PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6121 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ: "ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ". Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ ( http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0 ) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ. Μέχρι τώρα έχω στραγγίξει τα παλιά λάδια, έβγαλα το παλιό κατάμαυρο φίλτρο λαδιού και έβγαλα το καπάκι. Είναι αρκετά καθαρό μέσα. Αυτή η κοκκινίλα δεν ξέρω τι είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Οκτώβριος 22, 2011 #6122 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ:"ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ". Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ (http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ. Ε83 Χ3 3.0i είναι. Καλά κάνεις, τα km που έχεις είναι αρκετά και δεν είναι και τραγικό το κόστος. Θενκς Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6123 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Ωραίος μαν.Η κοκκινίλα βγαίνει με το χέρι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6124 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 (edited) Thanks. Δεν έχω δοκιμάει να τη βγάλω, δεν είναι σκουριά.Έχω σοβαρό πρόβλημα, έχει κολλήσει η μονάδα του βάνος και δεν βγαίνει. Έβγαλα όλες τις βίδες σύμφωνα με τις οδηγίες, τη χτύπησα και με ένα σφυράκι αλλά τίποτα. Επίσης χάλασα το χρονισμό του εκκεντροφόρου εξαγωγής και για να τον ξαναφτιάξω πρέπει να φτιάξω από αλουμίνιο τα 2 κομμάτια που φαίνονται στο πάνω μέρος της φωτό που σφηνώνουν τους εκκεντροφόρους στη θέση τους (στη σωστή γωνία).Αν δεν πάνε καλύτερα τα πράματα στη συνέχεια, δε με βλέπω να αλλάζω λαστιχάκια βάνος. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 22, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6125 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Σκουριά, σίγουρα δεν είναι.Δεν έκανες σημάδια στην αλυσίδα+γραναζια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6126 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 22, 2011 #6127 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Γύρισα μετά απο μια βολτούλα και είπα να logάρω κανένα δεδομένο μήπως κάτι δεν πάει καλά. Το πιο ενδιαφέρον ήταν η διαφορά στο διάγραμμα θερμοκρασίας εισαγωγής σε σχέση με το καλοκαίρι. (30 βαθμοί vs 20 πριν λίγο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6128 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος.Σημάδια για να μπορείς να ξανα βρεις τον χρονισμό χωρίς να χρειαστείς ρολόγια εννοούσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6129 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 (edited) Δυστυχώς ξέχνα τα γνωστά περί χρονισμού στα κοινά αυτοκίνητα. Στο BMW με VANOS είναι αλλιώς. Θες να σου περιγράψω; Θα γράψω μερικές γραμμές και είναι κρίμα να μην τις διαβάσει κανείς.@Shadow KeeperΔεν καταλαβαίνω το διάγραμμα, μου το κάνεις λιανά; Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 22, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6130 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Έχω δώσει την εντύπωση να μη με ενδιαφέρουν τέτοια πράγματα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6131 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Με βάση αυτή τη φωτό:http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/vanos1.jpgΈρχεται η αλυσίδα από κάτω από το στροφαλοφόρο και πιάνει στο γρανάζι του εκκεντροφόρου εξαγωγής που είναι πάνω (ή πίσω κατά μια έννοια) αριστερά. Μετά φεύγει η άλλη αλυσίδα και πάει δεξιά στον εισαγωγής με το βάνος.Αριστερά, μπροστά από τα 2 γρανάζια μπορείς να διακρίνει 4 torx. Αυτά συγκρατούν μαζί το αριστερό μέρος, δηλαδή πάνω γρανάζι-κάτω γρανάζι-εκκεντροφόρος. Μόλις λασκάρεις αυτές τις 4 βίδες........Τί περιμένεις να γίνει:Να λασκάρει μόνο το εμρός γρανάζι για να βγάλεις το βάνος και το πίσω γρανάζι να μείνει ΠΑΚΤΩΜΕΝΟ στον εκκεντροφόρο.Τι γίνεται στην πραγματικότητα:Λασκάρουν όλα και μπορείς να τα κουνήσεις όλα ανεξάρτητα, οπότε αν περιστρέψεις τον εκκεντροφόρο, χαλάς το χρονισμό του με τον στροφαλοφόρο. Αυτό έκανα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6132 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.μλκια.Άμα είναι μιας και μπήκες στο τρυπάκι, δες μηπως δώσεις καμια προπορεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6133 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Χαχα, εδώ δεν ξέρω πώς να το κάνω σωστά εργοστασιακό, θα του δώσω και προπορεία! Αλήθεια, στον εξαγωγής βοηθάει η προπορεία; Γιατί μόνο εκεί μπορώ να επέμβω. Ααα, όχι! Και στον άλλο μπορώ να επέμβω, γενικά μπορώ να τα κάνω μπ@@ρδέλο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6134 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6135 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.Όχι, για αυτό πρέπει να δώσεις καμιά 200άρα για τα ειδικά εργαλεία.Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο?Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6136 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.Πολύ ή κάποια χιλιοστά?Πω ρε φίλε, αυτό σίγουρα θα σε παιδέψει να το χρονίσεις σωστά αυτό το πράγμα χωρίς να το έχεις ξανα κάνει(και για τον οποιοδήποτε). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6137 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Μα για αυτό χρειάζονται τα αλουμινένια αστραφτερά σφηνωτήρια της BMW!! Αυτά ξεκίνησα σήμερα να κατασκευάζω και αύριο θα τα τελειώσω. Know how υπάρχει από βιβλιογραφία και οδηγίες. Τα ειδικά εργαλεία που κάνουν τη δουλειά παιχνίδι δεν υπάρχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6138 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Το πως θα χρονίσεις του 2 εκκεντροφόρους μεταξύ τους το καταλαβαίνω από τις πλάκες.Το πως θα φέρεις σε οπόλυτο χρονισμό τον εκκεντροφόρο εξαγωγής με τον στρόφαλο δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο εργαλείο θα το κάνεις.Σου έχει κάπου να κλειδώσεις τα γρανάζια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6139 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Ναι, δεν το είπα αυτό, αλλά θεώρησα ότι είναι γνωστό. Έχει ένα σημάδι στην εμπρος τροχαλία που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με ένα σημάδι στο μπλοκ. Όταν γίνει αυτό, έχω το Άνω νεκρό σημείο του 1ου κυλίνδρου. Οπότε τότε βιδώνω τις 4 torx και είναι όλα χρονισμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6140 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2011 Δεν είναι σε όλα έτσι. Άλλα σου έχουν σημάδια, σε άλλα έχουν τρύπες και περνάς κάποιο pin. Άρα, άμα τα εργαλεία σου βγουν σωστά, τότε το θέμα είναι εύκολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts