Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

εγω για πρωτη φορα στα χρονικα,δεν εχω πειραξει τιποτα,ακομα και εξατμιση μαμα,την γουσταρω εχει ηχο σε φυσιολογικα επιπεδα,σκεφτομουν για μιλτεκ,αλλα μετα θα παω σε καταλυτη και παει λεγοντας ,επειτα θα παω και σε ριμαπ ecu, και γενικα με ξερω αμα ξεκινησω δεν σταματαω σε αυτα

εντωμεταξυ εχει μια μ@λακια το 2λιτρο,για να φορεσεις ολοσωμη,πρπει να ξυλωσεις αξονα διαφορικου..:hm:

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου μου τη σπάει τώρα τελευταία γιατί πάνω από τα 190 δυσκολεύεται και φοβάμαι μηπώς έκανα καμιά βλακεία (ένα δόντι το Vanos) όταν το συναρμολογούσα όταν άλλαξα λαστιχάκια Vanos.:wall:

Link to comment
Share on other sites

εγω για πρωτη φορα στα χρονικα,δεν εχω πειραξει τιποτα,ακομα και εξατμιση μαμα,την γουσταρω εχει ηχο σε φυσιολογικα επιπεδα,σκεφτομουν για μιλτεκ,αλλα μετα θα παω σε καταλυτη και παει λεγοντας ,επειτα θα παω και σε ριμαπ ecu, και γενικα με ξερω αμα ξεκινησω δεν σταματαω σε αυτα

εντωμεταξυ εχει μια μ@λακια το 2λιτρο,για να φορεσεις ολοσωμη,πρπει να ξυλωσεις αξονα διαφορικου..:hm:

ειδικα για το S3 εχουν ξεφτιλιστει οι τιμες των επωνυμων.με 1000κατι blueflame (ολοσωμη και με καταλυτη) και μιλλτεκ γυρω στα 1.300 (υπαρχουν και προσφορες στο εμπεη με λιγοτερα)...ριμαπ παιζει στα 800κατι revo και λιγοτερα αν παρει κανεις αυτο που δινει η αντιπροσωπεια της μιλλτεκ.Το θεμα ειναι οτι με αυτα ανεβαινει τοσο η ιπποδυναμη (330++) που η μαμα αντλια υψηλης αρχιζει να ταλαιπωρειται εντονα..

(αλλα αν δωσεις μια 3η σε τουνελ ξεχνας αμεσως τις τιμες)

Link to comment
Share on other sites

ξερω bro! :D

το χειροτερο αφτερμαρκετ που χω βγαλει σε δρομο ειναι ρχ8 με greddy τελικο,και αγωνιστικο καταλυτη rotary perfomance,σκετος σωληνα..:blink:

περναγα απο στενακια,και βγαινανε εξω να δουν τι ειναι αυτο που περναει..χεχε

τεσπα αυτα πιτσιρικας,καγκουρας mode off

δεν το πειραζω το αουντιδιο,πρωτον γαζωνει μαμα,δευτερον εχω τσακισει κοσμακι στον δρομο αρκετο με αποτελεσμα να μην με νοιαζει αναβαθμιση,τριτον η 100αρα ειναι πανακριβη και δεν θελω να ανεβω και αλλο σε consumption.

γενικα μολις το πηρα,πεσαν στο τραπεζι απο διαφορους φιλους αρκετα σεναρια βελτιωσης,και διαλεξα να το κρατησω στοκ

βασικα κανω αρκετα ταξιδακια,και ξερω απο τωρα αν το ανεβασω θα χω υπερκαταναλωση μετα,ακομα και τωρα εχω δει κατι 20λ/100χλ,αμα το πλακωσω

Το μονο πραμα που αλλαξα πανω του,απλα φορεσα στην πανεμορφη τιτανιο ρσ4 ζαντα του,Goodyear Eagle F1 Asymmetric,ετσι για καλυτερο πατημα..:)

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

οχι ρε σε ταξιδι κανα 15αρι μαξιμουμ,στην πολη ετσι και το βγαλω για να παρει αερα..

εχω δει τετοια νουμερα..:hehe:

μην ξεχνας τετρακουνα bro αλλη καταναλωση,αυτο το 11 που λες εσυ δεν το χω δει ποτε μου.

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

η 100αρα ειναι πανακριβη και δεν θελω να ανεβω και αλλο σε consumption.

και σαμπανια να εκαιγε το σκασμενο θα την αξιζε...καλυτερα να τα τρωει ο βενζινας παρα ο ψυχιατρος...

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και μιλαμε για βενζινα... Στην GTV εχω περιπου 18 λιτρα ΜΕΣΗ καταναλωση, απο αγορας του αυτοκινητου :hehe:. Μιλαμε για καταπληκτικη μετατροπη αυτη η Novitec, φτου να μην το βασκανω, δεν εχω δει χειροτερο πραμα ποτε. Δευτερα παραγγελνω αγραφο και ο Θεος μαζι μας. (μην κανει κανεις mention το βικτωρα, κριμα ειναι, να τρεχει απο δω κ απο κει :p)

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και μιλαμε για βενζινα... Στην GTV εχω περιπου 18 λιτρα ΜΕΣΗ καταναλωση, απο αγορας του αυτοκινητου :hehe:. Μιλαμε για καταπληκτικη μετατροπη αυτη η Novitec, φτου να μην το βασκανω, δεν εχω δει χειροτερο πραμα ποτε. Δευτερα παραγγελνω αγραφο και ο Θεος μαζι μας. (μην κανει κανεις mention το βικτωρα, κριμα ειναι, να τρεχει απο δω κ απο κει :p)

Αυτο μαμα επρεπε να καιει περίπου 8-9 λιτρα ρε συ , δλδ το τουρμπισαν και πηγε στα διπλα ? μηπως τρεχει υπερπλουσιο - ακαυτη η δεν ξερω τι αλλο ? Επισης τι άγραφο παράγγειλες Το κιτακι δεν ειχε καθολου engine managment ???? Με τον στοκ εγκέφαλο τρεχει ? :s

Link to comment
Share on other sites

^:hehe:

παντως τωρα με την κριση εχω ξενερωσει ρε,παλια θυμαμαι εβγαινα μια βολτα εξω,ως συνηθως αργα,και εκανα αρκετα ανοιγματα με διαφορους,σε φιλικο επιπεδο..

τωρα ρε σεις τιποτα! εχω ξενερωσει ασχημα,κανω αμην και πως να βρω κανα διλιτρο να τσιτωσουμε λιγο..ακομα και οι καγκουρες εξαφανιστηκαν..:hehe:

δυστυχια!

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] φυσικα και μπορεις, και εσενα μπαινει και κουτι, διοτι εχει bosch 55pin plug για BMW. Το πουλανε και ετοιμο για bmw, αλλα οχι προγραμματισμενο φυσικα. Εκει ειναι το ζορι, οχι στην αγορα του, ή το ποσο κοστιζει. Δες εδω και εδω για περισσοτερες πληροφοριες.

[MENTION=1303]Athens2004[/MENTION], σωστος, τοσο καιει, και ναι, του χουν σκισει τα ματια. Το προγραμμα που εχουν φτιαξει ειναι ενα αστειο απο αρχης μεχρι τελους, εχουν κανει downgrade στον παλιο εγκεφαλο της προηγουμενης γεννιας gtv (bosch 2.10.4), ο οποιος γενικα ειναι αρχαιολογια, πανηλιθιος και με πολυ μικρα περιθωρια ρυθμισης. Και μιας και ηθελα κατι maf και κατι λαμδα κλπ, ειπα να παει στα κομματια και θα παρω αυτο (το πρωτο λινκ που εδωσα στον Πετρο), μπας και δουλεψει ποτε σωστα το αυτοκινητο. Να φανταστεις οτι τωρα με το που τουρμπισει δουλευει 10.5:1, στον κοφτη εχει 12:1 και σε cruising ξετουρμπιστο εχει... 9.5:1. Οτι να ναι δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μαμα επρεπε να καιει περίπου 8-9 λιτρα ρε συ , δλδ το τουρμπισαν και πηγε στα διπλα ? μηπως τρεχει υπερπλουσιο - ακαυτη η δεν ξερω τι αλλο ? Επισης τι άγραφο παράγγειλες Το κιτακι δεν ειχε καθολου engine managment ???? Με τον στοκ εγκέφαλο τρεχει ? :s

Αεν ειναι υπερπλουσιο δεν θα τραβαει σχεδον σε ολο το φασμα τον στροφων, και θα μυριζει εντονα ακαυτες:hmm:!!!Για πιο αμαξι λετε??

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δε μου κάνει, ε;

Σου κανει, αν δουλεψεις 6cyl COP wasted spark. Επιμενω οτι η δυσκολια δεν ειναι στην επιλογη, αλλα στον προγραμματισμο.

[MENTION=7941]Μοκου[/MENTION] λεμε για την GTV μου, 1.8 twin spark με turbo kit της Novitec.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] φυσικα και μπορεις, και εσενα μπαινει και κουτι, διοτι εχει bosch 55pin plug για BMW. Το πουλανε και ετοιμο για bmw, αλλα οχι προγραμματισμενο φυσικα. Εκει ειναι το ζορι, οχι στην αγορα του, ή το ποσο κοστιζει. Δες εδω και εδω για περισσοτερες πληροφοριες.

[MENTION=1303]Athens2004[/MENTION], σωστος, τοσο καιει, και ναι, του χουν σκισει τα ματια. Το προγραμμα που εχουν φτιαξει ειναι ενα αστειο απο αρχης μεχρι τελους, εχουν κανει downgrade στον παλιο εγκεφαλο της προηγουμενης γεννιας gtv (bosch 2.10.4), ο οποιος γενικα ειναι αρχαιολογια, πανηλιθιος και με πολυ μικρα περιθωρια ρυθμισης. Και μιας και ηθελα κατι maf και κατι λαμδα κλπ, ειπα να παει στα κομματια και θα παρω αυτο (το πρωτο λινκ που εδωσα στον Πετρο), μπας και δουλεψει ποτε σωστα το αυτοκινητο. Να φανταστεις οτι τωρα με το που τουρμπισει δουλευει 10.5:1, στον κοφτη εχει 12:1 και σε cruising ξετουρμπιστο εχει... 9.5:1. Οτι να ναι δηλαδη.

αμα παρεις maf cleaning κιτ και ξερεις πως να την κανουμε την διαδικασια count me in.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.