Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6241 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Πιστεύω οτι το "μυστικό" του ότι καίνε αρκετά τα μαμά mx5 είναι το advance, είναι το μόνο που μένει μετα το afr...(πέρα απο το "αρχαικό" design)@Schumi έχεις αλλάξει κορωνοπήνιο; Σκέφτομαι να βάλω ένα μακρύτερο...είναι τρελά κοντές οι σχέσεις...έχω 100 άλογα λίγοτερα απο σένα αλλα είναι και πάλι υπέραρκετα για το κοντό σασμάν και το 4.1 που έχω εγω. Λογικά σε cruising θα βελτιώνει και την κατανάλωση.Οχι,δεν έχω αλλάξει κ/π και για μένα δεν χρειάζεται να σου πω την αλήθεια.Σίγουρα θα ‘‘απλώσουν’’ οι σχέσεις και σε ταξίδια θα είναι πιο οικονομικό κλπ,αλλα θα νιώθεις σα να έχασες και μερικά αλογάκια.Αν δεν σε ενοχλέι αυτό οκ!Καις πολύ γενικά;Με τι είσαι EMB?Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα.Το S3 ακούγεται πως έκανε Πάσχα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 2, 2011 #6242 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 (edited) Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα.οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρω Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2011 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Νοέμβριος 2, 2011 #6243 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Με την διαφορα επισης οτι ενα mx-5 κανει μεταχειρο 5k, και με αλλα (θες τα διπλα? τα διπλα) τοσα γινεται πυραυλος, ενω τα 2-3 χιλιαρικα σε mods του ttrs ερχονται μετα τα... 100 της αγορας του. Σαφως δεν θεωρω οτι το mx-5 ειναι περισσοτερο αυτοκινητο ή εστω και η ιδια κλαση με το ttrs (ουτε καν κοντινη), αλλα το value for money ειναι Η ΜΟΝΗ συγκριση που δεν μπορεις να κανεις μεταξυ των 2. Για το θεμα πιεσης, οσο πιεσμενα δουλευει ενα ttrs με προγραμμα (αληθεια, εχει δει κανεις ποτε datalog απο revo?), αλλο τοσο πιεσμενα δουλευει ενα καλοφτιαγμενο και καλορυθμισμενο τύρβο conversion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6244 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρωΒαζεις στοίχημα ότι αν δεις το mx5 (εκτός από το intercooler) δεν υπάρχει τίποτα που να σε κάνει να καταλάβεις πόσα άλογα είναι;Επίσης τα tts και ttrs είναι οι αγαπημένοι μου πελάτες:man_in_love:.Ουτε καν μέσα στην καμπίνα με την δουλειά που έχω κάνει.Στο πόσο χαλαρά δουλεύει είσαι λάθος...Αν θες εξήγησε μου τι εννοείς μήπως έχω καταλάβει εγώ κάτι λάθος.Τώρα για το πιο είναι περισσότερο αυτοκίνητο είναι διαφορετικό για τον καθένα.Εμένα πχ με νοιάζει η αίσθηση,το στρίψιμο κλπ.Οταν μαμά 1.6 mx5 110hp γυρνάει Σερρες 1,37-1,38 το tt αν είχε αυτά τα άλογα δεν το έβλεπε ούτε με το Hubble. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6245 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 (edited) Το προηγούμενο Σ/Κ πήρα 2 μέρες άδεια - το έκανα τετραήμερο και κατέβηκα Δημητσάνα... Λοιπόν στο πήγαινε -έχοντας κάνει καμιά 100km στην πόλη- και επειδή πήγαινα πατημένος σχετικά (στα 150km/h με μερικά ανεβάσματα στα 200+km/h- ευτυχώς δεν πέτυχα μπλόκα-) είχα κατανάλωση 14.581lt/100km. Φούλαρα την επόμενη μέρα εκεί και στις διαδρομές που έκανα εκεί πολύ χαλαρά και στην επιστροφή μέχρι 120Km/h είχα κατανάλωση 10,188km/100km! Μιλάμε ρίχνω σε όλους τους παραπάνω που μίλησαν για κατανάλωση... :dance3: Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2011 από KostasNK Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 2, 2011 #6246 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 :getlost: www.mediagate.gr - Oδηγός μηχανής αποφεύγει την μετωπική! ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ!!! FIXED.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6247 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 (edited) Οχι,δεν έχω αλλάξει κ/π και για μένα δεν χρειάζεται να σου πω την αλήθεια.Σίγουρα θα ʽʽαπλώσουνʼʼ οι σχέσεις και σε ταξίδια θα είναι πιο οικονομικό κλπ,αλλα θα νιώθεις σα να έχασες και μερικά αλογάκια.Αν δεν σε ενοχλέι αυτό οκ!Καις πολύ γενικά;Με τι είσαι EMB?Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα. Το S3 ακούγεται πως έκανε Πάσχα... Τι εννοείς Πάσχα; To σούβλισαν ή ψήθηκε στα κάρβουνα; Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 2, 2011 από KostasNK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6248 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Μπαμμμ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6249 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Μπαμμμ!!!Δεν μου ήρθαν στο μυαλό τα βαρελότα, είμαι κοιλιόδουλος και το Πάσχα μου φέρνει στο μυαλό κοκορέτσια, αρνιά και κάρβουνα, άντε και βαμμένα αυγά....:clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6250 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 [MENTION=21648]Schumi[/MENTION] δεν καίω πολλά...λίγα καίω (σκέψου οτι έχω κάνει Πάτρα-Αθήνα στα 100 μέση ταχύτητα στα 7.1L/100km) Απλά το θεωρώ κοντό και είναι σε σχέση με τα στόκ αμάξια πχ suzuki swift με 5η είχε στις 3000rpm 110 km/h το μχ5 με 4.1 και 5τάχυτο έχει στις 3000rpm 100km/h. Εγώ θα γούσταρα στα 100km/h να είχα 2 χιλιάρικα στροφές να γουσταρω. Άλλωστε την 2554 τουρμπίνα έχω, φουσκώνω απο χαμηλά σχετικά, από τις 2500 αρχίζει και τραβάει. Ίσως θα βάλω πάνω το κ/π 3.636 + 6τάχυτο στο μέλλον. (Πέφτει 300 στροφές στην 6η έτσι αλλά επειδή υπάρχει 1 έξτρα σχέση δεν χάνεις επιτάχυνση, αλλά χρειάζομαι περίπου 700ευρά) Όσο για το να βελτιώσεις το μχ5 πχ είναι τραγικά αποδοτικότερο από ένα καινούριο αμαξάκι. Ένα απλό παράδειγμα. VW Scirocco το 2λίτρο με τα 210 άλογα, τιμή 30000€ Το δικό μου μχ5, μετάχειρο στα 12.000€ (τότε με 60κ km) και 7000€ πάνω, σύνολο 19000€. Τον πίνει παντού σε performance το sciroccaki, φρένα, κράτημα, επιτάχυνση, αίσθηση όταν στρίβεις, (FUN). Τα υπόλοιπα 11 χιλιάρικα καλύπτουν την διαφορά σε πρακτικότητα, άνεση, παλαιότητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Νοέμβριος 2, 2011 #6251 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρω Ενταξει μην το βαλουμε και διπλα στην enzo επειδη τρεχει χαμηλο 0-100 , οσο κοστιζουν τα κεραμικα της enzo εχει ολοκληρο το tt-rs . Στα 100.000 χιλιαρικα παντως παιρνεις πραγματικο super-car Η Corvette στην Ευρώπη - Grand Sport Coupe - Grand Sport Convertible - Z06 - ZR1 και οχι ττ που εχει η μιση υφήλιος . Οσο φετες και να πηγαινει εξωτερικα σαν ενα tt των 30k ειναι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 2, 2011 #6252 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 @Shadow KeeperLike αλλά όχι 100%. Μετράει και η άνεση, και μιλάω έχωντας το όνειρο ζωής, (ετών 23 το BMW). Θα προτιμούσα λίγω άνεση παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6253 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Δεν σε έπιασα, άνεση παραπάνω από το μχ5; ή από το scirocco που ανέφερα ως παράδειγμα. Το μχ5 έχει ελάχιστη άνεση συγκριτικά. Φταίνε και τα coilovers...Και εγώ θα γούσταρα ένα αμάξι με έξτρα άνεση. Αλλά με τα 11000€ που θα μου απέμεναν, θα με "αποζημίωναν" αρκέτα ώστε να το θεωρήσω απόλυτα δικαιολογημένο trade-off. Ή ένα γερό προβάδισμα για να έχω παράλληλα και ένα άνετο αμάξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 2, 2011 #6254 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Από το δικό μου θα ήθελα λίγη άνεση παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6255 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Εντάξει και εγώ θα ήθελα να τα έχω όλα από το μαζντάκι (ή από ένα αμάξι γενικότερα)...και άνεση και κρατήματα και ήχο αλλά και ησυχία κλπ Αλλά δεν γίνεται..τουλάχιστον όχι μέσα σε γήινα πλαίσια χρήματος. Επίσης κάτι που απεχθάνομαι και το βλέπω όλο και περισσότερο στα σύγχρονα αμάξια...προσπαθούν να κάνουν τα πάντα τέλεια και εν τέλει καταλήγουν και κάνουν τα πάντα μέτρια. Αλλά το χειρότερο πιο είναι; Ότι ταυτόχρονα χάνουν τον χαρακτήρα τους...και ο χαρακτήρας είναι αυτό που θα σε κάνει να αγαπήσεις ένα αυτοκίνητο...είναι αυτό που κάνει ένα καλό αυτοκίνητο σε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6256 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Πλέον με 6 χιλιάρικα παίρνεις ένα καλό 16άρι και με άλλα 4κ είσαι turbatos stock μοτέρ. Fun to drive.... +∞ btw.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6257 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 @Shadow Keeper Να ξέρεις πάντως ότι αν σκοπεύεις να ανέβεις σε δύναμη κάποια στιγμή θα το κουρέψεις και το 6αρι,100%.Η καλυτερη λύση και πιο οικονομική είναι το 5αρι του Rx7 Fd3s.Και κάτι άσχετο.Spoolareis λίγο ψηλά νομίζω.Εγώ με μεγαλύτερη τουρμπίνα ξεκινάει το spool 2.000-2.200.Βέβαια παίζουν τα περιφεριακά ρόλο .Αλλά κάνε ένα check μήπως χάνεις από κάπου. @AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο. Στη φώτο το χάνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6258 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 @AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο. Στη φώτο το χάνω Ότι γίνεται, γίνεται, το έχει κάνει φίλος. Απλά εγώ λέω μια νορμάλ τιμή για κάποιον που ούτε μόνος του θα τα βάλει ούτε θα ψαχτεί πολύ intercooler 100-200 σωληνώσεις ~100 μπεκ ~100 σκάστρα ~80 πολλαπλή ~ 500 εξάτμιση ~ 500 turbo ~ 800 εγκέφαλος ~ 300 πλεξούδα ~ 150 εργασία ~ 500 λοιπά σωληνάκια κτλπ 100-200 η φώτο είναι ένα catch can Που έβαλα σμρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6259 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Κάτω απο 2000 ξεκινάω απλά μιλάω για καλή πιεσούλα δεν θυμάμαι τιμές να σου πώ. Όσο για το 5άρι απο Rx7 το γνωρίζω αλλά δεν με νοιάζει άλλη δύναμη πλέον...5kg/hp good enough for me:pΓια περισσότερα θα πάω σε άλλο κάρο στο (πολύ μακρινό, όπως φαίνεται) μελλον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6260 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 πολλαπλή παίρνεις ένα ''λουκάνικο'' που είναι αθάνατο μτχ με 100ευρώ εξάτμιση ~πολύ φθηνότερα μτχ turbo ~ td04 για 300hp μτχ 150ευώ + 45ευρώ rebuild και γίνεται καινούρια. σκάστρα απὀ vag 10ευρώ από τις λίγες που δουλεύουν άριστα χωρίς surge. Γενικά όλα γίνονται:dance3: Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts