Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

@Shadow Keeper

Like αλλά όχι 100%. Μετράει και η άνεση, και μιλάω έχωντας το όνειρο ζωής, (ετών 23 το BMW). Θα προτιμούσα λίγω άνεση παραπάνω.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Δεν σε έπιασα, άνεση παραπάνω από το μχ5; ή από το scirocco που ανέφερα ως παράδειγμα.

Το μχ5 έχει ελάχιστη άνεση συγκριτικά:p. Φταίνε και τα coilovers...Και εγώ θα γούσταρα ένα αμάξι με έξτρα άνεση.

Αλλά με τα 11000€ που θα μου απέμεναν, θα με "αποζημίωναν" αρκέτα ώστε να το θεωρήσω απόλυτα δικαιολογημένο trade-off. Ή ένα γερό προβάδισμα για να έχω παράλληλα και ένα άνετο αμάξι.;)

Εντάξει και εγώ θα ήθελα να τα έχω όλα από το μαζντάκι (ή από ένα αμάξι γενικότερα)...και άνεση και κρατήματα και ήχο αλλά και ησυχία κλπ:p

Αλλά δεν γίνεται..τουλάχιστον όχι μέσα σε γήινα πλαίσια χρήματος.:p

Επίσης κάτι που απεχθάνομαι και το βλέπω όλο και περισσότερο στα σύγχρονα αμάξια...προσπαθούν να κάνουν τα πάντα τέλεια και εν τέλει καταλήγουν και κάνουν τα πάντα μέτρια. Αλλά το χειρότερο πιο είναι; Ότι ταυτόχρονα χάνουν τον χαρακτήρα τους...και ο χαρακτήρας είναι αυτό που θα σε κάνει να αγαπήσεις ένα αυτοκίνητο...είναι αυτό που κάνει ένα καλό αυτοκίνητο σε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο.

@Shadow Keeper Να ξέρεις πάντως ότι αν σκοπεύεις να ανέβεις σε δύναμη κάποια στιγμή θα το κουρέψεις και το 6αρι,100%.Η καλυτερη λύση και πιο οικονομική είναι το 5αρι του Rx7 Fd3s.Και κάτι άσχετο.Spoolareis λίγο ψηλά νομίζω.Εγώ με μεγαλύτερη τουρμπίνα ξεκινάει το spool 2.000-2.200.Βέβαια παίζουν τα περιφεριακά ρόλο .Αλλά κάνε ένα check μήπως χάνεις από κάπου.:T:

@AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο.:T:

Στη φώτο το χάνω:wall:

@AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο.:T:

Στη φώτο το χάνω:wall:

Ότι γίνεται, γίνεται, το έχει κάνει φίλος.

Απλά εγώ λέω μια νορμάλ τιμή για κάποιον που ούτε μόνος του θα τα βάλει ούτε θα ψαχτεί πολύ ;)

intercooler 100-200

σωληνώσεις ~100

μπεκ ~100

σκάστρα ~80

πολλαπλή ~ 500

εξάτμιση ~ 500

turbo ~ 800

εγκέφαλος ~ 300

πλεξούδα ~ 150

εργασία ~ 500

λοιπά σωληνάκια κτλπ 100-200

η φώτο είναι ένα catch can Που έβαλα σμρ.

Κάτω απο 2000 ξεκινάω απλά μιλάω για καλή πιεσούλα δεν θυμάμαι τιμές να σου πώ. Όσο για το 5άρι απο Rx7 το γνωρίζω αλλά δεν με νοιάζει άλλη δύναμη πλέον...5kg/hp good enough for me:p

Για περισσότερα θα πάω σε άλλο κάρο στο (πολύ μακρινό, όπως φαίνεται) μελλον.

πολλαπλή παίρνεις ένα ''λουκάνικο'' που είναι αθάνατο μτχ με 100ευρώ

εξάτμιση ~πολύ φθηνότερα μτχ

turbo ~ td04 για 300hp μτχ 150ευώ + 45ευρώ rebuild και γίνεται καινούρια.

σκάστρα απὀ vag 10ευρώ από τις λίγες που δουλεύουν άριστα χωρίς surge.

Γενικά όλα γίνονται:dance3:

Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι:T:

Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι:T:

Με αυτό το τρόπο θα έχεις μονίμως ανοιχτή μια τρύπα στην πολλαπλή όμως.

Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop.:T:

Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop.:T:

μάζι σου, Κυρίως τα υγροποιημένα λάδια.

Open loop στην ουσία γίνεται breather tank. Πετάς τον σωλήνα από την pcv στο ένα ρακόρ και στο άλλο ρακόρ βάζεις φιλτράκι αλλά ταπώνεις την πολλαπλή.

Εγώ προτίμησα να το κρατήσω όσο πιο στοκ γίνεται.

BTW

Μόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.

Κατά τ' άλλα γερμανική αξιοπιστία. Και μετά κοροϊδεύουμε τα γαλλικά. λολ

BTW

Μόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.

Τα καλύπτει η εγγύηση αυτά;

κανονικα θα επρεπε να καλυπτει με αντικατασταση του κινητηρα.

θα ειναι ενας κινητηρας το ιδιο αν θα αντικατασταθουν τα ελατηρια..?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.