spresv Φεβρουάριος 18, 2012 #7381 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 Οχι ρε, το ποιντ ειναι οτι ο αγραφος δεν θελει μαφ, οποτε γλιτωνω το κοστος αντικαταστασης του. Τι να το κανεις εσυ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μοκου Φεβρουάριος 18, 2012 #7382 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 Στο κιτ σου ειχε και τουρμπο μαζι??? Εσυ τι προβλημα εχεις?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μοκου Φεβρουάριος 18, 2012 #7383 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 Οχι ρε, το ποιντ ειναι οτι ο αγραφος δεν θελει μαφ, οποτε γλιτωνω το κοστος αντικαταστασης του. Τι να το κανεις εσυ??Να φανταστω μαπ θες να πεις??? αν ναι δεν χρειαζεται!!!θα τον εχεισ παραλληλα? ή απο την αρχη τα δεδομενα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Φεβρουάριος 18, 2012 #7384 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 MAF λεει, MAF εννοεί. Το τι χρειάζεται και τι όχι έχει να κάνει με το τι απαιτεί το software του εγκέφαλου για να δουλέψει. Για τον συγκεκριμένο άγραφο, μια χαρά αρκεί ο MAP.Πάντως, αν δεν υπάρχει κανένα basemap, ο άγραφος είναι πόνος στο κωλαράκι. Και οκ, πες για το fueling βάζει το χεράκι του το closed loop με τη βοήθεια του wideband O2... Με τον χρονισμό της ανάφλεξης στο μερικό φορτίο τι κάνει κανείς? Έχει πολύ ζουμί όσον αφορά την οικονομία καυσίμου και παράλληλα είναι δύσκολο να βγει άκρη για τη σωστή τιμή αφού συνήθως "χρειάζεται" δυσανάλογη αύξηση του advance καθώς μειώνεται το φορτίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 18, 2012 #7385 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 Cunning plan my friend, ο χαρτης του advance θα αντιγραφει ως εχει απο τον τωρινο εγκεφαλο. Δεν νομιζω οτι μπορω να εχω καλυτερο base map, απο την στιγμη που αυτος ως εχει ειναι τουλαχιστον λειτουργικος και δεν βαραει πειρακια. Οταν ερθει η ωρα (και εχουν λυθει και ολα τα υπολοιπα ζητηματα) θα ανεβει και ενα session σε δυναμομετρο με ακουστικα και την βοηθεια ενος (πολυ) πιο εμπειρου και θα γινει τελειο. Αυτο που με αγχωνει πιο πολυ στην αναφλεξη ειναι οι ρυθμισεις για dwell, spark duration κλπ. Ευτυχως τελικα μαλλον θα βρω το official spec sheet της bosch για τα coil plugs μου, ειναι κατι που δεν θελω να το παω ψαχτα.Γενικως παντως, πολυ περισσοτερο με αγχωνουν ολα τα γυρω-γυρω, παρα το καυσιμο και η αναφλεξη. Πραγματα του τυπου να περνει μπροστα με τη μια, καθε φορα και με ελαχιστο κοπο, να ειναι σωστα φτιαγμενα τα enrichments, να εχει σωστο cruising, να ειναι σταθερο οταν λειτουργει το a/c και ολα τα ηλεκτρικα κλπ. Νομιζω αυτα θα μου παρουν τον περισσοτερο καιρο στη ρυθμιση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 18, 2012 #7386 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2012 Count on it spresv, για να φέρω τα παρελκόμενα στο μχ5 (a/c, ρελαντί ανάλογα με τα διάφορα φορτία, να πέρνει εύκολα κλπ) με άγραφο, έφαγα δεκάδες ώρες trial and error δοκιμών. Και η όλη φάση με αρκετά κοντινές ρυθμίσεις από flyin miata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 19, 2012 Author #7387 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2012 Μωρε εχω να το ταΐσω κονσέρβες... Σκορβούτο θα πάθει. Χρήματα και μεράκι εχω οταν με το καλό βγει ο MS3 που θα διαβάζει τα coil on plugs & τον πανεξυπνο (pun intended) CAS μου. Υπομονή ομως δεν εχω οποτε καλά τα είπα στην αρχή.. Κονσερβα και πάσης Ιαπωνίας :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 19, 2012 #7388 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2012 Μωρε ο MS3 εχει βγει κανονικα, το support για το CAS σου δε βλεπω πουθενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μοκου Φεβρουάριος 19, 2012 #7389 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2012 Συνηθως οι αγραφει ecu ζηταν καινουρια περιφεριακα..στο απο εμπειρια!!!Τα twinspark παντα ηταν περιργα σε ρυθμησεις!!!!Παντα πιο πλουσια σε μιγμα!!!Τα twinspark θελαν και θα θελουν βελτιωση στα ρευματα τους!Οσο για τους αισθητιρες λαμβα...υπαρχει καλητερος τροπος να βλεπεις τις τιμες και το χρονο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Φεβρουάριος 19, 2012 #7390 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2012 (edited) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=hjxyYOENHUM&feature=colike]GYMKHANA MODESTO MARTIN 1.0 - YouTube[/ame] για τους τουρμπάτους. [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 19, 2012 από Lakisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 19, 2012 #7391 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2012 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=pXmaCjhLN1Q&feature=player_embedded# Tωρα που το ειδα θυμηθηκα. Εργαστηριο ΜΕΚ 1η Τ.Ε.