Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αναλογα που ειναι το αισθητηριο.αν εισουν τοσο τυχερος και η σταγονα

επεσε ακριβως πανω του ε τοτε πες μας και κανενα νουμερο στο λαχειο :p

Επισης φροντιζε να ειναι καθαρος οσο το δυνατον και οσο περισσοτερο ο ανεμοθωρακας σου.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

O αισθητήρας στο δικό μου ειναι νομιζω ακριβως κάτω απο εκει που ειναι κολημένος ο μεσαιος καθρεπτης στο παρμπριζ και ισως εχει να κανει με το ποσο καθαρο ειναι το σημειο αυτο για την αποκριση του . Αν και εγω αυτοματους γυαλοκαθαριστηρες και αυτοματα φωτα τα εχω off μονιμα . Τους καθαριστηρες κυριως γιατι τον χειμωνα οταν εβγαινα εξω απο το αμαξι το πρωι να ριξω νερο να ξεπαγωσουν παιρνανε μπρος μονοι τους και μου το πετουσαν πανω . : D

στο αμαξι μας εχουμε και για τα φωτα και για την βροχη αισθητηρες συνεχεια στο ΟΝ και δουλευουν τελεια... μηπως φταιει η ποιοτητα του αισθητηρα?

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION], βενζινη. δεν κανω τοσο πολλα χλμ για να αξιζει να παω σε πετρελαιο. αν κανεις ομως αξιζει σιγουρα!

παντως ο αντιπροσωπος εδω εφερε καμια 25αρια. 5-6 ηταν σιγουρα πετρελαιο παντως.

ποσο σου βγηκαν τα χειμερινα και τι διασταση? μαζι με ζαντα?

το εσωτερικο παντως, εχει πολυ καλη εργονομια. το αλλο, οι καθρεφτες ειναι τεραστιοι πραγματικα!

θηκες δεν εχει τοσες πολλες οπως το προηγουμενο, αλλα ειμαι νορμαλ!

μου αρεσε πολυ το σασμαν παντως...

Έχω οδηγήσει το προηγούμενο (pro facelift) 13άρι με το σειριακό 6ρι, είναι λίγο ό,τι νά 'ναι ανάρτηση και φρένα (οδηγαώ λίγο ... απότομα), αλλά είναι απίστευτα βολικό αμάξι.

Πανεύκολο στο παρκάρισμα και πανεύκολο στην οδήγηση.

Δεν το έχω δοκιμάσει βέβαια στο όριο, απλά σε ρολάρισμα.

εμένα πάντως, η έκδοση dynamic με 4 δισκόφρενα μου φαίνεται ότι έχει πολύ καλό φρενάρισμα.

Εχει ΑΠΕΙΡΕΣ εδω το επιβεβαιώνω και εγώ εντάξει...

Οι μισές με αραβικές πινακίδες!

Γιάγκο του αδερφού πάντως το 1,33 δεν έκαιγε ΤΙΠΟΤΑ.

τώρα αν σου καίει πάνω απο το S σου κάτι πάει στραβά γιατι και το S δεν φημίζεται για την οικονομία του.

Τσάκω, ο αισθητήρας είναι όντως κάτω απο τον καθρέφτη αλλά το γυαλί είναι υδρόφιλο

και αν δεν "κάτσει" η σταγόνα δεν νιώθει να δουλέψει...

Νιόνιο, εγώ πάντως για να κάψω 8 στην πόλη ήταν δύσκολο και έπρεπε να οδηγω χειρότερα απο τον Τζιπάβλι!! χαράς το κουράγιο σου :D

Γιάγκο του αδερφού πάντως το 1,33 δεν έκαιγε ΤΙΠΟΤΑ.

τώρα αν σου καίει πάνω απο το S σου κάτι πάει στραβά γιατι και το S δεν φημίζεται για την οικονομία του.

"Στην κατηγορία χωρητικότητας 1,4 έως 1,8 λίτρα το βραβείο πήρε ο κινητήρας του νέου MINI Cooper S. Ο 1.6-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας είναι εφοδιασμένος με υπερσυμπιεστή Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό βενζίνης, καθώς και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων με βάση το πατενταρισμένο σύστημα VALVETRONIC. Αυτός ο συνδυασμός καθιστά κινητήρα (απόδοσης 184 ίππων) την πιο αποδοτική μονάδα στον κόσμο για τον τύπο του και το μέγεθός του. Έτσι συνεχίζει την ''παράδοση'' που είχε ο προκάτοχός του (ο προηγούμενος κινητήρας του MINI Cooper S), ο οποίος είχε κερδίσει το βραβείο στην κατηγορία του επί 4 συναπτά έτη."

Το ήξερα πως θα μου το τρίψεις στην μούρη αυτό, αλλά απο φίλο με το ίδιο του έκαιγε 12άρια στην πόλη.

(αν και υποψιάζομαι πως οδηγεί λίγο πιο "βαριά" απο εσένα )

Το ήξερα πως θα μου το τρίψεις στην μούρη αυτό, αλλά απο φίλο με το ίδιο του έκαιγε 12άρια στην πόλη.

(αν και υποψιάζομαι πως οδηγεί λίγο πιο "βαριά" απο εσένα )

Κοίτα , μπορώ να το πάω από 6 λίτρα τα 100 μέχρι 15 λίτρα τα 100, ανάλογα την διάθεση.

Ο προηγούμενος κινητήρας του μίνι με τον κομπρεσορα, δεν κατέβαινε κάτω από 10 λίτρα. Βέβαια πολλοί υποστηρίζουν ότι ήταν ποιο "αντρικός" : )

Καλα,τωρα να μιλαμε για καταναλωση σε σπορτσκαρς ειναι σαν να λεμε για σουτιεν και στρινγκακια στις μπιτσιζ.

Παντως εντυπωσιασθην με τα νουμερα που λετε ... Ροκκος να παω πετωντας αθηνα χαλκιδα παιζει 10.5-11.5 λιτρα ανα 100χλμ κ εχει και 19αρες...~13 εχω δει μονο σε ανοιχτες στριφτερες διαδρομες με συνεχεις επιταχυνσεις επιβραδυνσεις και παλι δυσκολα το πιανεις αυτο το νουμερο...Αν κ μποτιλιαρισμα ζητημα να χει κανει συνολο 80-90χλμ σε ολη την μεχρι τωρα ζωη του

Νιόνιο, εγώ πάντως για να κάψω 8 στην πόλη ήταν δύσκολο και έπρεπε να οδηγω χειρότερα απο τον Τζιπάβλι!! χαράς το κουράγιο σου :D

Πρώτον, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΡΕ ΠΡΟΒΒΑΤΟ;;;;

δευτερον, μπλέξε με αλεξάνδρας σε απεργία ΜΜΜ, με 43° εξωτερική, στον ανεβασμό, με κλιματισμό και πές μου αν ακόμα δυσκολευεσαι να περάσεις το 8.

Πρώτον, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΡΕ ΠΡΟΒΒΑΤΟ;;;;

δευτερον, μπλέξε με αλεξάνδρας σε απεργία ΜΜΜ, με 43° εξωτερική, στον ανεβασμό, με κλιματισμό και πές μου αν ακόμα δυσκολευεσαι να περάσεις το 8.

Λονδίνο :D έρχομαι 24 (θα είσαι πάνω??)

δεύτερον! ΕΦΥΓΑ για να μην το ζω αυτό κάθε 3μέρες!! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.