Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
εντυπωσιακότατο!

μόνο τον πώλο θα ήθελα λίγο χαμηλότερο με κάνα extra sport spoiler να κρυφτεί όλο αυτό το κενό που παραπεμπει σε buggy....λες και του χουν ρίξει κλωτσιά από πίσω είναι.....

Το παρακάτω είναι φωτοσοπιά από το ft86club όπου έβγαλαν το χρώμιο από τα tail lights.

Έτσι είναι πολύ πιο όμορφο και μοιάζει περισσότερο στο LFA.

ProductionGT86-1.jpg

Subaru μοτέρ?:TD:

Toyota-Subaru.

Toyota's D-4S injection technology

197bhp at 7,000rpm

205Nm at 6,600rpm

12.5:1 compression ratio

Why not? :)

λιγο παραπανω ροπη να ειχε..

Γιατί με 20 κιλά δεν τραβάει το φουσκωτό; :innocent:

Κι εγώ το σκεφτόμουν αυτό με τη ροπή, αλλά:

1) Είναι αρκετά ελαφρύ (~1180 kg διάβασα νομίζω).

2) Βγαίνει και με αυτόματο, το οποίο αν ισχύουν αυτά που διάβασα είναι ίδιας τεχνολογίας με του IS-F (100 ms shifts κλπ). Με τέτοιο κιβώτιο θα είναι παιχνιδάκι να δουλεύεις τον κινητήρα ψηλά.

καλα κανανε και το εβγαλαν με "χαμηλη" σε σχεση με τα υπολοιπα ροπη αλλα ελαφρυτερο...Τα αντιστοιχα του VAG με τον γνωστο 2λιτρο παιζουν στα 1400-1500 κιλα με ροπη 350nm..Και τι καταλαβανε?Χιλιες φορες καλυτερα 300 κιλα ελαφρυτερο και λιγοτερη ροπη ,παρα +300 κιλα (τρελλη διαφορα) και παραπανω ροπη...Χαζη ειναι η honda/lotus που πανε για μικρο βαρος-πολυστροφους κινητηρες και χαμηλοτερη ροπη κλπ?Δηλ σιγα το πραγμα αμα δεν τραβαει στα 200 οπως ενα tts/s3/golf R/scir R/cupra R ,αφου (λογικα θα) στριβει/συμπεριφερεται καλυτερα στα λιγα χλμ απο τους αντιστοιχους vago-βροντοσαυρους? Η δε εξτρα ροπη σε κακη ασφαλτο βγαινει σε βαρος του αυτοκινητου...

Η ροπη δεν εχει να κανει τοσο σε ποια ταχύτητα θα τραβαει αλλα με ποια σχεση στο κιβωτιο θα τραβαει , 2λιτρο με 30 κιλα πχ θα ανεβαζει εστω και ας εισαι ξεχασμενος με μια πανω ενω το ατμοσφαιρικο θα θελει την συγκεκριμενη για να δουλεψει στο μικροτερο ωφελιμο φασμα .

καλα κανανε και το εβγαλαν με "χαμηλη" σε σχεση με τα υπολοιπα ροπη αλλα ελαφρυτερο...Τα αντιστοιχα του VAG με τον γνωστο 2λιτρο παιζουν στα 1400-1500 κιλα με ροπη 350nm..Και τι καταλαβανε?Χιλιες φορες καλυτερα 300 κιλα ελαφρυτερο και λιγοτερη ροπη ,παρα +300 κιλα (τρελλη διαφορα) και παραπανω ροπη...Χαζη ειναι η honda/lotus που πανε για μικρο βαρος-πολυστροφους κινητηρες και χαμηλοτερη ροπη κλπ?Δηλ σιγα το πραγμα αμα δεν τραβαει στα 200 οπως ενα tts/s3/golf R/scir R/cupra R ,αφου (λογικα θα) στριβει/συμπεριφερεται καλυτερα στα λιγα χλμ απο τους αντιστοιχους vago-βροντοσαυρους? Η δε εξτρα ροπη σε κακη ασφαλτο βγαινει σε βαρος του αυτοκινητου...

ελα....λεγε ...ποιος εισαι και τι εκανες τον τσακωνα!!

Υστερα απο τα λαδια-εξατμιση...αυτο??:p

Υπαρχει καποιος λογος που δεν λεω ονομα.Δεν θελω να εκθεσω καποιον επαγγελματια κλπ... :)

Μεγαλύτερος από το να πάμε εκεί και να μας ρουφάει το μεδούλι + να μας κοροϊδεύει?

Μεγαλύτερος από το να πάμε εκεί και να μας ρουφάει το μεδούλι + να μας κοροϊδεύει?

Δεν νομιζω πως με κοροιδεψε.Το ξερα εξ αρχης οτι δαγκωνει,και λογικο ειναι καποιος που εχει λιωσει στην δουλεια να κανει ονομα να πουλα τον κοπο του και την εμπειρια του οσο γουσταρει.Υπαρχουν ενα σωρο αλλα συνεργεια να κανουν την ιδια δουλεια πολυ φτηνοτερα.Εξαλλου απο την στιγμη που πλερωνω ευρα στο αυτοκινητο οχι για να φερνω ψωνια απο την λαικη αλλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι εκει που θα στριψω με τοσα ολα θα λειτουργησουν ρολοι και δεν θα γινω χαλκομανια,εχω ξεφυγει πια απο το σκεπτικο value for money,και απλα αναφερω την διαφορα στην τιμη για να γελασουμε...

Απορία...:

Έχει βγάλει η SAAB ηλεκτρικό αυτοκίνητο;;;

Είδα εχθές μια διαφήμιση στο τέλος της κι έλεγε κατανάλωση 3.8lt/100km :confused:

Τόσα δεν καίει ούτε το Smart...

Δεν νομιζω πως με κοροιδεψε.Το ξερα εξ αρχης οτι δαγκωνει,και λογικο ειναι καποιος που εχει λιωσει στην δουλεια να κανει ονομα να πουλα τον κοπο του και την εμπειρια του οσο γουσταρει.Υπαρχουν ενα σωρο αλλα συνεργεια να κανουν την ιδια δουλεια πολυ φτηνοτερα.Εξαλλου απο την στιγμη που πλερωνω ευρα στο αυτοκινητο οχι για να φερνω ψωνια απο την λαικη αλλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι εκει που θα στριψω με τοσα ολα θα λειτουργησουν ρολοι και δεν θα γινω χαλκομανια,εχω ξεφυγει πια απο το σκεπτικο value for money,και απλα αναφερω την διαφορα στην τιμη για να γελασουμε...

Την μία μέρα 70 και την άλλη 40 είναι κοντά τα μισά λεφτά. Αυτό το πιο πιθανό είναι κοροϊδία γιατί αποκλείεται να μείωσε την τιμή τόσο.

Το όνομα δεν μου λέει κάτι όταν μπορώ να πάω σε έναν άλλον που ρυθμίζει αμάξια που τρέχουν σε αναβάσεις κτλπ και με τα μισά λεφτά να κάνω την δουλειά μου. Πλέον όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τα club και το internet είναι πολύ εύκολο να κάνεις όνομα....

Ρε τσάκο, μην μου λες για value for money, εδώ έψαχνες την φθηνότερη ασφάλεια για το αμάξι από κατεστραμένους.

Ρε τσάκο, μην μου λες για value for money, εδώ έψαχνες την φθηνότερη ασφάλεια για το αμάξι από κατεστραμένους.

αν απειλησω τον μαστορα και με χρεωσει λιγοτερο,θα γραψει στα @@ του το αυτοκινητο και πιθανως αποκτησω ενα ελαττωμα που δεν θα ξερω καν να το εντοπισω.Ειναι ομως πιο διασκεδαστικο το να απειλησω εναν κάποιον που δεν μπορει να με ξεγελασει πουθενα γιατι ενα συμβολαιο ξερω να το διαβασω και να αρχισει τις κωλοτουμπες σε χρονο dt ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.