Σ Πυλαιας aka Βιαμυλ, και εχουμε στα εργαστηρια ενα κινητηρα απο 2CV πανω σε μια βαση μονο τον κινητηρα.Αποφασιζουμε εγω και μερικοι αλλοι να τον βαλουμε μπρος μιας και ηταν εκθεσιακο αντικειμενο.Παιρνει με την μια εν μεσω ηχου και φωτεινων στοιχειων μιας και ηταν χωρις εξατμισεις .Χτυπαει κουδουνι βγαινουμε διαλειμμα και οταν γυριζουμε ο κινητηρας ειχε βγει και αυτος στο προαυλιο λογω οτι ηταν βιδωμενος χωρις αποσβεστηρες κραδασμων και μιας ηταν επιπεδος 2κυλινδρος προχωρουσε μονος ελεω κραδασμων Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 19, 2012 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Φεβρουάριος 20, 2012 #7392 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 ...βασικα κανω αρκετα ταξιδακια,και ξερω απο τωρα αν το ανεβασω θα χω υπερκαταναλωση μετα,ακομα και τωρα εχω δει κατι 20λ/100χλ,αμα το πλακωσω 20?!?!?!?!?!?!!?Ποσα κιλα ειναι αυτο το s3???εγω πανω απο 11μιση ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να δω σε ταξιδι... οχι ρε σε ταξιδι κανα 15αρι μαξιμουμ,στην πολη ετσι και το βγαλω για να παρει αερα..εχω δει τετοια νουμερα.. μην ξεχνας τετρακουνα bro αλλη καταναλωση,αυτο το 11 που λες εσυ δεν το χω δει ποτε μου. Έλεγα ότι έχω ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα σε κατανάλωση αλλά με αυτά που διαβάζω έχω αρχίσει να αμφιβάλω... Έχω ένα EVO X σε ΦΠΕ κατάσταση με IC... μέσα στην πόλη με την πρωινή κίνηση του Κηφισού έχω κάπου στα 14-16 σε ταξίδι έχω πετύχει μέχρι και 10 μέση κατανάλωση... βέβαια μέσα σε πίστα με ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων έχω βγάλει και λιγότερα από 100 χιλιόμετρα... Πάντως γενικότερα να ξέρετε ότι ένα πρόγραμμα πάντα βελτιώνει την κατανάλωση μιας και γίνετε καλύτερη διαχείριση... εγώ είδα τεράστια διαφορά... :dance3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 20, 2012 #7393 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 Καλα και εσυ εχεις το Χ για να κινεισαι μεσα στη πολη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 20, 2012 #7394 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 Έμεινα από μπαταρία σήμερα γαμώ την τύχη μου άτιμη κενωνία.Ευτυχώς είχα πάρει το μαρτζαφλάρι από τα halfords (μέχρι σήμερα το πρωί έκλαιγα τις 80 λίρες) που έχει μπαταρία, λάμπα, τρόμπα για τα λάστιχα κλπ. (=πολυμηχάνημα) και το ξεκίνησα. Ο θετικός πόλος δεν είχε και πολύ χώρο και το έπιασα σε ένα παξιμάδι πάνω πάνω. Εν τω μεταξύ είχε ρεύμα το αμάξι για τα φώτα κλπ., αλλά μίζα δεν.Μάλλον πάω για μπαταρία, και ούτε 2 χρόνια δεν την έχω αυτή (από αύγουστο 2010, αγορασμένη από βενζινάδικο - είχα ξαναμείνει). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Φεβρουάριος 20, 2012 #7395 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 Καλα και εσυ εχεις το Χ για να κινεισαι μεσα στη πολη? Εντάξει δεν το κάνω και κάθε μέρα... έχω ένα IBIZA για την διαδρομή, απλά είναι ημέρες που θέλω να το οδηγήσω ή γιατί μετά την δουλειά μπορεί να έχουμε συνάντηση με το club... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 20, 2012 #7396 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 (edited) [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] Πριν αλλάξεις μπαταρία τσέκαρε και την μίζα (πχ δανείσου μια καλή μπαταρία και άνοιξε/σβήσε μερικές φορές), γιατί μια μέρα σε μένα δεν έπαιρνε μπροστά το κάρο και άλλαξα μπαταρία, αλλά συνέχιζε και δεν έπαιρνε, εν τέλει τα είχε φτύσει η μίζα. 2 χρόνια είναι πολύ λίγα για να τα παίξει η μπαταρία...εκτός αν ήταν μούφα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 20, 2012 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 20, 2012 #7397 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 Υπαρχει περίπτωση να χρειαζεται η κλειδαριά της πόρτας λάδωμα? Το κλείδωμα ξεκλείδωμα ειναι κάπως "σφικτό" Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 20, 2012 #7398 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 wd40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Φεβρουάριος 20, 2012 #7399 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 μπορει και απο το κρυο να ειναι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 20, 2012 #7400 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2012 [MENTION=1446]Dolly[/MENTION],δλδ ετσι και σκασω Gatwick για δουλεια ,ποσο θα παει η ασφαλεια σε 2λιτρο με 265 αλογα, 4ετιας..estimate1206 λιρες το ίδιο σαιτ που ειδα για την Μπρερα!To Admiral είναι.Για μεικτή πάντα. Με τα στοιχεία μου.Δεν είναι κακά νομίζω, ειδικά αν σκεφτείς πως είναι hot hatch Που τα έχουν σε ειδικη κατηγορία "Οι ειδήσεις των 9.00" 'έτσι που τείνει να τα οδηγεί ο κόσμος σαν τα έκλεψε...Πχ αν πας σε 330si που είνια ίδια άλογα, και πίσω κίνηση θα είναι πιο κάτω η ασφάλεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts