GEORGIOS Ιανουάριος 26, 2012 #7021 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2012 Γεια σας:magic:Τελικα πήρα το διπλωμα για Ι.Χ με την δευτερη ομως και χωρις λαδωμα Μηπως ξερετε κανενα μαγαζι στην αθηνα που να φτιαχνει το θαμπωμα απο το φαναρια;; Σας επισυνάπτω photos, λογικα θα θελουν τριβείο.. [ATTACH]47794[/ATTACH] [ATTACH]47795[/ATTACH] . Με αλοιφαδόρο και πρώτα χοντρή αλοιφή και μετά ψιλή. Αλοιφή αυτή που γυαλίζουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Σε οποιοδήποτε φανοποιείο αυτοκινήτων να πας νομίζω θα στο φτιάξουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 26, 2012 #7022 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2012 Δουλειες στο νεο KLE μεχρι στιγμης Αλλαγη λαδιων με motul (ειχε λαδια 4ετιας και βαλε) --> θα προτεινα καποια αλλα. Καθαρισμος κυκλωματος νερου --> ΟΚ Αλλαγη παραφλου (και καλα, σκετο νερο ειχε με μπολικη λασπη) -->ΟΚ Αλλαγη φιλτρο λαδιου --> ΟΚ αυτονοητο μαζι με τα λαδια αν λες οτι τα εχει καιρο. Αλλαγη μπουζι (ηταν ισα με 5χρονια πανω) --> ΟΚ βαλε κανα ιριδιου για περισσοτερα χλμ. Αλλαγη δυο μεταλλικα σοληνακια νερου που πανε στη κεφαλη) (25ε συνολο) --> οκ Αλλαγη τελικου εξατμισης με handmade inox (180e ) --> double οκ ειναι γνωστο ιδιως σε τετραχρονο και αυτου του ειδους μοτοσυκλετας .Τα πρωινα να την ζεσταινεις καλα ιδιως το χειμωνα και προσεξε να εχει τρυπα χαμηλα μικρη ωστε να φευγουν τυχον υγροποιησεις. Ρυθμισμα βαλβιδες (ηθελαν ολες) --> ΟΚ Καθαρισμος και συγχρονισμος καρμπυλατερ --> ΟΚ Καθαρισμος φιλτρου αερα (θα γινει αντικατασταση με Κ&Ν)--> ΟΧΙ βαλε μαμα. + αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες, αλλαγη υγρων φρενων, ελεγχος τακακιων, ελεγχος (99% αν ηταν παρατημενη αλλαγη μαζι με γραναζια)αλυσιδας.Τσεκαρε τα ελαστικα και βαλτα στο προγραμμα για αλλαγη εαν καθοταν και ειναι παλια και μετρηση της μπαταριας .Την κυκλοφορεις κατοπιν και βλεπεις. Παντα ορθιος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 26, 2012 #7023 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2012 "Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο του Φαλήρου έπειτα από τροχαίο ατύχημα που συνέβη στις 7 το απόγευμα της Τρίτης στον περιφερειακό δρόμο της Δραπετσώνας. Ο σκηνοθέτης βρισκόταν στο σημείο για γύρισμα και τη στιγμή που διέσχιζε το οδόστρωμα παρασύρθηκε από μοτοσικλέτα. Η τραγωδία έγκειται στο ότι μετά το αρχικό χτύπημα ο Θόδωρος Αγγελόπουλος έπεσε σε ανοικτό τσιμεντένιο φρεάτιο στις παρυφές του δρόμου, βάθους τεσσάρων μέτρων, κάτι που απέβη καταδικαστικό και εν τέλει μοιραίο. "Γιατί ήταν ανοιχτό το φρεάτιο;Γιατί κλέβουν τις σχάρες οι Τσιγγάνοι και τις πουλάνε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Ιανουάριος 27, 2012 #7024 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2012 + αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες, αλλαγη υγρων φρενων, ελεγχος τακακιων, ελεγχος(99% αν ηταν παρατημενη αλλαγη μαζι με γραναζια)αλυσιδας.Τσεκαρε τα ελαστικα και βαλτα στο προγραμμα για αλλαγη εαν καθοταν και ειναι παλια και μετρηση της μπαταριας .Την κυκλοφορεις κατοπιν και βλεπεις. Παντα ορθιος Να'σαι καλα Η μηχανη δεν ηταν σε ακινησια απλα ο προηγουμενος κατοχος ηταν τερμα μλκ@ς. Το μπροστινο συστημα σιγουρα θελει εξαερωση γιατι ειναι αρκετα σκληρο Το μπροστινο λαστιχο ειναι καινουργιο οπως και αλυσιδο γραναζα. Το πισω λαστιχο σιγουρα θα αλλαχτει πριν απο ταξιδια αλλα προς το παρων λεφτα δν υπαρχουν. Τακακια κλπ εχω αλλαξει, βεβαια εχω μπει σε σκεψεις να βαλω σοληνακια υψηλης και ισως μαργαριτες. Σε φρενο πανικου ναι μεν σταματαει η μηχανη αλλα αφου εχεις παθει εγκεφαλικο. Γενικοτερα τα KLE δεν εχουν αισθηση του φρενου τα ατιμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 27, 2012 #7025 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2012 Οι μαργαρίτες φρένα πού ακριβώς βοηθάνε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιανουάριος 27, 2012 #7026 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2012 πουθενα ασε τις μαργαριτες και τα υψηλης και αλλαξε πρωτα τα αναγκαια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιανουάριος 27, 2012 #7027 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2012 Εχω μια απορια ρε παιδια.η βαλβιδα της εξαγωγης οταν ζεσταθει,τοτε το διακενο μεγαλωνει η μικραινει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 27, 2012 #7028 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2012 Το Τραγικο Κιβωτιο ψιλοβελτιωθηκε με την τοποθετηση insert πολυουρεθανης στον συνδεσμο κιβωτιου - μοτερ...Για 20-30 ευρω μοντα ΠΟΛΥ αποτελεσματικο!!!(ε ψιλοαυξηθηκαν οι κραδασμοι αλλα ο Τσακωνας δεν μασαει.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιανουάριος 28, 2012 #7029 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2012 περι κομπρεσορα ο λογος..(ο ηχος) Εισαγωγικα (@2.10+ αν βαριεστε να το δειτε ολο) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=MGdg2Fd2WQY&feature=related]Forced Induction - Supercharger vs. Turbo Charger - YouTube[/ame] le fap fap fap [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vJIHCaD0A4k&feature=fvwrel]Chevy Camaro 68 Blown V8 - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=jbmG9K40e1k&feature=relmfu]Going Mentle - Extremely Close Call - YouTube[/ame] Oυτε ευθεια δε πανε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 28, 2012 #7030 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2012 Έλα τώρα με τα γατάκια που έβαλες! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eYgvPEhyRm0&feature=related]Sick GTO - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6JQpsQe-v1Y&feature=colike]Twin Supercharged GTO 1600HP - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 29, 2012 #7031 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 Sorry αν έχει ξαναμπεί αλλά εδώ μιλάμε για ωμή δύναμη.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU]Mitsubishi Lancer Evolution ARS (1/4 mile 9.734 sec.; 1 mile 23.911 sec.) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιανουάριος 29, 2012 #7032 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 Πολυ δυναμη ναι...μπειτε και στην σελιδα τους, ολα τα videakia ειναι ενα και ενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constandinos Ιανουάριος 29, 2012 #7033 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 Εχω μια απορια ρε παιδια.η βαλβιδα της εξαγωγης οταν ζεσταθει,τοτε το διακενο μεγαλωνει η μικραινει?το διάκενο καλύπτεται από την διαστολή της βαλβίδας, λόγω της θέρμανσης της, γι αυτό άλλωστε και υπάρχει, για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν και οι ανοχές στα περισσότερα μέρη του κινητήρα. Χοντρά, δες τα σαν ένα τρόπο να μην βρίσκουν τα μέταλλα μεταξύ τους όταν διασταλούν απο την θερμοκρασία. Ένας λόγος που σου λένε οι μηχανικοί να μην πιέζεις το αυτοκίνητο/ μηχανή πριν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί δεν έχουν πάρει τα μηχανικά μέρη του κινητήρα τις διαστολές που πρέπει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 29, 2012 #7034 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 (edited) τελικα οτι πλερωνεις παιρνεις...εκανα βολτες τον ροκκο με τον φρεσκοφορεμενο του Μιλτιαδη το ΠΣΚ ...υποτιθεται ειναι το πιο φασαριοζικο κιτ που δινει ο κατασκευαστης (φανταζομαι decat θαναι ακομη πιο φασαριοζικο αλλα δεν θελω να λιωσουν και οι παγοι)...Στο ρελαντι κανει εναν αρκετα πιο βαθυ ηχο και ψυλλιαζεσαι οτι κατι παιζει.Μεχρι τις 2.000 σαλ ,κανει εναν ψιλο-βομβο..Μεταξυ 2-3χιλιαδων,αμα εισαι συνετος με το γκαζι,χαλαρα ξεγελιεσαι οτι οδηγας εργοστασιακο αυτοκινητο,και μονο αμα δωσεις πονο καταλαβαινεις οτι εχει αφτερμαρκετ εξατμιση (και παλι καμμια σχεση με σαξοραλλα)...Νομιζα οτι ειναι ιδεα μου και επειδη το πλερωσα δεν μπορω να δω τα μειονεκτηματα του,αλλα επιβεβαιωνεται και απο επιβατες που δεν καταλαβαινουν οτι κατι εχει πειραχτει στην εξατμιση (μονο ενα γρου-γρου οταν ειναι κρυα παρατηρουν και αυτο μονο αν ρωτησεις)http://www.millteksport.com/media.file.cfm?fileid=987ΥΓ: οσα χρονια που οδηγω δεν εχω δει ποτε βανακι της τροχαιας για καυσαερια.Μετα απο 500 μετρα πορειας με τον σπρεσβ,πετυχα ενα τωρα με την καινουρια εξατμιση. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 29, 2012 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 29, 2012 #7035 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 σου κανε ελεγχο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 29, 2012 #7036 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2012 σου κανε ελεγχο?οχι...αποτι εχω ψαξει ,ο καταλυτης πουχει η εν λογω εξατμιση κατα πασα πιθανοτητα περναει ,απλα θελει πρωτα σχολαστικο ζεσταμα ο ,και αντε να εξηγησεις στον καπ οτι πρεπει πρωτα να κανεις 2 χιλιομετρα ζορι για να λειτουργησει σωστα ο καταλυτης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιανουάριος 30, 2012 #7037 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 (edited) Sorry αν έχει ξαναμπεί αλλά εδώ μιλάμε για ωμή δύναμη. Μην πηγαίνεις μακριά... έχουμε και εδώ στην Ελλαδίτσα μας καλά EVO... 1/4 9.775 @ 252km/h [ame=http://www.youtube.com/watch?v=8qc4an9B5qg&feature=fvsr]Mitsubishi EVO VIII @ Serres - YouTube[/ame] 1/4 9.026 @ 269Km/h [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2012 από ckbond Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7038 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 τελικα οτι πλερωνεις παιρνεις...Έχεις κολλήσει ότι η χειροποίητες είναι ντε και καλά φασαριόζικες, και στο έχω πει και πιο πάνω, δεν είναι έτσι. Είναι ανάλογα το τι θα ζητήσεις. Αν ζητήσεις φουλ ησυχία θα σου πετάξει μεγάλο καζάνι/καζάνια με φουλ μόνωση και δεν θα κάνει.Τώρα αν μπαίνεις σε καγκούρια(count me in) με custom εξατμίσεις που θέλουν την μέγιστη απόδοση από εξάτμιση(less restriction = louder) αλλά γουστάρουν και τον θόρυβο, ε τότε, ναι, θα κάνουν περισσότερο θόρυβο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7039 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Μην πηγαίνεις μακριά... έχουμε και εδώ στην Ελλαδίτσα μας καλά EVO... 1/4 9.775 @ 252km/h 1/4 9.026 @ 269Km/h Τώρα πλέον τρέχει σε αναβάσεις όμως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 30, 2012 #7040 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Έχεις κολλήσει ότι η χειροποίητες είναι ντε και καλά φασαριόζικες, και στο έχω πει και πιο πάνω, δεν είναι έτσι. Είναι ανάλογα το τι θα ζητήσεις. Αν ζητήσεις φουλ ησυχία θα σου πετάξει μεγάλο καζάνι/καζάνια με φουλ μόνωση και δεν θα κάνει.Τώρα αν μπαίνεις σε καγκούρια(count me in) με custom εξατμίσεις που θέλουν την μέγιστη απόδοση από εξάτμιση(less restriction = louder) αλλά γουστάρουν και τον θόρυβο, ε τότε, ναι, θα κάνουν περισσότερο θόρυβο.το θεμα του θορυβου ειναι υποκειμενικο και μαλλον δεν μπορω να αναλυσω με πινακακια ποσα db παραγει στις 4.625 σαλ η Bournazi Racing και ποσα η αντιστοιχη Schnitzer ...Απλα βλεπω οτι πηρα αυτο που ο κατασκευαστης δινει για λαουντ μπιτσινγκ μαδαφακα (76 χιλ /καταλυτη και μονο μεσαιο ),και εκτος απο το ρελαντι που σε υποψιαζει,ειναι ησυχη αμα πας ~3χιλ,αλλα τρομαζει τους διπλα αμα δωσεις πονο και μου κανει εντυπωση που μπορει και τα 2.Η αντιστοιχη χειροποιητη(με καταλυτη και μεσαιο καζανι) 76 χιλιοστων φιλου με bt κανει τα μωρα να κλαινε σε ακτινα 2 ταχυδρομικων κωδικων οταν ανεβαινει με πρωτη προς το σπιτι μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts