PetrosD Μάρτιος 19, 2012 #7761 Μάρτιος 19, 2012 Περαστικά και μακρυά από εμάς. Και κάτι που μου έστειλαν με μέιλ. [ame] [/ame]
Τζώρτζης Μάρτιος 19, 2012 #7762 Μάρτιος 19, 2012 NLS wot + antilag στην ECU μετά από αρκετή δουλειά επιτέλους το κατάφερα [ame=http://www.youtube.com/watch?v=e8CC6nkWkjM]Ibiza Cupra 1.8T 032RP ecu NLS Antilag - YouTube[/ame]
Lakisss Μάρτιος 19, 2012 #7764 Μάρτιος 19, 2012 ΤΟ ΒΗΜΑ - Το νέο «μυστικό όπλο» της ΕΛ.ΑΣ. - κοινωνία
tragikos Μάρτιος 20, 2012 #7765 Μάρτιος 20, 2012 ΤΟ ΒΗΜΑ - Το νέο «μυστικό όπλο» της ΕΛ.ΑΣ. - κοινωνία Είναι τόσο μυστικό, που το διαβάζω εγώ και όποιος άλλος θέλει στο διαδίκτυο...
Shadow Keeper Μάρτιος 20, 2012 #7766 Μάρτιος 20, 2012 Ας βάλω και γω ένα πρόσφατο. Δοκίμαζα διάφορες στροφές και συνδυασμό fuel ή και spark cut για το launch control και στις 4,5κ φαίνεται να είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Το bonus είναι ότι σηκώνει και 3 psi πίεση το turbo, θα μπορούσα να πειραματιστώ με το anti lag του εγκεφάλου, αλλά ακόμα δεν έχω το πρακτικό υπόβαθρο...soon:p[ame=http://www.youtube.com/watch?v=p9hvdzaqDzY]Mazda MX5 0-100km/h - YouTube[/ame]PS η 2α δεν συγχρονίζει πλέον ψηλά, εξου και η σχετικά αργή αλλαγή.
PetrosD Μάρτιος 20, 2012 #7767 Μάρτιος 20, 2012 Σε συνδιασμό με ένα traction control, βρίσκω το launch controlπολύ χρήσιμο. Αλλιώς όπως είσαι τώρα που την αφήνεις κάτω έτσι κι αλλιώς την πρώτη, τί νόημα έχει;
gbak Μάρτιος 20, 2012 #7768 Μάρτιος 20, 2012 Εδώ βγάζουμε το τρακτιον,να χαρούμε το παιξιμο της ουρας,και λες και για το πλέον καταστροφικο σε αίσθηση launch control σε πισωκινητο.
Shadow Keeper Μάρτιος 20, 2012 #7769 Μάρτιος 20, 2012 Η 1η δεν υπάρχει κάτω όπως και να χει. Απλά σου δίνει την δυνατότητα να σανιδώσεις το γκάζι και να εστιάσεις στον συμπλέκτη, στο παραπάνω βιντεάκι στην αρχή μέχρι ωα τσουλήσει κάπως το αμάξι δεν αφήνω χύμα συμπλέκτη Προφανώς το ίδιο μπορείς να κάνεις και χωρίς launch control, κρατάς με μισό γκάζι τις στροφές που θές και αφήνεις το ίδιο "μαλακά" τον συμπλέκτη και μετά καρφώνεις γκάζι, απλά είναι πιο δύσκολο. Το κυριότερο bonus στην προκειμένη είναι ότι μετά απο 1sec στον κόφτη του launch control σηκώνεις και λίγο πίεση στην τουρμπίνα που μειώνει το αρχικό lag στο φούσκωμα. (σε μένα βέβαια έχει λίγο σχετικά lag, γιατί δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη η τουρμπίνα)
fotme Μάρτιος 21, 2012 #7770 Μάρτιος 21, 2012 Ωραιος ο shadow και μαλιστα αν θυμαμαι καλα το ρυθμιζεις μονος σου! Σε συγκριση με ενα μαμα s2000 πως τα πας? Γραμμικοτητα εχεις?, σε στροφες με 3-4η εισαι σταθερος η η ροπη σου ξεχειλιζει αποτομα? Ποιο traction control εχεις, αυτο της racelogic? κανει δουλεια στην βροχη, κοβει ανεπιθυμητη υπερστροφη οταν πας επιταχυνομενα χαλαρα? Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις, με ενδιαφερει!
Shadow Keeper Μάρτιος 21, 2012 #7771 Μάρτιος 21, 2012 Έχω άγραφο εγκέφαλο τον Hydra EMS. Ότι θες ρυθμίζεις πρακτικά. Το μαμά s2000, αν και έχω κάνει μόνο ένα άνοιγμα (χωρίς να γνωρίζω αν είναι μαμά), πάνω απο 120 μένει πίσω αρκετά. Υποθέτω, χωρίς δυναμομέτρηση, ότι είμαι στο τροχό ~180 μαχ 190. Το s2000 κάπου εκεί είναι αλλά σημαντικά βαρύτερο. (1250kg vs 1070kg μετρημένα στο μχ5) Traction control δεν έχω (εξού και το στραβωμένο ημίμπαρο στην προηγούμενη σελίδα ), αλλά έχω διαβάσει σε φόρουμ αμερικάνικα, οτι με τον Hydra μπορείς. Επειδή μπορεί να έχεις ως input requests οτι γουστάρεις, θές μόνο αισθητήρες ολίσθησης ως input και μετά ρυθμίζεις τον Hydra να κάνει fuel cut ή και spark cut αναλόγως. Δεν ξέρω για αυτό κάτι extra, ή αν μπορείς με τους αισθητήρες του ABS να κάνεις κάτι εύκολο. Eχω την garrett gt2554, είχα ως στόχο απόκριση και ροπή απο χαμηλά σχετικά. Από 2-2,5κ έχω ~5-6psi (0,4bar), απο 2,5 εως 5,5 ~9-10psi (0,7bar) και απο 5,5κ και πάνω overboostαρει στα ~11,5psi (0,85bar). Θα ανεβάσω κάνα βιντεάκι με ανοίγματα απο χαμηλά σε όλο το φάσμα. Αυτό που δεν με έχει ικανοποιήσει, είναι ο wastegate ρυθμιστής (δεν έχω external, αυτός που είναι πάνω στο turbo). Είναι αρκετά αργός και μου χαλάει ένα εντελώς επίπεδο διάγραμμα ροπής. Κάποια στιγμή θα φάει σούτ. Αυτό που λείπει τώρα είναι ένα άφτερμαρκετ ψυγείο. Αν τυχόν πατήσω πιο γερά για μερικά λεπτά δεν την παλέυει, λογικό βέβαια τρώει διπλάσια θερμότητα απο αυτήν που σχεδιάστηκε. (+ έχει το ιντερκούλερ μπροστά του και του κόβει ροή) Α ξέχασα, οτι την πίεση την ρυθμίζω με ένα απλό manual T ρυθμιστή turbosmart. Μέσα έχει μια μπάλα και ελατήριο που κάνει πιο επιθετικό το spoolάρισμα, το έχω δοκιμάσει και χωρίς αυτά και έχει πιο αργό φούσκωμα.
spresv Μάρτιος 22, 2012 #7772 Μάρτιος 22, 2012 @Κοπρίτης ρε αδερφε, εσυ δεν ειχες ποσταρει πριν λιγο καιρο για εναν μαστορη με κουκουλες που σου κοβει/ραβει στα μετρα σου? Εκτος του οτι εδω που μενω, αν πλυνω το αυτοκινητο την επομενη μερα εχει βρωμισει παλι, ειναι ετσι η μουρη του αυτοκινητου που ΟΠΟΙΟΣ ΓΑΜ&%$#%$# Π^#$%^%(&^$^*ΗΣ παρκαρει μπροστα μου, σταματαει την οπισθεν με το αφτι, αφου με εχει κοπανησει, εχει γινει η μασκα μπ***δελο, και δεν εχω το αυτοκινητο ουτε 3 μηνες. Γινεται να μου ραψει σε ολη τη μουρη αφρολεξ?
Lakisss Μάρτιος 22, 2012 #7773 Μάρτιος 22, 2012 Για όσους έχουν πιτσιρίκια και όρεξη για δημιουργία! Lightnning- Cars
Κοπρίτης Μάρτιος 22, 2012 #7774 Μάρτιος 22, 2012 @Κοπρίτης ρε αδερφε, εσυ δεν ειχες ποσταρει πριν λιγο καιρο για εναν μαστορη με κουκουλες που σου κοβει/ραβει στα μετρα σου? Εκτος του οτι εδω που μενω, αν πλυνω το αυτοκινητο την επομενη μερα εχει βρωμισει παλι, ειναι ετσι η μουρη του αυτοκινητου που ΟΠΟΙΟΣ ΓΑΜ&%$#%$# Π^#$%^%(&^$^*ΗΣ παρκαρει μπροστα μου, σταματαει την οπισθεν με το αφτι, αφου με εχει κοπανησει, εχει γινει η μασκα μπ***δελο, και δεν εχω το αυτοκινητο ουτε 3 μηνες. Γινεται να μου ραψει σε ολη τη μουρη αφρολεξ?Σταυρο,για ραψιμο μοκετων και πατακιων γραφαμε με τον Λευτερη (darksaga)Για κουκουλες ξερω μονο αυτες τις μαυρες με τις τρυπες για ματια και στομαυποθετω ομως οτι μαγαζια που ειδικευονται σε ραφη οροφων,σαλονιων αυτοκινητων κτλπιθανοτατα μπορουν να αναλαβουν κατι τετοιο με προσθηκη βατας αφρολεξ μπρος και πισωκαθως ισως και με κουδουνακια ωστε να γινεται αντιληπτη η επαφη πριν ο μπροστινος ή ο πισω "πιασει" προφυλακτηρα απο το πολυ "σμπρωξε"
spresv Μάρτιος 22, 2012 #7775 Μάρτιος 22, 2012 Α γεια σου, τωρα το εψαξα, ο Λευτερης ειχε γραψει για την PAN CAR, μολις μιλησα μαζι τους αλλα δεν κανουν αυτο που θελω, και δεν βρηκα να το κανει και κανεις αλλος γενικα...
Tsakonas Μάρτιος 22, 2012 #7776 Μάρτιος 22, 2012 Α γεια σου, τωρα το εψαξα, ο Λευτερης ειχε γραψει για την PAN CAR, μολις μιλησα μαζι τους αλλα δεν κανουν αυτο που θελω, και δεν βρηκα να το κανει και κανεις αλλος γενικα...περνα την την μεμβρανη της 3Μ
racer Μάρτιος 22, 2012 #7777 Μάρτιος 22, 2012 Mercedes destroys illegal 300SL replica - BBC Top Gear..
LevelOne Μάρτιος 22, 2012 Author #7778 Μάρτιος 22, 2012 GT2560 GT2860R GT2860RS GT2871 GT-ΤΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΤΙ.:wall:
spresv Μάρτιος 22, 2012 #7779 Μάρτιος 22, 2012 περνα την την μεμβρανη της 3ΜΜαζι σου, αλλα το προβλημα εξακολουθει και υφισταται. Ναι, θα εχω λιγοτερες γρατζουνιες, αλλα καποια στιγμη το ΚΡΑΚ απο τον υπερβλακα που θα ρχεται με φορα ειναι αναποφευκτο.
Τζώρτζης Μάρτιος 22, 2012 #7780 Μάρτιος 22, 2012 GT2560 GT2860R GT2860RS GT2871 GT-ΤΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΤΙ.:wall: GTX2871 και η αμαρτία μεγαλώνει
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.