jax7480 Αύγουστος 31, 2009 #721 Αύγουστος 31, 2009 Athens, πηγαινε για τα Toyo T1R και θα με θυμηθεις...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 31, 2009 #722 Αύγουστος 31, 2009 Εγω που σας ειπα για την Α...εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο...απο αυτα που σας εδειξα?Διοτι πολυ αναφερουν οτι δεν υπαρχουν πια...
Athens2004 Αύγουστος 31, 2009 #723 Αύγουστος 31, 2009 Athens, πηγαινε για τα Toyo T1R και θα με θυμηθεις... Ok . btw , μιας και ειναι το τοπικ για βελτίωσεις - χθες πηγα κατι βολτες με ενα tt-s ( http://www.car.gr/classifieds/cars/view/344841/ ) Εντάξει με το που φούσκωνε το αυτοκίνητο εφευγε με τα 4 σε σχετικα καλή ασφαλτο με ημισλίκ toyo :S ταυλα .
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 1, 2009 #724 Σεπτέμβριος 1, 2009 Άμα τα λάστιχα τα σκίζεις τελείως σε στροφιλίκια και τέτοια παρατεταμένα τα T1R δεν θα αντέξουν πολύ Στο θέμα μας τώρα. Αυτός ο άνθρωπος θέλει επειγώντος αποκεφαλισμό.Πήγαινε με ~160 μέσα στο κέντρο της Βάρκιζας ανάμεσα απ τις καφετέριες και ήταν και εκπαιδευόμενος Αστυνομικός......Το πιο εύκολο θα ήταν να κάνει κομμάτια έναν σερβιτόρο που θα πήγαινε στο υπαίθριο της καφετέριας απέναντι διασχίζοντας τον δρόμο. Οδηγός ούτε γρατζουνιά,συνοδηγός- πλευρά,χέρι και άλλα που ίσως να μην φαινόντουσαν. Και έσκασε με τις πόρτες εδώ βέβαια εγώ δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ αυτό
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 1, 2009 #727 Σεπτέμβριος 1, 2009 έχει μια δεξιά στροφή.Του έφυγε,χτύπησε πίσω αριστερά στο διάζωμα και μετά εσκασε εκεί και έφερε σβούρες.Ο άλλος ο άνθρωπος τι φταίει που κατέβηκε να πάρει λεφτά απ την τράπεζα?
Athens2004 Σεπτέμβριος 1, 2009 #728 Σεπτέμβριος 1, 2009 Και τωρα πρεπει να βγάλει και αλλα για να φτιάξει το ml
pastelidis.n.s. Σεπτέμβριος 1, 2009 #729 Σεπτέμβριος 1, 2009 Πως γινεται να πας με 160 σε εκεινο το δρομο...δεν μπορω να το συνειδητοποιησω και συγκεκριμενα σε εκεινο το σημειο....ειναι τρελοοοοο...
PetrosD Σεπτέμβριος 1, 2009 #730 Σεπτέμβριος 1, 2009 βέβαια εγώ δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ αυτό Ααααααααα......... Να 'χαμε ενα τετοιο....
greekfragma Σεπτέμβριος 3, 2009 #731 Σεπτέμβριος 3, 2009 Μετά από 4 χρόνια απροβλημάτιστης συμβίωσης με τη Σουηδέζα σήμερα αποφάσισε να μου κλειδώσει το κλειδί στη μήτρα.για όσους δεν κατέχουν το κλειδί είναι μέσα σε πλαστική μήτρα και μπαίνει σε ειδική εσοχή δίπλα στο χειρόφρενο και διαβάζει κωδικό και όχι τις μεταλλικές γραμμώσεις όπως ένα κανονικό κλειδί.έχει κλειδώσει στη μεσαία θέση και ούτε ανοίγει το αυτοκίνητο αλλά ούτε και κλειδώνει.....απλά το μάγκωσε στη θέση standby.....βγάλσιμο μπαταρίας για reset εγκεφάλου τίποτα.....τσεκάρισμα τις φύσες για κακή επαφή ή οξείδωση τίποτα.....γερανός ως την αντιπροσωπεία και εδώ και 1 ώρα ακομα ψάχνουμε....τουλάχιστον έχει wifi να περνά η ώρα.110ευρώ μινιμουμ το μαλλί για αλλαγή μήτρας κλειδιών......δε θέλω να ξέρω το μάξιμουμ.....:cry:
Kostas007 Σεπτέμβριος 3, 2009 #732 Σεπτέμβριος 3, 2009 9 χρονια Nissan micra Και εχει βγαλει τα εξης προβληματα :
Hohenstaufen Σεπτέμβριος 3, 2009 #733 Σεπτέμβριος 3, 2009 9 χρονια Nissan micra Και εχει βγαλει τα εξης προβληματα : 9 χρόνια νισσαν μίκρα δεν έχει κινούμενα μέρη για να χαλάσουν
SirDiman Σεπτέμβριος 3, 2009 #734 Σεπτέμβριος 3, 2009 Και εμας παλι μας εβγαλε το δικο μας (bmw e34) προβλημα στις κλειδαριες. Το κλειδωνεις ξαναξεκλειδωνει με την 2η 3η προσπαθεια πιάνει. Ισως φταίει κανα καλωδιο απο το πορτ μπακαζ γιατι ο ''εγκέφαλος'' για τα ηλεκτρικά ειχε αλλαχθεί πέρσι...
Kostas007 Σεπτέμβριος 3, 2009 #735 Σεπτέμβριος 3, 2009 9 χρόνια νισσαν μίκρα δεν έχει κινούμενα μέρη για να χαλάσουν σιγα μη ειναι σαν το αμαξι των flintstones:P
Hohenstaufen Σεπτέμβριος 3, 2009 #736 Σεπτέμβριος 3, 2009 σιγα μη ειναι σαν το αμαξι των flintstones:P Πλακίτσα κάνω βρε :red:
spresv Σεπτέμβριος 3, 2009 #737 Σεπτέμβριος 3, 2009 Και εμας παλι μας εβγαλε το δικο μας (bmw e34) προβλημα στις κλειδαριες.Το κλειδωνεις ξαναξεκλειδωνει με την 2η 3η προσπαθεια πιάνει. Ισως φταίει κανα καλωδιο απο το πορτ μπακαζ γιατι ο ''εγκέφαλος'' για τα ηλεκτρικά ειχε αλλαχθεί πέρσι... Δεν συνιστω οτι ειναι το ιδιο, απλα μιας και το εφτιαξα σημερα στην alfa μου ειπα να το αναφερω, δεν χανεις τιποτα να το τσεκαρεις. Ειχα λυσει ολες τις ταπετσαριες για να φτιαξω το κεντρικο που δεν δουλευε (το οποιο τελικα στην ουσια εγω "χαλασα" οταν κατεβασα μοτερ), και αφου τα μονταρα ολα, δεν κλειδωνε-ξεκλειδωνε απο του οδηγου, και οταν προσπαθουσα απο του συνοδηγου, παντα αφου ξεκλειδωνες, κλειδωνε αμεσως μονο του για 2-3 φορες. Τελικα απο το βαλε-βγαλε ταπετσαριες, κλειδαριες κλπ ειχε στραβωσει η βεργα της ασφαλειας του οδηγου, με αποτελεσμα να ζοριζεται το μοτερακι του, να μην ανεβαινει, και προφανως να το διαβαζει κλειστο, και να κατεβαζει ξανα ολες τις υπολοιπες. Με ενα μικρο ισιωματακι, ηρθαν ολα και εδεσαν. Btw, οσοι θελουν να αναβαθμισουν λιγο τον ηχο τους (και οχι μονο), θα προτεινα πριν ψαχτουν με ηχεια κλπ, να βαλουν dynamat. Ειδικα σε μενα (που δεν ειχα και καμια σοβαρη μονωση) εκανε καταπληκτικη δουλεια.
SirDiman Σεπτέμβριος 3, 2009 #738 Σεπτέμβριος 3, 2009 Ισως πω βλακεία αλλα λες να ευθύνεται η υπερβολική θερμοκρασία που αναπτύσσεται στην καμπινα απο τον ηλιο? Ειναι μαυρο το αυτοκίνητο μαυρη δερμάτινη ταπετσαρία αστα να πανε... την εχει διαλύσει κυριολεκτικά...
greekfragma Σεπτέμβριος 3, 2009 #739 Σεπτέμβριος 3, 2009 ότι και να πω θα είναι λίγο..........τυχερός μέσα στην ατυχία μου. μετά απο 2ώρες ψαξίματος με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και αλλαγή νέας μήτρας εκκινητή το πρόβλημα επέμενε. πριν πάω στην αντιπροσωπεία, εκτός απο μπρίζες καλωδιώσεις reset εγκεφάλου κλπ είχα τεστάρει και όλη την ασφαλειοθήκη αλλάζοντας 1-1 τις ασφάλειες μήπως κάποια είχε καεί. εμ που να μαντέψω οτι είχαν καεί 2 σε κύκλωματα που επηρέαζαν το ένα το άλλο......αν τις άλλαζα 2-2 θα το είχα βρει το πρωί που σκάλιζα τα πάντα....... τελικά η όλη ιστορία κόστισε 8ώρες αποχής από την καθημερινότητα....50ευρώ στο γερανό για μεταφορά στην αντιπροσωπεία και καφέδες στα παλικάρια που έκατσαν 2 ώρες να ψαχουλεύουν το αυτοκίνητο χωρίς να με χρεώσουν τίποτα.......στο σέρβις tvn 90χιλ χλμ που είναι σύντομα θα πάω γλυκάκια. Αγαπάω Σουηδέζα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.