2cpu Δεκέμβριος 11, 2011 #6721 Δεκέμβριος 11, 2011 αναλογα που ειναι το αισθητηριο.αν εισουν τοσο τυχερος και η σταγονα επεσε ακριβως πανω του ε τοτε πες μας και κανενα νουμερο στο λαχειο Επισης φροντιζε να ειναι καθαρος οσο το δυνατον και οσο περισσοτερο ο ανεμοθωρακας σου.
Athens2004 Δεκέμβριος 11, 2011 #6722 Δεκέμβριος 11, 2011 O αισθητήρας στο δικό μου ειναι νομιζω ακριβως κάτω απο εκει που ειναι κολημένος ο μεσαιος καθρεπτης στο παρμπριζ και ισως εχει να κανει με το ποσο καθαρο ειναι το σημειο αυτο για την αποκριση του . Αν και εγω αυτοματους γυαλοκαθαριστηρες και αυτοματα φωτα τα εχω off μονιμα . Τους καθαριστηρες κυριως γιατι τον χειμωνα οταν εβγαινα εξω απο το αμαξι το πρωι να ριξω νερο να ξεπαγωσουν παιρνανε μπρος μονοι τους και μου το πετουσαν πανω . : D
uNick Δεκέμβριος 11, 2011 #6723 Δεκέμβριος 11, 2011 στο αμαξι μας εχουμε και για τα φωτα και για την βροχη αισθητηρες συνεχεια στο ΟΝ και δουλευουν τελεια... μηπως φταιει η ποιοτητα του αισθητηρα?
magicman Δεκέμβριος 11, 2011 #6724 Δεκέμβριος 11, 2011 [MENTION=1085]sotiris[/MENTION], βενζινη. δεν κανω τοσο πολλα χλμ για να αξιζει να παω σε πετρελαιο. αν κανεις ομως αξιζει σιγουρα! παντως ο αντιπροσωπος εδω εφερε καμια 25αρια. 5-6 ηταν σιγουρα πετρελαιο παντως.ποσο σου βγηκαν τα χειμερινα και τι διασταση? μαζι με ζαντα?το εσωτερικο παντως, εχει πολυ καλη εργονομια. το αλλο, οι καθρεφτες ειναι τεραστιοι πραγματικα!θηκες δεν εχει τοσες πολλες οπως το προηγουμενο, αλλα ειμαι νορμαλ! μου αρεσε πολυ το σασμαν παντως...
sotiris Δεκέμβριος 11, 2011 #6725 Δεκέμβριος 11, 2011 Έχω οδηγήσει το προηγούμενο (pro facelift) 13άρι με το σειριακό 6ρι, είναι λίγο ό,τι νά 'ναι ανάρτηση και φρένα (οδηγαώ λίγο ... απότομα), αλλά είναι απίστευτα βολικό αμάξι.Πανεύκολο στο παρκάρισμα και πανεύκολο στην οδήγηση.Δεν το έχω δοκιμάσει βέβαια στο όριο, απλά σε ρολάρισμα.
GriGaS Δεκέμβριος 11, 2011 #6726 Δεκέμβριος 11, 2011 εμένα πάντως, η έκδοση dynamic με 4 δισκόφρενα μου φαίνεται ότι έχει πολύ καλό φρενάρισμα.
dimitris_s Δεκέμβριος 12, 2011 #6727 Δεκέμβριος 12, 2011 Πόσο πάει αλλαγή βαλβολίνες για το κιβώτιο (avensis 99 mk1 5τάχυτο).. 50ρικο να υπολογίζω;
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2011 #6728 Δεκέμβριος 14, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=JS4kD4o7Gsg&feature=g-vrec]Ferrari Scares Kid! - YouTube[/ame] μοουαχαχααχ
sotiris Δεκέμβριος 14, 2011 #6729 Δεκέμβριος 14, 2011 Μπούρκες βλέπω, το λονδίνο είναι.Λονδίνο, με σήμα τη μπούρκα.
Dolly Δεκέμβριος 14, 2011 #6731 Δεκέμβριος 14, 2011 Εχει ΑΠΕΙΡΕΣ εδω το επιβεβαιώνω και εγώ εντάξει... Οι μισές με αραβικές πινακίδες! Γιάγκο του αδερφού πάντως το 1,33 δεν έκαιγε ΤΙΠΟΤΑ. τώρα αν σου καίει πάνω απο το S σου κάτι πάει στραβά γιατι και το S δεν φημίζεται για την οικονομία του. Τσάκω, ο αισθητήρας είναι όντως κάτω απο τον καθρέφτη αλλά το γυαλί είναι υδρόφιλο και αν δεν "κάτσει" η σταγόνα δεν νιώθει να δουλέψει... Νιόνιο, εγώ πάντως για να κάψω 8 στην πόλη ήταν δύσκολο και έπρεπε να οδηγω χειρότερα απο τον Τζιπάβλι!! χαράς το κουράγιο σου
Lakisss Δεκέμβριος 14, 2011 #6732 Δεκέμβριος 14, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Zrr_XYU3T8Q]Stuntbusters - Car Drop at 1000 FPS - YouTube[/ame]
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 14, 2011 #6733 Δεκέμβριος 14, 2011 Γιάγκο του αδερφού πάντως το 1,33 δεν έκαιγε ΤΙΠΟΤΑ. τώρα αν σου καίει πάνω απο το S σου κάτι πάει στραβά γιατι και το S δεν φημίζεται για την οικονομία του."Στην κατηγορία χωρητικότητας 1,4 έως 1,8 λίτρα το βραβείο πήρε ο κινητήρας του νέου MINI Cooper S. Ο 1.6-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας είναι εφοδιασμένος με υπερσυμπιεστή Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό βενζίνης, καθώς και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων με βάση το πατενταρισμένο σύστημα VALVETRONIC. Αυτός ο συνδυασμός καθιστά κινητήρα (απόδοσης 184 ίππων) την πιο αποδοτική μονάδα στον κόσμο για τον τύπο του και το μέγεθός του. Έτσι συνεχίζει την ''παράδοση'' που είχε ο προκάτοχός του (ο προηγούμενος κινητήρας του MINI Cooper S), ο οποίος είχε κερδίσει το βραβείο στην κατηγορία του επί 4 συναπτά έτη."
Dolly Δεκέμβριος 14, 2011 #6734 Δεκέμβριος 14, 2011 Το ήξερα πως θα μου το τρίψεις στην μούρη αυτό, αλλά απο φίλο με το ίδιο του έκαιγε 12άρια στην πόλη.(αν και υποψιάζομαι πως οδηγεί λίγο πιο "βαριά" απο εσένα )
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 14, 2011 #6735 Δεκέμβριος 14, 2011 Το ήξερα πως θα μου το τρίψεις στην μούρη αυτό, αλλά απο φίλο με το ίδιο του έκαιγε 12άρια στην πόλη.(αν και υποψιάζομαι πως οδηγεί λίγο πιο "βαριά" απο εσένα )Κοίτα , μπορώ να το πάω από 6 λίτρα τα 100 μέχρι 15 λίτρα τα 100, ανάλογα την διάθεση.Ο προηγούμενος κινητήρας του μίνι με τον κομπρεσορα, δεν κατέβαινε κάτω από 10 λίτρα. Βέβαια πολλοί υποστηρίζουν ότι ήταν ποιο "αντρικός" : )
Tsakonas Δεκέμβριος 14, 2011 #6736 Δεκέμβριος 14, 2011 Καλα,τωρα να μιλαμε για καταναλωση σε σπορτσκαρς ειναι σαν να λεμε για σουτιεν και στρινγκακια στις μπιτσιζ.Παντως εντυπωσιασθην με τα νουμερα που λετε ... Ροκκος να παω πετωντας αθηνα χαλκιδα παιζει 10.5-11.5 λιτρα ανα 100χλμ κ εχει και 19αρες...~13 εχω δει μονο σε ανοιχτες στριφτερες διαδρομες με συνεχεις επιταχυνσεις επιβραδυνσεις και παλι δυσκολα το πιανεις αυτο το νουμερο...Αν κ μποτιλιαρισμα ζητημα να χει κανει συνολο 80-90χλμ σε ολη την μεχρι τωρα ζωη του
Lakisss Δεκέμβριος 14, 2011 #6737 Δεκέμβριος 14, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mxIaRw4a7GI&feature=player_embedded]Bridgestone Air-Free Concept Tyres #DigInfo - YouTube[/ame]
NoDsl Δεκέμβριος 14, 2011 #6738 Δεκέμβριος 14, 2011 Νιόνιο, εγώ πάντως για να κάψω 8 στην πόλη ήταν δύσκολο και έπρεπε να οδηγω χειρότερα απο τον Τζιπάβλι!! χαράς το κουράγιο σου Πρώτον, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΡΕ ΠΡΟΒΒΑΤΟ;;;; δευτερον, μπλέξε με αλεξάνδρας σε απεργία ΜΜΜ, με 43° εξωτερική, στον ανεβασμό, με κλιματισμό και πές μου αν ακόμα δυσκολευεσαι να περάσεις το 8.
Dolly Δεκέμβριος 15, 2011 #6740 Δεκέμβριος 15, 2011 Πρώτον, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΡΕ ΠΡΟΒΒΑΤΟ;;;;δευτερον, μπλέξε με αλεξάνδρας σε απεργία ΜΜΜ, με 43° εξωτερική, στον ανεβασμό, με κλιματισμό και πές μου αν ακόμα δυσκολευεσαι να περάσεις το 8. Λονδίνο έρχομαι 24 (θα είσαι πάνω??) δεύτερον! ΕΦΥΓΑ για να μην το ζω αυτό κάθε 3μέρες!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.