Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οχι ρε, το ποιντ ειναι οτι ο αγραφος δεν θελει μαφ, οποτε γλιτωνω το κοστος αντικαταστασης του. Τι να το κανεις εσυ??

Να φανταστω μαπ θες να πεις??? αν ναι δεν χρειαζεται!!!θα τον εχεισ παραλληλα? ή απο την αρχη τα δεδομενα?

Link to comment
Share on other sites

MAF λεει, MAF εννοεί. Το τι χρειάζεται και τι όχι έχει να κάνει με το τι απαιτεί το software του εγκέφαλου για να δουλέψει. Για τον συγκεκριμένο άγραφο, μια χαρά αρκεί ο MAP.

Πάντως, αν δεν υπάρχει κανένα basemap, ο άγραφος είναι πόνος στο κωλαράκι. Και οκ, πες για το fueling βάζει το χεράκι του το closed loop με τη βοήθεια του wideband O2... Με τον χρονισμό της ανάφλεξης στο μερικό φορτίο τι κάνει κανείς? Έχει πολύ ζουμί όσον αφορά την οικονομία καυσίμου και παράλληλα είναι δύσκολο να βγει άκρη για τη σωστή τιμή αφού συνήθως "χρειάζεται" δυσανάλογη αύξηση του advance καθώς μειώνεται το φορτίο.

Link to comment
Share on other sites

Cunning plan my friend, ο χαρτης του advance θα αντιγραφει ως εχει απο τον τωρινο εγκεφαλο. Δεν νομιζω οτι μπορω να εχω καλυτερο base map, απο την στιγμη που αυτος ως εχει ειναι τουλαχιστον λειτουργικος και δεν βαραει πειρακια. Οταν ερθει η ωρα (και εχουν λυθει και ολα τα υπολοιπα ζητηματα) θα ανεβει και ενα session σε δυναμομετρο με ακουστικα και την βοηθεια ενος (πολυ) πιο εμπειρου και θα γινει τελειο. Αυτο που με αγχωνει πιο πολυ στην αναφλεξη ειναι οι ρυθμισεις για dwell, spark duration κλπ. Ευτυχως τελικα μαλλον θα βρω το official spec sheet της bosch για τα coil plugs μου, ειναι κατι που δεν θελω να το παω ψαχτα.

Γενικως παντως, πολυ περισσοτερο με αγχωνουν ολα τα γυρω-γυρω, παρα το καυσιμο και η αναφλεξη. Πραγματα του τυπου να περνει μπροστα με τη μια, καθε φορα και με ελαχιστο κοπο, να ειναι σωστα φτιαγμενα τα enrichments, να εχει σωστο cruising, να ειναι σταθερο οταν λειτουργει το a/c και ολα τα ηλεκτρικα κλπ. Νομιζω αυτα θα μου παρουν τον περισσοτερο καιρο στη ρυθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Count on it spresv, για να φέρω τα παρελκόμενα στο μχ5 (a/c, ρελαντί ανάλογα με τα διάφορα φορτία, να πέρνει εύκολα κλπ) με άγραφο, έφαγα δεκάδες ώρες trial and error δοκιμών. Και η όλη φάση με αρκετά κοντινές ρυθμίσεις από flyin miata.

Link to comment
Share on other sites

original?v=mpbl-1&px=-1

Μωρε εχω να το ταΐσω κονσέρβες... Σκορβούτο θα πάθει. Χρήματα και μεράκι εχω οταν με το καλό βγει ο MS3 που θα διαβάζει τα coil on plugs & τον πανεξυπνο (pun intended) CAS μου. Υπομονή ομως δεν εχω οποτε καλά τα είπα στην αρχή.. Κονσερβα και πάσης Ιαπωνίας :-P

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως οι αγραφει ecu ζηταν καινουρια περιφεριακα..στο απο εμπειρια!!!Τα twinspark παντα ηταν περιργα σε ρυθμησεις!!!!Παντα πιο πλουσια σε μιγμα!!!Τα twinspark θελαν και θα θελουν βελτιωση στα ρευματα τους!Οσο για τους αισθητιρες λαμβα...υπαρχει καλητερος τροπος να βλεπεις τις τιμες και το χρονο!!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=pXmaCjhLN1Q&feature=player_embedded#

Tωρα που το ειδα θυμηθηκα.

Εργαστηριο ΜΕΚ 1η Τ.Ε.Σ Πυλαιας aka Βιαμυλ, και εχουμε στα εργαστηρια ενα κινητηρα απο 2CV πανω σε μια βαση μονο τον κινητηρα.Αποφασιζουμε εγω και μερικοι αλλοι να τον βαλουμε μπρος μιας και ηταν εκθεσιακο αντικειμενο.Παιρνει με την μια εν μεσω ηχου και φωτεινων στοιχειων μιας και ηταν χωρις εξατμισεις :p.Χτυπαει κουδουνι βγαινουμε διαλειμμα και οταν γυριζουμε ο κινητηρας ειχε βγει και αυτος στο προαυλιο λογω οτι ηταν

βιδωμενος χωρις αποσβεστηρες κραδασμων και μιας ηταν επιπεδος 2κυλινδρος προχωρουσε μονος ελεω κραδασμων :p

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

...βασικα κανω αρκετα ταξιδακια,και ξερω απο τωρα αν το ανεβασω θα χω υπερκαταναλωση μετα,ακομα και τωρα εχω δει κατι 20λ/100χλ,αμα το πλακωσω
20?!?!?!?!?!?!!?Ποσα κιλα ειναι αυτο το s3???

εγω πανω απο 11μιση ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να δω σε ταξιδι...

οχι ρε σε ταξιδι κανα 15αρι μαξιμουμ,στην πολη ετσι και το βγαλω για να παρει αερα..

εχω δει τετοια νουμερα..:hehe:

μην ξεχνας τετρακουνα bro αλλη καταναλωση,αυτο το 11 που λες εσυ δεν το χω δει ποτε μου.

Έλεγα ότι έχω ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα σε κατανάλωση αλλά με αυτά που διαβάζω έχω αρχίσει να αμφιβάλω...:confused:

Έχω ένα EVO X σε ΦΠΕ κατάσταση με IC... μέσα στην πόλη με την πρωινή κίνηση του Κηφισού έχω κάπου στα 14-16 σε ταξίδι έχω πετύχει μέχρι και 10 μέση κατανάλωση... βέβαια μέσα σε πίστα με ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων έχω βγάλει και λιγότερα από 100 χιλιόμετρα... :wall:

Πάντως γενικότερα να ξέρετε ότι ένα πρόγραμμα πάντα βελτιώνει την κατανάλωση μιας και γίνετε καλύτερη διαχείριση... εγώ είδα τεράστια διαφορά... :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Έμεινα από μπαταρία σήμερα γαμώ την τύχη μου άτιμη κενωνία.

Ευτυχώς είχα πάρει το μαρτζαφλάρι από τα halfords (μέχρι σήμερα το πρωί έκλαιγα τις 80 λίρες) που έχει μπαταρία, λάμπα, τρόμπα για τα λάστιχα κλπ. (=πολυμηχάνημα) και το ξεκίνησα. Ο θετικός πόλος δεν είχε και πολύ χώρο και το έπιασα σε ένα παξιμάδι πάνω πάνω. Εν τω μεταξύ είχε ρεύμα το αμάξι για τα φώτα κλπ., αλλά μίζα δεν.

Μάλλον πάω για μπαταρία, και ούτε 2 χρόνια δεν την έχω αυτή (από αύγουστο 2010, αγορασμένη από βενζινάδικο - είχα ξαναμείνει).

Link to comment
Share on other sites

Καλα και εσυ εχεις το Χ για να κινεισαι μεσα στη πολη?:p

Εντάξει δεν το κάνω και κάθε μέρα... έχω ένα IBIZA για την διαδρομή, απλά είναι ημέρες που θέλω να το οδηγήσω ή γιατί μετά την δουλειά μπορεί να έχουμε συνάντηση με το club...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION] Πριν αλλάξεις μπαταρία τσέκαρε και την μίζα (πχ δανείσου μια καλή μπαταρία και άνοιξε/σβήσε μερικές φορές), γιατί μια μέρα σε μένα δεν έπαιρνε μπροστά το κάρο και άλλαξα μπαταρία, αλλά συνέχιζε και δεν έπαιρνε, εν τέλει τα είχε φτύσει η μίζα.

2 χρόνια είναι πολύ λίγα για να τα παίξει η μπαταρία...εκτός αν ήταν μούφα.:p

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1446]Dolly[/MENTION],δλδ ετσι και σκασω Gatwick για δουλεια ,ποσο θα παει η ασφαλεια σε 2λιτρο με 265 αλογα, 4ετιας..estimate

1206 λιρες το ίδιο σαιτ που ειδα για την Μπρερα!

To Admiral είναι.

Για μεικτή πάντα.

Με τα στοιχεία μου.

Δεν είναι κακά νομίζω, ειδικά αν σκεφτείς πως είναι hot hatch Που τα έχουν σε ειδικη κατηγορία "Οι ειδήσεις των 9.00" 'έτσι που τείνει να τα οδηγεί ο κόσμος σαν τα έκλεψε...

Πχ αν πας σε 330si που είνια ίδια άλογα, και πίσω κίνηση θα είναι πιο κάτω η ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.