shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7341 Φεβρουάριος 10, 2012 Στο Dakar, όπου η νίκη προϋποθέτει αξιοπιστία, κυριαρχούν οι VW και ΚΤΜ. Και στο Le Mans η Audi. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας απλό είναι... για το dakar θέλουν πχ. 5mm πάχος και βάζουν 20 ενώ στα αυτοκίνητα θέλουν 10mm και βάζουν 5(και καλά κόστος) η vw από πότε στο dakar.. εγώ θυμάμαι την mitsubishi....πριν 4-5 χρόνια πλέον δεν ασχολούμαι άλλο...(βαρέθηκα κουράστηκα να διαβάζω θανάτους κάθε μέρα όταν είχε dakar) edit [MENTION=15544]shattered memories[/MENTION]Το ολο ονομα που υπηρχε ηταν γιατι λογω του οτι ηταν καθαροαιμο δεν ειχε αντλια λαδιου.Αλλα φυσικα οπως προανεφερα μιλαμε για καθαροαιμα οπωτε αν δεν τα προσεξεις φυσικα δεν σε προσεχουν . Προχθες πχ με εφερε ενας μηχανικος ενα φιλτρο λαδιου απο ΚΤΜ ρουφηγμενο. ktm..... U NO PUT OIL PUMP IN DA MOTOR ????? όσο για το φίλτρο.... άσε έχω δει σε opel τρικύλινδρο(z/x12xe/xep) που στο service book γράφανε αλλαγή φίλτρου λαδιού και όταν πήγε μια φορά να το βγάλει το πήρε σε δόσεις (είναι χάρτινο με πλαστικό πάνω κάτω)...όπως άνοιξε την τάπα του φίλτρου έμεινε στο καπάκι το πάνω πλαστικό...πήγε να το τραβήξει και το "χαρτί" και διαλυόταν στα χέρια του.......γενικά τα φίλτρα και η συντήρηση είναι πονεμένη ιστορία στον mainstream Έλληνα(δεν γίνεται να αφήσουμε λίγο ακόμα φίλτρο αέρα καμπίνας...κιας αναπνέω ο,τι υπάρχει στον χώρο μηχανής/φίλτρο βενζίνας χρειάζεται?/ service/μηχανικός/ηλεκτρολόγος....θελεί αλλαγή καταλύτης ή φίλτρο σωματιδίων....κουστούμι πχ 1200 + (για φίλτρο σωματιδίων) μαζί με γέμισμα στο υγρό που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για μείωση NOx πελάτης....δεν γίνεται να το κόψουμε και να βάλουμε απλή σωλήνα....τί φίλτρα και ιστορίες μου λες?)
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7342 Φεβρουάριος 10, 2012 3 συνεχόμενες νίκες, 2009-2011. Φέτος δεν έτρεξαν αλλά αν το έκαναν, δε νομίζω να έχαναν τη νίκη.
Dant3 Φεβρουάριος 10, 2012 #7343 Φεβρουάριος 10, 2012 Τα κτμ πλεον δεν εχουν προβληματα.γενικα οποιοδηποτε μηχανακι,ακομα και κινεζικο εαν το προσεχεις,δεν θα βγαλει προβλημα.σιγουρα μπορει να σου βγει κατι χαζο-σπαστικο που θα ειναι λογω ποιοτητας-κοστος αλλα κατι χοντρο,δυσκολα,ειτε ειναι κτμ ειναι dayang κτλ.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7344 Φεβρουάριος 10, 2012 Racer, αλίμονο όταν έχει κρύο να μην δουλεύει το A/C.Κάποιο πρόβλημα έχει η μονάδα του αυτοκινήτου και κλείνει.Εγώ πάντως με βροχή ποτέ δεν κατάφερα να ξεθαμπώσω το τζάμι με το αερόθερμο.Με το a/c Μόνο(είτε στο ζεστό είτε στο κρύο)
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7345 Φεβρουάριος 10, 2012 απλό είναι...για το dakar θέλουν πχ. 5mm πάχος και βάζουν 20 ενώ στα αυτοκίνητα θέλουν 10mm και βάζουν 5(και καλά κόστος) η vw από πότε στο dakar.. εγώ θυμάμαι την mitsubishi....πριν 4-5 χρόνια πλέον δεν ασχολούμαι άλλο...(βαρέθηκα κουράστηκα να διαβάζω θανάτους κάθε μέρα όταν είχε dakar) edit ktm..... U NO PUT OIL PUMP IN DA MOTOR ????? όσο για το φίλτρο.... άσε έχω δει σε opel τρικύλινδρο(z/x12xe/xep) που στο service book γράφανε αλλαγή φίλτρου λαδιού και όταν πήγε μια φορά να το βγάλει το πήρε σε δόσεις (είναι χάρτινο με πλαστικό πάνω κάτω)...όπως άνοιξε την τάπα του φίλτρου έμεινε στο καπάκι το πάνω πλαστικό...πήγε να το τραβήξει και το "χαρτί" και διαλυόταν στα χέρια του.......γενικά τα φίλτρα και η συντήρηση είναι πονεμένη ιστορία στον mainstream Έλληνα(δεν γίνεται να αφήσουμε λίγο ακόμα φίλτρο αέρα καμπίνας...