AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6261 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι Με αυτό το τρόπο θα έχεις μονίμως ανοιχτή μια τρύπα στην πολλαπλή όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6262 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6263 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop. μάζι σου, Κυρίως τα υγροποιημένα λάδια. Open loop στην ουσία γίνεται breather tank. Πετάς τον σωλήνα από την pcv στο ένα ρακόρ και στο άλλο ρακόρ βάζεις φιλτράκι αλλά ταπώνεις την πολλαπλή. Εγώ προτίμησα να το κρατήσω όσο πιο στοκ γίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6264 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Ωραίος! Το βρήκα.Θα πω στον Βαγγέλη ότι λες πως το αμάξι σου είναι στοκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6265 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa. Εννοείται. Μαμά είναι ρε :P :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6266 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 BTWΜόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Νοέμβριος 3, 2011 #6267 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Κατά τ' άλλα γερμανική αξιοπιστία. Και μετά κοροϊδεύουμε τα γαλλικά. λολ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Νοέμβριος 3, 2011 #6268 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 BTWΜόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.Τα καλύπτει η εγγύηση αυτά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6269 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Τα καλύπτει η εγγύηση αυτά;yes.(απ όσο νομίζω δλδ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Νοέμβριος 3, 2011 #6270 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 κανονικα θα επρεπε να καλυπτει με αντικατασταση του κινητηρα.θα ειναι ενας κινητηρας το ιδιο αν θα αντικατασταθουν τα ελατηρια..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKISSS Νοέμβριος 3, 2011 #6271 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Μιας κ αναφερατε polo.. Απο ηχο καλα παει..απο αξιοπιστια δν ξερουμε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6272 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 κανονικα θα επρεπε να καλυπτει με αντικατασταση του κινητηρα.θα ειναι ενας κινητηρας το ιδιο αν θα αντικατασταθουν τα ελατηρια..?Για να αλλάξεις ελατήρια, πρεπει, να λύσεις καπάκι, κάρτερ, να ξεβιδώσεις μπιέλες.που ξέρω εγώ αν ο μαστρομήτσος, που δεν θα πληρωθεί τα αντικειμενικά λεφτά για αυτό που θα κάνει, τσακώθηκε με την γυναίκα του εχθές, και προχθές η κόρη του έχασε την παρθενιά της και αντί για 100nm στην κεφαλή βάλει το αερόκλειδο και σφίξει με 180 και τις μπιέλες με 90. Όλα μπανάνα θα γίνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Νοέμβριος 3, 2011 #6273 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 υλικο για τον φιλο σου...Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos! - VWClub.GR Forum - Σελίδα 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 3, 2011 #6274 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Α ρε Honda... ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 3, 2011 #6275 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 BTWΜόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.ibiza cupra, fabia rs αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Νοέμβριος 3, 2011 #6276 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Το ίδιο μοτέρ είναι οπότε αν είσαι στην παρτίδα, την πάτησες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NooDle Νοέμβριος 3, 2011 #6277 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6278 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 ibiza cupra, fabia rs αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα;;Νομίζω τα cuprakia λιγότερο. Τα fabia δεν ξέρω.Θέλω τσακωνο άποψη για το λινκ του MaGiCMaN.Πάντως όσοι άκουσαν μετά την αλλαγή ελατηρίων, θόρυβο, βάρεσαν μέταλλα από κακή συναρμολόγηση.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6279 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ...Περίμενες να κάνει?Οι κορεάτες είναι απ τους πιο αξιόπιστους overall Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Νοέμβριος 3, 2011 #6280 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ... nissan primera, 130.250 km και τέλος του μήνα κλείνει δεκαετία. same situation, να αρχίσω να ανησυχώ ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts