Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

NLS wot + antilag στην ECU μετά από αρκετή δουλειά επιτέλους το κατάφερα :T:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=e8CC6nkWkjM]Ibiza Cupra 1.8T 032RP ecu NLS Antilag - YouTube[/ame]

Έγινε επεξεργασία από Τζώρτζης
Link to comment
Share on other sites

Ας βάλω και γω ένα πρόσφατο. Δοκίμαζα διάφορες στροφές και συνδυασμό fuel ή και spark cut για το launch control και στις 4,5κ φαίνεται να είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Το bonus είναι ότι σηκώνει και 3 psi πίεση το turbo, θα μπορούσα να πειραματιστώ με το anti lag του εγκεφάλου, αλλά ακόμα δεν έχω το πρακτικό υπόβαθρο...soon:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=p9hvdzaqDzY]Mazda MX5 0-100km/h - YouTube[/ame]

PS η 2α δεν συγχρονίζει πλέον ψηλά, εξου και η σχετικά αργή αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Η 1η δεν υπάρχει κάτω όπως και να χει. Απλά σου δίνει την δυνατότητα να σανιδώσεις το γκάζι και να εστιάσεις στον συμπλέκτη, στο παραπάνω βιντεάκι στην αρχή μέχρι ωα τσουλήσει κάπως το αμάξι δεν αφήνω χύμα συμπλέκτη:p

Προφανώς το ίδιο μπορείς να κάνεις και χωρίς launch control, κρατάς με μισό γκάζι τις στροφές που θές και αφήνεις το ίδιο "μαλακά" τον συμπλέκτη και μετά καρφώνεις γκάζι, απλά είναι πιο δύσκολο. Το κυριότερο bonus στην προκειμένη είναι ότι μετά απο 1sec στον κόφτη του launch control σηκώνεις και λίγο πίεση στην τουρμπίνα που μειώνει το αρχικό lag στο φούσκωμα. (σε μένα βέβαια έχει λίγο σχετικά lag, γιατί δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη η τουρμπίνα)

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος ο shadow και μαλιστα αν θυμαμαι καλα το ρυθμιζεις μονος σου!

Σε συγκριση με ενα μαμα s2000 πως τα πας? Γραμμικοτητα εχεις?, σε στροφες με 3-4η εισαι σταθερος η η ροπη σου ξεχειλιζει αποτομα?

Ποιο traction control εχεις, αυτο της racelogic? κανει δουλεια στην βροχη, κοβει ανεπιθυμητη υπερστροφη οταν πας επιταχυνομενα χαλαρα?

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις, με ενδιαφερει! :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω άγραφο εγκέφαλο τον Hydra EMS. Ότι θες ρυθμίζεις πρακτικά.

Το μαμά s2000, αν και έχω κάνει μόνο ένα άνοιγμα (χωρίς να γνωρίζω αν είναι μαμά), πάνω απο 120 μένει πίσω αρκετά. Υποθέτω, χωρίς δυναμομέτρηση, ότι είμαι στο τροχό ~180 μαχ 190. Το s2000 κάπου εκεί είναι αλλά σημαντικά βαρύτερο. (1250kg vs 1070kg μετρημένα στο μχ5)

Traction control δεν έχω (εξού και το στραβωμένο ημίμπαρο στην προηγούμενη σελίδα :p), αλλά έχω διαβάσει σε φόρουμ αμερικάνικα, οτι με τον Hydra μπορείς. Επειδή μπορεί να έχεις ως input requests οτι γουστάρεις, θές μόνο αισθητήρες ολίσθησης ως input και μετά ρυθμίζεις τον Hydra να κάνει fuel cut ή και spark cut αναλόγως. Δεν ξέρω για αυτό κάτι extra, ή αν μπορείς με τους αισθητήρες του ABS να κάνεις κάτι εύκολο.

Eχω την garrett gt2554, είχα ως στόχο απόκριση και ροπή απο χαμηλά σχετικά.

Από 2-2,5κ έχω ~5-6psi (0,4bar), απο 2,5 εως 5,5 ~9-10psi (0,7bar) και απο 5,5κ και πάνω overboostαρει στα ~11,5psi (0,85bar). Θα ανεβάσω κάνα βιντεάκι με ανοίγματα απο χαμηλά σε όλο το φάσμα.

Αυτό που δεν με έχει ικανοποιήσει, είναι ο wastegate ρυθμιστής (δεν έχω external, αυτός που είναι πάνω στο turbo). Είναι αρκετά αργός και μου χαλάει ένα εντελώς επίπεδο διάγραμμα ροπής. Κάποια στιγμή θα φάει σούτ.

Αυτό που λείπει τώρα είναι ένα άφτερμαρκετ ψυγείο. Αν τυχόν πατήσω πιο γερά για μερικά λεπτά δεν την παλέυει, λογικό βέβαια τρώει διπλάσια θερμότητα απο αυτήν που σχεδιάστηκε. (+ έχει το ιντερκούλερ μπροστά του και του κόβει ροή)

Α ξέχασα, οτι την πίεση την ρυθμίζω με ένα απλό manual T ρυθμιστή turbosmart. Μέσα έχει μια μπάλα και ελατήριο που κάνει πιο επιθετικό το spoolάρισμα, το έχω δοκιμάσει και χωρίς αυτά και έχει πιο αργό φούσκωμα.

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

@Κοπρίτης ρε αδερφε, εσυ δεν ειχες ποσταρει πριν λιγο καιρο για εναν μαστορη με κουκουλες που σου κοβει/ραβει στα μετρα σου? Εκτος του οτι εδω που μενω, αν πλυνω το αυτοκινητο την επομενη μερα εχει βρωμισει παλι, ειναι ετσι η μουρη του αυτοκινητου που ΟΠΟΙΟΣ ΓΑΜ&%$#%$# Π^#$%^%(&^$^*ΗΣ παρκαρει μπροστα μου, σταματαει την οπισθεν με το αφτι, αφου με εχει κοπανησει, εχει γινει η μασκα μπ***δελο, και δεν εχω το αυτοκινητο ουτε 3 μηνες. Γινεται να μου ραψει σε ολη τη μουρη αφρολεξ?

th_DSC_6568.jpg

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

@Κοπρίτης ρε αδερφε, εσυ δεν ειχες ποσταρει πριν λιγο καιρο για εναν μαστορη με κουκουλες που σου κοβει/ραβει στα μετρα σου? Εκτος του οτι εδω που μενω, αν πλυνω το αυτοκινητο την επομενη μερα εχει βρωμισει παλι, ειναι ετσι η μουρη του αυτοκινητου που ΟΠΟΙΟΣ ΓΑΜ&%$#%$# Π^#$%^%(&^$^*ΗΣ παρκαρει μπροστα μου, σταματαει την οπισθεν με το αφτι, αφου με εχει κοπανησει, εχει γινει η μασκα μπ***δελο, και δεν εχω το αυτοκινητο ουτε 3 μηνες. Γινεται να μου ραψει σε ολη τη μουρη αφρολεξ?

Σταυρο,

για ραψιμο μοκετων και πατακιων γραφαμε με τον Λευτερη (darksaga)

Για κουκουλες ξερω μονο αυτες τις μαυρες με τις τρυπες για ματια και στομα

υποθετω ομως οτι μαγαζια που ειδικευονται σε ραφη οροφων,σαλονιων αυτοκινητων κτλ

πιθανοτατα μπορουν να αναλαβουν κατι τετοιο με προσθηκη βατας αφρολεξ μπρος και πισω

καθως ισως και με κουδουνακια

ωστε να γινεται αντιληπτη η επαφη πριν ο μπροστινος ή ο πισω "πιασει" προφυλακτηρα απο το πολυ "σμπρωξε"

Link to comment
Share on other sites

Α γεια σου, τωρα το εψαξα, ο Λευτερης ειχε γραψει για την PAN CAR, μολις μιλησα μαζι τους αλλα δεν κανουν αυτο που θελω, και δεν βρηκα να το κανει και κανεις αλλος γενικα...

Link to comment
Share on other sites

Α γεια σου, τωρα το εψαξα, ο Λευτερης ειχε γραψει για την PAN CAR, μολις μιλησα μαζι τους αλλα δεν κανουν αυτο που θελω, και δεν βρηκα να το κανει και κανεις αλλος γενικα...

περνα την την μεμβρανη της 3Μ

Link to comment
Share on other sites

περνα την την μεμβρανη της 3Μ

Μαζι σου, αλλα το προβλημα εξακολουθει και υφισταται. Ναι, θα εχω λιγοτερες γρατζουνιες, αλλα καποια στιγμη το ΚΡΑΚ απο τον υπερβλακα που θα ρχεται με φορα ειναι αναποφευκτο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.