Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ακόμα μια ωραία διαφήμιση από την chevrolet

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HD8zAJIyWRA]Then & Now | 100 Years of Chevrolet | Chevy Centennial - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=k6DJ-M7kBP8&hd=1]Confidence In Motion -- Subaru Canada (60s) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Την έφτασα την τρύπα, βρήκα και τρόπο να σφηνώσω τους εκκεντροφόρους, έβγαλα και τη μονάδα του βάνος (μια ρημαδοβίδα που δε την είχα βγάλει:wall:), την καθάρισα και την άνοιξα.

Το πιστόνι έχει cracks σε όλη την περιφέρεια, από κόπωση μετάλλου.

piston1.jpg

piston2.jpg

piston3.jpg

Ακούω γνώμες, τί να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος:

Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής?

Thanks :)

άλλοι έχουν, άλλοι οχι.

Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.

Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.

Link to comment
Share on other sites

άλλοι έχουν, άλλοι οχι.

Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.

Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.

Θενκς, το ρώτησα γιατί μόνο το "TSI" μοστράρουν για διαφήμιση και δεν ήξερα αν έχουν μεταβλητό (απλό ή διπλό).

Είδα στη Wikipedia ότι μόνο δύο variants της σειράς ΕΑ888 έχουν και valvelift από την Audi, ενώ οι άλλοι έχουν μόνο μεταβλητό χρονισμό.

Αλλά δεν γράφει περισσότερες λεπτομέρειες, ποιοι έχουν, ποιοι δεν έχουν κλπ.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] το χρησιμοποιείς καθημερινά το αμάξι μαν; Αν πήγαινα για άλλαγμα σε σωθικά θα έπερνα άφτερμαρκετ να γίνει κανα πρότζεκτ:p

(στο διάγραμμα πριν, η κόκκινη γραμμή ήταν το καλοκαίρι με 33 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και η μπλέ με 20 βαθμούς, ο αισθητήρας μετρούσε την θερμοκρασία του αέρα λίγο πριν την πεταλούδα στην εισαγωγή κατά την διάρκεια μιας "γρήγορης" βόλτας)

Link to comment
Share on other sites

Δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, μόνο για βόλτες. Aftermarket είναι τα λαστιχάκια του βάνος. Πιο μέσα δεν πάω, κυλινδροκεφαλή δεν βγάζω.

Δηλαδή με 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ο αέρας λίγο πριν την πεταλούδα είχε φτάσει τους 30; Και το καλοκαίρι, ομοίως, 10 βαθμούς πάνω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα πρώτα Ελληνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, κατασκευάστηκε από τον πατέρα μου και τον αδερφό του, σε σχέδια του γνωστού Κώστα Καβαθά (4 Τροχοί). Ακολουθεί άρθρο από την εφημερίδα Τα Σημερινά και από τους 4 Τροχούς.

Ο πατέρας μου ήταν και οδηγός, έτρεξε σε πολλά ράλυ Ακρόπολις και στο Τατόι αλλά το συγκεκριμένο δεν το έτρεξε ποτέ σε επίσημο αγώνα γιατί απαγορευόταν να ακουμπήσει πάνω σε δρόμο χωρίς άδεια εργοστασιάρχη...

Μεγαλώνοντας το είδα στο συνεργείο του πατέρα μου να σαπίζει.

attachment.php?attachmentid=46422&stc=1&d=1319444980attachment.php?attachmentid=46424&stc=1&d=1319445159

post-129-1416075571,3061_thumb.jpg

post-129-1416075571,3631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπα :(

40 χρόνια αργότερα και ο πατέρας μου ακόμα θυμάται με τι βίδες είχε κρατήσει τη roll bar στο σασί. Όταν μιλάει γι'αυτό το αμάξι, είναι σα να μιλάει για κάποιο παιδί του.

Αφού παντρεύτηκε τη μητέρα μου που του είχε ζητήσει να κόψει τα επικίνδυνα σπορ, συνέχιζε να τρέχει στα κρυφά. Μέχρι που μια μέρα της είχε πει ότι θα πάει εκδρομή με φιλαράκια και η μάνα μου είδε το όνομά του στη λίστα με τους συμμετέχοντες στο ράλυ Ακρόπολις και πήγε και τον μάζεψε από τα pits :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αααα...ώστε α μάνα σου φταίει που δεν έχουμε αυτ/βιομηχανία στην Ελλάδα...:p

Πλάκα-πλάκα το έχω ξαναδεί κάπου το αυτοκίνητο, τιμή σου που το έφτιαξε ο father!

Κοίτα και ένα project που ελπίζω κάποια στιγμή να πραγματοποιηθεί.

http://www.onepassion.gr/grc/

http://www.onepassion.gr/grc/GREEK%20RACING%20CAR.pdf

Πάντως αν είχα τον πατέρα σου, θα τον ξανάβαζα στην μπρίζα πάλι...ελπίζω η μάνα σου να το έχει πάρει απόφαση.:p

Σωλήνες, οξυγόνο, μοτέρ από κανά CBR100/vtec1600 και έτοιμο το cart/buggy.:T:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.