AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6221 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ωραία,και; 25 ευρώ έγραψα,στο Τολό έμενα που είναι έξω από το Ναύπλιο και σε ένα Σ/Κ με τις βόλτες μου και αυτά έκαψε 25 ευρώ.Δεν το είπα τέρας κατανάλωσης.Αλλά έχω εμπειρία από c1 και έγραψα +1.Αν είχα από mazda2 σε ταξίδι,γιατί εντός πόλης έχω, θα έγραφα και για αυτό.Επίσης αν θυμάμαι καλά από το άλλο forum το 2αρι σου δεν είναι μαμά...Και εγώ mazdakias είμαι,mx5 έχω πάνω από 300hp,και αν ήταν να πάρω κάτι από τα 2 το 2αρι θα έπαιρνα.Νο offence ετσι Δεν το είπα με αυτό τον τρόπο :flower:, το πήρες προσωπικά χωρίς λόγο, σε έκανα quote για να πάρω πάσα. αυτό που ήθελα να πω και απλά έκανα μια σύγκριση για να μην τρελενόμαστε εύκολα . Τότε δεν είχα πρόγραμμα και σασμάν, και άμα ήμουν μαμά(ο εγκέφαλος ήταν με τερματισμένες βενζίνες) θα είχα κάτω από 30€ κατα πολύ Ένα άλλο σημαντικό είναι και το πόσο οικονομικά οδηγάει ο καθένας. πχ έχω χαμηλότερη κατανάλωση από κάποια 13άρια mz2, γιατί απλά οι ιδιοκτήτες τους δεν οδηγάνε "σωστά" και παραπονιούνται ότι καίει. Εκεί παίζεται το μεγαλύτερο παιχνίδι. Είχα φτάσει σε σημείο όταν μου είχαν πάρει το δίπλωμα και είχα κάνει μαμά το αμάξι, εντός πόλης να έχω κατανάλωση 5,6 ή 5,8(δεν το θυμάμαι καλά) όταν η mazda έδινε μικτά 5,9 ή να έχω βγάλει Αγία Παρασκευή - Βάρκιζα και πίσω με 4,9 κατανάλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6222 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις. Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6223 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις.Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι. Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω. Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6224 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω.Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγοΑρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6225 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Αρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap:Μωρέ και γω αυτό λέω, αλλά από την στιγμή που τουρμπισμένος καις λιγότερο, για κάποιο λόγο μάλλον κανιβάλησαν την χαρτογράφηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6226 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Αν θυμάμαι καλά,εχω καιρό να δω τα data-logs,στον κόφτη το afr βαράει 12άρι ξερό.Για αυτό δεν έσπαγαν όμως Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6227 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Αν θυμάμαι καλά,εχω καιρό να δω τα data-logs,στον κόφτη το afr βαράει 12άρι ξερό.Για αυτό δεν έσπαγαν όμως και γιατί άμα έκοβε ο ιμάντας δεν κάρφωνε Μην νομίζεις πάντως, όλα τα Japonia έτσι συνεχίζουν. Και μένα μαμά 11,5 έπαιζε κόφτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 31, 2011 #6228 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Πιστεύω οτι το "μυστικό" του ότι καίνε αρκετά τα μαμά mx5 είναι το advance, είναι το μόνο που μένει μετα το afr...(πέρα απο το "αρχαικό" design)[MENTION=21648]Schumi[/MENTION] έχεις αλλάξει κορωνοπήνιο; Σκέφτομαι να βάλω ένα μακρύτερο...είναι τρελά κοντές οι σχέσεις...έχω 100 άλογα λίγοτερα απο σένα αλλα είναι και πάλι υπέραρκετα για το κοντό σασμάν και το 4.1 που έχω εγω. Λογικά σε cruising θα βελτιώνει και την κατανάλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 1, 2011 #6229 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 1, 2011 #6230 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BBl2-OFqRyI&feature=related]www.mediagate.gr - Oδηγός μηχανής αποφεύγει την μετωπική! - YouTube[/ame] :getlost: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan Νοέμβριος 1, 2011 #6231 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] Για δες και αυτο το τερατακι,βασικα ολοι δειτε το! [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Νοέμβριος 1, 2011 #6232 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια...2.5ρι πεντακύλινδρο ειναι τουρμπισιο . Εχει 340 αλογα μαμα στα τουρμπισια ανεβαζεις την πιεση με το προγραμμ και τελος . Τωρα για τα 0-100 τετρακουνα ειναι σχετικα ελαφρυ για τα αλογα του και λιγο το dsg πεφτει κατω απο τα 4sec ανετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Νοέμβριος 1, 2011 #6233 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 (edited) ^^ Του Σπύρου από Extreme Tuners το Evo.Άλλο ένα ελληνικό οπλάκι.[ame=http://vimeo.com/31405430]Hyper-hatch Audi S3 on Vimeo[/ame] Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 1, 2011 #6234 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3Η Audi για πρώτη φορά θα παρουσιάσει το νέο κινητήρα TSI 1.400 κ.εκ. 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Η νέα αυτή ιδιότητα του κινητήρα θα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα με την εξοικονόμηση καυσίμου να υπολογίζεται στο 1 λίτρο/100 χλμ.. Επίσης θα υπάρξουν εκδόσεις με τρικύλινδρο κινητήρα αλλά και κινητήρες υγραερίου.και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NooDle Νοέμβριος 1, 2011 #6235 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 (edited) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0lPBtFHLl1g]Lancia Delta Integrale with 600hp - YouTube[/ame]Άρωμα απο Ιταλία... Ελληνας ιδιοκτήτης όμως[ame]http://www.youtube.com/watch?v=UxzaX8oxbhc&feature=related[/ame] japan... vtec+turbo= θάνατος. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2011 από NooDle Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProPitsiriko$ Νοέμβριος 1, 2011 #6236 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 Ετοιμαζομουν να βαλω το βιντεακι με το evo (που εβαλε ο evan πιο πανω) και λεω ελπιζω καποιος να μην με προλαβε! Αλλα που..τετοιο εργαλειο και να μην μπει ? Εδω ολα τα specs και μια αναλυτικη περιγραφη για το παραπανω Evo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbiefox Νοέμβριος 1, 2011 #6237 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή.. Σαν το power gating των επεξεργαστών (πόσο καμένος είμαι ). Πολύ ενδιαφέρον πάντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 1, 2011 #6238 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2011 Want!!!The transformation of the BMW 6 ΠΡΠ΅Π²ΡΠ°ΡΠ΅Π½ΠΈΠ΅ BMW 6 Π² ΠΎΡΠ΅ΡΠ΅ΡΡΠ²Π΅Π½Π½ΡΠΉ Π°Π²ΡΠΎΠΌΠΎΠ±ΠΈΠ»Ρ / ΠΠ°ΡΡΠΈΠ½ΠΊΠΈ / SpyNet - Π‘ΠΏΠ°ΠΉΠ½Π΅Ρ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 2, 2011 #6239 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..Η εξοικονόμηση θα είναι 1 λτ/100 όχι η κατανάλωση...θα καίει δηλαδή 1 λτ/100 λιγότερο από όσο τετρακύλινδρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 2, 2011 #6240 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..αμε,αμα περασουν 3-4 χρονια και 5-6 ανακλησεις και ωριμασει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts