Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Στο Dakar, όπου η νίκη προϋποθέτει αξιοπιστία, κυριαρχούν οι VW και ΚΤΜ. Και στο Le Mans η Audi. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας :p

απλό είναι...

για το dakar θέλουν πχ. 5mm πάχος και βάζουν 20

ενώ στα αυτοκίνητα θέλουν 10mm και βάζουν 5(και καλά κόστος)

η vw από πότε στο dakar..

εγώ θυμάμαι την mitsubishi....πριν 4-5 χρόνια

πλέον δεν ασχολούμαι άλλο...(βαρέθηκα κουράστηκα να διαβάζω θανάτους κάθε μέρα όταν είχε dakar)

edit

[MENTION=15544]shattered memories[/MENTION]

Το ολο ονομα που υπηρχε ηταν γιατι λογω του οτι ηταν καθαροαιμο δεν ειχε αντλια λαδιου.Αλλα φυσικα οπως προανεφερα μιλαμε για καθαροαιμα οπωτε αν δεν τα προσεξεις φυσικα δεν σε προσεχουν .;) Προχθες πχ με εφερε ενας μηχανικος ενα φιλτρο λαδιου απο ΚΤΜ ρουφηγμενο.

ktm..... U NO PUT OIL PUMP IN DA MOTOR ?????

όσο για το φίλτρο....

άσε έχω δει σε opel τρικύλινδρο(z/x12xe/xep) που στο service book γράφανε αλλαγή φίλτρου λαδιού και όταν πήγε μια φορά να το βγάλει το πήρε σε δόσεις (είναι χάρτινο με πλαστικό πάνω κάτω)...όπως άνοιξε την τάπα του φίλτρου έμεινε στο καπάκι το πάνω πλαστικό...πήγε να το τραβήξει και το "χαρτί" και διαλυόταν στα χέρια του.......γενικά τα φίλτρα και η συντήρηση είναι πονεμένη ιστορία στον mainstream Έλληνα(δεν γίνεται να αφήσουμε λίγο ακόμα φίλτρο αέρα καμπίνας...κιας αναπνέω ο,τι υπάρχει στον χώρο μηχανής/φίλτρο βενζίνας χρειάζεται?/

service/μηχανικός/ηλεκτρολόγος....θελεί αλλαγή καταλύτης ή φίλτρο σωματιδίων....κουστούμι πχ 1200 + (για φίλτρο σωματιδίων) μαζί με γέμισμα στο υγρό που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για μείωση NOx

πελάτης....δεν γίνεται να το κόψουμε και να βάλουμε απλή σωλήνα....τί φίλτρα και ιστορίες μου λες?)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

3 συνεχόμενες νίκες, 2009-2011. Φέτος δεν έτρεξαν αλλά αν το έκαναν, δε νομίζω να έχαναν τη νίκη.

Τα κτμ πλεον δεν εχουν προβληματα.γενικα οποιοδηποτε μηχανακι,ακομα και κινεζικο εαν το προσεχεις,δεν θα βγαλει προβλημα.σιγουρα μπορει να σου βγει κατι χαζο-σπαστικο που θα ειναι λογω ποιοτητας-κοστος αλλα κατι χοντρο,δυσκολα,ειτε ειναι κτμ ειναι dayang κτλ.

Racer, αλίμονο όταν έχει κρύο να μην δουλεύει το A/C.

Κάποιο πρόβλημα έχει η μονάδα του αυτοκινήτου και κλείνει.

Εγώ πάντως με βροχή ποτέ δεν κατάφερα να ξεθαμπώσω το τζάμι με το αερόθερμο.

Με το a/c Μόνο(είτε στο ζεστό είτε στο κρύο)

απλό είναι...

για το dakar θέλουν πχ. 5mm πάχος και βάζουν 20

ενώ στα αυτοκίνητα θέλουν 10mm και βάζουν 5(και καλά κόστος)

η vw από πότε στο dakar..

εγώ θυμάμαι την mitsubishi....πριν 4-5 χρόνια

πλέον δεν ασχολούμαι άλλο...(βαρέθηκα κουράστηκα να διαβάζω θανάτους κάθε μέρα όταν είχε dakar)

edit

ktm..... U NO PUT OIL PUMP IN DA MOTOR ?????

όσο για το φίλτρο....

άσε έχω δει σε opel τρικύλινδρο(z/x12xe/xep) που στο service book γράφανε αλλαγή φίλτρου λαδιού και όταν πήγε μια φορά να το βγάλει το πήρε σε δόσεις (είναι χάρτινο με πλαστικό πάνω κάτω)...όπως άνοιξε την τάπα του φίλτρου έμεινε στο καπάκι το πάνω πλαστικό...πήγε να το τραβήξει και το "χαρτί" και διαλυόταν στα χέρια του.......γενικά τα φίλτρα και η συντήρηση είναι πονεμένη ιστορία στον mainstream Έλληνα(δεν γίνεται να αφήσουμε λίγο ακόμα φίλτρο αέρα καμπίνας...κιας αναπνέω ο,τι υπάρχει στον χώρο μηχανής/φίλτρο βενζίνας χρειάζεται?/

service/μηχανικός/ηλεκτρολόγος....θελεί αλλαγή καταλύτης ή φίλτρο σωματιδίων....κουστούμι πχ 1200 + (για φίλτρο σωματιδίων) μαζί με γέμισμα στο υγρό που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για μείωση NOx

πελάτης....δεν γίνεται να το κόψουμε και να βάλουμε απλή σωλήνα....τί φίλτρα και ιστορίες μου λες?)

Εππ λιγα λογια για τον Χ10ΧΕ του ποπελ μου ε? :p

Ναι αν το αφησεις στο συγκεκριμενο γινεται ετσι γιατι στην βαση κουμπωνει και αν εισαι λιγο αμπαλος το σκορπας.

Θελει προσοχη επισης να τσεκαρεις εαν το ελατηριο μεσα δεν εχει ¨"κλειδωσει" γιατι αλλιως τα κρυα πρωινα ακους

την καδενα μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια και να "ξεκλειδωσει " το ελατηριο.

Γενικα ειναι στην Ελλαδα η συντηρηση πονεμενη ιστορια.Προσωπικα σε οτι οχημα/ μοτοσυκλετα ειχα/ω στα λαδια

αλλαζω και το φιλτρο μαζι.Μηδενικο κοστος σε σχεση με το να γινει η ξερη ;).Aλλα οπως λες ειναι "δεν γινεται να κοψουμε κατι?"

Εππ λιγα λογια για τον Χ10ΧΕ του ποπελ μου ε? :p

Ναι αν το αφησεις στο συγκεκριμενο γινεται ετσι γιατι στην βαση κουμπωνει και αν εισαι λιγο αμπαλος το σκορπας.

Θελει προσοχη επισης να τσεκαρεις εαν το ελατηριο μεσα δεν εχει ¨"κλειδωσει" γιατι αλλιως τα κρυα πρωινα ακους

την καδενα μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια και να "ξεκλειδωσει " το ελατηριο.

Γενικα ειναι στην Ελλαδα η συντηρηση πονεμενη ιστορια.Προσωπικα σε οτι οχημα/ μοτοσυκλετα ειχα/ω στα λαδια

αλλαζω και το φιλτρο μαζι.Μηδενικο κοστος σε σχεση με το να γινει η ξερη ;).Aλλα οπως λες ειναι "δεν γινεται να κοψουμε κατι?"

σόρρυ για το x"12"(4κύλινδρος είναι ο 12 στα opel....)

τα δωδεκάρια vag τα παλιά είναι επίσης τέρατα αναξιοπιστίας.......(τρικύλινδρα ftw)..δεν ξέρω αν τα 12 tsi είναι επίσης τρικύλινδρα

όσο για τα ktm που λέγαμε πριν ....

λογικό είναι πλεον να είναι αξιόπιστα

εδώ η bmw έβγαλε superbike(s1000rr).....που είναι για άλλη μια φορά τέρας ασχήμιας....(δεν στέλνουν κανένα για το design εκει):wall:

@shattered memories ασε τα παξιμαδια ηταν uber :fist:..

Kοιταξε η ΚΤΜ πλεον κακα τα ψεμματα εχει φυγει απο τις παιδικες ασθενειες :innocent:

(κανενας μηχανικος ομως δεν στο εγγυαται αυτο).Το ολο ονομα που υπηρχε ηταν γιατι

λογω του οτι ηταν καθαροαιμο δεν ειχε αντλια λαδιου.Ε απο εκει ξεκινησαν ολα τα προβληματα.Οταν πλεον αρχισαν να βαζουν αντλιες λαδιου μπορεις να πεις οτι φυγανε απο τα μηχανικα προβληματα και πιασανε τις παιδικες ασθενειες.Αλλα φυσικα οπως προανεφερα μιλαμε για καθαροαιμα οπωτε αν δεν τα προσεξεις φυσικα δεν σε προσεχουν .;) Προχθες πχ με εφερε ενας μηχανικος ενα φιλτρο λαδιου απο ΚΤΜ ρουφηγμενο.

Τι εννοω με αυτο? Απλα ο ιδιοκτητης δεν αλλαξε ΠΟΤΕ λαδια οπωτε λογω οτι ειναι και μοτερ μονοκυλινδρο υψηλης αποδοσης ρουφηξε το φιλτρο.Τωρα ποιος φταιει? Ο ιδιοκτητης η το KTM? ;)

Έχω την εντύπωση ότι τα πρώτα husaberg ήταν χωρίς αντλία λαδιού και ανέβαζαν λάδια στην κεφαλή μέσω του “αφρίσματος”του λαδιού με την καδένα του εκκεντροφόρου.

Τα ΚΤΜ πάντα θα έχουν βλάβες επειδή είναι και τους συμπεριφέρονται όλοι σαν καθαρόαιμα.

Για να πω τον πόνο μου. Fiat Bravo 1.25 82ps 16v mont 99 μου έχει κάψει τρεις φορές φλάντζα κεφαλής. Το καπάκι είναι το τελευταίο πλανιάρισμα που δέχεται. Τι μπορεί να φταίει και να καίει φλάντζες; Κάθε 5000 περίπου χλμ μου το κάνει και με οδήγηση πολύ χαλαρή.

Για να πω τον πόνο μου. Fiat Bravo 1.25 82ps 16v mont 99 μου έχει κάψει τρεις φορές φλάντζα κεφαλής. Το καπάκι είναι το τελευταίο πλανιάρισμα που δέχεται. Τι μπορεί να φταίει και να καίει φλάντζες; Κάθε 5000 περίπου χλμ μου το κάνει και με οδήγηση πολύ χαλαρή.

1. Κακό υλικό φλάτζας

2. Κακή τοποθέτηση.

3. Κακό πλανάρισμα.

4. Έχει αρπάξει κεφαλή και δεν σφραγίζει

5. Έχουν αρπάξει όλα μαζί :p

1. Κακό υλικό φλάτζας

2. Κακή τοποθέτηση.

3. Κακό πλανάρισμα.

4. Έχει αρπάξει κεφαλή και δεν σφραγίζει

5. Έχουν αρπάξει όλα μαζί :p

βάλε και το 6. άρπαξε κορμός και πλέον δεν φταίει η κεφαλή αλλά ο κορμός....αν το ξαναφτιάξεις πες να δουν αν και ο κορμός είναι στα ίσια του

SOS για τις κοντρες SOS - nkdrugster.biz

για την κοντρα που ανεφερε καποιος. μαλλον ειναι αυτη....

μα οι κοντρες τους πειραξανε??????? 5 λεπτα να ασχοληθεις στο ιντερνετ η στην χρυση ευκαιρια βρισκεις 200 αγγελιες για εκδιδομενες delivery!!!!Ολες δηλαδη εχουν την νομιμη αδεια ασκησεως επαγγελματος,αδεια παραμονης ,κανουν την δουλεια αυτη με την θεληση τους ,κανουν τις ιατρικες εξετασεις που προβλεπει η νομοθεσια για τις εκδιδομενες και κοβουν και αποδειξη και δηλωνουν το μαυρο χρημα που βγαζουν?Τα αμαξακια τους πειραξανε και θελανε κι αυτοφωρο αντι για ενα κ@λοπροστιμο?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.