Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το μοτερ της goldwing φοραει ? ( λογικα ναι ) . Εντυπωσιακη κατασκευή πρακτικοτητα μηδέν . Αντε να πας τωρα σε χωματόδρομο με 300 κιλά βαρος μηχανη και μεταξόνιο οσο ειναι η απόσταση γη-σεληνη :hehe:

--------------------------------------------------------------------------

δις αι λαικ βερυ βερυ .

Nαι μοτερ της χρυσσοφτερης φοραει.Βασικα κατι τετοια προτζεκτ δεν εχουν πρακτικο νοημα περαν

κινησης εντυπωσιασμου. ;)

Σιγα μην θελω να κανω το υπερτατο XR και να το βαλω μοτερ απο χρυσσοφτερη ..γινεται? δεν γινεται :p

-----------------------------------------------------------------------------

Δεν γνωριζω καθοτι οταν τα φερανε στην BMW ηδη εφευγα.Δεν εχω ακουσει κατι συγκεκριμενο

αν και οσοι πελατες μας τρεχουν σε αγωνες εχουν ιαπωνικα η ευρωπαικα χτυπηματα μανιβελλων σε ελαχιστο χρονο

(u get my point ?;)).Πιστευω οτι εχουν ξεφυγει πλεον απο τον ROTAX και τους ανορθωτες και τα κομπλερ μιζας

και τις ξεραμενες εισαγωγες μιας και η αγορα της Husqvarna(αυτην δεν αγορασαν?) τους εδωσε καποια τεχνογνωσια.

Link to comment
Share on other sites

Εξηγήστε μου κάτι πολύ κουλό. Η μπαταρία στο αυτοκίνητο ψοφάει εδώ και καιρό αλλά αντέχει ακόμα οπότε δεν την έχουμε αλλάξει. Αν το αφήσουμε 3-4 μέρες χωρίς να το κινήσουμε δυσκολεύεται λίγο αλλά παίρνει μπρος στο τέλος. Το περίεργο τώρα είναι το εξής.. όταν έχει ήλιο (δηλαδή όχι παγωνιά) τότε το αμάξι μπορεί και να μη πάρει ποτέ μπροστά και όταν πέσει ο ήλιος και κρυώσει να πάρει κανονικά. Δεν μιλάω για καμιά τρελή ζεστή θερμοκρασία εντωμεταξύ.. 12-14 στην καλύτερη, αλλά ο ήλιος κάνει την διαφορά. Καμία ιδέα;

Καρβουνάκια στη μίζα;

Παρατήρησε αν η μίζα γυρνάει ποιό αργά την μηχανή σε σχέση με κάποιο άλλο ίδιο

και αν ναί τότε βγάλε την μίζα και άλλαξε καρβουνάκια.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ενα ροοστατη για το φωτισμο των οργανων και ενα κουμπακι για μηδενισμο του χιλιομετρητη (οτι και το αριστερο δηλαδη, αλλα mirrored). Λεω να τα βαλω σε ενα πανελακι που θα κρυψω μεσα στο τασακι, μαζι με κανα δυο αλλους διακοπτες που θα χρειαστω για τον εγκεφαλο. Τα υπολοιπα τα υπολογιζω μεσα στην επομενη βδομαδα, και κανω το σταυρο μου πρωι-μεσημερι-βραδυ οτι δεν θα κολλησουν στο τελωνειο.

Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ δεν έπαθε τίποτα το αμάξι, ο μπάμπης ο φαναρτζής θα το 'φέρει'.

Που ειναι ο οβερβολτ να πει για τα βρωμοανθρακονηματα που ειναι υποδεεστερα του χαλκου...

Link to comment
Share on other sites

"Έχω αλοιφή... θα γίνει τζάμι"

Βαζελίνη είναι πιο χρήσιμη στη συγκεκριμένη περίπτωση!

Το χειρότερο είναι ότι για αυτό το βλακόμετρο, ανεβαίνει η δική μου ασφάλεια.

Γιατί σίγουρα θα είχε μεικτή και θα πάρει την αξία του αυτοκινήτου πίσω.

Μόνη σωτηρία να του κάνουν αναπροσαρμογή με βάση τις σημερινές τιμές, οπότε μια 360 μόντενα πηγαίνει... 20 χιλιάρικα, γιατί ποιος θα πάρει 3600 κυβικά αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

Το ποσταρα για αλλο λογο βασικα.

Μερα μεσιμερη με βροχη ποσα πηγαινε για να το κανει σαλτσα ?

Αν πετυχαινε κανεναν με μηχανη η κανεναν ανθρωπο δεν θελω καν να φανταστω τι θα γινοταν.

Ειναι εγκληματικο πραγματικα..

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνει έτσι πρέπει να το "κολλήσει" με 120-150 μάξ.

Ένα 430 θέλει για κάτι τέτοιο 6-7 δεύτερα...

Είναι τραγικά εύκολο να πιάσεις χαζά χμ...

Εδώ με το Μιτο και 200άριζες για πλάκα με 160 αλογάκια... Αυτά τα αυτοκίνητα πιάνουν τραγικά εύκολα άρρωστα χμ. Και όσο καλό ΕΣΠ και να έχεις δεν μαζεύεται όταν ο "χεράς" το έχει στο race mode που πρέπει να πάει 45 μοίρες ο κώλος για να το φρενάρει....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.