Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

δεν αντεξα να περιμενω ποτε θα χωσω τον σπρεσβ και εβαλα τον μιλτιαδη πανω.

ο ηχος αγριεψε πολυ ,χωρις να ειναι τιποτα πολυ καγκουρε.Δεν εχω κανει τα τρελλα ζορια ακομα,απλα στις 2-3Κ,με κλειστο στερεο ακους μεσα ενα μεταλλικο βρασιμο.Με ανοιχτα παραθυρα ,ειναι αρκετα πιο βιαιος απο τον εργοστασιακο,αν και μου φαινεται αρκετα πιο πολιτισμενος απο 76αρα χειροποιητη σε ibiza 1.8T πουχω ακουσει απο μεσα.Στο ρελαντι κανει ενα βαθυ ομορφο βρασιμο...

Δεν ξερω αν και τι πηρα σε επιδοσεις,συγκρινοντας παντως με το εργοστασιακο συστημα εξατμισης (2 καταλυτες ,στενες σωληνες κλπ) πρεπει να υπαρχει τρελλη διαφορα ροης...

Και εγώ που είχα βάλει την 76άρα στο mx5, δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Παίζει αρκετό ρόλο ο σχεδιασμός και τα καζανάκια πίσω για τον τελικό θόρυβο.

Πολύ ενδιαφέρον το Toyota GT-86 (Europe) / Subaru BRZ / Scion FR-S από πάνω.

A Subaru-sourced naturally aspirated 2.0 L flat-4 boxer gasoline engine that will deliver 197 hp. The weight of the 86 is 1,180 kilograms.:T:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJSakvx3J2E]BLOODMASTERS BLOODBATH part 1 - YouTube[/ame]

@ 0:55 :hehe: :banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging:

191.000xlm και η φλάντζα ψευτοκάπακου του Mondeo έκλ@σε.

Το πήρα πρέφα τώρα που του άλλαξα μπουζί και είδα λάδι στο μπουζί εξωτερικά. Στάζει μέσα.

Back order και περιμένω να έρθει για να την αλλάξω.

Ευκαιρία να δω και να μετρήσω εκκεντροφόρους και ωστήρια.

Να βγάλεις φωτό και να βάλεις φλατζόκολλα στα σημεία που προτείνει η FORD για την επανατοποθέτηση.

Να βγάλεις φωτό και να βάλεις φλατζόκολλα στα σημεία που προτείνει η FORD για την επανατοποθέτηση.

Στις 2 σχισμές στις άκρες που ενώνεται ο καθρέφτης της καδένας με την κεφαλή κάτω από την φλάντζα.

Ροπή σφιξίματος 8-10.5nm

Με φορά από μέσα προς τα έξω τις βίδες.

Είμαι ΟΚ? Μπορώ να συνεχίσω? :p :P :p

Ναι αλλά το typo που έκανα δεν το πρόσεξες :p.

Τεσπα, ας έρθει εκείνη η ώρα και θα προσπαθήσω να βγάλω αρκετές photos σε σχέση με την άλλη φορά που έλυσα την πολλαπλή του mondeo :p

H μλκία είναι ότι ήθελα να ανοίξω και σε εμένα το ψευτοκάπακο να μετρήσω διάκενα ωστηρίων, το μπόσικο μεταβλητού και να τσεκάρω σε τι φάση βρίσκονται τα εκκεντρα αλλά οι κιτρινιάριδες, στο δικό μου μοτέρ έχουν βάλει μόνο φλαντζόκολλα και δεν με ψήνει ιδιαίτερα να φαίνεται ότι έχει αλλαχτεί η κολλά και να γίνει καμιά στραβή να χάνει και να ξανα περνάω φλαντζόκολλα όλο το καπάκι γύρω γύρω. Άσε που θα πάθω συγκοπή να δώ λάδια γύρω από το μοτέρ μου :p

Ειδα μια Ducati Diavel χθες το απογευμα στο συνταγμα...

Ρεεεεε ηταν σαν να περναει καταιγιδα απο διπλα μου O.o

Μια ιδεα ειναι ολα ρε :hehe:

Easy for u to say...

Μια ζωή στα ιταλικά για σένα το περίεργο είναι να μην έχει λάδια το μοτέρ και απ έξω.(καμιά φορά πιο πολύ απ έξω απ ότι μέσα :p)

Easy for u to say...

Μια ζωή στα ιταλικά για σένα το περίεργο είναι να μην έχει λάδια το μοτέρ και απ έξω.(καμιά φορά πιο πολύ απ έξω απ ότι μέσα :p)

Μα αυτο σου λεω, που θα παει, θα μαθεις και συ. Ειδικα με τα μεταχειρισμενα που κοιτας...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.