PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6141 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Και τρύπα για πιν έχει αλλά εκεί που είναι δεν τη φτάνω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6142 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Κλάσικ γερμανός :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Οκτώβριος 23, 2011 #6143 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 ακόμα μια ωραία διαφήμιση από την chevrolet[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HD8zAJIyWRA]Then & Now | 100 Years of Chevrolet | Chevy Centennial - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=k6DJ-M7kBP8&hd=1]Confidence In Motion -- Subaru Canada (60s) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Οκτώβριος 23, 2011 #6144 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος: Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής? Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 23, 2011 #6145 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Την έφτασα την τρύπα, βρήκα και τρόπο να σφηνώσω τους εκκεντροφόρους, έβγαλα και τη μονάδα του βάνος (μια ρημαδοβίδα που δε την είχα βγάλει), την καθάρισα και την άνοιξα. Το πιστόνι έχει cracks σε όλη την περιφέρεια, από κόπωση μετάλλου. Ακούω γνώμες, τί να κάνω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 23, 2011 #6146 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 άλλαγμα? ($$$$?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 23, 2011 #6147 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος:Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής? Thanks άλλοι έχουν, άλλοι οχι. Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς. Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Οκτώβριος 23, 2011 #6148 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 άλλοι έχουν, άλλοι οχι.Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.Θενκς, το ρώτησα γιατί μόνο το "TSI" μοστράρουν για διαφήμιση και δεν ήξερα αν έχουν μεταβλητό (απλό ή διπλό).Είδα στη Wikipedia ότι μόνο δύο variants της σειράς ΕΑ888 έχουν και valvelift από την Audi, ενώ οι άλλοι έχουν μόνο μεταβλητό χρονισμό.Αλλά δεν γράφει περισσότερες λεπτομέρειες, ποιοι έχουν, ποιοι δεν έχουν κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 23, 2011 #6149 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] το χρησιμοποιείς καθημερινά το αμάξι μαν; Αν πήγαινα για άλλαγμα σε σωθικά θα έπερνα άφτερμαρκετ να γίνει κανα πρότζεκτ (στο διάγραμμα πριν, η κόκκινη γραμμή ήταν το καλοκαίρι με 33 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και η μπλέ με 20 βαθμούς, ο αισθητήρας μετρούσε την θερμοκρασία του αέρα λίγο πριν την πεταλούδα στην εισαγωγή κατά την διάρκεια μιας "γρήγορης" βόλτας) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 23, 2011 #6150 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, μόνο για βόλτες. Aftermarket είναι τα λαστιχάκια του βάνος. Πιο μέσα δεν πάω, κυλινδροκεφαλή δεν βγάζω.Δηλαδή με 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ο αέρας λίγο πριν την πεταλούδα είχε φτάσει τους 30; Και το καλοκαίρι, ομοίως, 10 βαθμούς πάνω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 23, 2011 #6151 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Ναι, πιστεύω είναι σχετικά καλή απόδοση μιας και δεν είναι κανα τέρας το ιντερκούλερ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 23, 2011 #6152 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2011 Περιμένω απόψεις για την κατάστασή μου από @LevelOne, @2cpu @2cpu (2 φορές!)και @spresv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Οκτώβριος 24, 2011 #6153 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Ένα από τα πρώτα Ελληνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, κατασκευάστηκε από τον πατέρα μου και τον αδερφό του, σε σχέδια του γνωστού Κώστα Καβαθά (4 Τροχοί). Ακολουθεί άρθρο από την εφημερίδα Τα Σημερινά και από τους 4 Τροχούς. Ο πατέρας μου ήταν και οδηγός, έτρεξε σε πολλά ράλυ Ακρόπολις και στο Τατόι αλλά το συγκεκριμένο δεν το έτρεξε ποτέ σε επίσημο αγώνα γιατί απαγορευόταν να ακουμπήσει πάνω σε δρόμο χωρίς άδεια εργοστασιάρχη... Μεγαλώνοντας το είδα στο συνεργείο του πατέρα μου να σαπίζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 24, 2011 #6154 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Πλάκα κάνεις....το έχετε ακόμη στην κατοχή σας?Ελπίζω ναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Οκτώβριος 24, 2011 #6155 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Μπα 40 χρόνια αργότερα και ο πατέρας μου ακόμα θυμάται με τι βίδες είχε κρατήσει τη roll bar στο σασί. Όταν μιλάει γι'αυτό το αμάξι, είναι σα να μιλάει για κάποιο παιδί του. Αφού παντρεύτηκε τη μητέρα μου που του είχε ζητήσει να κόψει τα επικίνδυνα σπορ, συνέχιζε να τρέχει στα κρυφά. Μέχρι που μια μέρα της είχε πει ότι θα πάει εκδρομή με φιλαράκια και η μάνα μου είδε το όνομά του στη λίστα με τους συμμετέχοντες στο ράλυ Ακρόπολις και πήγε και τον μάζεψε από τα pits Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Οκτώβριος 24, 2011 #6156 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Α, ρε γμτ κριμα που δεν το εχετε ακομα. Θα ηταν πολυ ωραιο rebuild (εστω και εμφανισιακα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Οκτώβριος 24, 2011 #6157 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Δοκιμή πρόσκρουσης με ταχύτητα 193 χλμ/ώρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 24, 2011 #6158 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Αααα...ώστε α μάνα σου φταίει που δεν έχουμε αυτ/βιομηχανία στην Ελλάδα... Πλάκα-πλάκα το έχω ξαναδεί κάπου το αυτοκίνητο, τιμή σου που το έφτιαξε ο father! Κοίτα και ένα project που ελπίζω κάποια στιγμή να πραγματοποιηθεί. http://www.onepassion.gr/grc/ http://www.onepassion.gr/grc/GREEK%20RACING%20CAR.pdf Πάντως αν είχα τον πατέρα σου, θα τον ξανάβαζα στην μπρίζα πάλι...ελπίζω η μάνα σου να το έχει πάρει απόφαση. Σωλήνες, οξυγόνο, μοτέρ από κανά CBR100/vtec1600 και έτοιμο το cart/buggy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 24, 2011 #6159 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 Η κόντρα κόντρα, αλλά πάνω απ' όλα το στυλ! (προσέξτε το λουλουδάκι στο ταμπλό) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=TWzCIGt91no&feature=related]65 Bug vs Mustang - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Οκτώβριος 24, 2011 #6160 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2011 9th Gen , she's allive !!! Πολυ τραβηγμενο μου φαινεται , βεβαια αυτο ειπαμε και οταν ειδαμε το 8th σε σχεση με τα 7th 8th Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts