ARMAGEDDON Ιανουάριος 7, 2012 #6841 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2012 αν όντως ισχύουνε αυτά που λένε τα παιδιά, και γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές (απόδοση των κινητήρων κλπ) τότε όλα αυτά που ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι μια μπούρδα όπως και τα υπόλοιπα Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 8, 2012 #6842 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2012 Αυτά μια χαρά δουλεύουν, το άλλο δεν δούλευε λάθος? Πετρελαιο και υψηλης αποδοσης Ακη.Και δεν λεμε για κανενα εσωλεμβιο μιλαμε για την προικα του σε ντζιβιντζιλικια. WARNING! Excessive Clag! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=w4MjC1Ywofg]D5600 Cold-start after piston change - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Ιανουάριος 8, 2012 #6843 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2012 (edited) Το μιγμα ειναι νερο και βενζινα και ο κινητηρας δουλευει σαν να μας πουλησανε νερωμενη βενζινη. Tο εφηυρε καποιος Δημάρας πριν απο 35 χρονια, αλλά δεν έχω όρεξη να ψαξω για λεπτομερειες τωρα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2012 από GEORGIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 9, 2012 #6844 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 μόλις πέρασα το δίπλωμα για αυτοκίνητο και μηχανάκι 125.facking huppy:fun: Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanoolhs Ιανουάριος 9, 2012 #6845 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 μόλις πέρασα το δίπλωμα για αυτοκίνητο και μηχανάκι 125.facking huppy:fun: Ωραιος!!! Εγω δινω την παρασκευη και δεν εχω λαδωσει:toomuchne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιανουάριος 9, 2012 #6846 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Και γιατι να λαδωσεις?εγω και τα 2 τα περασα μια χαρα και χωρις λαδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6847 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Και δεν χρειαζεται.Η ξερεις να οδηγας η δεν ξερεις και σε κοβουν.No hard feelings αλλα δυστηχως ετσι ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιανουάριος 9, 2012 #6848 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Καλά, σιγά γιατί ξαφνικά νομίζω πως μεγάλωσα στο άνδρο της αξιοκρατίας...Εγώ οταν έδωσα πριν 13 χρόνια κοντά δεν ήταν τόσο clear cut... Το είχα περάσει χωρίς να λαδώσω γιατί οδηγούσα απο τα 14 κλπ, αλλά είχα πολυ κόσμο που έζησε τον διάλογο "η 50.000 δραχμές φίλε ή τα λέμε". Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6849 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω). Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος? Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι .. (Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanoolhs Ιανουάριος 9, 2012 #6850 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Στην αρχη οι πιο αδυναμοι λαδωναν προκειμενου να περασουν πιο ευκολα, αλλα τωρα εχει γινει στανταρ οταν πας να δωσεις για να εισαι σιγουρος και να μην ξαναπληρωνεις τα παραβολα σε περιπτωση που μεινεις!!Οι 3/5 σχολες οδηγων που πηγα να δω για διπλωμα μου ειπαν ειναι τοσα ΧΧΧ αλλα κανε τα μαζι με λαδωμα στα ΧΧΧ να τελειωνεις...Oσο να ειναι εχεις αμφιβολιες μετα αν δεν δωσεις λαδωμα :hang3:Σε ευχαριστω για την πληροφορία [MENTION=3128]2cpu[/MENTION] Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezdim Ιανουάριος 9, 2012 #6851 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Kαι μετά σκοτώνονται σαν τα ζώα στους δρόμουςΜιλάω ΚΑΙ για γενιές του '50-'60 που "πήραν δίπλωμα" τότε και "έχουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα εμπειρία" Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Ιανουάριος 9, 2012 #6852 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Τι είναι καλύτερο να λαδώσεις ή να δώσεις άλλο ένα 100αρι για να εξεταστείς; Πολύ δύσκολα θα πέσεις στον ίδιο εξεταστή. Βέβαια μπορείς να πέσεις και σε χειρότερο, αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι μπορείς να οδηγήσεις. Εμένα μου λέει στο τέλος σβήσε τη μηχανή. Οκ του λέω. Μου λέει θεωρείς ότι είναι όλα καλά; Κοιτάω δεξιά κοιτάω αριστερά και του λέω ναι. Μου λέει δεν είναι, έχεις σβήσει τη μηχανή με το aircondition ανοιχτό. (ζήτημα αν φύσαγε κάποιο γιατί είχαμε ανοιχτά παράθυρα) Έγλυψα λίγο, αλλά δεν κόπηκα (την δεύτερη φορά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6853 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω).Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος? Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι .. (Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ) Μια μπιατς που εδινε παντως της ειπα να αρχισει να διαβαζει το serial number του χαρτονομισματος δυνατα στο κινητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6854 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 ΥΓ:επειδη ξερω πως εν μεσω κρισης ολοι καιγεστε να μαθετε,αλλαξα στο τσακωναμαξο τα eneos 5W30 με mobil1 esp formula 5W30.Τα ενεος ειχανε ~4.000χλμ.Εκανα ακριβως τις ιδιες διαδρομες,με τις ιδιες ταχυτητες,την ιδια ωρα της μερας,με διαφορα 2-3 ημερων.Τα mobil ειχανε χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου,ανεβαινε η θερμοκρασια τους δυσκολοτερα και επεφτε πολυ ευκολοτερα.Λεμε για παρατηρησιμη διαφορα,οχι 1 βαθμο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6855 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Επειδη δεν εχω δει.Αυτα τα λαδια τα προτεινει ο κατασκευαστης @Τsakona ?Πιστευω και ενα 5 40 πχ αν το βαλεις να μην παρεξηγηθει.Και ποσα klm λεει αλλαγη? Αυτα ειναι full συνθετικα οπωτε αν θες μπορειςνα τα πας 6 και 7.Ιμισυνθετικα στο κουβα τα αλλαζω απο 5 εως 6 μαξ.Αλλα μεσα πολη το κουβαδακιον παει σπανια εως καθολου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6856 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Το 40 τοχω σκεφτει αλλα λεει κοσμος για ζημιες στο cam follower με χοντροτερο απο 30..Και το αργοστασιο εχει εγκρινει για vw 504 μονο 5w30 ...Κουφαθηκα ολιγον,δεν περιμενα τοσο χοντρη διαφορα απο το ενα λαδι στο αλλο.Τι να πω,εκτος αν φταιει που παραταω το αυτοκινητο ακινητο για 15ημερα και το προηγουμενο λαδι οξειδωνεται στην αδρανεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6857 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Περιεργο.Θα ρωτησω αυριο και θα δω Ισως εχουμε και 5-30.Οσο ξερω και εχω δει ο κατασκευαστηςπροτεινει λαδια αναλογα θερμοκρασιακες συνθηκες και φυσικα με καποιες προδιαγραφεςδικες του.Πχ για μενα προτεινει μεχρι και 0-40 (τα ειχα δοκιμασει ενα φεγγαρι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 9, 2012 #6858 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Mobil 1 Motorsport Formula 15W-50 και εγώ στο M50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιανουάριος 9, 2012 #6859 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 τελικα το πλυσιμο με sonax, και γαντι μικροινων , σκουπισμα με πετσετα μικροινων,κανουν τρελη δουλεια..με τρωει να χτυπησω κατα ανοιξη κανα πιεστικο, να κανω αφρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιανουάριος 9, 2012 #6860 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2012 Αφρό κάνεις και με ενα λάστιχο και εναν κουβά . Εκει που ισως χρησιμέψει το πιεστικο ειναι πχ κατω απο τους θόλους η να χτυπάς δισκόφρενα - δαγκάνες . Και γενικα δύσκολα σημεια ( οχι ρουλεμαν ομως ) . Εγώ πιεστικό βάζω μια στα 5 πλυσίματα και αν . Δλδ 3-4 φορες τον χρόνο το πολύ στο αυτοκίνητο και 1-2 στην μοτο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts