Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Παιδια μπορειτε να μου προτεινετε ελαστικα 195/55/15 για Mercedes A Class...Φοραει το Potenza 720 αυτη τη στιγμη...να παω σε κατι αλλο η τα ιδια?

Nα σας αναφερω οτι το αμαξι χρησιμοποιειται για ταξιδια σε εθνικη οδο, λαμβανοντας υποψη τη ζεστη τη βροχη και ολα αυτα...!

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Παιδια μπορειτε να μου προτεινετε ελαστικα 195/55/15 για Mercedes A Class...Φοραει το Potenza 720 αυτη τη στιγμη...να παω σε κατι αλλο η τα ιδια?

Nα σας αναφερω οτι το αμαξι χρησιμοποιειται για ταξιδια σε εθνικη οδο, λαμβανοντας υποψη τη ζεστη τη βροχη και ολα αυτα...!

Εγώ είμαι κατευχαριστημένος από τα Continental PremiumContact 2 σε διάσταση 185/60 R15.

Όταν με το καλό έρθει η ώρα για αλλαγή θα προσπαθήσω να διαλέξω ανάμεσα σε ContiSportContact 2 και Toyo T1R. Δεν έχω σκεφτεί κάτι άλλο...

Ναι, για εθνική οδό είναι άνετα, δεν κάνουν και πολύ θόρυβο σε σχέση με άλλα απ' όσο έχω διαβάσει.

Γενικά, όσο κι αν τα έχω σκίσει στο Yaris, έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Σε βρεγμένο δρόμο με το Yaris δεν τα έχω δουλέψει ακόμα καλά-καλά, αλλά στο μεγάλο του φάδερ (σε διάσταση 205/55) έχουν συμπεριφερθεί άψογα.

Μιας και το Yaris πήγε συνεργείο για κάτι μικροπράγματα, μου έδωσαν ένα Corolla που φοράει τα Avon ZV3. Απλά καμία σχέση. Στην πρώτη στροφή που πήγα να στρίψω όπως με το Yaris, το αμάξι έφαγε γλίστρημα εύκολα...

Διάβασε και κανένα πιο αντικειμενικό review πάντως, μη στηρίζεσαι μόνο σε αυτά που λέμε εδώ... :)

Από το Pick σήμερα στην Πάτρα.

Από τα extra περάσματα που έγιναν από διάφορες formulες

Μεταξύ άλλων και αυτό

<--------

Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;

Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;

ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.

Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;

Του ζήτησα να μην βάλει 4η γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο δρόμος όχι σε καλή κατάσταση. Επίσης το μοτέρ είναι με υπερπροστατευτικό setup, με χαμηλό κόφτη (περίπου στις 7200), με την λογική να χτυπάμε άνετα κόφτη 3ης προς τερψη θεατών.

Τέλος δεν είναι επαγγελματίας, είναι ένας από τα 5 άτομα που μαζί φτιάξαμε το όχημα, ένας απλός φοιτητής...

ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.

Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).

Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...

Χαμηλό; Πόσο βαράει max; Τι μοτέρ φοράει;

BTW, στη ΔΕΘ είδα και το αντίστοιχο (; ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου

DSC_4139.jpg

DSC_4141.jpg

DSC_4143.jpg

DSC_4146.jpg

Ναι είναι αντίστοιχο, στον ίδιο αγώνα τρέχουμε, δεν έχει τύχει να είμαστε στην ίδια κατηγορία ποτέ...ελπίζουμε φέτος να "παλέψουμε" δυνατά, αν και έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, αυτοί ένα σχετικά μεγάλο σασσί, με 4κύλινδρο CBR, εμείς με μικρό και μονοκύλινδρο. Από ότι φαίνεται, θα παραμείνει έτσι η κατάσταση με το μεν ΑΠΘ να συνεχίζει με το ίδιο concept και μας να το πηγαίνουμε λίγο παραπέρα, με carbon monocoque και καλύτερο και μικρότερο κινητήρα (wr450) και πολύ μικρό βάρος.

Το μοτέρ σε αυτό το αμάξι (το δεύτερο της ομάδας) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ένα XT600, μονοκύλινδρο, μετατροπή σε injection με άγραφο, σφυρήλατο, με custom εκκεντροφόρο, συμπίεση, βαλβίδες και τα σχετικά...

Γυρνά όσο θέλουμε κατά καιρούς, έχει χτυπήσει και κοντά στις 10,500 σε ένα κατέβασμα μια φορά...συνήθως ο κόφτης είναι μεταξύ 8000 και 9000 αναλόγως μετάδοσης-πίστας-περίστασης. Εδώ είμαστε μετά από rebuilt, με το μοτέρ να έχει δεθεί πριν 2 μέρες και να πήρε μπρος πρώτη φορά μετά το rebuilt το προηγούμενο βράδυ, γιαυτό και είπαμε να το προσέξουμε λίγο...:p

Γενικά το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο και μας κάνει όλα τα χατίρια...ακόμα και με λιωμένο πιστόνι δούλευε, κολλημένα ελατήρια και τα σχετικά και ακόμα είχε πολύ δύναμη...

Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).

Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...

κατσε

κουμπια ηλεκτρονικα η μηχανικα?

γιατι στις μηχανες απ οσο ξερω ειναι παντα μηχανικα και απαιτειται καποια Α πιεση

Στις μηχανές πατάς με το πόδι ένα μοχλό (ή τον τραβάς). Στο δικό μας, τον μοχλό αυτό τον χειρίζεται ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, που ελέγχεται από 2 κουμπιά - ανέβασμα/κατέβασμα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.