη...
Kostas007 Σεπτέμβριος 21, 2009 #779 Σεπτέμβριος 21, 2009 Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...κατσεκουμπια ηλεκτρονικα η μηχανικα?γιατι στις μηχανες απ οσο ξερω ειναι παντα μηχανικα και απαιτειται καποια Α πιεση
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #780 Σεπτέμβριος 21, 2009 Στις μηχανές πατάς με το πόδι ένα μοχλό (ή τον τραβάς). Στο δικό μας, τον μοχλό αυτό τον χειρίζεται ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, που ελέγχεται από 2 κουμπιά - ανέβασμα/κατέβασμα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.