κιας αναπνέω ο,τι υπάρχει στον χώρο μηχανής/φίλτρο βενζίνας χρειάζεται?/ service/μηχανικός/ηλεκτρολόγος....θελεί αλλαγή καταλύτης ή φίλτρο σωματιδίων....κουστούμι πχ 1200 + (για φίλτρο σωματιδίων) μαζί με γέμισμα στο υγρό που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για μείωση NOx πελάτης....δεν γίνεται να το κόψουμε και να βάλουμε απλή σωλήνα....τί φίλτρα και ιστορίες μου λες?) Εππ λιγα λογια για τον Χ10ΧΕ του ποπελ μου ε? Ναι αν το αφησεις στο συγκεκριμενο γινεται ετσι γιατι στην βαση κουμπωνει και αν εισαι λιγο αμπαλος το σκορπας. Θελει προσοχη επισης να τσεκαρεις εαν το ελατηριο μεσα δεν εχει ¨"κλειδωσει" γιατι αλλιως τα κρυα πρωινα ακους την καδενα μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια και να "ξεκλειδωσει " το ελατηριο. Γενικα ειναι στην Ελλαδα η συντηρηση πονεμενη ιστορια.Προσωπικα σε οτι οχημα/ μοτοσυκλετα ειχα/ω στα λαδια αλλαζω και το φιλτρο μαζι.Μηδενικο κοστος σε σχεση με το να γινει η ξερη .Aλλα οπως λες ειναι "δεν γινεται να κοψουμε κατι?"
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7346 Φεβρουάριος 10, 2012 Εππ λιγα λογια για τον Χ10ΧΕ του ποπελ μου ε? Ναι αν το αφησεις στο συγκεκριμενο γινεται ετσι γιατι στην βαση κουμπωνει και αν εισαι λιγο αμπαλος το σκορπας. Θελει προσοχη επισης να τσεκαρεις εαν το ελατηριο μεσα δεν εχει ¨"κλειδωσει" γιατι αλλιως τα κρυα πρωινα ακους την καδενα μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια και να "ξεκλειδωσει " το ελατηριο. Γενικα ειναι στην Ελλαδα η συντηρηση πονεμενη ιστορια.Προσωπικα σε οτι οχημα/ μοτοσυκλετα ειχα/ω στα λαδια αλλαζω και το φιλτρο μαζι.Μηδενικο κοστος σε σχεση με το να γινει η ξερη .Aλλα οπως λες ειναι "δεν γινεται να κοψουμε κατι?" σόρρυ για το x"12"(4κύλινδρος είναι ο 12 στα opel....) τα δωδεκάρια vag τα παλιά είναι επίσης τέρατα αναξιοπιστίας.......(τρικύλινδρα ftw)..δεν ξέρω αν τα 12 tsi είναι επίσης τρικύλινδρα όσο για τα ktm που λέγαμε πριν .... λογικό είναι πλεον να είναι αξιόπιστα εδώ η bmw έβγαλε superbike(s1000rr).....που είναι για άλλη μια φορά τέρας ασχήμιας....(δεν στέλνουν κανένα για το design εκει)
GEORGIOS Φεβρουάριος 10, 2012 #7347 Φεβρουάριος 10, 2012 @shattered memories ασε τα παξιμαδια ηταν uber :fist:..Kοιταξε η ΚΤΜ πλεον κακα τα ψεμματα εχει φυγει απο τις παιδικες ασθενειες (κανενας μηχανικος ομως δεν στο εγγυαται αυτο).Το ολο ονομα που υπηρχε ηταν γιατι λογω του οτι ηταν καθαροαιμο δεν ειχε αντλια λαδιου.Ε απο εκει ξεκινησαν ολα τα προβληματα.Οταν πλεον αρχισαν να βαζουν αντλιες λαδιου μπορεις να πεις οτι φυγανε απο τα μηχανικα προβληματα και πιασανε τις παιδικες ασθενειες.Αλλα φυσικα οπως προανεφερα μιλαμε για καθαροαιμα οπωτε αν δεν τα προσεξεις φυσικα δεν σε προσεχουν . Προχθες πχ με εφερε ενας μηχανικος ενα φιλτρο λαδιου απο ΚΤΜ ρουφηγμενο. Τι εννοω με αυτο? Απλα ο ιδιοκτητης δεν αλλαξε ΠΟΤΕ λαδια οπωτε λογω οτι ειναι και μοτερ μονοκυλινδρο υψηλης αποδοσης ρουφηξε το φιλτρο.Τωρα ποιος φταιει? Ο ιδιοκτητης η το KTM? Έχω την εντύπωση ότι τα πρώτα husaberg ήταν χωρίς αντλία λαδιού και ανέβαζαν λάδια στην κεφαλή μέσω του “αφρίσματος”του λαδιού με την καδένα του εκκεντροφόρου. Τα ΚΤΜ πάντα θα έχουν βλάβες επειδή είναι και τους συμπεριφέρονται όλοι σαν καθαρόαιμα.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7348 Φεβρουάριος 10, 2012 αυτό το πρόβλημα έχει και ο Κ20 της Honda Που σε αριστερές παρατεταμένες η καδένα ανεβάζει το λάδι πάνω :P
magicman Φεβρουάριος 10, 2012 #7349 Φεβρουάριος 10, 2012 SOS για τις κοντρες SOS - nkdrugster.bizγια την κοντρα που ανεφερε καποιος. μαλλον ειναι αυτη....
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7350 Φεβρουάριος 10, 2012 ΧΑΧΑΧΑΧ00αχ0χ0α0χ0αχ0α0χ0α0χ0α0χ0αχ0α0χ.Που το βρήκες εσύ το nkdrugster?
magicman Φεβρουάριος 10, 2012 #7351 Φεβρουάριος 10, 2012 στο νετ. ενας το ειχε υπογραφη στο yarisclub και πατησα τυχαια πανω, και το ειδα.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7352 Φεβρουάριος 10, 2012 o 1.2.3 go? Γελάω γιατί το forum αυτό είμαστε μια παρέα που το ανοίξαμε πριν λίγες μέρες για χαβαλέ
Alexgk Φεβρουάριος 10, 2012 #7354 Φεβρουάριος 10, 2012 Για να πω τον πόνο μου. Fiat Bravo 1.25 82ps 16v mont 99 μου έχει κάψει τρεις φορές φλάντζα κεφαλής. Το καπάκι είναι το τελευταίο πλανιάρισμα που δέχεται. Τι μπορεί να φταίει και να καίει φλάντζες; Κάθε 5000 περίπου χλμ μου το κάνει και με οδήγηση πολύ χαλαρή.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7355 Φεβρουάριος 10, 2012 Για να πω τον πόνο μου. Fiat Bravo 1.25 82ps 16v mont 99 μου έχει κάψει τρεις φορές φλάντζα κεφαλής. Το καπάκι είναι το τελευταίο πλανιάρισμα που δέχεται. Τι μπορεί να φταίει και να καίει φλάντζες; Κάθε 5000 περίπου χλμ μου το κάνει και με οδήγηση πολύ χαλαρή. 1. Κακό υλικό φλάτζας 2. Κακή τοποθέτηση. 3. Κακό πλανάρισμα. 4. Έχει αρπάξει κεφαλή και δεν σφραγίζει 5. Έχουν αρπάξει όλα μαζί
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 10, 2012 #7356 Φεβρουάριος 10, 2012 kr0k0deil0s xaxaxaxaxaxa, ένας απ την παρέα
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7357 Φεβρουάριος 10, 2012 1. Κακό υλικό φλάτζας2. Κακή τοποθέτηση. 3. Κακό πλανάρισμα. 4. Έχει αρπάξει κεφαλή και δεν σφραγίζει 5. Έχουν αρπάξει όλα μαζί βάλε και το 6. άρπαξε κορμός και πλέον δεν φταίει η κεφαλή αλλά ο κορμός....αν το ξαναφτιάξεις πες να δουν αν και ο κορμός είναι στα ίσια του
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7359 Φεβρουάριος 10, 2012 με το 5 αυτό εννοώ οκ....δεν το έπιασα.....
Tsakonas Φεβρουάριος 10, 2012 #7360 Φεβρουάριος 10, 2012 SOS για τις κοντρες SOS - nkdrugster.bizγια την κοντρα που ανεφερε καποιος. μαλλον ειναι αυτη....μα οι κοντρες τους πειραξανε??????? 5 λεπτα να ασχοληθεις στο ιντερνετ η στην χρυση ευκαιρια βρισκεις 200 αγγελιες για εκδιδομενες delivery!!!!Ολες δηλαδη εχουν την νομιμη αδεια ασκησεως επαγγελματος,αδεια παραμονης ,κανουν την δουλεια αυτη με την θεληση τους ,κανουν τις ιατρικες εξετασεις που προβλεπει η νομοθεσια για τις εκδιδομενες και κοβουν και αποδειξη και δηλωνουν το μαυρο χρημα που βγαζουν?Τα αμαξακια τους πειραξανε και θελανε κι αυτοφωρο αντι για ενα κ@λοπροστιμο?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.